• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Haha, je bent echt zo kankerdom. Je denkt echt dat je alles bent he? News fact: You aren't. Je bent ook echt zo ****ing koppig. Je luistert geen eens naar andere meningen en je geeft geen een goed argument. Zo werkt het leven niet, sukkel. Ik ben benieuwd wat jij in het echte leven doet, want als je iedereen met een tegenovergestelde mening gewoon gaat uitschelden kom je niet ver. Pit is nog steeds een mid tier character, noob.

En Jumpman, Ik WEET dat ik slecht ben, maar ik geef het tenminste toe. Ik word vaak geownd door verschillende mensen, maar volgens mij is dat de meest efficiënte manier om goed te worden. Ik weet niet hoe goed Faab is en jij weet niet hoe goed ik ben. Misschien zie ik 1 van jullie twee wel een keer op een toernooi en dan zullen we wel zien.

Maar dit wordt meer een uitscheld discussie dan een discussie over stage banning, en ik heb hier dus geen zin in omdat Faab toch zo koppig is. Heel zielig hoor, een discussie zo anders laten lopen door zo kinderachtig te doen.

I apoligize for all the swearing.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Hier worden eigenlijk twee discussies naast elkaar gevoerd; een al vaak gevoerde over stages en een persoonlijke flamewar. Over dat laatste, genoeg nu. Ik denk dat Faabs punt duidelijk is. Je **** niet zomaar een community binnenwandelen en verwachten dat je de heersende manier van denken **** veranderen. Hoewel iedereen z'n mening mag geven, zul je toch enige status moeten hebben voor er echt geluisterd wordt. Zo werkt het overal en daar worden hier geen doekjes om gewonden.

Zoals al aangegeven staan er twee denkrichtingen tegenover elkaar. Zelf vind ik "conservatief (weinig stages) vs liberaal (veel stages)" een aardige benaming van het conflict, maar dat terzijde. Een discussie over de brokenheid van een stage is niet zo relevant als het merendeel van de community vindt dat de manier van spelen op de stage te anders/niet competitief is. Dit is misschien willekeurig, maar een community heeft het recht om zoiets te doen. Smash wordt sowieso al anders gespeeld dan het bedoeld is, zo spelen we bijvoorbeeld zonder items (deze zijn niet broken, alleen random). Ik erken dat de liberale manier van denken niet verkeerd is, maar het is niet de heersende opvatting. Voel je vrij om een keer te experimenteren met de regels, maar weet wel dat niet iedereen daar blij mee zal zijn.

Tot slot, de SBR ruleset is duidelijk gemaakt vanuit het liberale oogpunt: weghalen wat echt bewezen broken is. Bovendien is de Midwest (liberale regio) oververtegenwoordigd in de SBR op dit moment, wat z'n sporen nalaat in de stemuitslagen. Versie 2.0 komt binnenkort uit en heeft een aantal extra bans opgeleverd, maar we hebben ook besloten om het de volgende keer anders aan te pakken, gezien de grote onenigheid die het maken van de ruleset steeds weer oplevert. Ga er dus niet van uit dat die lijst feilloos is, het is uiteindelijk ook een keuze.
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Waarom luisteren naar de mening van een noob? Die moet je gelijk kapotmaken. En hoe ik discusseren in het echte leven aanpak? Ik praat alleen over dingen waar ik enigzins verstand van heb. Zoals smash. En jij weet daar vrijwel niets vanaf. Daarom faal je al in deze discussie.
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Faab:
Je hebt nog geen enkel inhoudelijk punt gemaakt, je zegt in feite alleen maar dat de community het wel beter weet. Een beroep doen op authoriteit is een drogreden. Ervaring zou geen vereiste moeten zijn als je ook daadwerkelijk een geldig punt kan maken, zoals Nikenick hier doet. Dus of je komt met een goed tegenargument of je houdt gewoon je kop! Verder is het ook nog eens zo dat je helemaal niet meer ervaring hebt dan Nikenick, je hebt immers nog nooit aan een Brawl singles toernooi meegedaan zelfs.

