• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ESA2 Dutch thread

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
well... it did get the message across... the grammer was terrible though...

COEN!::!:!:!::::: heb je al een PM naar JD gestuurd? want ik zag toevallig dat ik nog niet als 'validé' op de lijst stond, maar nog steeds als pre-reg.

Coen

BRoomer
BRoomer
Ik hoorde gister van Slhoka dat de PM vooral voor housing is. De indeling dus. En aangezien hij ons hoogstwaarschijnlijk houset, hoeven we ons er geen zorgen over te maken ^_^

Down A

Smash Journeyman
oke, dat is fijn om te horen shadow.

Maar toch, op dit moment zit ik een beetje in de knoei met tijd en financiën.
Voordat ik kan zeggen of ik mee kan moet ik echt even weten wanneer we precies vertrekken en hoe dat dan geregeld is.
Ook zou ik willen weten wat het vorig jaar gekost heeft (reis, entree, e.d).

Sorry dat ik pas zo laat reageer maar was er al vanuit gegaan niet mee te gaan...

(Prince) Shadow

Smash Lord
ehm.. ja wat koste dat toen...?
volgens mij voor de benzine + tol iets minder dan €50,- de man. maar we zijn dan ook nog een paar keer op en neer gereden naar parijs en missie: "red choco en amsah uit de grote boze stad!" (die overigens netjes mee hebben betaalt hoor ;) )

wat de kosten van het toernooi was weet ik niet meer. ik DENK €20,- voor 2 dagen

Jeffz0r

Smash Champion
Mccloud en Biscuit mogen niet, haal ze er maar vanaf >_>

Iemand die nog niet geboekt heeft, die met mij wilt meereizen met de trein? ;_;

Down A

Smash Journeyman
ow das niks, geef ik in een weekendje uitgaan redelijk ook uit.
daarnaast ben ik er eindelijk achter dat het met mijn studies eigenlijk ook ideaal uitkomt die datum...

Ik kom mee:)

heb alleen geen goede cubecontroller meer en alleen zo' n wavebirdgeval wat ik niet ideaal vind voor een toernooi. nog even naar kijken of ik er ergens een kan vinden, zo niet, zou iemand dan evt een goed werkende reserve kunnen meenemen?

EDIT: is dan ook meteen mijn inschrijving/housing met jullie geregeld of moet ik dan nog zo'n fransman PM'en?

(Prince) Shadow

Smash Lord
ja dat begrijp ik ook niet helemaal :p
*kijkt coen lief aan*

--------------------
ook nog een technisch probleem waar coen misschien iets aan kan fixen.
ik krijg telkens de pop-up dat ik een nieuwe pm heb, maar dat is niet zo.
begon nadat ik Jip's pm had gelezen.
telkens als ik een nieuwe pagina op smashboards opende kreeg ik het bericht dat ik een ongelezen pm van hem had. (die ik dus al had gelezen)
uit irritatie maar verwijdert maar toen telkens het bericht dat exa iets had gestuurt. dat was op jip's pm, de meest recente.
toen alles maar gewist maar nu krijg ik pop-ups met het bericht dat niemand iets heeft gestuurd met als onderwerp ".

dus...:confused:

Exalador

Smash Lord
heb alleen geen goede cubecontroller meer en alleen zo' n wavebirdgeval wat ik niet ideaal vind voor een toernooi. nog even naar kijken of ik er ergens een kan vinden, zo niet, zou iemand dan evt een goed werkende reserve kunnen meenemen?
Volgens mij zag ik vorige week weer officiele ninty controllers in de gameshop liggen hier. wel alleen in het paars. Moet ik er daar anders eentje voor je aanschaffen?

Linkje

Smash Lord
IK GA.... AL IS HET HET LAATSTE WAT IK DOE.

ik ga proberen die vrijdag alleen vrij te krijgen en het die volgende week in te halen maar dat betekend dat we op zondag weg moeten (om 11 uur ofzo 5 uur rijden is het ???)

Coen

BRoomer
BRoomer
Kan ik niet. Stuur een PM naar Gideon of Kirby King ofzo. Die kunnen stuff aan de site zelf veranderen.

Btw, heb je je wel ingeschreven voor Epita PShadow O_O Zelfde geldt voor Jip. Volgens JD stonden jullie beiden niet op de lijst.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
IK GA.... AL IS HET HET LAATSTE WAT IK DOE.

ik ga proberen die vrijdag alleen vrij te krijgen en het die volgende week in te halen maar dat betekend dat we op zondag weg moeten (om 11 uur ofzo 5 uur rijden is het ???)
Naast het feit dat dat wel erg zwaar is voor Dave (en jakkerwerk voor de rest), bestaat altijd de mogelijkheid dat het uitloopt. In het ergste geval is regionals dan nog bezig. Is er echt geen andere manier?

Linkje

Smash Lord
nope, en het feit dat ik dit al af heb gesproken met rutger en dave maakt het fijn...

we vertrekken op vrijdag. en gaan zondag terug. (ik heb geen slaap nodig) dus ik ga gelijk door naar mijn werk. ik heb vrij voor vrijdag :D maar ik moet daarentegen wel de rest van de week werken.
de rit is 5/6 uur . dus we vertrekken uiterlijk om 1 uur als dave dat trekt.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
nope, en het feit dat ik dit al af heb gesproken met rutger en dave maakt het fijn...

we vertrekken op vrijdag. en gaan zondag terug. (ik heb geen slaap nodig) dus ik ga gelijk door naar mijn werk. ik heb vrij voor vrijdag :D maar ik moet daarentegen wel de rest van de week werken.
de rit is 5/6 uur . dus we vertrekken uiterlijk om 1 uur als dave dat trekt.
Ik heb net even geïnformeerd, het is de bedoeling om zondag om 20.00 helemaal klaar te zijn. Ook geen free play meer dus, ze gaan dan schoonmaken etc. We moeten er dus op tijd weg kunnen komen (uur of 9/10) en het scheelt weer een nacht hotelkosten. Als Dave zegt dat ie het trekt, heb ik er geen problemen mee, aangezien ik maandag ook weer dingen voor moet bereiden voor dinsdag.

(Prince) Shadow

Smash Lord
jep wij 5e met de smash-mobiel.
ik wil nog wel teamen hoor exa ^^
als ze om 20.00 echt willen afsluiten kunnen we misschien die avond ook nog terug rijden. alhoewel...
maandag is ov weer gratis (voor de meeste) en ik rij tot etten-leur. ik denk niet dat mn ouders (lees moeder) wil dat jullie allemaal blijven slapen.
mss na het toernooi eerst nog bij shloka chillen/kort slapen en dan rond 5 uur ofzo vertrekken zodat we weer in NL zijn als de treinen weer gaan rijden.

en mss is coen dan wel optijd op school :p
half dood, maar wel optijd ^^

Exalador

Smash Lord
lol yup...

@ jip en andere die er in geinteresseerd zijn: Cube controllers (paars) zijn op dit moment goed verkrijgbaar bij de gameshop hierzo. Ze kosten 29,99 per stuk, dus als er iemand nog een nodig heeft dan hoor ik het graag.

Jeffz0r

Smash Champion
Kan ik niet. Stuur een PM naar Gideon of Kirby King ofzo. Die kunnen stuff aan de site zelf veranderen.
Ik heb hetzelfde probleem, dus ik heb net een PM gestuurd naar Gideon. Ook namens jou shadow, dus jij hoeft niet meer zelf te PM'en :)

(Prince) Shadow

Smash Lord
heb toch al gemailt, jeffz0r ;)
nouja dan ligt het iig niet aan mijn laptop.
mn msn en hotmail en een paar sites doen het niet meer.. raar

...EN!!

misschien heb ik een zeer droevige mededeling... ik heb gister wat autoschade gekregen terwijl ik met mn vrienden in een barretje zaten. nu weet ik niet hoelang het gaat duren voordat ik alles weer op orde heb qua geld/reparatie.
het zou best kunnen dat ik niet naar parijs kan:urg:

Kirby Squad

Smash Lord
heb toch al gemailt, jeffz0r ;)
nouja dan ligt het iig niet aan mijn laptop.
mn msn en hotmail en een paar sites doen het niet meer.. raar

...EN!!

misschien heb ik een zeer droevige mededeling... ik heb gister wat autoschade gekregen terwijl ik met mn vrienden in een barretje zaten. nu weet ik niet hoelang het gaat duren voordat ik alles weer op orde heb qua geld/reparatie.
het zou best kunnen dat ik niet naar parijs kan:urg:
Wat autoschade?? Met een deuk in je bumper kun je toch wel naar Parijs rijden??

Coen

BRoomer
BRoomer
Shadow O______O Dit KAN je ons ONMOGELIJK aandoen. KAN gewoon niet. Dat zou te erge **** zijn, je kan best rijden met schade aan je auto. Haal het niet eens in je hoofd ons zo te naaien. Anders zal ik het onthouden.......

Mocht niemand verder kunnen rijden (zelfs Exa niet de auto van zn pa kunnen leren), dan koop ik Jens zn geboekte ticket die ie onnodig gekocht had. Zo help ik 3 mensen in 1 klap =D Jeffz0r heeft reisgenoot, Jens zn geld terug en ik EPITA O_O

En als ECHT alles niet werkt, gaan BF en ik fietsen. Honestly.

Coen

BRoomer
BRoomer
Ik skip school Dave, 2 dagen als het meezit, meer als het tegenzit, dus wat lul je ^_^ En fietsen moet niet te lang duren :p BF vermaakt me wel met zn verhalen onderweg.

bornfidelity.com

Smash Master
fietsen naar parijs is zo'n 2 dagen als we 250km per dag fietsen maar dat is al haast niet te doen dus ga uit van 3 lange zwaren dagen. t wordt geweldig

maar k ga toch liever met de auto stiekem
shadow; desnoods repareren wij je auto wel voor je,
duct tape yeaaaaaaaa

exa; probeer alvast heel aardig een auto te lenen met voorbehoud, gewoon voor het geval dat
maar we gaan er gewoon vanuit dat edwin kan rijden
desnoods kan er dan iemand met jeffrey mee en iemand met marc & the gang maar dat zijn noodoplossingen dus edwin alsjeblieft regel iets :/ *cries*

Status
Not open for further replies.
Top Bottom