bornfidelity.com
Smash Master
of ik heb marc zn post ge misinterpret dat kan ook natuurlijk ^^
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
waarom denkt iedereen altijd dat ik veel geld heb? das onzin >_<ja shadow, desnoods schieten we jouw geld wel voor. das nogsteeds goedkoper dan met de trein ofzo gaan en nogsteeds 1000x toffer ook
de rest is het daar wel mee eens. exa en coen zijn zowenzo altijd wel rijk![]()
Misschien omdat je kk veel verdient en altijd belachelijk veel geluk (read: skill) hebt bij poker waardoor je ongeveer 300 euro per dag verdient?waarom denkt iedereen altijd dat ik veel geld heb? das onzin >_<
maja het is dus vrijwel zeker dat het gewoon doorgaat shadow? ^________^
lol XD 300 per dag... gaaaaaaaast dat zou betekenen dat ik 9000 in de maan verdien en meer dan een ton per jaar >_< was het maar zon feestMisschien omdat je kk veel verdient en altijd belachelijk veel geluk (read: skill) hebt bij poker waardoor je ongeveer 300 euro per dag verdient?
ik weet niet wanneer piere ons verwacht?Ik ben vrijdag 12:15 klaar. Maar ik dacht ook dat we donderdag gingen en dat ik paar uur school zou moeten skippen. Nvm.