• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

JST5, 2 & 3 December, Holland, RESULTS: Amsah 1st, CJ 2nd, EK 3rd, Helios 4th!!!!!!!!

Status
Not open for further replies.

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
*Signs up Captain Jack*

yaaay a chance for revenge XD
lolz, need to see that match :)
And I am almost certain that I can come. We are probably not celebrating "sinterklaas" this year :) (wel it isn't that good, but that way I can go to this tournement :) )

I alreadu wish you good luck playing against Jack niho ;)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Well, there's a chance you get on the reservelist if more foreigners sign up, sorry. Just keep an eye on this topic, there are always people who cancel aswell.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
What the ****ing hell?!

Ok, even een serieuze flaw aan dit toernooi. Of beter gezegd, aan Faalz0r zelf.

Ik heb voor dit toernooi een lagere seeding gekregen dan Jeffz0r en LPU. :ohwell: :dizzy:

Ik wil meningen hierover, maar daarvoor beargumenteer ik mijn punt nog even natuurlijk:

1) Als iemand een BEETJE verstand heeft, weet hij dat ik en BF altijd gelijk op zijn gegaan, en dat dat nog steeds zo is.

2) Ik ken BF beter dan elke andere smasher en ik weet precies wat ons niveau is ten opzichte van elkaar en anderen.

3) Kan Jeffz0r seeden? Dat weten jullie zelf net zo goed als ik, verdomme, kijk maar:

26 Ryuker 27 Thomaz 28 Down-A 29 bornfidelity.com 30 Piisuke 31 linkje 32 Jeffrey 33 LPU 34 Fire 35 ngcxx 36 Savior 37 WMK (Finland) 38 shoe 39 sparky 40 TheGreenMachine

dit is de huidige seeding.

Verder zegt hij:

'Je hebt altijd een lucky bracket en lucky wins'

Mensen mogen het misschien raar vinden dat ik op SOTF van Ivo won. True. MAAR, hij heeft ****ing ZELF gezegd dat ik goed speelde en dat hij het moeilijk had. (Ivo, bevestig please)
Daar komt bij dat hij Falco ging in de tweede match, en ik heb tonnen Falco ervaring. Als ik weet hoe je een bepaalde character moet rapen, dan is het wel Falco. En dat meen ik. (Hiermee zeg ik niet dat ik BF's Falco **** ofzo, want dat is ZEKER niet waar).

Als laatste vergelijk ik nog even toernooiresulaten van mij, BF en Jeffz0r:

ATM1:

Jeffz0r: 7e, met 2 byes.
Coen: 7e, zonder een enkele bye
BF: 9e, met 1 bye, ik was degene die hem versloeg in losers.

XTC3:

Jeffz0r: Niet door poules.
Coen: 17e, verslagen door Zeta en Nnja
BF: Niet door poules, maar had serieus een kutpool.

Roofsm:

Coen: 25e, verslagen door Captain Jack en MrSilver.
BF: 25e, verslagen door Ek en Doraki.

ATM3:

Alledrie niet door poules, ik en BF zaten in de 2 kutste pouls.

SOTF:

Jeffz0r: Door pouls voor het eerst, 25e
Coen: 13e, ik versla Ivo en Fire (die overigens hoger dan mij staat in de seeding, terwijl ik hem nog steeds versla, net als Down-A) , word verslagen door Ryuker en Rensie.
BF: 13e, hij verslaat Crash&Burn en Shoe, word verslagen door nnja (volgens mij) en nog iemand die ik me niet herinner.

TNOT:

Jeffz0r: 13e, verslaat dus niemand, ook niet Fire.
Coen: 2e in poul, 9e, verslaat Thomaz, wordt verslagen door Amsah en Ryuker (Ryuker ownt =D), maar wint wel moneymatches tegen Ivo, Jeffz0r, Linkje (die me overigens nog geld verschuldigd is hiervoor =p) en Down-A. (moneymatches is altijd beter bewijs dan friendlies natuurlijk)
BF: 2e in poul, 7e, verslaat Down-A, word verslagen door nnja en Faab (redelijk close). BF ownde op dit toernooi echt, geef ik toe =p

Als laatst: Ik ben niet beter dan Ivo, noch beter dan BF (zoals ik al gezegd had), maar in my honest opinion verdien ik die kutseeding niet :/

OF BF omlaag zodat we samen kunnen protesteren wellicht in de vorm van geweld...XD, just kidding) , OF ik omhoog.

