• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Beste G&W in Brawl ben ik nooit geweest :p misschien voor een dagje.

fly_dutch: Ja die heb ik hier liggen man, ook al hele tijd niet gespeeld. Maar verkeert gelukkig nog in perfecte staat. Wat is je msn anders? Of ik check je profiel wel fftjes.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
dat je coen niet kent is schandalig

EDIT
hoeveel mensen zouden 2 dagen blijven als ik 1 dag melee en 1 dag brawl toernooien host?
ik zit namelijk na te denken hoe ik het overnachtings probleem kan oplossen.
ik heb al wel een nieuwe leuke (cheapere) locatie gevonden. moet je wel een klein stukje met de bus, though

some reactions please :)

NOG EEN EDIT
ah kom op zit echt iedereen in duitsland behalve ik? T_T
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
dat je coen niet kent is schandalig

EDIT
hoeveel mensen zouden 2 dagen blijven als ik 1 dag melee en 1 dag brawl toernooien host?
ik zit namelijk na te denken hoe ik het overnachtings probleem kan oplossen.
ik heb al wel een nieuwe leuke (cheapere) locatie gevonden. moet je wel een klein stukje met de bus, though

some reactions please :)

NOG EEN EDIT
ah kom op zit echt iedereen in duitsland behalve ik? T_T
Ik zou echt heel graag willen overnachten, maar ik denk niet dat dat mag. En twee keer naar etten leur lijkt me geen goed plan. Als ik zou mogen, zou ik wel blijven though.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
@shadow, overnachten zou voor mij denk ik geen problem zijn, maar het is ook zo dat ik niet weet of ik wel met melee zou meedoen. Ben behoorlijk slecht en zit nog te twijfelen om wel of niet beetje serieus te gaan spelen nog ofso. En wat Jumpy zei, 2x naar EL achter elkaar gaan lijkt me niet zo een goed plan :p
 
D

Deleted member

Guest
ik zou overnachten, maar kans ik dat ik uberhaupt niet kan komen als t over 4/5 weken is ivm eindexamens
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
dat je coen niet kent is schandalig

EDIT
hoeveel mensen zouden 2 dagen blijven als ik 1 dag melee en 1 dag brawl toernooien host?
ik zit namelijk na te denken hoe ik het overnachtings probleem kan oplossen.
ik heb al wel een nieuwe leuke (cheapere) locatie gevonden. moet je wel een klein stukje met de bus, though

some reactions please :)

NOG EEN EDIT
ah kom op zit echt iedereen in duitsland behalve ik? T_T
Ik zou alleen voor melee gaan. En ja waarom was je niet in Duitsland...
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Als je 2 dagen doet laat iedereen voor alles betalen dan, dit motiveert beide kanten om het andere uit te proberen. Dit kan je wel alleen doen als er daar overnachting is, zelf kan ik gewoon leechen bij adam maar ik snap goed genoeg dat 2 keer een retourtje etten leur niet te doen is. Hangt allemaal van de slaapplek af dus.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ik was niet in duitsland vanwege gebrek aan geld en door hun vage regels. ik las net dat de planning ook niet goed liep verliep.

een slaapplaats wordt wel moeilijk (buiten dat hotel om dan). maar k ga wel zoeken naar alternatieven.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
uhhhh.... My head hurts from reading dutch! T. T
Why are you even bothering?

Lol. Hier ook al. Dat spel komt echt snel op. Mensen die 70 alts maken enzo.

http://tiersie.mybrute.com

Ohwell.
Zo lelijk die spel xD, makkelijk te frauderen enzo :p

Wat? Te frauderen? Het spel is random... fraudeer maar lekker weg.

Oh, als je 70 alts maakt krijg je niet de exp points als ze van hetzelfde IP adres komen. Ik spaar je de moeite.


Wie heeft trouwens die PS I Suck gemaakt, leijer =p.
 

Tiersie

Smash Ace
Joined
Sep 26, 2008
Messages
843
Location
Leiden, Netherlands, Europe
Why are you even bothering?






Wat? Te frauderen? Het spel is random... fraudeer maar lekker weg.

Oh, als je 70 alts maakt krijg je niet de exp points als ze van hetzelfde IP adres komen. Ik spaar je de moeite.


Wie heeft trouwens die PS I Suck gemaakt, leijer =p.

Nee daar ligt het niet aan. Ik heb het over mensen die 70 alts maken omdat ze dan eindelijk die goede abilities/wolf/bear/uber wapen hebben.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Je kan geen alts maken om meer exp te krijgen, of je moet ervoor zorgen dat ze allemaal een ander ip adres hebben.

Hoe maak je überhaupt een clan en hoe join je er 1? Krijg je wapens gewoon random, net zoals die abilities? Waar kun je dit soort vragen stellen, die site heeft alleen maar het spel zelf...
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
niet dat ik daar ooit om gevraagd heb ofzo xD
random blij spel.

dus terug naar t toernooi, ik heb donderdag een afspraak om de venue te bekijken en eventueel al wat dingen te regelen.
update zodra k meer weet
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
niet dat ik daar ooit om gevraagd heb ofzo xD
random blij spel.

dus terug naar t toernooi, ik heb donderdag een afspraak om de venue te bekijken en eventueel al wat dingen te regelen.
update zodra k meer weet
Ik zou sowieso komen voor melee, nog nooit zo dichtbij naar een melee toernooi geweest :3 maybe ook mee doen met brawl als je een venue te pakken krijgt waar we kunnen slapen of als ik bij Adam gehoused kan worden, maar dit zou dan vooral zijn voor de fun en leipheid en niet voor brawl zelf x).
 

wisl

Smash Journeyman
Joined
Nov 25, 2008
Messages
283
Location
Leuven, Belgium
is er in nederland eigenlijk al ooit een crews event geweest op een toernooi?
dat is misschien iets om te overwegen op TNOT3...
 
Top Bottom