D
Deleted member
Guest
ik zei animo, niet toestemming. en ik verwachtte ook niet direct dat iedereen "jaaaa!" ging roepen
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Ben ik wel voor te porren o:zou er hier animo zijn voor een Brawl+ toernooi?
Wat, de Nederlandse metagame?bedenk dan iets waarover iets te zeggen is.
Volgens mij heb ik tegen jou gespeeld op een ATM toernooi van BF. Jij speelde geloof ik Fox. Is wel twee/drie jaar geleden ofzo, dus waarschijnlijk kun je het toch niet meer herinnerenwhoo, ik ken de helft of meer van de mensen die hier posten niet o=.
nieuwe mensen die melee hebben opgepakt?
'Als je goeie smashers bedoelt zijn dat Jumpman (15), istudying (15) en Mr.R ( 15).'
bedoel je hiermee brawl, melee, of beide. hebben jullie vids? ^^
ik ben overigens van plan weer actiever te worden in de smash (melee) scene, zest4 = first tournament in two years ^____^
Ik zat ook al te zoeken jayo marc, in zest4 topic postte je dat er een shoutouts topic is, maar waar dan :/
tomorrowwhens the next dutch tourney then? we will come again ^_^
Yeah was pretty good, Did England qualify? i havent hear yet...congratz on topping your world cup qualifying group with a perfect win record guys. And beating scotland to do it is also absolutely fantastic :D
Ben je zo naïef...? Ik heb mn e-mailadres niet ergens ingevuld. En als ik die **** kon stopzetten deed ik et, maar heb et nog niet voor mekaar kunne krijgen ><kekekekeke, aye. Ancient times. Brawl also killed it.
Oja, iets wat ik nog steeds moet melden. Die knaapjes die denken dat ze gratis **** kunnen krijgen op Internet, of op een Chinese website komen waar je goedkoop **** kan kopen en je e-mail adres in moet vullen... niet doen. Elke keer dat spam dat ik krijg. Jeffzor, jij bent er 1 van. *tut* *tut* *tut*