Veel mensen zijn het er trouwens al eens hierover, dat ik gewoon een hogere plaatsing hoor te hebben. Maar als ik zeg dat Marc dat ook vind (ik heb het met hem besproken), komt hij met:

'vriendjespolitiek >_>'

Dat is wel het toppunt >_____________________>

DISCUSS, want ik wil graag zoveel mogelijk van jullie meningen hierover.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
GVD houd op over die seeding zeikerd.
Ten eerste kan er nog van alles veranderen.
Ten tweede, ATM3 jullie de kutste pouls? Ik zat bij Marc, Doraki, Ivo, Beunhaas, Piisuke een Aaargh >_>
Ten derde, bij tnot heeft mijn 13e plaats niets te maken met dat ik Fire niet versloeg, want dat was in de pouls en niet in de bracket. Bovendien waren die matches extreem close, beide 1 stock over voor hem met meer dan 100% damage, tweede match zelfs meer dan 160%.
Ten vierde noem je wel jouwe gewonnen moneymatch van me op tnot, maar over de moneymatch die ik won op sotf, zeg je niks <_<
Houd nou in vredesnaam hierover op, want je maakt et alleen maar erger -_-
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Jeffz0r...wtf

"26 Ryuker 27 Thomaz 28 Down-A 29 bornfidelity.com 30 Piisuke 31 linkje 32 Jeffrey 33 LPU 34 Fire 35 ngcxx 36 Savior 37 WMK (Finland) 38 shoe 39 sparky 40 TheGreenMachine"

Ben je ziek in je hoofd...
Hoe durf je Fire & NGCXX onder jou en LPU (Iemand die we nog nooit hebben gezien) te plaatsen?

Coen is beter dan jij bent...
Based on toernooi plaatsing (Niks lucky bracket) en based on wat iedereen vind...

*stemt Coen & Fire boven LPU & Jeffz0r*

*wilt seeding zien*
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik denk ook dat er wat mis is met die seeding, maar dat punt lijkt me wel bewezen. Sowieso snap ik niet waarom er zo'n specifieke ranking gemaakt is, normaal gesproken werk je met top seeds en high seeds etc. Die seed van LPU is behoorlijk onvergeeflijk inderdaad, aangezien hij zich echt nog niet bewezen heeft (ik heb hem persoonlijk zelfs nog nooit gezien). Ik was verder niet bij de meest recente toernooien, dus wat dat betreft kan ik er niet zo veel over zeggen.

Wel kan ik zeggen dat ik vind dat toernooihosts zelf verantwoordelijk zijn voor het runnen van hun toernooien (eventueel met wat hulp) en dat niet bijv. Jeffz0r (sowieso is hij niet de meest gekwalificeerde persoon hiervoor) op moet draaien voor de seeding. Voor eventuele misstanden zijn de hosts dus net zo goed verantwoordelijk als degene die daadwerkelijk seedt enz.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Waarschijnlijk maakt dat deel van de seeding nie eens uit, aangezien er misschien nog 10 of meer fransozen (en engelsen?) zich gaan inschrijven, en dan zakken we toch onder de plaatsen die geseed worden >_>

@Marc: LPU gaat nog zakken waarschijnlijk, aangezien ik de laatste tijd steeds makkelijker win, terwijl het eerst 50/50 was. Btw, hij was op Thomaz toernooi, november 2004 en op DT10, waar jij ook beide was.
En zeg alsjeblieft niet dat ik niet ''de meest gekwalificeerde persoon'' hiervoor ben, das zo makkelijk... >_<
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Waarschijnlijk maakt dat deel van de seeding nie eens uit, aangezien er misschien nog 10 of meer fransozen (en engelsen?) zich gaan inschrijven, en dan zakken we toch onder de plaatsen die geseed worden >_>
Als het toch niet uitmaakt, moet je zoiets vooral niet doen. Daarmee stoot je gewoon mensen voor het hoofd.

@Marc: LPU gaat nog zakken waarschijnlijk, aangezien ik de laatste tijd steeds makkelijker win, terwijl het eerst 50/50 was. Btw, hij was op Thomaz toernooi, november 2004 en op DT10, waar jij ook beide was.
Ok, maar ik weet nog steeds niet wie het is. =p

En zeg alsjeblieft niet dat ik niet ''de meest gekwalificeerde persoon'' hiervoor ben, das zo makkelijk... >_<
Maar wel waar, en dat geldt voor de meeste mensen.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Maar zelfs dan nog hoort iemand die nog nooit iets gepresteerd heeft en naar welgeteld 3 toernooien is geweest hoger te staan dan mensen die naar veel meer toernooien zijn geweest... En al helemaal niet boven Fire en NGCXX...

Wat zijn de complete seedings :p kunnen we misschien nog lachen das goed voor de sfeer :p
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Grappig dat DownA boven me staat terwijl ik hem 2-0 versloeg in de brackets laatste toernooi.
Ok toegegeven dat hij goed is maar in de league ryuker zit ie nog niet. Iig minder dan ik en Coen.
En het grappige is dat Coen en ik dus echt even goed zijn. Zijn we al eeuwen en zullen we ook nog wel even blijven. DUs waarom het focking ranking verschil.