Nikenick: Trek je niet te veel aan van deze pestkoppen. Je argumenten zijn goed, als je blijft volhouden moet de community wel luisteren.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Een beroep doen op verkeerde authoriteit is een drogreden. Aangezien de community het meest weet en ervaring heeft met dit onderwerp, is dit een correct argument. Faab maakt zijn punten gebaseerd op ervaring EN informatie, bij Nikenick ontbreekt één van deze twee en dat is duidelijk te zien in zijn posts.

Nikenick is heel slecht in Brawl, zijn Belgische toernooi zegt niets.

Jij beveelt mij mijn kop te houden. Dit getuigt niet van de inzet die nodig is om een serieuze discussie te houden.

Nikenick, je bent een noob, en remen ook. Remen weet helemaal niets.
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Wollah remen als ik jou zie op een toernooi sla ik je gewoon kapot, wat kom je stoer praten opeens. Zogenaamd noobs helpen tegen de big bad guys. Ik leer die jongen gewoon wat bij. Zoals niet als een noob gedragen. Boosmakend jij en zoiezo heeft jumpman jou al kapotgemaakt met zn redenering. Ga naar bed alsjeblieft en laat je niet meer zien hier.
 

Remen

Smash Apprentice
Joined
Sep 14, 2002
Messages
135
Dit bedoel ik dus Faab, inhoudsloze posts. Eigenlijk kun je niets inbrengen tegen Nikenick's punten.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Dat hebben Faab en ik gedaan, dat was ons argument gebaseerd op authoriteit. In dit geval was dit de gehele community. Eigenlijk heb ik nog niets gehoord hiertegen.
 

Meru.

I like spicy food
Joined
Dec 24, 2008
Messages
3,835
Location
The Netherlands, sometimes Japan
NNID
Merudi
3DS FC
0963-1622-2801
Wollah remen als ik jou zie op een toernooi sla ik je gewoon kapot, wat kom je stoer praten opeens. Zogenaamd noobs helpen tegen de big bad guys. Ik leer die jongen gewoon wat bij. Zoals niet als een noob gedragen. Boosmakend jij en zoiezo heeft jumpman jou al kapotgemaakt met zn redenering. Ga naar bed alsjeblieft en laat je niet meer zien hier.
Jij voelt je echt kk groot he, stoere jongen? Kk nerd
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
@Marc Eindelijk iemand die normaal iets kan zeggen zonder iemand uit te schelden. Bedankt voor het ophelderen van deze kwestie. Maar je begrijpt me verkeerd, ik kom hier niet binnenwandelen, verwachtend dat ik de heersende manier van denken kan veranderen. Ik gaf enkel mijn mening over Luigi's Mansion en Norfair, waarna Faab mij plotseling ging uitschelden en nu doet Jumpan als een hondje mee ( wat waarschijnlijk komt omdat hij geen discussie wilt voeren of hij is gewoon slecht in discussies voeren, maar dat ter zake). Ik snap ook dat sommige mensen meer 'status' hebben en dat er daardoor meer naar hun geluisterd wordt, maar wat is het nut van een forum als je alle 'nieuwere' mensen gewoon gaat negeren? Iedereen is toch begonnen als 'nieuweling'? Moet ik dan eerst 50 spammy posts in deze thread maken voordat er echt naar me geluisterd wordt?


@Faab Jij weet niks over mij, jongen. Dus je moet maar eens ophouden met je gehaaste conclusies. Je bereikt hier niks mee, je lijkt zelf alleen maar dom door uitspraken als 'Een mening van een Noob moet je kapot maken'.
En je bent echt superstoer man, iemand bedreigen. Als ik jou op een toernooi tegen kom zul je wel zien met wie je te maken hebt.

@Jumpan
Dit getuigt niet van de inzet die nodig is om een serieuze discussie te houden.
In het begin van deze discussie heb jij 5 posts gemaakt die bestaan uit maximaal 2 zinnen, en je zegt dat andere mensen geen serieuze discussie willen houden? Je voert zelf geen discussie, het enigste wat je zegt is: 'Jah Faab heeft gelijk' 'OMG NOOB OMG'.

Nikenick is heel slecht in Brawl
En op wat baseer je dit? Op Faab zijn mening?
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Hij baseerd dat op het feit dat ik de afgelopen 6 a 7 toernooitjes heb gewonnen?
En faab kan ook steenharde **** uitdelen er zijn niet echt argumenten nodig om te verklaren waarom je niet goed zou zijn, je speelt pit. ( moet ik nog meer zeggen? )


@Faab Jij weet niks over mij, jongen. Dus je moet maar eens ophouden met je gehaaste conclusies. Je bereikt hier niks mee, je lijkt zelf alleen maar dom door uitspraken als 'Een mening van een Noob moet je kapot maken'.
En je bent echt superstoer man, iemand bedreigen. Als ik jou op een toernooi tegen kom zul je wel zien met wie je te maken hebt.


En als jij niet bekend bent met deze community ten eerste en jezelf de grotere persoon wilt zijn dan moet je niet dingen zeggen als "Als ik jou op een toernooi tegen kom zul je wel zien met wie je te maken hebt" Want wat moet ik me hierbij inbeelden dan ?
Ten tweede get used to it je bent nieuw voor deze community equals scrub.
En er word hier KANKER vaak met KANKER gescholden.
En ik noem marc ook een kanker lijer , remen een kanker terrorist , faab een kanker dikzak.
en desondanks kunnen we allemaal normaal met elkaar omgaan.
Alleen jij bent een beetje op je pikkie getrapt.
Remen ik snap je wel hoor maar naar mijn mening lopt dit beetje uit omdat hij niet weet hoe wij hier alemaal met elkaar om gaan en hoe we in het verleden met elkaar zijn omgegaan faab wilt slechts traditie voortzette denk ik zo XD

en als je denkt dat ij slecht is in discussies voeren ( jumpman ga maar nu eens flink de mist n met wat je zegt XD ) zul je zien hoe goed of slecht hij in discussie voeren is en hij doet als een hondje mee ? zelfde mening hebben is als een hondje mee doen? oppassen dat je niet hetzeflde partij stemt als je buurman >_>

en @ marc ik mis iets over de sbr mischien spoedig wat drinken ? beetje smashen en bij praten ik krijg het wat rustiger met werk geloof ik hoe staat jou schema ervoor?
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Yay, nog meer mensen.

Hij baseerd dat op het feit dat ik de afgelopen 6 a 7 toernooitjes heb gewonnen?
En faab kan ook steenharde **** uitdelen er zijn niet echt argumenten nodig om te verklaren waarom je niet goed zou zijn, je speelt pit. ( moet ik nog meer zeggen? )
Dus ik ben slecht in Brawl omdat jij toernooien wint? Jah, heel logisch.
Ik heb nooit gezegd dat Faab slecht was, omdat ik simpelweg niet weet hoe goed hij is. Het feit dat ik Pit speel zegt niks over mijn 'nooberigheid'. Een top tier character mainen zegt niet gelijk dat je heel erg goed bent, het kost juist meer skill om te ownen met een low tier character.

En als jij niet bekend bent met deze community ten eerste en jezelf de grotere persoon wilt zijn dan moet je niet dingen zeggen als "Als ik jou op een toernooi tegen kom zul je wel zien met wie je te maken hebt" Want wat moet ik me hierbij inbeelden dan ?
Ik had het hier over:
Wollah remen als ik jou zie op een toernooi sla ik je gewoon kapot, wat kom je stoer praten opeens
Hij dreigt met slaan, dus ik zei dat hij wel zult zien met wie hij te maken heeft.

Ten tweede get used to it je bent nieuw voor deze community equals scrub.
Ik weet hoe een community werkt, maar Faab en Jumpan kunnen wel redelijk doen en gewoon luisteren naar andere meningen.

En er word hier KANKER vaak met KANKER gescholden.
En ik noem marc ook een kanker lijer , remen een kanker terrorist , faab een kanker dikzak.
en desondanks kunnen we allemaal normaal met elkaar omgaan.
Alleen jij bent een beetje op je pikkie getrapt.
Of hun zijn op hun pikkie getrapt omdat ze gaan schelden. Misschien hebben hun wel een kort lontje.
Remen ik snap je wel hoor maar naar mijn mening lopt dit beetje uit omdat hij niet weet hoe wij hier alemaal met elkaar om gaan en hoe we in het verleden met elkaar zijn omgegaan faab wilt slechts traditie voortzette denk ik zo XD
Dit loopt idd uit de hand, en ik weet idd niet hoe jullie met elkaar in het verleden zijn omgegaan. Maar ik heb nog steeds recht om een mening te geven, en ik denk dat we allemaal volwassen genoeg zijn om naar elkaar te luisteren. Of blijkbaar niet..
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Genoeg met de persoonlijke beledigingen nu. Als je met elkaar discussieert, doe je dat fatsoenlijk. Nikenick heeft een mening en mag die uiten. Daarmee zal hij inderdaad niet de huidige ruleset gaan veranderen, maar dat was ook niet z'n bedoeling voor zover ik kan zien. Als jullie Nikenick op zijn ongelijk willen wijzen wat Luigi's Mansion en Norfair betreft, dan volstaat het niet om te zeggen dat 'de community dat zo besloten heeft', je moet ook uitleggen waarom de community dat zo besloten heeft. Daar kan Nikenick het mee eens zijn of niet, en als hij het er niet mee eens is, is dat geen reden hem persoonlijk aan te vallen. En als er een onoplosbaar meningsverschil blijft bestaan, laat het dan rusten. Dat geldt voor beide partijen.

Deze discussie is uitgegroeid tot een puur persoonlijk iets en daar heb ik geen zin in, zeker als de mensen in kwestie elkaar niet kennen. Ik weet hoe Faab is en ik snap dat zijn manier van posten door nieuwkomers vaak verkeerd begrepen wordt, maar aan de andere kant mag hij nu ook wel even dimmen. Nieuwelingen moet je stimuleren om mee te doen, niet onderwerpen aan een test in hardheid.

Dus stoppen nu. Zo niet, ga ik infractions uitdelen. Kinderachtig, I know, maar het kan blijkbaar niet anders. Beetje jammer dat het zo moet.

Edit: Dat geldt voor iedereen dus.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Dus stoppen nu. Zo niet, ga ik infractions uitdelen. Kinderachtig, I know, maar het kan blijkbaar niet anders. Beetje jammer dat het zo moet.

Edit: Dat geldt voor iedereen dus.

Ja, heb ik net een mooie serieuze post gemaakt, zie ik dit.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ja, heb ik net een mooie serieuze post gemaakt, zie ik dit.
Je mag best een serieuze post maken, zolang het maar niet een persoonlijke aanval richting Nikenick is of slaat op dat hij om wat voor reden dan ook geen recht van spreken zou hebben. Als je iets te zeggen hebt over Luigi's Mansion, Norfair of wat voor regel in onze ruleset dan ook is dat prima.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Nikenick. Ik zei dat Faab gelijk heeft op bepaalde punten. Ik heb nooit gezegd dat, ik quote: "OMG NOOB OMG". Dit zie jij in mijn post. Om even iets op te helderen: Faab is een verschrikkelijk goede Melee speler, net als Remen. Jij neemt bepaalde dingen aan.

Jij geeft niet alleen je mening. Ik zeg slechts dat de community reeds besloten heeft wat de ruleset is. Jij probeert ons ook te overtuigen. Er is door een aantal mensen goed nagedacht over de instelling en toelatingen wat betreft stages. Hierdoor zijn deze mensen tot een bepaalde conclusie gekomen, naar deze conclusie is tot op dit moment dan ook altijd gehandeld.

Deze discussie is niet uit de hand gelopen, jij gaat in op persoonlijke dingen zodra mensen jou noob noemen. Hoe durf je te zeggen dat ik niet serieus wil discussiëren als jij ingaat op ad hominem argumenten? In elke reactie op Faab neem je een superieure houding in tegenover Faab en andere mensen door middel van ad hominem argumenten, ik zie niet hoe jij hoger staat dan Faab op dit moment.

Ik weet niet of je het ziet, maar Remen is hier al zeven jaar lid, ook al heeft hij maar ~75 posts. Hij maakte zijn post om beide kanten te laten zien, niets meer.

