• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ik heb geen idee, als niemand meer iets gepland heeft is het volgende toernooi bij ons.
we zitten nu nog echt in de allereerste fases hoor dus nog geen vragen erover aub :p
zal waarschijnlijk ergens in de zomer worden.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Op zich wel toffe banners Sparky en shoe, maar zijn de plaatjes van de characters niet een beetje onorigineel :p
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
lol het gaat om de muur :p
maar als je zin hebt kun je plaatjes maken lol op een achtergrond met 1 kleur als het kan.

groene sheik
groene falco

blauwe peach
oranje fox

crown jiggly
witte peach

normale luigi
normale falcon

maar niet als het je te veel werk is want ik vind het eigenlijk wel goed zo :p . Maar met de plaatjes is de banner toch binnen 5 minuten aangepast.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
kamperen??? :p je mag best een tentje meenemen maar als je een luchtbed meeneemt etc etc etc en je handdoekje weer ;) kun je ook wel binnen in het huis slapen hoor :p het gaat er namelijk het meest om dat de buitenlanders niks mee hoeven te nemen om bij mij te slapen (wil niet zeggen voordat iedereen het wil dat iedereen kan blijven slapen :p)
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Ryuker said:
Dave check your pm's :p
heb ik gedaan... en had ook wat terug gestuurd dacht ik....

Maja.. het kan jammer genoeg niet vanwege dat ik de nummers al een tijdje geleden aan mijn moeder had gegeven en die vond het zo wel genoeg... srry
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
dude serieus, spring gewoon in de trein en ga naar toernooien toe, mijn crew en ik leven in Limburg, we reizen voor ieder toernooi dus ongeveer 3 uur, maar het is de moeite waart.
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Ik had geen zin om al die pagina's door te spitten over het hoe en wat, maar als er nog toernooien komen en iemand zou mij kunnen ophalen en brengen, dan heb ik nog wel een tv die (eventueel) zou kunnen worden gebruikt.
En ik hoop dat er NLers zijn die geintereseerd zijn om een keertje tegen mij te smashen, ik ben een Roy speler en ik speelde SSBM een paar weken voordat de Cube officieel in de winkels lag (dankzij vrijkaartjes van CubeClub) dus ik speel het al een behoorlijke tijd, en kan met recht zeggen dat ik een senior speler ben heheheh.

En nee ik ben niet de beste, maar ik ben wel goed en hoop dat ik dat tegen meer dan 1 persoon mag bewijzen... misschien een potje tegen MrSilver zelf ofzow...
Ik hoop dat iemand positief reageert op dit berichtje en als je wilt weten waar ik woon: Zeeland, Kattendijke (in de buurt van Goes) en ik heb eventueel nog een paar vrienden die goed zijn in SSBM die vast en zeker ook geintereseerd zijn in nieuwe uitdagingen, dus AUB DAAG ME UIT!
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Jeffz0r said:
De site? De topic die ik bedoel staat hier slechts 2 topics onder op et moment XD
ik voel me een ongelooflijke noob maare... hoe kan ik het vinden, ik moet nog een beetje wennen aan de site >.<...

En wat is je besluit over msn, ik zou daar ook graag een antwoord op krijgen?

Edit: kheb de site al gevonden...
 
Top Bottom