• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Whahaha, weer fantastische filmpjes iedereen hoor, keep it up ^_^

Trouwens, als ik zeg dat ik beter ben geworden, meen ik dat ook >_>


*hmmm, kzie net dat ik post 666 voorbij ben XD*
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
De meest realistische film verdient ook een oscar, ik nomineer mezelf met thomaz belt dave wakker omdat hij kan walltechen op lvl 9

Trouwens, als ik zeg dat ik beter ben geworden, meen ik dat ook >_>
Daarom wint mijn eerste sheik dag van jouw Peach lol j/k vraag maar aan reffie en faab :p
 

Thomaz

Smash Lord
Joined
May 2, 2004
Messages
1,055
Location
Leiden, The Netherlands
shoe said:
De meest realistische film verdient ook een oscar, ik nomineer mezelf met thomaz belt dave wakker omdat hij kan walltechen op lvl 9
;____;

Maar...maar ik kan ook walltechen als het een niveau lager is hoor. ;________;
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Haha deze filmpjes zijn echt te grappig:p Ennee k heb mij 3x geteld dusse dat word 3x 10 euro voor het gebruik van mijn naam;):p
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Haha Ivo, die ene met LPU was echt goed XD ik begin zelf ook te geloven dat jeffrey gewoon zijn denkbeeldige LPU inschrijft om zo ruimte op de lijst in te nemen en zo te zorgen dan er minder mensen komen die hem verslaan =p . lol j/k
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Kragen said:
Even een klein vraagje aan Soft g-Unit:
Zijn jullie van plan om zondag 18 juni (over twee weken) te smashen?
Dat is namelijk de enige datum dat ik kan voor dat ik op vakantie ga (26 juni).
*Kuch*
Gaan jullie overmorgen smashen?
Want mijn ouders willen daarvoor nog wat meer informatie, als het doorgaat.
Klein foutje: ik heb de volgende week vrij, alleen dinsdag, woensdag en vrijdag zitten vol.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
*Kuch*
Gaan jullie overmorgen smashen?
Want mijn ouders willen daarvoor nog wat meer informatie, als het doorgaat.
Klein foutje: ik heb de volgende week vrij, alleen dinsdag, woensdag en vrijdag zitten vol.
Sorry voor late reply, maar morgen word er niet gesmashed. Ik heb het volgende mailtje naar de rest verzonden:

Kan ook niet morgen, moet werken hoor ik vandaag. Ik kan volgende week na dinsdag de hele week behalve weekend. Stuur maar f een mail liefst speel ik woensdag en donderdag allebei. Bij mij is een goede optie want TV staat beneden en ik heb 2 cubes, dus dan kunnen we op 2 tv's tegelijk spelen, als iemand f smash+memcard meebrengt (als er 4 of meer komen). Die gast Kragen op smashboards wil ook spelen, check f regional zones als je replied op deze mail want ik vraag zijn emailadres zometeen daar.

groet,
meloen
Als we je emailadres hebben kunnen we je altijd mailen als we smashen, dan kun je gerust een keer meedoen.
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Ok ik zeg dat deze **** f gebump moet worden, de Soft G-unit huis aan huis service sub division (Sparkie & shoe) is vandaag bij kragen geweest. Hij verloor de meeste matches, maar heeft veel potentie voor de toekomst, deze bikkel snapt hoe het moet!. Hij heeft geweigerd soft G-unit te joinen omdat dit potentiïele nieuwe lid te bescheiden is, over enkele maanden zal hij gegarandeert een toevoeging aan de unit worden.
 
Top Bottom