Er zijn geen partijen, niemand heeft er ooit over geklaagd en de kans dat twee mensen met hetzelfde standpunt als jij tegen elkaar spelen in een toernooi is miniem. Het is trouwens geen oplossing, het was vanzelfsprekend.
Als er geen partijen zijn, dan is er ook geen discussie. En die is er nu duidelijk wel. Zelfs als de kans mimiem is, betekent niet dat je er niet over moet discussiëren. De kans dat een vliegtuig neerstort is ook 1 op een miljoen, maar toch gebeurt het (Turkish Airlines).
Zelfs als het vanzelfsprekend is dan is het een oplossing, dat heet een vanzelfsprekende oplossing (duh).
Ik moet me volwassen gedragen? Ik zeg wat er aan de hand is en wat de consensus is. Dat is volwassen. Stop met zinnen als "gedraag je volwassen", deze laten zien hoe miniem jouw vaardigheden zijn doordat je terugvalt op ad hominem.
Je zegt niet wat er aan de hand is, je probeert me alleen zwart te maken. Als je jouw posts goed bekijkt geef je ongeveer 3 keer zoveel argumenten tegen mij dan over stages. Dat bedoel ik met volwassen gedrag, probeer maar eens met je baas later zo te discussiëren. Als jij stopt met de discussie te de-railen en mij zwart proberen te maken, dan stop ik met 'gedraag je volwassen', k?
LM zal niet geaccepteerd worden. Een toernooi waar deze stages wel geaccepteerd zullen worden zal problemen opleveren en de mensen die meedoen zullen waarschijnlijk gelijk krijgen. Dat is alles wat ik zeg. Door niet te reageren probeer je trouwens te laten dat je wel "volwassen" bent, maakt me niet uit. Ik weet zeker dat je extreem weinig van het onderwerp en de situatie af weet, daar blijf ik bij.
Op een normaal toernooi worden de regels van te voren aangekondigd. Soms is er ook discussie mogelijk over de regels. Als je de regels niet aanstaan, dan kom je gewoon niet. Dan mis jij een toernooi, ik vind het prima om met liberale of conservatieve stages te spelen. Ik vind alleen dat de mensen te snel 'NEE!' zeggen als het om liberale stages gaat.
Oh jah, omdat een jongetje weet dat ik weinig van het onderwerp en de situatie af weet, is het ook gelijk zo.
@Feben
Er zijn inderdaad veel mensen die zich hebben verdiept in verschillende stages en hebben daarom een list opgesteld, maar het blijft een recommended list. Ik vind nog steeds dat de TO gewoon moet beslissen =b
Ik wil dat die andere stages ook kunnen omdat mensen te snel 'Omg die stage is niet eerlijk!' zeggen als ze bijvoorbeeld worden ingemaakt door een Meta Knight op Luigi's Mansion. Je had een paar maanden geleden ook superveel mensen die gingen zeiken over Meta Knight, en er was zelfs discussie over het bannen van deze character. Nu Meta Knight bij de meeste toernooien niet geband wordt, gaan mensen zich focussen op deze character. Ze gaan proberen makkelijke manieren te vinden om Meta Knight te counteren en ze proberen deze character te begrijpen. Hetzelfde kan gedaan worden bij stages, alleen worden deze heel makkelijk geband zodat niemand een stage probeert te leren. Als ik zou moeten kiezen tussen de 'beste' stagelist zou ik trouwens een soort van middenweg het beste vinden.
@Sino
Welke regels? Zijn er vaste regels van hoe je Brawl moet spelen? Dacht het niet, want er zijn ook toernooien in America met items on. Het zijn nog steeds
recommended regels. En ik ben trouwens vergeten te zeggen dat ik ook van plan ben om naar toernooien rond Rotterdam te gaan.