• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

JST5, 2 & 3 December, Holland, RESULTS: Amsah 1st, CJ 2nd, EK 3rd, Helios 4th!!!!!!!!

Status
Not open for further replies.

EK

Smash Journeyman
Joined
Sep 19, 2004
Messages
454
Location
Sweden
Cause Link is best in the game and that means Ganon is dangerous so Faab is the only one allowed to use him :3
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Yeah right >_>

Wij gaan lekker allemaal Hollands praten en nu ga ik deze post zo lang maken dat het een onnzinnige hoop tekst wordt in het Nederlands die zei niet kunnen lezen en dan denken ze dat het belangrijk is en gaan ze vragen wat er staat. Niemand die dat natuurlijk gaat vertellen want er staat dus eigenlijk helemaal niks, maar dat hoeven zei niet te weten :p

Ik wil nogmaals zeggen dat ik me graag zou aanmelden en zo ga kijken of ik al aangemeld ben door iemand. Ik moet toch ergens over praten om deze post zo achterlijk lang te maken dat ze zich gaan afvragen wat ik heb gezegd. Kweet eigenlijk niet of dit nou leuk is en naarmate ik nu verder type is er eigenlijk geen lol meer aan >_>

maar goed. Ik post het alsnog en dan kijken we wel hoe ze gaan reageren ^^

* gaat kijken of ie al is aangemeld *

edit:
jippie ik ben aangemeld; en om deze post nog langer te maken, plaats ik nog wat onzin die nergens over gaat. En o ja. Als je dit allemaal hebt gelezen ben je best levenloos :p

En nu om wat willekeurige woorden te plaatsen die zei niet kennen, Bananenham boterbeen billen koek appels najaar driemaal onderbroeken vla door nakoek die weten dat apen onder bomen leven en dit slaat dus echt nergens op >_>
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
wow someone really ****ed this thread up lol

So, turns out Thunderdome is on december 2! WHO'S WITH ME?! =D
If you want to go there, I don't care, as long as you're not too late on the 2nd day. I wouldn't hesitate about starting without you. I guess you're lucky we're starting a little later on the 2nd day :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Well, I was referring to XTC3, where you didn't want to get out of bed and said ''you can't start without me anyway''. At least that's what I heard -_-
 

KillerNess

Smash Cadet
Joined
Nov 12, 2005
Messages
56
inschrijven

Als het kan willen wij ook meedoen:
Jay , Midi , Kiko , Rico , Reco.
Zo niet..dan niet..

bedankt,
 

Seretur

Smash Journeyman
Joined
Jun 3, 2005
Messages
362
Location
Italy
too bad ...when i will be able to decide if come or not there won't be any free slot =(
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Foreigners can come, there are always people who don't show up anyway. JD said there might be 10 or more frenchies interested because they found a really cheap way to get here, only 20 euro for here and back. I'm kinda counting on Captain Jack to come aswell. Maybe I'll raise the limit to 70 :)
 

DevMBC

Smash Ace
Joined
Aug 20, 2004
Messages
556
I am super interested in coming =] I miss my Dutchies!

Also I need mad sweet revenge on Dave lol <3

Amsah and JAM5 for top 2 =D

Edit: On closer inspection I won't be off from Uni on these dates but I may still be able to work something out <3
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
ZNfreak: Je moeder is facking lejlijk!

.....

dus.....

ik zag de vorige blz. En toen begon Kirby Squad erover. Door onze kut comp zag ik niet dat er een 9e blz was en leek dat gewoon de laatste post. Srr voor die domme post, ik was wat melig. Waar sloeg jou post op Shoe >_>

Kvond het niet erg aardig....
 

KillerNess

Smash Cadet
Joined
Nov 12, 2005
Messages
56
Ey linkje
niemand heeft een woord tegen ons gezegd
wrm zei je dit niet toen we erwaren
dan zouden we wel zien welke hersnens in geslagen werde
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
hahahahha ik maakte maar een grapje ;)

het was alleeen dat je de vorige keer nogal naar tegen iedereen deed ik was die keer dat jij erbij was niet.
maar ikben gewoon blij dat je ook rustig kan praten over sb
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
znfreak: je moeder is facking lejlijk is een beetje een uitdrukking omdat de zweden het proberen na te zeggen, het is niet kwaad bedoeld ofzo, ik vond het best grappig wat je gepost had.
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
portie klappen kan je gwn krijgen
gwn effe om vragen..
Ok, Killerness, je maakt niemand bang met dat gedreig van je, en je moet ook wel een beetje tegen een grapje kunnen zeg. Je gaat toch ook niet zomaar iemand op straat neermeppen als ie een wise-*** remark maakt. Als iemand je lastig valt gewoon denken: "whatever". Reageren op zoiets heeft absóluut geen zin >_>
En iedereen: kappen met Killerness lastig vallen. Basta met dit gezeik nu.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom