• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

ragnar0ck

Smash Cadet
Joined
Jun 22, 2005
Messages
58
Location
The Netherlands
zijn er nog steeds plaatsen kwoon best wel dicht bij en kheb wel zin in toernooitje als er nog veel plaats is kunnen er ook nog wel wat vrienden komen XD
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Err, check de topic van het toernooi, TPH 17 sept.
Er staan al bijna 10 mensen op de reservelijst :/
Maar een maand of twee daarna plannen we er misch nog een. hou de boards is de gaten ;)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
bornfidelity.com said:
Dus je vindt je main minder goed dan iedereen denkt. Waarom is het dan nog je main? >_>
Omdat iedereen denkt dat ik m minder goed vind....dus als ik ze own is het alleen maar beter :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
bornfidelity.com said:
NGF IS FOR N00000BSSSS
Moest er even uit :p
Maar goat en dave doen het dus t best. Nee ok :p
Ahum, op elk forum zijn wel wat n00bs te vinden. Maar al met al is NGF zeker een goed forum hoor >_>
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
bornfidelity.com said:
NGF IS FOR N00000BSSSS
Moest er even uit :p
Maar goat en dave doen het dus t best. Nee ok :p
Lol, moet jij zeggen zonder toernooi ervaring :laugh:
Moest er even uit :p

UUhm, naast goat en dave doen ik en utto het ook nog wel vrij goed hoor :lick: (zeker aangezien ik het dave supermoeilijk had gemaakt ;) )
 

Nemesis Enforcer

Smash Journeyman
Joined
Jul 28, 2003
Messages
204
Location
London, England; hometown is Phoenix, AZ
Sorry, I don't speak Dutch. I am from the States and currently attending RUC in Roskilde, Denmark. Nothing smash related came from the states with me besides my hands. I am looking forward to seeing other parts of the world, so if you are nearby Denmark and can help me with directions, I would come to a tournament or meet somewhere to smash or go out for beers. I'll be here this semester, so please keep me posted or PM me if interested.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
ivootjes(nr18) said:
Lol, moet jij zeggen zonder toernooi ervaring :laugh:
Moest er even uit :p

UUhm, naast goat en dave doen ik en utto het ook nog wel vrij goed hoor :lick: (zeker aangezien ik het dave supermoeilijk had gemaakt ;) )
Mjaa geen toernooi ervaring, maar wel genoeg NGF ervaring om te weten dat t voor n00bs is ;)

Anyway, dat waren de twee hoogstgeplaatsten bij single en low tier..

Maar we lopen nogsteeds n zooi posts achter op die stomme britten :ohwell:

@Nemesis Enforcer: if you feel like coming to Holland, there are a lot of people here that would like to smash. Say, anyone that ever posted in this thread ^_^
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Vooral omdat de grootste smash n00b ooit op die forums zit.

Oja, en ik moest nog weten wie de 8 besten waren volgens iedereen, dacht ik?

Nemesis Enforcer: We (bornfidelity and I) are planning on hosting tourneys every 2-3 months. So if you're still in Danmark in November-December. feel free to come to one of our tourneys (at least, if you're fast enough and it's not already full).
 

ragnar0ck

Smash Cadet
Joined
Jun 22, 2005
Messages
58
Location
The Netherlands
eej mensen ik ben van plan de 4 september een toernooi te geven en ik wou graag weten of er belangstelling is om te komen er komen (met mij) al 5 mensen en ik heb wel ongeveer plaat voor ongeveer 30 mensen misschien wat meer ligt er net hoeveel mensen er willen komen

ik maak hier nog een topic voor maar ik checkte ff of er iemand nog belangstelling heeft
via email opgeven kan ook ( maxvanzeijl@gmail.com )

Ragnar0ck
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
De 10e wordt er ook al een gehouden, bij Linkje..
Zowenzo, het is al 4 sept over twee weken. Maar ik zou best willen komen, daar niet van, en ik weet vrijwel zeker dat NGCXX en Mithrandir ook wel zin zullen hebben.
Schrijf ons maar in ;)
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
Blt ging niet door nee, ik zei al dat het misschien niet zo heel slim was om zo dicht bij elkaar te hosten, maar als er veel mensen komen wil ik ook wel komen, ik sta iig op de lijst
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Zoetermeer, das best an te fietsen, is maar n KM of 30 :chuckle:
Moet ik wel m'n racefiets weer gaan plakken :ohwell:

Je hebt al 12 mensen die willen komen, tijd voor een topic?
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
ragnar0ck said:
ok dan maak ik strax wel een topic aan ff bedenken wat ik er in ga zetten XD
Hm, neem een voorbeeld aan andere Tourney-topics, dan weet je zeker dat je niks gemist hebt (da's vervelend namelijk ^_^).

@Ivootjes, gefeliciteerd, alvast..
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
de beste 8 op dit moment zijn denk ik

Remen
Kirby Squad
Marc
GOAT (Pikapower)
Reffie
Utto
MrSilver
Nihonjin

srry als ik iemand vergeten ben die beter is maar kon ff niemand anders bedenken :p

en ivo staat op 9 dan :p

dit is geen volgorde van goed naar slecht dit zijn gewoon de beste 8
 

Pikapower

Smash Journeyman
Joined
Oct 16, 2003
Messages
299
Location
Almere_Holland
bornfidelity.com said:
NGF IS FOR N00000BSSSS
Moest er even uit :p
Maar goat en dave doen het dus t best. Nee ok :p
Noobs moeten t ergens leren en er zijn genoeg mensen die van NGF die veel bter zijn geworden.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Maar als ze al die tijd of SWF hadden gezeten waren ze nog veel beter geworden ^_^

Ik ga maar weer es spelen voor 4 sept. Waar blijft de topic Ragnar0k?
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
FallenAngelII said:
My tourney thread has more pages than your threads! Muahahahahaha!

Cause you ***** your own topics, I don't think that it is strange, at least there is still some intelligence in here =P
 

tomvanharmelen

Smash Journeyman
Joined
Jan 26, 2005
Messages
236
Location
Amsterdam, the netherlands
wanneer en waar en allemaal van dat soort dingetjes..

smashfest, ik wil een gratis toernooi ergens meemaken, i kben nog nooit naar zoiets geweest en wil ewel eens zien hoe belabberd ik in smash ben
dus vooruit met de geit, spreek op met die antwoorden :D
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Dit is Holland. Iedereen die een toernooi organiseert zal er geld voor vragen omdat er anders geen geld gewonnen kan worden en dan komen er te weinig mensen :p
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Ja, mensen spelen graag voor geld, en anders gaan mensen toch niet serieus spelen, dus er zal altijd wel voor geld gespeeld worden, het is maar voor 5 euro, (exclusief reiskosten) dus zoveel is het niet, als je jouw ouders kan laten rijden is het nog goedkoper.

En ja, je ziet vanzelf wel de topics verschijnen, dus blijf maar gewoon kijken.
 

tomvanharmelen

Smash Journeyman
Joined
Jan 26, 2005
Messages
236
Location
Amsterdam, the netherlands
ja net zoals ik in een ander topic zei... gratis is vet, en het KAN net zo serieus zijn!

speel om de eer, om het gevoel..

trouwens op de PU game awards worden ook games GESPEELD, dus als iedereen er vroeg bij is, kunnen we zorgen dat daar een smash toernooi word gehouden EN DAT IS WEL GRATIS
oftewel stem ff daar op die site van tmf
 
Top Bottom