Even terug naar het onderwerp. Ikzelf vind het belangrijk dat de persoon die gewonnen heeft (en dus niet de stage kiest) zijn character moet kunnen blijven spelen ook al heeft deze een nadeel. Bij stages als Luigi's Mansion is het bijna vereist om een ander character te kiezen tegen MK in de meeste gevallen, omdat de Tornado je insluit.

Daarnaast is het mogelijk te stallen zodra je een voordeel hebt in Luigi's Mansion zonder aan de edge te gaan hangen. De platformen waar je niet doorheen ****, kan je gewoon op techen, dus als je op 250% een fmash krijgt kun je deze techen. In de tussentijd heeft je tegen stander alweer 90% en kun je blijven campen zodra je dood gaat.

Uiteindelijk moeten de characters het gevecht doen, niet de stage. De stage is daar om een klein voordeel te geven omdat je hebt verloren, niet om een gegarandeerde win te geven. Oefening, ervaring en "skills" moeten uiteindelijk de beslissende factoren zijn in een gevecht.

Tenslotte wil ik zeggen dat ik je mening respecteer, maar er niet voor open sta. Mijn mening staat vast. De meeste mensen hier zijn het waarschijnlijk met mij eens, het lijkt me dus geen goed idee om deze te proberen te overtuigen. Door in te gaan op dingen als "noob" win je zeker niets.

Edit: Om verder in te gaan op Norfair: een stage als Norfair vraagt om stallen (of campen). Dit maakt de matches verschrikkelijk saai. Dit komt doordat de platformen allemaal ledges hebben, deze zorgen voor invincibility frames. Verder is de stage erg groot en de lava beïnvloed het spel veel meer dan bijvoorbeeld de lava op Brinstar.
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Ik respond niet naar al dat andere, want dan gaat de disscussie weer off-topic.

Even terug naar het onderwerp. Ikzelf vind het belangrijk dat de persoon die gewonnen heeft (en dus niet de stage kiest) zijn character moet kunnen blijven spelen ook al heeft deze een nadeel. Bij stages als Luigi's Mansion is het bijna vereist om een ander character te kiezen tegen MK in de meeste gevallen, omdat de Tornado je insluit.
Ik vind het juist belangrijk dat je als speler of meerdere characters **** spelen of dat je heel goed met je slechte matchups om **** gaan zodat je je nadeel daardoor compenseert. Luigi's Mansion is niet eerlijk tegen MK met sommige characters, maar er zijn veel manieren om zijn Tornado te counteren waar veel mensen niks van af weten. Met Pit bijvoorbeeld heb ik de makkelijkste manier gevonden op Tornado Spam te counteren, zijn Mirror Shield. Het kost wat tijd om de timing te oefenen en het in de praktijk te brengen maar ik vind dat zulke dingen een speler echt 'skilled' maken. Ik vind DK trouwens beter dan MK op Luigi's Mansion.

En vind je Lylat wel eerlijk voor Fox, Falco of Wolf tegen een MK dan? Hun recovery is zooo slecht daar en ze worden supermakkelijk gegimped.

Daarnaast is het mogelijk te stallen zodra je een voordeel hebt in Luigi's Mansion zonder aan de edge te gaan hangen. De platformen waar je niet doorheen ****, kan je gewoon op techen, dus als je op 250% een fmash krijgt kun je deze techen. In de tussentijd heeft je tegen stander alweer 90% en kun je blijven campen zodra je dood gaat.
Je kan daar wegrennen, maar dat is nog niet stallen. Het is wel saai maar ik denk niet dat de meeste mensen dat doen, want je zult uiteindelijk toch geraakt worden. Je kan daar ook niet projectile campen door de pillars. Je kan daar inderdaad techen, maar je hebt maar 30 frames om te techen ( je moet 30 frames voordat je de muur of het plafond raakt op dodge drukken) en aangezien Brawl met 60 f/s loopt heb je maar 0,5 seconden om te techen. Het is dus vrij moeilijk om te techen en als je dat dus goed kan vind ik dat je daarvoor beloond moet worden ( door dus langer te leven ).

