• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
precies newbies, toen ik net bij de smashscene kwam leken crew battles net zo normaal als teams en low tier.
toen waren er ook vaker 2-daagse toernooi geloof ik..

anyway, eerst de zaal regelen dan de events :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Volgens mij is er zeker al een stuk of 10 keer crews geweest in nederland. Eerste voor zover ik weet was al bij dt10, maart 2005. Of daarvoor ook al? Want veel verder terug speelde ik nog niet xD
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
mwa.. ik vind het alleen ******** als de beste spelers met elkaar een crew vormen om zo iedereen af te straffen.
ik zie liever gevechten tussen crews waarvan de leden van de crew uit het zelfde gebied komen (ATM, soft g-unit), dan een bij elkaar geraapt zooitje.

iemand had geloof ik eens een topic er over gemaakt om echt een crew-only toernooi te houden. maar dat is toen niet doorgegaan.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
BELANGRIJKE UPDATE

ik ben net terug van de venue en hij is super. ik heb zelfs slaapplaatsen kunnen regelen IN DE VENUE! (in een andere zaal dan dat we spelen!) dat kost wel €20,- per persoon. maar dan krijg je er 's ochtends ook een lekker ontbijt er bij :)

het is makkelijk te bereiken vanaf het station met de bus of wijkbus. ze stoppen allebei bijna voor de deur. en iedereen in die buurt kent het turfschip, in het geval dat je de weg kwijtraakt.

ik ga €10,- entree per persoon per dag vragen.
echter als je blijft slapen betaal je de 2de dag maar de helft! Totaal dus €35,- voor 2 dagen smash met overnachting en ontbijt!

ik promoot het overnachten erg omdat er minimaal 40 man moet blijven overnachten, anders doen ze het niet. dit omdat ze dan 's avonds ook personeel moeten hebben.

de zaal is prachtig en leent zich echt voor dit toernooi :D
er is een rokersruimte, maar tis ook lekker weer dus je kan ook gewoon naar buiten.
er is een bar IN DE ZAAL :D en een friettent op 5 minuten afstand (20min als je linkje of marc heet :p )
snoep mag wel gewoon meegenomen worden, maar eten en drinken moet je bij de venue kopen, of buiten nuttigen.



de datum wil ik zetten op 4 en 5 july (maar is nog bespreekbaar)



er komt deze keer wel een regeling met vooraf betalen.
jullie sturen mij een mail met je aanmelding dan stuur ik jullie mijn rekening nummer met nette facturen. als de payment op mijn rekening staat, stuur ik je een mail met entree kaartjes. deze worden genummerd en je naam staat er op. er wordt een lijst bijgehouden om imitatie kaartjes tegen te gaan.
mocht het minimum vereiste aantal spelers niet behaald worden, krijg je vanzelfsprekend je geld terug gestort.


graag wat reacties hier op :D
k heb goed werk verricht ^^
 

LuLLo

Smash Ace
Joined
Nov 27, 2006
Messages
765
Location
Netherlands, NB
Nice work Prince, heb weer zin in een toernooi, m'n laatste was nog met Melee en heb sinds die tijd eigenlijk geen fock gedaan :).
Wanneer beginnen de inschrijvingen?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik had het dan ook met name over Melee crews. Brawl crews wil ik best een keer meemaken.:)

Goed werk wat betreft de shizzle voor TNOT3. ^^
 
D

Deleted member

Guest
awesome, nu ga ik zeker beide dagen komen.
krijg 3 juli mn diploma dus de datum is al helemaal super
 

BBoyindo

Smash Ace
Joined
Aug 14, 2008
Messages
672
Location
Hilversum, The Netherlands
Aight cker lol.
Waarschijnlijk kom ik alleen voor Brawl, omdat mijn Melee skills een beetje slecht zijn:p.
Ik zie nog wel miss kom ik wel beide dagen ik weet nog niet.

http://bboyindo.mybrute.com
 

Fuzzyness

The Reality!
Joined
May 1, 2006
Messages
6,159
Location
London, Barkingside
huh? what do you mean?

I dont think anyones gonna believe me till I make a proper vid lol...main reason why it's hard to understand is because he did use the L edge roll/tech
 
Top Bottom