• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Balance Tournament(Sunday July the 13th)

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Hmmm, Jwizzman, interessant. Weer een smasher erbij die al stopte voor mijn eerste toernooi ^^
(Naja, Flok was nog niet gestopt toen, maar heb ik nooit ontmoet...)
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Je speelt Sonic? Ik accepteer je uitdaging. E5 MM van maken?

Voor iedereen die denkt dat DeDeDe's chainthrow niet schijt irritant is, check dit: http://nl.youtube.com/watch?v=HqUmbuXZ7Jk
ik wil die match om het zelf te ervaren hoe broken het dan wel niet is. na dat youtube filmpje kan ik me er wel iets bij voorstellen. maar alsnog wil ik het proberen. geen money match dus.

en ik speel zowel sonic als wolf ;)
 

DamianDDDDD

Smash Cadet
Joined
Apr 19, 2006
Messages
32
Location
Netherlands
Wanneer hoor je bij de Customers? Ik heb er namelijk enkele producten gekocht en ik heb een Spaarpas. Ik kan niet meedoen i.v.m. de minimum leeftijd, maar ik vroeg het mij af.
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Brawl is volgende week eindelijk uit, en ik heb slecht nieuws voor degene die niet aan de DT toernooien hebben meegedaan, en/of die nu ook nog geen partner hebben. Want, zoals ik al 2 jaar geleden had vermeld, zullen Ede veteranen voorrang krijgen op de regular lijst, en op dit moment zijn er al een paar veteranen die mee willen gaan doen.

Nu wil ik graag van iedereen weten of ze nog komen, plus of ze al een partner hebben, zo ja, vermeld dat meteen. Dit verhoogt je kans dat je op de lijstblijft staan. Ik wil vooral van de mensen weten, die nog niet in deze topic iets hebben gezegd, maar wel op de lijst(en) staan, of deze personen zeker weten kunnen komen.

De deadline zal de release datum van Brawl zijn, namelijk 27 Juni. Ik zal op die dag dan de Ede veteranen op de regular lijst zetten, en mijn best doen om de lijst eerlijk te verdelen.

Damian: Je **** je inschrijven voor de customer lijst als je contact maakt met DR GAMES, maar sinds je leeftijd niet geschikt is kun je helaas niet mee doen.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Nu wil ik graag van iedereen weten of ze nog komen, plus of ze al een partner hebben, zo ja, vermeld dat meteen. Dit verhoogt je kans dat je op de lijstblijft staan. Ik wil vooral van de mensen weten, die nog niet in deze topic iets hebben gezegd, maar wel op de lijst(en) staan, of deze personen zeker weten kunnen komen.
Ik kom zeker, mijn partner is Tenzo (ook al opgegeven voor de 2v2) en hij komt ook zeker. Als het goed is, gaat Rebaz ook zeker komen, maar wat zijn partner betreft, weet ik nog niet. Ik kan het wel ff na vragen. Ik zal het later dan bevestigen voor hem, aangezien hij nog wat inlog problemen heeft ofzo.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Its been decided : Ik team met Biscuit. Dat betekent, Biscuit is mijn partner, voor de duidelijkheid. =D

En btw, als er niet genoeg mensen voor de customer list komen, kunnen de Ede veteranen dan niet voor de lege plekken op die lijst komen? Daar zijn ze toch wel pro genoeg voor? ;p
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Its been decided : Ik team met Biscuit. Dat betekent, Biscuit is mijn partner, voor de duidelijkheid. =D

En btw, als er niet genoeg mensen voor de customer list komen, kunnen de Ede veteranen dan niet voor de lege plekken op die lijst komen? Daar zijn ze toch wel pro genoeg voor? ;p
WEET WAAR DIE ITS BEEN DECIDED VANDAAN KOMT COEN :p
IK TEAM MET UTTO VOOR ALLE DUIDELIJKHEID
hahahaha jp is te stoer.

Als ik niet mag komen ga ik al qaida spelen.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Lol, wie heeft er een paar posts tussen deze topic uitgehaald? Marc zeker weer. Of toch Coen?

Anyway, ik kom dus zeker. Heb er veel zin in. Ik neem aan dat ik ook wel als DT-veteraan gerekend zou worden, dus ik heb sowieso speciale rechten ;) Ik hoop dat Joost aka Papi één dezer dagen bevestigt of hij nog steeds wil komen of niet.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Lol, wie heeft er een paar posts tussen deze topic uitgehaald? Marc zeker weer. Of toch Coen?

Anyway, ik kom dus zeker. Heb er veel zin in. Ik neem aan dat ik ook wel als DT-veteraan gerekend zou worden, dus ik heb sowieso speciale rechten ;) Ik hoop dat Joost aka Papi één dezer dagen bevestigt of hij nog steeds wil komen of niet.
Aangezien je speciale rechten hebt mag je je team partner wel een plekje verzekeren XD
 

DR GAMES Utrecht

Smash Rookie
Joined
Jun 7, 2008
Messages
11
Location
Utrecht
De minimumleeftijd heeft te maken met de setting. Vanwege de ´beperkte´ ruimte kan DR GAMES helaas geen toezichthouders (ouders ed.) toelaten en DR GAMES kan niet de verantwoordelijkheid nemen over te jonge mensen. Vandaar deze minimum leeftijd. Is bij al onze vorige toernooien ook zo geweest...

Ik vind die plaats voor klanten een beetje unreasonable maar ok ik heb de items uit al dus mag niet nog meer gaan zeiken.
Uhm... DR GAMES is een bedrijf wat graag ook een plekje aan hun eigen klanten wil bieden, lijkt me niet geheel onredelijk...
 

Flok

BRoomer
BRoomer
Joined
Jan 3, 2002
Messages
1,395
Location
The Netherlands
Brawl is eindelijk uit. Ikzelf heb er nog niet veel tijd aan kunnen besteden maar wat ik alvast heb kunnen spelen was zeker weten gaaf.

Bij aanschaf van de game hoorde ik dat men het al had opgemerkt dat Samus opmerkelijk sneller beweegt in de PAL versie. Kan iemand dit bevestigen? Nu we het toch over de PAL versie hebben, als iemand er echt tijd voor zou kunnen hebben, misschien kan deze persoon dan zo veel mogelijk verschillen gaan ontdekken tussen de PAL en NTSC versies? Wie weet ontdekt men nog meer opmerkelijke verschillen?

Ik had gezegd dat ik vandaag de Ede veteranen zou gaan toevoegen aan de regular lijst. Maar, er is verandering gekomen. Na het zoveelste gesprek met DR GAMES over het toernooi is duidelijk geworden dat DR GAMES nog even tot volgende week woensdag het aan haar klanten zal vragen of zij nog interesse zouden hebben voor dit toernooi. Als het nou zo blijkt dat er plekjes overblijven op de Customer lijst, dan hoeft ik niet sommige mensen op de regular lijst keihard te boycotten. Bij deze kondig ik aan dat volgende week woensdag pas de Ede veteranen toegevoegd zullen worden.

Natuurlijk zal ik intensief het spel gaan spelen tot aan het toernooi, ik kijk er al naar uit heh.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Tja, als Johnny weken niks tegen me zegt erover. Dan ga ik daar maar vanuit.

Vandaag mn Engelse versie van Brawl gehaald. WEER dat hele saaie kutgedoe doorspelen, daar word je echt niet vrolijk van.

Trouwens, Flok: Zou je nog de teamlijst kunnen veranderen? Ik team nu met Biscuit.
 

Jarri

Smash Journeyman
Joined
Oct 21, 2007
Messages
387
Location
Belgium
Ook m'n PAL-versie gehaald. Nu we het toch over verschillen hebben: fonts en kleuren zijn veranderd.
 

ssj5goten

Smash Cadet
Joined
Jan 30, 2006
Messages
68
kan je in dat duo tournooi een plaats vrij houden ik weet niet zeker of mijn team maat mee kan spele. ik wil ook nog wel op de reserve lijst voor 1 vs 1. o en moet ik naar de winkel om op de custumor lijst te kome?
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Papi kan helaas niet komen en kan dus van de lijst gehaald worden.

Edit: En Flok, vraag eens gauw iemand om een nieuwe banner voor je toernooi te maken. Deze lijkt nergens op.
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Kan de inschrijflijst worden geupdate?
Aangezien er 4 van mn vriendin op staan, zou het wel handig zijn om te weten of ik ze mee kan nemen of niet.
Ik zou graag op tijd willen weten of boku kan komen zoja dan team ik met hem het zou handig zijn of dit op tijd geupdate word ik wil rutger niet op het laatste moment teleurstellen kwa teams >_< @ flok hurry plaux....
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
<3 ryuker

is het iemand ook in brawl opgevallen dat sommige characters sneller rennen als je 2x de stick smashed?
kwamen we per ongeluk achter toen we allebei als marth adventure deden, en nick me voorbij sprinte terwijl we allebei rende :dizzy:

dit was btw in de ntsc versie


don't hit me :embarrass
coen zei het op msn
Fox-trotting ? 2x Dash Animatie bij een char die een snelle dash start up heeft zoals bij c.falc, fox, marth en roy op melee.
 
Top Bottom