• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

Montreal Thread - You better comming!!!1

what do we do now?

  • Play Brawl.

    Votes: 127 41.4%
  • Play Melee.

    Votes: 167 54.4%
  • Steal Airman from the Toronto guys, think about it later.

    Votes: 42 13.7%
  • http://www.youtube.com/watch?v=hUVdA9ABzpg

    Votes: 19 6.2%

  • Total voters
    307

Greg_2390

Smash Rookie
Joined
Jul 1, 2007
Messages
18
Location
Mtl, Canada
That's not a half-bad comeback for an individual who appears to have roughly the same intellectual quotient as the average tree stump. I am stunned at the quality of your wit, however. The whole ''making obscure references based on the color of my posts'' thing was really innovative. Or not.

I guess you could keep ''jizzing your pants'' (psst, that's another one - you should check it out) over every stale four month old meme, every time you ''discover'' one and just continue trolling the boards, generally looking like a total fool. I can't stop you. Have a blast.

I guess I'll go with Pink again, considering how incredibly amusing you seem to find it. Maybe Sakurai, hallowed be thy name, will bestow mercy upon your poor, wretched sould and have you trip in front of a bus. In the meantime, have a nice day.
it had nothing to do with the color of your post. but keep crying, your tears make my **** hard.
 

swordgard

Smash Hero
Joined
Jul 27, 2005
Messages
5,503
Location
Canada
Oh, i think i forgot to mention. Lots of BISB vids were uploaded today on mtlsmash youtube account.
 

WarranThad

Smash Ace
Joined
Jan 19, 2007
Messages
900
anyone going to the sf4 meetup tomorrow? It'll be the first one i attend. its free!

Network:
Global
Start Time:
Tuesday, June 2, 2009 at 7:00pm
End Time:
Wednesday, June 3, 2009 at 2:00am
Location:
Cine Express
Street:
1926 rue Sainte-Catherine Ouest, H3H 1M4
City/Town:
Montreal, QC


i think its Atwater.

zaf/rick/reggie you going?
 

swordgard

Smash Hero
Joined
Jul 27, 2005
Messages
5,503
Location
Canada
hey c'est n'importe quoi ces match là sérieux, dead weight KO à genre 200 millions, gg

edit: robert, I don't know if I'll go, I usually always choke cause I don't feel like playing the game. you can talk to zafro, he's probably gonna go.



Hours of technical training converge to the climax of brawl, the most difficult move to perform in the game yet one of its most powerful, the snakes UpTilt.

No but seriously, as Kev! said(or was it someone else, i cant remember >.> ), next time, we should bring popcorn. It was the 2nd time me and Dom had to face off last stock with both kirt and kev! dead.
 

MattyBoi

Smash Rookie
Joined
Mar 13, 2007
Messages
21
Location
Ste-Adèle, Quebec
Cherche de la compétition / Looking for competition

Es-ce qui reste du monde qui joue encore à Melee!? Chu écoeurer de me battre contre des amateurs qui ne savent même pas ce qu'est un wavedash, l-cancel ou même un putain de shield grab! Je veux me faire laver pi en apprendre lol. :chuckle:

Fek y a-t-il du monde qui sont partant? J'habite prêt de St-Jérôme et j'aimerais jouer à Melee régulièrement (genre au moins une fois/semaine) avec d'autre personnes qui savent ce qu'elles font. Si qq1 est intéressé, lâché moi un wack par PM. ;)


Translation:

Anybody still playing Melee!? I'm sick and tired of fighting amateurs who don't even know what a wavedash, l-cancel or even a ****ed shield grab is! I wanna get pwned and learn from it lol. :chuckle:

So, are there people up for it? I live near St-Jérôme and I'd like to play Melee regularly (like, at least once a week) with people that know what they're doing. If any are interested, let me know via PM. ;)
 

BentoBox

Smash Master
Joined
Aug 11, 2005
Messages
3,214
Location
Montreal
I'm pretty much the only one here who attends those regularly~ Though Zaf and Kirt did show up last week. Woolie and Anthony (if he's back from europe) should be there, which you already know, along with Azninvazion
 

chesterr01

BRoomer
BRoomer
Joined
Mar 6, 2002
Messages
2,732
Location
Montréal, Québec, Canada
Es-ce qui reste du monde qui joue encore à Melee!? Chu écoeurer de me battre contre des amateurs qui ne savent même pas ce qu'est un wavedash, l-cancel ou même un putain de shield grab! Je veux me faire laver pi en apprendre lol. :chuckle:

Fek y a-t-il du monde qui sont partant? J'habite prêt de St-Jérôme et j'aimerais jouer à Melee régulièrement (genre au moins une fois/semaine) avec d'autre personnes qui savent ce qu'elles font. Si qq1 est intéressé, lâché moi un wack par PM. ;)
-_- t'habites à genre... moins de 30 minutes de 3 des meilleurs joueurs de melee au monde...

members list -> search -> pkmvodka, bam, vwins.

Jserais down pour jouer avec toi, mais jme pointe pas dans le nord régulièrement. D'après moi, tu ferais mieux de contacter pkm tout seul, y va se faire un plaisir de te péter la face pour que tu t'améliores pis yé à st-jé, mais si toute la bande est là tu risques de pas avoir de fun pcq tu vas faire la rotation, pis attendre un criss de bout avant de faire une game (surtout si pest est là, y vont être 4 pis tu risques de t'emmerder).

Au pire tu pourrais te pointer random chez kage à pierrefonds/roxboro/whatever (jsais jamais comme ça s'appelle, c'est dans ce bout là en tout cas), pis là y va te péter pis crier pis faire OH JTAI NIQUÉ pis tu vas être comme <_<;

edit: hmm.... ça faisait longtemps que j'avais pas vu ma signature... yé temps de trouver un remplacement.
 

Kev!

Smash Journeyman
Joined
Jan 11, 2009
Messages
413
Location
****ing Repentigny, QC, Canada
it had nothing to do with the color of your post. but keep crying, your tears make my **** hard.
Good job. I see that what you lack in culture and manners, you make up for in utter stupidity. I won't pursue this any further.


LOL ca m'a rappeler Kirt et moi, en train de nous ronger les ongles pendant que vous jouez spammez Utilt...


Hours of technical training converge to the climax of brawl, the most difficult move to perform in the game yet one of its most powerful, the snakes UpTilt.

No but seriously, as Kev! said(or was it someone else, i cant remember >.> ), next time, we should bring popcorn. It was the 2nd time me and Dom had to face off last stock with both kirt and kev! dead.

WE WANT A REMATCH. THAT WAS BULL**** AND YOU BOTH KNOW IT. <3

Edit: I'm so bringing popcorn to It's a Trap!
 

kr3wman

Smash Master
Joined
Feb 16, 2008
Messages
4,639
Aw man If I was working at Ubisoft I'd be ashamed of the conference. Well, honoured to have Pele, but everything else is blaaaaaah.

I'm pretty much the only one here who attends those regularly~ Though Zaf and Kirt did show up last week. Woolie and Anthony (if he's back from europe) should be there, which you already know, along with Azninvazion
Aw man if I only had a stick...

...

...

...

And that's...
 

MattyBoi

Smash Rookie
Joined
Mar 13, 2007
Messages
21
Location
Ste-Adèle, Quebec
-_- t'habites à genre... moins de 30 minutes de 3 des meilleurs joueurs de melee au monde...

members list -> search -> pkmvodka, bam, vwins.

Jserais down pour jouer avec toi, mais jme pointe pas dans le nord régulièrement. D'après moi, tu ferais mieux de contacter pkm tout seul, y va se faire un plaisir de te péter la face pour que tu t'améliores pis yé à st-jé, mais si toute la bande est là tu risques de pas avoir de fun pcq tu vas faire la rotation, pis attendre un criss de bout avant de faire une game (surtout si pest est là, y vont être 4 pis tu risques de t'emmerder).

Au pire tu pourrais te pointer random chez kage à pierrefonds/roxboro/whatever (jsais jamais comme ça s'appelle, c'est dans ce bout là en tout cas), pis là y va te péter pis crier pis faire OH JTAI NIQUÉ pis tu vas être comme <_<;

edit: hmm.... ça faisait longtemps que j'avais pas vu ma signature... yé temps de trouver un remplacement.
Jme suis déjà essayé contre pkm... Mettons que je tough pas longtemps et que le mieux que j'ai pu faire a été genre, 2 kills sur un 5-stock mais il n'essayait probablement pas trop et avait l'air de s'emmerder plus que d'autre chose après quelques matchs. =P

Je cherche vraiment du monde avec qui je vais pouvoir jouer régulièrement car mon gros problème est l'expérience, je fais des stupidités car ça marche contre du monde qui savent pas trop ce qu'ils font et je dois apprendre à être plus défensif.

Finalement, en m'écoutant (me relisant) jme cherche un mentor qui ne va pas se décourager plus que d'autre chose. :laugh:

J'ai fait un tournoi à date et je n'ai gagné que 4 de mes 8 ou 9 matchs dans le pool alors je ne me suis même pas rendu dans les "séries" (peu importe comment on appel ça). Je crois que tu y étais également. C'étais à "Smash For Fun 3" à Blainville, le 1er mars 2008.

En tout cas, je vais essayer de leurs envoyé un message, on sait jamais. Chu vraiment tête de cochon et je veux vraiment m'améliorer alors on verra bien. :chuckle:

Merci du conseil!


P.S.: Tu habites où? J'ai un char, si c'est pas bien loin de Montréal ça me dérangerais pas d'aller gamer avec toi.
 

chesterr01

BRoomer
BRoomer
Joined
Mar 6, 2002
Messages
2,732
Location
Montréal, Québec, Canada
jsuis à montréal, la dernière fois que j'ai joué à smash chez moi ctait genre en 2004, donc jcrois pas qu'on puisse faire ça chez moi. à moins que quelqu'un puisse hoster, faudrait que jme déplace chez vous genre. nourris moi pis je joue avec toi
 

MattyBoi

Smash Rookie
Joined
Mar 13, 2007
Messages
21
Location
Ste-Adèle, Quebec
jsuis à montréal, la dernière fois que j'ai joué à smash chez moi ctait genre en 2004, donc jcrois pas qu'on puisse faire ça chez moi. à moins que quelqu'un puisse hoster, faudrait que jme déplace chez vous genre. nourris moi pis je joue avec toi

Lol, donc de la bouffe contre un cours 101 de Melee, hmmm, bon deal.

C'est quand tu veux! Tant que ça soit la fds anyway, je travaille toujours tous les jours de la semaine. =P
 

Cynan Machae

Smash Journeyman
Joined
Oct 3, 2007
Messages
342
Location
Montréal, Quebec, Canada
NNID
CynanMachae
Es-ce qui reste du monde qui joue encore à Melee!? Chu écoeurer de me battre contre des amateurs qui ne savent même pas ce qu'est un wavedash, l-cancel ou même un putain de shield grab! Je veux me faire laver pi en apprendre lol. :chuckle:

Fek y a-t-il du monde qui sont partant? J'habite prêt de St-Jérôme et j'aimerais jouer à Melee régulièrement (genre au moins une fois/semaine) avec d'autre personnes qui savent ce qu'elles font. Si qq1 est intéressé, lâché moi un wack par PM. ;)
Même problème que toi mais ya personne dans la ville de Québec ><
 

pkmvodka

Smash Lord
Joined
May 28, 2004
Messages
1,036
Location
Montréal
jsuis à montréal, la dernière fois que j'ai joué à smash chez moi ctait genre en 2004, donc jcrois pas qu'on puisse faire ça chez moi. à moins que quelqu'un puisse hoster, faudrait que jme déplace chez vous genre. nourris moi pis je joue avec toi
Avec la tv aux couleurs "trippe d'acide" qui rendait yoshi genre...brun? :laugh:
 

swordgard

Smash Hero
Joined
Jul 27, 2005
Messages
5,503
Location
Canada
as long as theirs kids like you who are more then willing to take a mouth load for the team, ill keep smilling ;)

i rest my balls on your chin.
Cant we get a ban on this kid. Seriously, thats just blatant flaming+descriptive sex insults.
 

BentoBox

Smash Master
Joined
Aug 11, 2005
Messages
3,214
Location
Montreal
Aw man If I was working at Ubisoft I'd be ashamed of the conference. Well, honoured to have Pele, but everything else is blaaaaaah.



Aw man if I only had a stick...

...

...

...

And that's...
You don't need a stick to play; you can only plug 2 on a console anyways. Loser passes the stick around, etc etc.

Ohohoh!
 

WarranThad

Smash Ace
Joined
Jan 19, 2007
Messages
900
i excluded Steb & bento too kirt :)

i wrote it very fast sorry :(

edit: do they frown upon using a pad? lol
 
Top Bottom