• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
De site is smashboards, daar zit je al op XD Er is een duidelijk verschil tussen een site en een topic hoor ;)
msn'en heeft nu geen nut meer, kga nou offline en ben waarschijnlijk maandag pas weer online.
 

KillerNess

Smash Cadet
Joined
Nov 12, 2005
Messages
56
hey jongens..
ik heb gezocht ma ik kan nergens vinden waar ik meot zijn en hoelaat het toernooi begint..
tell me please
 

Roy Were-ForUniMare

Smash Journeyman
Joined
Apr 11, 2006
Messages
256
Location
Holland, Zeeland, Goes.
Jeffz0r said:
De site is smashboards, daar zit je al op XD Er is een duidelijk verschil tussen een site en een topic hoor ;)
msn'en heeft nu geen nut meer, kga nou offline en ben waarschijnlijk maandag pas weer online.

Mijn fout, was dat vergeten.
En dat is jammer :p afijn ik zie wel of ik morgen kan komen.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
*ziet afgelopen pagina*

*denkt dat jeffz0r bij een helpdesk wil gaan werken*

:p

no offense tho. zonder jou zouden er een stuk minder mensen heelhuids op toernooien aankomen ;)
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
omdat dit een bump nodig heeft wil ik meteen even mijn nieuwste creatie uit verveling laten zien, de nieuwe soft g-unit sig. De oude laat ik gewoon staan, dus Sparky als je hem mooier vind kun je die houden.
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
he shoe, hoe zet ik die banner onder mijn naam?
hij is wel leuk eigenlijk.
en van de vakantie... MELEE!(practice)

ik wil elk toernooi verder komen dan mijn vorige....

brw, je bent die domme cpt. falcon die jullie allemaal zo leuk vinden vergeten.
hij is gayer dan marth... niemand is ZO mannelijk
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Een banner komt onder je bericht, niet onder je naam :p
Maar kijk gewoon in je User CP bij Signature. Daar zet je de url van de banner tussen
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Ja kapitein valk heb ik weggelaten, was geen plaats voor. Misschien zet ik hem in plaats van Sheik, niemand van ons speelt toch Sheik. Bedoel je met vakantie grote vakantie? Want ik heb geen hepi en ook geen meivakantie.
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
ik bedoel die vakantie die ik komende week heb en waarin ik zeker ook nog een dag goed wil smashen.

ik heb vandaag even tegen iemand gespeeld die het echt niet kan en dat beetje weerstand dat jullie altijd bieden begon ik vandaag dus toch wel echt te waarderen.
en ik wil tegen marths oefenen, dat is mijn achilleshiel en als ik wil transcenden naar echte godstatus dan mag ik geen zwakke plekken hebben

edit: btw, jullie=soft g unit
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Down A said:
ik bedoel die vakantie die ik komende week heb en waarin ik zeker ook nog een dag goed wil smashen.

ik heb vandaag even tegen iemand gespeeld die het echt niet kan en dat beetje weerstand dat jullie altijd bieden begon ik vandaag dus toch wel echt te waarderen.
en ik wil tegen marths oefenen, dat is mijn achilleshiel en als ik wil transcenden naar echte godstatus dan mag ik geen zwakke plekken hebben
mocht je gratis naar maassluis kunnen komen, ik hou je niet tegen
JIJ bent mij achilleshiel :p
jij en focking savior. de rest kan ik hebben :p
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
maassluis is wel weer erg ver...
ik blijf liefst binnen soft g gebied.

en je speelt geen marth met je hele (maar wel juiste) 1 char. filosofie
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
ik heb vandaag even tegen iemand gespeeld die het echt niet kan en dat beetje weerstand dat jullie altijd bieden begon ik vandaag dus toch wel echt te waarderen.
:lick: :lick: :dizzy: :confused: :confused: :dizzy: :lick: :confused: :ohwell: :dizzy: :psycho: :psycho:

LMFAO

:laugh: :chuckle: :laugh: :) :) ;) :chuckle: :chuckle: :laugh:

lololol beetje weerstand Marth is alleen je linker achilleshiel, je rechter achilleshiel is mijn Zelda die ik pas 3 weken speel lololol beetje weerstand :p een grapjas die down-a. Beermatch me! Als je niet in mijn crew zat maakte ik een of ander lollig gedichtje over je haha



maar even serieus nu, ik kom dinsdagnacht terug van Engeland, woensdag heb ik vrij, mijn ouders zijn dan op vakantie dus we kunnen die dag voor mijn part smashen totdat ik naar de bus moet om 7.45 donderdag lol. PM/mail/spam deze thread/msn me maar.

bewerk: als je perse geen soft g-unit in je sig wilt kan ik die layer wel vervangen door een of andere naam die jij wilt hebben.
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
ik moet woensdag werken, daarna kan ik je wel effe '.......' matchen maar geen bier, houd ik niet van.
en ik wil wel soft-g unit in mijn sig, en ik had de url gekoieerd(zodra ik wist wat het was) maar hij doet het om 1 of andere reden niet.
peach en co. is toffer maar maar soft-g unit is ook goed.
je zelda kan ik hebben nu, ben er achter hoe ik er tegen moet spelen
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Klik op private messages, dan op edit signature, dan paste je deze daarin
[ IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g69/shoeftw/6fd256a3.jpg[ /IMG]
Zonder spaties bij voor IMG en /IMG voor deze


Of deze,
[ IMG]http://i53.photobucket.com/albums/g69/shoeftw/bannersmall.jpg[ /IMG] voor deze
 

XXINIXX

Smash Rookie
Joined
Dec 1, 2005
Messages
3
kvond dit forum, maar vond het veel te inactive, dus heb er amper meer op gekeken toen er 3 dagen op een rij niks was gepost.. zucht..

Anyway, iemand voor het opnemen van een match, om dees op me pc te zetten
wil graag wat matches droppen en advies vragen.. maar heb geen idee waar ik goed een duidelijke demo mee zou kunnen maken en het dan ook nog is niet al te groot laten zijn.. :ohwell:
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Als je ze al op je pc hebt gecaptured kun je ze bewerken met Windows Movie Maker of bij voorkeur Premiere.

En dan kun je ze vanuit daar heel makkelijk naar avi formaat of wmv krijgen.. zou niet weten waarom mpeg....niet iedereen heeft daar de juiste players voor namelijk
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
wmv is vaak het kleinst als je *redelijke* kwaliteit wil hebben.

...waarom mijn matches dat niet waren? ik ben lui ^^

EDIT. ROFL dit is BF, ik had niet door dat NGC nog ingelogd stond op mijn PC XD
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Jeffz0r said:
Ik wist gewoon dat je dat zou posten, toen ik Mark's post las :p
Ja met een c als je nog een keer zijn naam met een k zegt kom ik persoonlijk naaar je woonplaats en krijg je heel mijn voet in jouw reet en mag jij de stomerij kosten betalen
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Linkje said:
Ja met een c als je nog een keer zijn naam met een k zegt kom ik persoonlijk naaar je woonplaats en krijg je heel mijn voet in jouw reet en mag jij de stomerij kosten betalen
Lol die typfout heb ik volgens mij nog nooit gemaakt _O-
Anyway, why would you care? Kontenlikker XD
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Hmm, even voor de duidelijkheid, als Super Smash Bros 3 getoond word op de E3 maak ik vrijwel zeker een nieuwe tournament topic aan op Smashboards.

Zoals ik al eerder een keer zei wil ik de eerste in Nederland zijn met een SSB3 toernooi, dus ik ben van plan om dat toernooi dan te gaan houden, 2 weken na de release. Ik ben nog aan het nadenken voor een mooie naam, en ik wil mensen dan ook niet teleurstellen daarmee.

More news as E3 gets closer to us!
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Hey flok, long time no see ;)

Ik vind het best om dan al een toernooi te doen, maar ik denk dat we dan nog allemaal n00b zijn in het nieuwe spel, mij zie je in ieder geval wel op dat toernooi opdagen :p
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
shoe, je zuigt. Waarom ben je niet door je pouls heen gekomen :/
Ik speelde niet zo best, een goede jigglypuff en yuna zijn doorgekomen. Ik had wel door kunnen komen maar zij hadden het wel verdiend. Wel 4de in teams :) en ik suck in teams :)
 
Top Bottom