• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Btw Flok, ik dacht dat Silver de eerste zou zijn die een toernooi ging organiseren met een revolutions importeren ofzoiets meen ik me te herrinneren dat hij een half jaar geleden een keer gepost heeft.
 

Sjeele

Smash Apprentice
Joined
Aug 20, 2005
Messages
84
Location
Maastricht, The Netherlands
Hoi Iedereen..
Ben een soort van nieuweling op het forum..
Ik wil ooit eens meedoen aan toernooi maar heb er ut geld nog niet voor..

Nu ben ik op zoek na mensen uit Limbur die willen langskomen in Maastricht voor een potje SSBM..
Ik ben namelijk opzoek na meer uitdaging!!

Dus kom je uit Maastricht of ergens anders vandaan en willen een keer afkomen, voeg me toe op MSN, spreken we een keertje af..
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Sparkie, Shoe, Down A etc. komen allemaal uit Limburg. Ik denk dat je best wat competitie kan vinden.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Flok said:
Hmm, even voor de duidelijkheid, als Super Smash Bros 3 getoond word op de E3 maak ik vrijwel zeker een nieuwe tournament topic aan op Smashboards.

Zoals ik al eerder een keer zei wil ik de eerste in Nederland zijn met een SSB3 toernooi, dus ik ben van plan om dat toernooi dan te gaan houden, 2 weken na de release. Ik ben nog aan het nadenken voor een mooie naam, en ik wil mensen dan ook niet teleurstellen daarmee.

More news as E3 gets closer to us!
Nu moet ik me wel verplicht voelen om iets te zien te organiseren een week na de release :p
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Sjeele said:
Hoi Iedereen..
Ben een soort van nieuweling op het forum..
Ik wil ooit eens meedoen aan toernooi maar heb er ut geld nog niet voor..

Nu ben ik op zoek na mensen uit Limbur die willen langskomen in Maastricht voor een potje SSBM..
Ik ben namelijk opzoek na meer uitdaging!!

Dus kom je uit Maastricht of ergens anders vandaan en willen een keer afkomen, voeg me toe op MSN, spreken we een keertje af..
ff een snelle hint*

Als je nog geen naam hebt, is het meestal handig naar mensen toe te gaan en niet te vragen of ze langs willen komen.
 

Sparkie009

Smash Apprentice
Joined
Jun 24, 2005
Messages
123
Location
Susteren, The Netherlands
Als je werkelijk zo graag wil spelen kun je 'n keer naar Sittard komen. Dat is namelijk het middelpunt van de Unit. Als je verdere details nodig hebt kun je me 'n PM sturen, maar ik denk dat shoe deze thread wel zal spammen als 't zover is.
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Dat kan ik ook doen...naar Sittard gaan.

Misschien kunnen we een dag afspreken waar Sjeele ook komt, zodat wij ook tegen elkaar kunnen spelen.

Wordt waarschijnlijk pas zomervakantie, btw. Ik ben weg met hepi.

Hebben jullie miss al data wanneer jullie samenkomen?
 

Sjeele

Smash Apprentice
Joined
Aug 20, 2005
Messages
84
Location
Maastricht, The Netherlands
Zomervakantie??
Nah, ik weet niet, zit met mijn Examens die komen eraan..
En het werk, want na examens zal ik harder gaan werken en volle weken krijgen..
Dus messchien ook wel zomervakantie voor mij, nah we zien nog wel
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
en het is meestal op een zondag.
dan is de meeste kans dat we allemaal kunnen want we spreken zelde lang van te voren af.
ik zou shoe of sparkie (of mij maar ik ben niet aardig) pm'en, dan kan je echt wat afspreken, msn of telefoonnummers uitwisselen en kunnen we evt. rekening met jullie houden
iedereen die redelijk kan smashen en geen echt complete mongool is (green machine komt ook nog steeds), is welkom

trouwens, kragen... maart 2006 en 100 posts!? je lijkt bf wel

en voor alle andere mensen, als er een smashbrothers revoluti...ehm...wii toernooi komt vlak na de release kom ik ook iig
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
verkeerde topic reffie je moet naar dutch players needed daar staat die rot kop van tirune ook :p dit moet er nog ff bij
GADVERDAMME WAT IS DIE GAST LELIJK MAAR HIJ KAN WEL GOED DANSEN :p
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
LOLOLOLOLOLOL reffie that picture is tooooooooooooo awesome, I missed an oportunity on a nice girl this night, but that post totally made up for all of the **** I've been through, this totally made me laugh my *** off.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
LOLOLOL, ik ben vanaf nu NWiiCXX. Dan heb je ook nog Wiimaz en bornfidelity.Wii.......XD
 

Player Pink

Smash Apprentice
Joined
Feb 28, 2006
Messages
166
Location
Heiloo, The Netherlands
ARGG *terrible images in mind* thnx marc now i cant eat for the coming 2 weeks.... or should I say wiiks... what's up with this wii.... i think it sucks.....

EDIT: en waarom IN GODSNAAM praat ik engels op een nederlandse thread =_=
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
sjeele, wiige...
deze zondag smashen we waarschijnlijk(niet 100% zeker) in sittard nabij het station.
pm een van ons als je evt wilt komen.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
The Nintendo Conference is just 30 minutes away right now, get ready!

Ik had gister nog even alle trophies gelezen in Melee ecxlusief Diskman, dat gele ding van Nintendo, die moet ik nog steeds unlocken maar heb er geen zin in gehad tot nu toe. En ook nog wat potjes tegen CPU met Mario, Mr.Game&Watch en Captain Falcon.

Ik ben er klaar voor qua Smash Bros nieuws.
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
GODVER!
niks over smash op die klote conferentie van ze

ik hoop dat ze niet durfde omdat het niet 'revolutionair' genoeg was.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Haha, we willen graag een keer tegen je spelen, het is niet dat we je kwalijk nemen dat je niet kan, online moet je ons niet serieus nemen (en mij offline ook niet)
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
oke, voor iedereen die niet oplet.
er is info over de nieuwe smash en hij is goed.
geen release meer maar je kan hem wel met de oude controller spelen en dat is echt geweldig nieuws.
Hele vette chars. en een heel erg goed filmpje(zat net letterlijk achter mijn pc te juigen).
Check het snel mensen
 
Top Bottom