• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
volgens mij wachten wegewoon nog allemaal op silver....

oja, en vrolijk kerstfeest voor jullie allemaal.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Meh, originally I wanted to go, but I decided to work instead...
>_<
Oh well, I've already played CJ @ DT10 even tough it was just 1 match :/
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Naturally you didn't mention you're 2nd place in the smash tourney, cause you couldn't beat Amsah :p
I got 4th because of Thomaz, he beat me 2-1 >_<
(Yes indeed, all the others were n00bs :p)
 

Diddy Kong

Smash Obsessed
Joined
Dec 8, 2004
Messages
26,000
Switch FC
SW-1597-979602774
Komt dr ook nog is een toernooi dicht bij Almere?
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
nah because the tourney was full of noobs :p

Ik woon in almere maar ik ben gestopt met het houden van toernooien... dus in de buurt van almere zal er niet veel meer gebeuren
 

Diddy Kong

Smash Obsessed
Joined
Dec 8, 2004
Messages
26,000
Switch FC
SW-1597-979602774
Owh das jammer. Mwah ik hou niet van toernooien oorganiseren dusseeeh tja geen toernooien in Almere denk ik...
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
Nog mensen hier uit Haarlem of omstreken?:p Ik heb iemand nodig om beter te worden :p.
 

Sparkie009

Smash Apprentice
Joined
Jun 24, 2005
Messages
123
Location
Susteren, The Netherlands
Ik citeer:

"Velden met een * is verplicht."

Volgens alles wat ik op school geleerd heb, is velden meervoud, en moet hier dus ook een werkwoordsvorm in het meervoud aan worden gekoppeld. Hier is dit niet het geval. Ik heb niet zo'n groot vertrouwen in mensen die zulke simpele grammatica nog niet helemaal onder de knie hebben.
 

Sparkie009

Smash Apprentice
Joined
Jun 24, 2005
Messages
123
Location
Susteren, The Netherlands
Moet ik eerst effe wat onderzoek naar de serie doen, want ik weet d'r niks vanaf. Ik heb wel een aantal games uit de serie, maar ik ben nooit genoeg gemotiveerd geweest om er langer dan een uurtje mee bezig te zijn.

Ik weet het, ik heb gezondigd.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
aanmelden is al goed genoeg :p dan krijg ik mooi 5000 rupees :p

Zolang je Shizuka maar laat staan bij dat venstertje haha

dus iedereen aanmeldeeeeenn jeeeeey haha
 

Sparkie009

Smash Apprentice
Joined
Jun 24, 2005
Messages
123
Location
Susteren, The Netherlands
Ok. Hehe... Ik zal rijk worden...

Edit: Ik heb effe verder gekeken. Ik voel me niet op m'n gemak in of bij iets dat de Nederlandse taal als de voorkeurstaal gebruikt, maar deze niet helemaal beheerst.
Verder vind ik niet dat de maker zijn product op een doeltreffende manier aanbiedt. Dit komt hoogstwaarschijnlijk voort uit het feit dat het mij niet zo interesseert wat de maker te melden heeft als dit niet eens goed geformuleerd aan de man gebracht kan worden. Als ik dingen wil weten wil ik ze graag op de meest makkelijke manier te weten komen. Dit is in mijn ogen niet het geval. Als ik hard mijn best moet doen om bepaalde dingen te ontcijferen, heb ik niet het gevoel dat het het waard is.

Ik weet dat dit sterk is overdreven, maar zo kun je een beter idee krijgen van hoe ik mijn dingen graag wil hebben. Ik waardeer het erg dat je je plezierige belevenissen met anderen wilt delen, en je kon natuurlijk niet weten dat ik bepaalde -vaak als onbelangrijke dingen bestempeld- belangrijk vind. Maar hou alsjeblieft rekening met mijn wensen wanner je de volgende keer iets aan mij aanbiedt.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
hahahaha een jochie van 14 zal het wel eens ff vertellen hoe het goed moet :p lol

maar sorry ik zal je niks meer aanbieden zonder eerst ff te checken of het vocabulaire van hetgeen wat ik je aanbied op een respectabele hoogte is zodat er optimaal van het gebruiksmiddel genoten kan worden....
 
Top Bottom