Uiteindelijk moeten de characters het gevecht doen, niet de stage. De stage is daar om een klein voordeel te geven omdat je hebt verloren, niet om een gegarandeerde win te geven. Oefening, ervaring en "skills" moeten uiteindelijk de beslissende factoren zijn in een gevecht.
Stage ervaring speelt een hele grote rol, ik speelde vroeger ook altijd kut op Battlefield en nu is het een van mijn beste stages. Daarom vind ik het ook beter om een stage zoals Luigi's Mansion niet te bannen want als je daar op verliest jdan weet je dus dat je er op moet trainen. Zulke kleine dingen zoals goed zijn op elke stage maken je een betere speler.

Tenslotte wil ik zeggen dat ik je mening respecteer, maar er niet voor open sta. Mijn mening staat vast. De meeste mensen hier zijn het waarschijnlijk met mij eens, het lijkt me dus geen goed idee om deze te proberen te overtuigen. Door in te gaan op dingen als "noob" win je zeker niets.
Ik probeer niemand hier te overtuigen, ik wil enkel mijn mening geven en meningen horen. Ik begrijp nu bijvoorbeeld waarom jij tegen Luigi's Mansion bent. Maar zoals Marc zei, het is een grijs gebied, discussie is er altijd over mogelijk.

Edit: Om verder in te gaan op Norfair: een stage als Norfair vraagt om stallen (of campen). Dit maakt de matches verschrikkelijk saai. Dit komt doordat de platformen allemaal ledges hebben, deze zorgen voor invincibility frames. Verder is de stage erg groot en de lava beïnvloed het spel veel meer dan bijvoorbeeld de lava op Brinstar.
Norfair is mijn favourite stage, en 1 van de beste stages van Pit. Ik camp daar juist nooit. Als je daar slim speelt probeer je altijd op de middelste stage te blijven. Heb je de middelste stage, dan heb je controle over de match. Als je niet in het midden staat kan je er makkelijk uitgeslagen worden ( low cieling op sommige plekken en als je op het buitenste platform staat ga je soms dood rond de 50%) en je hebt de dreiging van iemand die onder het platform door een attack doet. De Lava is echt heel erg makkelijk te ontwijken, en als je slim bent probeer je je tegenstander de lava in te krijgen, wat ook weer skill kost. Verder is het een Counterpick tegen Dedede, R.O.B. Falco, Diddy Kong, Ice Climbers, Peach en Snake. Het is juist een goede stage voor Link, Ike, Pit, Olimar, Bowser en nog veel meer characters met slechte recoveries. Je countered superveel high of top tiers met die stage, dat vind ik ook weer een voordeel van deze stage.
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Wajooo wat kom je stoer praten opeens. Ik zei dat tegen remen en niet tegen jou geloof ik? Ik ken hem al 4 jaar, ik heb team toernooien met hem gewonnen. Ik ben naar het buitenland met hem geweest. Ik ben bij hem thuis geweest en hij bij mij meerdere keren. Dit was niet serieus bedoeld.

Als je remen zn post beter bekijkt maakt ie je belachelijk trouwens... ik denk ik zeg het even.

En wat ga je praten alsof ik bang voor je moet zijn, ik heb schijt aan jou. Random noob komt opeens stoer doen. Zoiezo boeit brawl me niet zoveel als melee. Die stages boeien me niks dus waarom zou ik naar jou mening luisteren. Leer de mensen kennen voordat je praat, en je had geweten dat ik niet serieus was. Je bent nog wel random noob though, sorry :(

Edit: Utto alsof ik bang ben voor infractions <3 smashnl
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
ewa tfoe wollah bollah nikenick is de beest ja ik zweer wij zijn bazen van groep 8 eenhoornschool utreg
hij is kk goed wollah keertje gingen we zo spelen en doen deed hij zo kk goed truukje zijn lichaam ging zo glimmen en toen viel allemaal **** uit de lucht wollah ik zweer als jullie wisten wat die man kon jullie zouden nie zo tege em prate

dus beter nie zo stoer tege hem
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Nikenick, zo kan ik het ook. "Shield gewoon", of "niemand doet dat want het is niet leuk". Als ik in de granf finals zou staan, zou ik dit doen. Gewoon om te winnen. Marc is het trouwens met me eens: Luigi's Mansion zal niet geaccepteerd worden.
 
D

Deleted member

Guest
wow. dit is echt beroep op authoriteit x10 hier.

faab, laat die gast z'n punt maken. je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ga hem niet de kop indrukken OMDAT hij n00b zou zijn (daar kan ik niks over zeggen dus dat doe ik ook niet).
en beroep op authoriteit is btw altijd een drogreden jumpie. je kan me niet vertellen dat "het is zo omdat ik hier meer vanaf weet dan jij" ooit een goede beargumentatie kan zijn, zonder dat je er daadwerkelijk andere punten bij betrekt.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Een beroep op authoriteit is NIET altijd een drogreden. Als ik zeg: "X" is zo omdat het CBS dat zegt, dan klopt dit. Dit komt doordat het CBS een betrouwbare bron van informatie is. In dit geval gaat het om een mening, dus dit is moeilijk te beoordelen. Een beroep op authoriteit is iig geen drogreden (twee weken geleden met Nederlands gehad, niet zeiken).
 
D

Deleted member

Guest
een beroep op authoriteit is je eigen authoriteit, nu is het "het is zo omdat een ander dat zegt" en het heeft een naam, maar die ben ik kwijt dus noem ik het maar meelopen.
naturrlijk baseert de community, waarvan de SBR (-B) als spreekorgaan optreed zijn "mening" niet op niks, maar domweg erachteraan lopen en wat ze zeggen gewoon slikken is ook niet echt snugger.
 

Kage Me

Smash Ace
Joined
Nov 22, 2008
Messages
537
Location
The Netherlands
Dat hebben Faab en ik gedaan, dat was ons argument gebaseerd op authoriteit. In dit geval was dit de gehele community. Eigenlijk heb ik nog niets gehoord hiertegen.
...Dat is precies datgene waartegen ik iets heb ingebracht, namelijk dat mensen die een liberale stagelijst steunen ook deel zijn van de community.

Een beroep op authoriteit is NIET altijd een drogreden. Als ik zeg: "X" is zo omdat het CBS dat zegt, dan klopt dit. Dit komt doordat het CBS een betrouwbare bron van informatie is. In dit geval gaat het om een mening, dus dit is moeilijk te beoordelen. Een beroep op authoriteit is iig geen drogreden (twee weken geleden met Nederlands gehad, niet zeiken).
En om deze discussie te beëindigen, Jumpman heeft in principe gelijk over het beroep op autoriteit. Het voorbeeld van het CBS is echter niet goed: de "X" zou alleen kunnen slaan op feiten, aangezien het CBS geen mening vormt.
Een beter voorbeeld zou zijn: "Overgaan tot operatie is een slecht idee. Dat zeiden <namen van dokters>." In dit geval beroept de persoon zich op iemand die er daadwerkelijk verstand van heeft.

Een drogreden is het beroepen op een onbetrouwbare autoriteit (een account openen bij de ING omdat Anouk de ING steunt) of je beroepen op een zogenaamde autoriteit, vaak een meerderheid ("iedereen vindt dat ik gelijk heb").

Paprika killer, het beroepen op je eigen autoriteit is juist geen geldig argument. Het ondersteunt wel andere argumenten, omdat het aangeeft dat je weet waar je over praat. Je **** het op zichzelf niet gebruiken: "We moeten niet tot operatie overgaan, want ik ben chirurg."




Ik heb een voorstel voor een compromis. We behouden de momenteel aangeraden stagelijst, die met 7 counterpicks. Daarnaast stellen we enkele alternatieve lijsten op voor mensen die de aangeraden lijst niet willen gebruiken. Lijkt me een redelijke oplossing voor beide kanten van het debat, nietwaar?
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Kom ik hier een paar dagen niet, mis ik zoiets vets :urg:

Random stages ftw btw. Als ik toernooi host zou luigi's mansion zeker aan staan. Maar ik ben te lui om toernooi te hosten.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
...Dat is precies datgene waartegen ik iets heb ingebracht, namelijk dat mensen die een liberale stagelijst steunen ook deel zijn van de community.



En om deze discussie te beëindigen, Jumpman heeft in principe gelijk over het beroep op autoriteit. Het voorbeeld van het CBS is echter niet goed: de "X" zou alleen kunnen slaan op feiten, aangezien het CBS geen mening vormt.
Een beter voorbeeld zou zijn: "Overgaan tot operatie is een slecht idee. Dat zeiden <namen van dokters>." In dit geval beroept de persoon zich op iemand die er daadwerkelijk verstand van heeft.

Een drogreden is het beroepen op een onbetrouwbare autoriteit (een account openen bij de ING omdat Anouk de ING steunt) of je beroepen op een zogenaamde autoriteit, vaak een meerderheid ("iedereen vindt dat ik gelijk heb").

Paprika killer, het beroepen op je eigen autoriteit is juist geen geldig argument. Het ondersteunt wel andere argumenten, omdat het aangeeft dat je weet waar je over praat. Je **** het op zichzelf niet gebruiken: "We moeten niet tot operatie overgaan, want ik ben chirurg."




Ik heb een voorstel voor een compromis. We behouden de momenteel aangeraden stagelijst, die met 7 counterpicks. Daarnaast stellen we enkele alternatieve lijsten op voor mensen die de aangeraden lijst niet willen gebruiken. Lijkt me een redelijke oplossing voor beide kanten van het debat, nietwaar?
Je doet maar, ik weet zeker dat niet veel andere mensen dit initiatief zullen nemen.
 

Meru.

I like spicy food
Joined
Dec 24, 2008
Messages
3,835
Location
The Netherlands, sometimes Japan
NNID
Merudi
3DS FC
0963-1622-2801
Wajooo wat kom je stoer praten opeens. Ik zei dat tegen remen en niet tegen jou geloof ik? Ik ken hem al 4 jaar, ik heb team toernooien met hem gewonnen. Ik ben naar het buitenland met hem geweest. Ik ben bij hem thuis geweest en hij bij mij meerdere keren. Dit was niet serieus bedoeld.

Als je remen zn post beter bekijkt maakt ie je belachelijk trouwens... ik denk ik zeg het even.

En wat ga je praten alsof ik bang voor je moet zijn, ik heb schijt aan jou. Random noob komt opeens stoer doen. Zoiezo boeit brawl me niet zoveel als melee. Die stages boeien me niks dus waarom zou ik naar jou mening luisteren. Leer de mensen kennen voordat je praat, en je had geweten dat ik niet serieus was. Je bent nog wel random noob though, sorry :(

Edit: Utto alsof ik bang ben voor infractions <3 smashnl
Lol, srry, maar k had idd niet door dat het een grap was ;p. Nja, srry dan ;p

--------

Ff een vraag, wat vinden jullie van Brawl+ ? Ik heb héle positieve dingen gehoord en misschien wil ik het ook wel. En heeft het verschillen met de PAL versie?

Wou ff jullie mening horen, lowl.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Meeste mensen vinden Brawl beter, als je dit vraagt aan Melee spelers vinden ze Melee sowieso beter. Brawl+ is waardeloos imo, ga melee spelen.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
al die haat hier hier, ik doe mee!

jumpman fock you wat jij mijn sonic afkraken en mij noob noemen?


btw Nikenick is het nieuwste lid van onze crew. hij moet mss eerst wat vaker naar toernooi gaan voordat ie mee kan schelden over stages met de grote jongens, maar om hem nou gelijk zo aan te vallen?
dit begon allemaal met, mss moeten we LM es proberen als counterpick xD


Kage Me, jij bent de TO, so you decide :)
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
al die haat hier hier, ik doe mee!

jumpman fock you wat jij mijn sonic afkraken en mij noob noemen?


btw Nikenick is het nieuwste lid van onze crew. hij moet mss eerst wat vaker naar toernooi gaan voordat ie mee kan schelden over stages met de grote jongens, maar om hem nou gelijk zo aan te vallen?
dit begon allemaal met, mss moeten we LM es proberen als counterpick xD


Kage Me, jij bent de TO, so you decide :)
Ik kraak je niet af. Ik kijk alleen naar je laatste results met Nederlanders die niet Nikenick heten. Je voelt je veel te snel beledigd.

Nikenick is helemaal geen lid, misschien alleen van jouw crew. Zijn binnenkomst zal misschien niet zo overdreven zijn als die van mij, maar hij zit niet bij mijn crew. Het begon met LM als CP, genoeg reden.
 
Top Bottom