Fuzzyness
The Reality!
haha online translators suck
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Volgens mij zag ik vorige week weer officiele ninty controllers in de gameshop liggen hier. wel alleen in het paars. Moet ik er daar anders eentje voor je aanschaffen?heb alleen geen goede cubecontroller meer en alleen zo' n wavebirdgeval wat ik niet ideaal vind voor een toernooi. nog even naar kijken of ik er ergens een kan vinden, zo niet, zou iemand dan evt een goed werkende reserve kunnen meenemen?
Focking mothafocking hell... Waarom niet.. Cruise controls verkopen zichzelf toch wel XD...ik ben vertyfust!!! GODVER kan geen vrij krijgen van stage en ik ga niet voor 2 dagen naar frankrijk :X'(
Naast het feit dat dat wel erg zwaar is voor Dave (en jakkerwerk voor de rest), bestaat altijd de mogelijkheid dat het uitloopt. In het ergste geval is regionals dan nog bezig. Is er echt geen andere manier?IK GA.... AL IS HET HET LAATSTE WAT IK DOE.
ik ga proberen die vrijdag alleen vrij te krijgen en het die volgende week in te halen maar dat betekend dat we op zondag weg moeten (om 11 uur ofzo 5 uur rijden is het ???)
Ik heb net even geïnformeerd, het is de bedoeling om zondag om 20.00 helemaal klaar te zijn. Ook geen free play meer dus, ze gaan dan schoonmaken etc. We moeten er dus op tijd weg kunnen komen (uur of 9/10) en het scheelt weer een nacht hotelkosten. Als Dave zegt dat ie het trekt, heb ik er geen problemen mee, aangezien ik maandag ook weer dingen voor moet bereiden voor dinsdag.nope, en het feit dat ik dit al af heb gesproken met rutger en dave maakt het fijn...
we vertrekken op vrijdag. en gaan zondag terug. (ik heb geen slaap nodig) dus ik ga gelijk door naar mijn werk. ik heb vrij voor vrijdag :D maar ik moet daarentegen wel de rest van de week werken.
de rit is 5/6 uur . dus we vertrekken uiterlijk om 1 uur als dave dat trekt.
Ik heb hetzelfde probleem, dus ik heb net een PM gestuurd naar Gideon. Ook namens jou shadow, dus jij hoeft niet meer zelf te PM'enKan ik niet. Stuur een PM naar Gideon of Kirby King ofzo. Die kunnen stuff aan de site zelf veranderen.
Wat autoschade?? Met een deuk in je bumper kun je toch wel naar Parijs rijden??heb toch al gemailt, jeffz0r
nouja dan ligt het iig niet aan mijn laptop.
mn msn en hotmail en een paar sites doen het niet meer.. raar
...EN!!
misschien heb ik een zeer droevige mededeling... ik heb gister wat autoschade gekregen terwijl ik met mn vrienden in een barretje zaten. nu weet ik niet hoelang het gaat duren voordat ik alles weer op orde heb qua geld/reparatie.
het zou best kunnen dat ik niet naar parijs kan![]()
Zegt degene die ook mensen genaaid heeft door geen vrij te durven nemen van schoolEn als ECHT alles niet werkt, gaan BF en ik fietsen. Honestly.
Owjah??? ?desnoods kan er dan iemand met jeffrey mee en iemand met marc & the gang maar dat zijn noodoplossingen dus edwin alsjeblieft regel iets :/ *cries*