Goed dus het is niet serieus en wordt niet gebruikt blabla dan moet je t ook niet laten zien aan mensen die snappen wat een bull**** het eigenlijk is. Jeffrey misschien kan je beter je tijd besteden aan de travelling agency daar ben je goed in ^^

Edit: Over de ATM3 pools
Jeffz0r zei: Marc, Doraki, Ivo, Beunhaas, Piisuke een Aaargh >_>
Ik zeg: Helios, MrSilver, Johnnyboy, Jam5, Savior en Linkje. hmmmmmz
 

Savior

Smash Journeyman
Joined
Oct 13, 2005
Messages
313
Location
Netherlands
Ik versla jeffzor toch ook en toch seed hij zich al 3 keer ofzo hoger dan mij, boeie, ik kom toch wel door de pouls en als dat niet gebeurt, boeie, ik win het toernooi toch niet, en ik weet dan zelf wel door te kijken wie ik verslagen heb hoe hoeg ik sta en wie niet.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Grappig dat DownA boven me staat terwijl ik hem 2-0 versloeg in de brackets laatste toernooi.
Ok toegegeven dat hij goed is maar in de league ryuker zit ie nog niet. Iig minder dan ik en Coen.
En het grappige is dat Coen en ik dus echt even goed zijn. Zijn we al eeuwen en zullen we ook nog wel even blijven. DUs waarom het focking ranking verschil.

Goed dus het is niet serieus en wordt niet gebruikt blabla dan moet je t ook niet laten zien aan mensen die snappen wat een bull**** het eigenlijk is. Jeffrey misschien kan je beter je tijd besteden aan de travelling agency daar ben je goed in ^^

Edit: Over de ATM3 pools
Jeffz0r zei: Marc, Doraki, Ivo, Beunhaas, Piisuke een Aaargh >_>
Ik zeg: Helios, MrSilver, Johnnyboy, Jam5, Savior en Linkje. hmmmmmz
En dan zeggen ze dat ik niet kan seeden XD
hey! was die gast (lpu dus) niet ook op ons tournooitje destijds? die gast die ook mario kart cash games speelde?
Yep. En hij was ook op JST3 (2 januari 2005)
Jeffzor runs tournaments? Cooooooool <3
Yayuhhzzz! :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
laat die lijst is zien ?

want ik boven coen weet ik niet cker ik boven bf daarentegen zou kunnen het gaat erom wie het spel goed beheerst tegen iedereen . ik denk dat ik ongeveer op hetzelfde niveau zit als coen en bf mischien ietsjes lager. maar jezus jeffrey denk na man. je bent niet goed. tenminste niet zo goed dat coen en fire onder je staan.

over seeden da kan jij niet nee -_-

kijk ik ben ook niet heel goed maaruh ik ga mezelf het niet al te makkelijk maken als ik een toernooi organiseer (kijkt naar poules op sotf).

ik ben nu dus in een kut bui ik ben net wakker kijk op smashboards en er word weer gezeken -_-

mensen leef in harmonie zeg ik ben beter als die jeffrey je moet niet seeden klaar :p

ok ik heb het gezegd :)
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
*ziet de Leiden foto's en herinnert zich de goede ouwe tijden, toen Amsah er nog niet was en alles won :p*

En gasten, als je zoiets als een seed wil maken, moet je het gewoon op toernooi resultaten baseren. Moet er een overkoepelend topic gemaakt worden voor alle toernooistanden, etc. Dan pas kan je punten gaan verdelen en zeggen wie beter presteert dan wie. Want daar gaat het nu eenmaal om. De ene speler kan wel beter zijn dan de andere, maar als ie niet presteert op toernooien, pech gehad.
So nyah :p

*hoopt dat ie niet helemaal onder aan staat, als ie al op de seed staat uberhaupt :)*
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
en waar sta ik op de lijst? :ohwell:
sowieso sta ik wel boven greenmachine. MM gewonnen. volgens mij Zellos ook. weet niet zeker. maar als ik de namen zo zie:
26 Ryuker 27 Thomaz 28 Down-A 29 bornfidelity.com 30 Piisuke 31 linkje 32 Jeffrey 33 LPU 34 Fire 35 ngcxx 36 Savior 37 WMK (Finland) 38 shoe 39 sparky 40 TheGreenMachine

hoor ik toch zeker thuis in dit rijtje.
en Jeffz0r, Coen heeft gewoon meer skills dan jou. believe it ;)
van Fire was ik ook wel onder de indruk. onze matches waren wel close, maar verder had ik hem ook een paar keer gezien tijdens andere low tier matches. z'n zelda is eng :p
is Ryuker niet wat overrated? no offence, maar hij stelde niet zo veel voor. hij won wel, maar ik had een moeilijker gevecht tegen down-a...
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ok, maar ik wil de top 25 van deze lijst ook wel ff zien :p

Ryuker noem ik niet direct overrated, hij bewijst zichzelf meestal wel met een redelijk goede plek op toernooien en komt wel altijd boven of gelijk met de spelers die lager op jeff's lijst staan. Dus dat hij boven de nummers 27 tot 40 staat vind ik terecht
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
I'd do it a bit like this if you wanted to make rankings so bad already :p

1. Captain Jack
2. Amsah
3. Ek
4. Helios
5. Remen
6. Doug
7. Dave
8. Marc
9. Nnja
10. Ivootjes
11. Svampen
12. Faab
13. Doraki


I’m not sure starting from here but I’ll give it a try.

14. Rensie
15. Captain Jadde
16. Reffie
17. Johnnyboy
18. Aniolas
19. Jam5
20. Beunhaas
21. Zeta
22. Ryuker
23. Sparken
24. Yuna
25. Utto
26. Kone
27. Bornfidelity.com
28. NGCXX
29. Crash & Burn
30. WMK
31. Thomaz
32. Savior
33. Linkje
34. Fire
35. Down-A
36. TiRune
37. Piisuke
38. Jeffzor
39. (Prince Shadow)
40. Tomasos
41. Cypher
42. Wulp
43. Green Machine
44. Shoe
45. Exalador
46. Sparkie009
47. Z-N Freak
48. Zgetto
49. Kragen
50. UchihaJp
51 – 70. The rest
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
En bedankt. :S

Ter verheldering: Ik heb nnja de laatste paar keer dat we elkaar troffen verslagen. Tegen Svampen heb ik alleen in friendlies gespeeld, en toen liep ie weg nadat ik hem met Sheik best wel hard gepakt had.

En nog een edit: Remen moet boven Doug.

Er is actually nog wel meer mis met die lijst, maar ik houd het maar even op onze eigen belangen.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Probeer jij eens de perfecte lijst te maken ^^

want vanaf de top 15 wordt het alles behalve makkelijk... en wat jij niet goed vind kunnen andere mensen weer heel anders over denken.. ik heb een beetje gekeken naar toernooi results..

Dat van Remen boven Doug klopt idd dat had ik ook eerst gedaan dacht ik... aangezien ik xtc-3 results er ook bij had... ookal zijn die niet heel erg accuraat meer nu
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Zoals het er nu staat is het beter, je zou op zich misschien zelfs Ivo boven mij kunnen zetten. Het probleem is alleen dat hij wel van nnja verliest, dus dat is lastig. Svampen is niet echt mee te nemen daarin, we kennen hem te slecht. Verder klopt het topgedeelte wel, alleen vind ik dat bijv. TiRune echt wel hoger mag, of hij er nou een tijd uit is geweest of niet.

En wat results betreft, als je kijkt naar de grote recente toernooien is zoals het er nu staat het een stuk accurater dan eerst. Bepaalde vergelijkingen kun je alleen niet maken helaas, wie zegt dat Remen niet beter is dan Helios bijv.?
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Misschien zelfs wel...

En idd daarom vond ik de top een beetje lastig... jij wint van Nnja maar niet van Ivo, Ivo weer niet van Nnja en Nnja weer niet van jou :p triangle of love baby yeah :p

Ik weet alleen niet wie de laatste keer had gewonnen tussen Helios en Remen... ik kan ze net zo goed allebei op de 4e plek zetten :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik heb maar één keer van Ivo verloren in een toernooimatch, schat. =p Wel de meest recente keer, maar toch. Helios heeft de laatste match tussen hem en Remen gewonnen, maar Remen won van hem in een match op hetzelfde toernooi.
 

zero212

Smash Apprentice
Joined
Jul 29, 2006
Messages
129
Location
The Netherlands
hmmm...ik hoop dat ik een beetje goed ben in ssbm en meschien kom ik dan ook wel hoog te staan in die lijst maar waarschijnlijk niet, ssbm is behoorlijk anders dan ssb. (ik speel vooral ssb online en ben behoorlijk goed in ssb)

EDIT: ik kan trouwens the de meeste advanced techs al behoorlijk goed. ik weet niet of dit echt snel is of niet. maar ik heb ssbm nog maar ongeveer 2 weken.
 

TelpeFion

Smash Lord
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,203
Location
Helsinki, Finland
Thomaz and especially TiRune should be higher. BF should probably be lower unless he's improved a lot. Aniolas is too high, as is Kone. Those are the ones that caught my eye.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom