• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
ik doe het graag, maar zit beetje in de problemen met school. Qua cijfers dan he, niet qua irritant en vervelend zijn. Ik moet naar VWO 4 en blijf straks zitten als ik niet meer mijn best doe. Mijn moeder stimuleert het gamen dus niet echt XD. Dan moet ik dus met de trein naar jullie toe en waarschijnlijk moet ik dat dan zelf betalen. Heb ook niet echt veel geld, aangezien ik ook nog de Wii moet kopen...

kon gister niet komen, omdat we mijn Oma's verjaardag vierde -_-
ze is pas volgende week jarig, maar de meeste familie leden konden dan niet -_-'
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Nou...Als je komt, en beter dan me blijkt te zijn (zoals je zegt) of zelfs maar in de buurt komt...dan betaal ik je reis dubbel.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
zoek werk als je geld nodig hebt, dat is heel handig ;)

Verder gaat school en smash best samen, ik speelde ook af en toe smash tijdens mijn examens en ben zeer waarschijnlijk geslaagd. :p

Ivooo die yunus gast was egt grappig gister XD
Haha, die kwam, moest tegen goat, jij, johhny en ik en ging toen weer naar huis zonder een match niet ge3of4stocked te worden :chuckle:
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
ja, maar ik ben nog al verslaafd :dizzy:

kan niet stoppen.

En ik heb werk gevonden, alleen die zitten midden in een SAP week. Ander managment ofsiets. over een week krijg ik wat te horen :)
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
ik ben 2 keer niet door de pouls heeb gekomen, op ATM3 en dit toernooi, mede doordat ik mijn interesse al zwaar verloren heb en alleeng nog maar kom voor de gezelligheid, ach ja...het is wachten op Brawl.

Ros3 (als ik er heen kan komen) zal mijn laatste echte serieuze toernooi zijn, maar dan houdt het wel een beetje op, denk ik.
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Tja het is zoiezo gezelligheid en een strijd om de 2de of 3de plaats. De 1ste staat toch al vast;) Gister was echt weer klasse nihonjin(Y)
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ik moet ook nog eens een serieus gevecht tegen je spelen, nihonjin.
we hebben 2x tegen elkaar gespeelt op atm. de eerste match ging echt nergens over. je had amper 100% damage.
de dag daarna vond ik voor mezelf wel geslaag als rookie ^^

"wow, you took another stock from me when I got serieus!"

sinds atm ben ik wel wat vooruit gegaan. ik wil weten hoever vooruit ;)
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
@ iedereen hier

jullie gaan toch wel nog competief SSBB spelen?

enne ik heb deze week helemaal geen Repetities dus zou een keer 's middags naar een van jullie kunnen komen als de treinreis dus niet al te lang is. het liefst vrijdag en anders donderdag...
Moet nog wel even overleggen of ik alleen met de trein mag, mijn moeder is nogal overprotective.....
en waarschijnlijk mag ik ook niet alleen dus moet ik hopen dat mijn vriend Hyper Sheuguy mee mag. Dat mag dan toch ook van jullie hoop ik??

* Vraagt wanneer ie thuis komt direct aan zijn moeder of het mag :) *
 

nnja

Smash Journeyman
Joined
Feb 26, 2005
Messages
214
Location
amsterdam
Z-N_Freak said:
@ iedereen hier

jullie gaan toch wel nog competief SSBB spelen?

enne ik heb deze week helemaal geen Repetities dus zou een keer 's middags naar een van jullie kunnen komen als de treinreis dus niet al te lang is. het liefst vrijdag en anders donderdag...
Moet nog wel even overleggen of ik alleen met de trein mag, mijn moeder is nogal overprotective.....
en waarschijnlijk mag ik ook niet alleen dus moet ik hopen dat mijn vriend Hyper Sheuguy mee mag. Dat mag dan toch ook van jullie hoop ik??

* Vraagt wanneer ie thuis komt direct aan zijn moeder of het mag :) *

kom maar langs mij in diemen...
krijg je direct fox pak slaag...
ik woon 10 minuten van amsterdam centraal af
 

Pikapower

Smash Journeyman
Joined
Oct 16, 2003
Messages
299
Location
Almere_Holland
Piisuke said:
ik ben 2 keer niet door de pouls heeb gekomen, op ATM3 en dit toernooi, mede doordat ik mijn interesse al zwaar verloren heb en alleeng nog maar kom voor de gezelligheid, ach ja...het is wachten op Brawl.
.

*nods* same for me vin gezellig om nog eens af en toe te spelen met deve stvn ti etc maar ik kom vooral voor de gezelligheid ^^
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
ik kom omdat ik zo geliefd ben :p

nee tuurlijk voor de gezelligheid maar ik speel nog echt wel om te winnen... eindigde zondag tenminste ook precies waar ik voorspeld had :p
 

NGKrush

Smash Rookie
Joined
Jun 5, 2006
Messages
6
Location
Utrecht, Netherlands
Hoi, ik wou me even voorstellen. Ik ben nieuw hier met smash bros.

Ik speel het spel nu ongeveer een week ofzo en ben geinteresseerd om beter te worden.
Een vriend van me gaf me het spel vorige week cadeau en liet me een video zien van wat er allemaal kan, ik ben best wel enthausiast geworden en was blij te zien dat er nog steeds mensen in nederland spelen (zo'n oud spel, en de community ziet er erg actief uit). Ik wil wel graag tegen anderen spelen om beter te worden, maar ik zal wel heel erg matig spelen ivm jullie niveau. Ik lees de forums stukje vor stukje door, hopelijk steek ik er snel wat mee op dat ik tegen jullie kan gaan spelen.

iig, hoi :)
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Ik heb nooit gespeeld om te presteren naja alleen om beste y.l van ml te worden (maar kwam er nooit van)
ik heb het altijd heeeeeeeeeeeeeeeel gezellig met ivo reffie en de rest dat is waarvoor ik kom.
(probeer stiekm ook wel herkenning te krijgen ^^ )
top prestatie waas nog steeds tegen the doug :) maja welcome a board kom langs als je wilt spelen. in almere wonen Sgeit ik en KS. we spelen altijd for fun ^^
 

NGKrush

Smash Rookie
Joined
Jun 5, 2006
Messages
6
Location
Utrecht, Netherlands
bedankt allemaal voor de vriendelijke welkom.

ik zit op het moment nog een beetje te strugglen met het besturingssysteem van het spel(is er een mogelijkheid(convertors ofzo)dat je met de p-pad kan spelen ipv de analoge stick?) alles lijkt zo overgevoelig, maar dat zal naar mate van spelen&wennen wel afnemen.

Het lijkt me wel leuk om een keer af te spreken linkje, ik kom wel vaker in almere, dus als je een keer zegt als je een meeting hebt wil ik wel langskomen om dingen echt in werking te zien.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Kirby Squad said:
ik kom omdat ik zo geliefd ben :p

nee tuurlijk voor de gezelligheid maar ik speel nog echt wel om te winnen... eindigde zondag tenminste ook precies waar ik voorspeld had :p
Hehe, je had niet verwacht dat ik je bijna zou verslaan he ;)

ooit krijg ik je wel... hoop ik...
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
ivootjes(nr18) said:
Hehe, je had niet verwacht dat ik je bijna zou verslaan he ;)

ooit krijg ik je wel... hoop ik...
Ik moet toegeven dat ik echt onder de indruk was van hoe je toen speelde, serieus, prachtig.
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Even een klein vraagje aan Soft g-Unit:
Zijn jullie van plan om zondag 18 juni (over twee weken) te smashen?
Dat is namelijk de enige datum dat ik kan voor dat ik op vakantie ga (26 juni).
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Als ik niet hoef te werken zit het er dik in dat ik smash wil spelen, maar daar hoor je wel wat van, threads spammen is een van mijn specialiteiten.
 

Sjeele

Smash Apprentice
Joined
Aug 20, 2005
Messages
84
Location
Maastricht, The Netherlands
Ik zou ook eventueel de 18de kunnen..
Sorry, dat ik nog zo laat reageer :p, was druk bezig met Examens en schoolreis en al..

De 18de (zondag) klinkt prima voor mij..
 

TiRune

Smash Ace
Joined
Nov 18, 2003
Messages
527
Location
Leiden, Netherlands
Haha, tuulijk weet ik wel waar het om gaat, vind de sport alleen geen ruk aan om naar te kijken though.

nyways, gratz aan het nederlandse honkbal team met hun 1-0 overwinning tegen litouwen.
 
Top Bottom