• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ESA2 Dutch thread

Status
Not open for further replies.

Exalador

Smash Lord
zoals ik had gezegd wil ik ook ingezet worden tegen een zwakke crew om extra vernedering toe te dienen met Ness ^^

En ik ben het er duidelijk mee eens dat er een top 40 gemaakt moet worden :p dan heb ik ook een vereeuwigd plaatsje ^^ of ik moet er heel erg naast zitten en niet eens in de top 40 komen, maar dat weiger ik te geloven :p

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Verwacht voorlopig geen nieuwe power rankings. Er wordt nog niet uitgesloten dat er ooit nog een (waarschijnlijk) laatste lijst komt, maar dat zal zeker niet voor ESA2 zijn. De huidige lijst is wel behoorlijk outdated, dus die zal niet per se gebruikt worden om de crew te bepalen. Overigens zijn de beste singles spelers niet altijd de beste crewspelers, wat me brengt tot...

Ik ben de crew captain, na overleg met Amsah, Ivo en een paar anderen. In de praktijk zal ik wel gewoon overleggen met een aantal mensen uiteraard (lijkt me vrij duidelijk met wie). Ik neem wel de uiteindelijke beslissingen en heb de eindverantwoordelijkheid. Ook kan ik nu al zeggen dat het uitgesloten is dat mensen met low tier characters of whatever deelnemen, ongeacht tegen wie we spelen. Niet alleen getuigt het van weinig respect naar je tegenstander, het heeft ook weinig zin om mee te doen als je niet serieus bent. Verder sta je als land ultiem voor lul als het dan mis gaat, en in crews kan het hard gaan. Iedereen die in de crew zit moet de volle 100% geven, wat inhoudt serieus spelen en de beste character voor die situatie. Mijn vraag of er sprake is van alternates moet nog beantwoord worden, maar zoals ik het zie zijn er ongeveer acht basisspelers en dus twee posities die per crew battle gewisseld worden. Echter, een aantal mensen (mindere spelers) zullen er zeker niet in komen, simpelweg omdat ik op safe wil spelen.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Het is nog te vroeg daarvoor. Ik ben er natuurlijk al wel mee bezig, maar het heeft weinig zin om al dingen te posten als ze nog kunnen veranderen (lees: mensen niet gaan die wel zouden gaan of andersom).

(Prince) Shadow

Smash Lord
klinkt lame. het is niet alsof er tig NLrs naar dit toernooi gaan. ik zou iig idd afwachten wie er meegaan.
ik sowieso, om maar gelijk exa's vraag te beantwoorden.
ik ben er voor om het aantal NLrs dat komen allemaal mee te laten doen. vorige keer de grootste lol mee gehad.

Exalador

Smash Lord
Ook kan ik nu al zeggen dat het uitgesloten is dat mensen met low tier characters of whatever deelnemen, ongeacht tegen wie we spelen. Niet alleen getuigt het van weinig respect naar je tegenstander, het heeft ook weinig zin om mee te doen als je niet serieus bent.
Mijn Ness is bloedserieus :(

en sowieso... wil ook best met sheik spelen ofzo :p tegen een zwak land als spanje kan ik een aantal spelers zeker hebben

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Zoals het er nu naar uitziet gaan er juist meer Nederlanders dan ooit, waaronder (bijna) alle topspelers. Verder is nog niet eens bekend of alternates überhaupt mogen, daar zijn ze nog niet uit. Ook zal de competitie dit keer een stuk erger zijn dan bij de vorige ESA, de meeste landen zullen pretty much compleet zijn qua crew. Bovendien was de uiteindelijke win de vorige keer ook weer grotendeels aan Amsah te danken. Ik vind niet dat je alle druk op één speler **** leggen, zodat de rest maar lol heeft. Ik snap wel dat het er voor jullie vooral om gaat wat we tegen de zwakke landen doen, maar dat kan ik nog niet zeggen dus.

Jeffz0r

Smash Champion
Stel dat we met 20 man gaan, dan zouden zelfs de 10 slechtste spelers, dus de slechtere helft, vast nog wel winnen van landen als spanje en duitsland. Dus ik denk dat het theoretisch, als het mag, wel mogelijk is de meesten een match te laten spelen in crews. Maarja het is pas over 2 maanden, laten we nog maar ff afwachten, nutteloos om er nu al teveel over te discussiëren.

Coen

BRoomer
BRoomer
Trouwens, # Shadow & co.

Zal ik dan maar die PM naar JD sturen met de info? Als jullie die mij via PM of hier zouden willen posten, maak ik er 1 PM van die naar JD gaat.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Dave, Ivo, Linkje, Utto en ik reizen met Dave's auto naar Parijs. Hopelijk rijdt Dave, anders komen we niet aan. De planning is op het moment om op vrijdag aan te komen en op maandag weg te gaan. Beetje krap, maar het handigst, aangezien iedereen nog verplichtingen/een leven heeft. =p Qua housing gaan we waarschijnlijk een hotel zoeken, nobel en sociaal als we zijn (lees: we willen kunnen douchen). Heb JD overigens allang een PM gestuurd, dus we zijn pretty much confirmed. =]

Nog twee maanden te gaan, ik wil zeker nog veel oefenen voor het zover is. Deze week heb ik het retedruk, maar vanaf volgende week ben ik wel vrij om te spelen.

Exalador

Smash Lord
same here... deze week nog vol met stage en werk, maar volgende week heb ik een weekje vrij en wil ik ook nog wat oefenen ^^ als iemand zin heeft om naar mij te komen of iemand enigzins in de buurt wil mij uitnodigen, dan kom ik graag :)

(Prince) Shadow

Smash Lord
ik zit te denken dat het misschien het slimste is als we dan donderdag-avond vertrekken. dan kunnen we vrijdag nog de stad in/smashen/uitslapen. het toernooi op vollekracht beginnen en dan maandag middag weer naar huis.

Shloka heeft ook een douche en zelfs een normale wc ipv een gat in de grond zoals bij de venue :embarrass

Exalador

Smash Lord
ok, donderdag tot maandag dus. Dan ga ik ff vrij vragen van werk voor de donderdag en vrijdag ^^

moeten we het trouwens niet ff met slhoka bespreken hoe laat we aan zullen komen? ik betwijfel dat hij het op prijs stelt als we doordeweeks in de nachtelijke uurtjes aankomen :p

Coen

BRoomer
BRoomer
Dat is serieus Jeffz.

En Shadow: Aangezien het een random weekend is voor mij en waarschijnlijk ook de anderen (geen vakantie, pasen etc.), heb ik vrijdag gewoon school, al is dat gelukkig maar tot 12:15. Ik hoop dat je daar rekening mee kan houden.

Dan zouden we in ieder geval de vrijdagmiddag kunnen nemen om te vertekken, maar dat is weer dikke spits etc. , dus dan zou het waarschijnlijk vrijdagavond moeten. Komen we zaterdagochtend, midden in de nacht aan, maar dan kan je ook nog een tijdje slapen voordat we weg moeten naar de universiteit.

En trouwens, maandagmiddag naar huis wordt ook heel krap >_<

Faab

Smash Ace
Tear tear coen :p.
Neem gewoon vrijdag vrij dan zodat je niet de plannen van de rest opfokt, is wel zo sociaal om te doen.

Exalador

Smash Lord
vrijdag avond/nacht is ook een beetje gierig >_< dan zijn we totaal niet goed uitgerust als we daar aankomen/het toernooi spelen (niet dat ik met goede nachtrust een top10 plaatst denk te halen ofzo XD), dus das een beetje naar.. dan vertrek ik nog liever smiddags >_> maja, shadows keus is toch meer bepalend, tis tenslotte zijn auto en hij rijd.

Kan je geen vrijdag vrijnemen en doen waar shadow het over had? donderdag naar hem, nog ff eten/chillen/smashen en dan savonds vertrekken.

EDIT: faab is te mannelijk EN sociaal >_>

(Prince) Shadow

Smash Lord
hell no dat ik 's middags naar frankrijk rij. overdag te veel verkeer waar ik me dood aan ga ergeren + geen slaap + tijdnood.
terug 's middags maakt me niet uit. dan is alles voorbij en is iedereen toch al gaar :p

Slhoka is te relaxt en mss nog socialer dan faab, if possible :O

ja jeffz0r, dat is serieus o_O

(Prince) Shadow

Smash Lord
hmz toernooi tot laat.. hoewel 's nachts rijden wel chill is ja. ik denk dat het veiliger is dat we eerst slapen voordat we gaan rijden.

jammer dan coentje :p
wel goed excuus. ik wou wel eerder terug om op tijd voor de les te zijn, maar ze reden niet en dat was de enigste manier. overmacht ^^

Down A

Smash Journeyman
shadow enzo,

heb misschien een beetje lang niet gereageerd maar als er nog steeds een plaats voor mij is ga ik graag mee.
als die vergeven is begrijp ik dat.

wil ik wel nog weten wanneer we eigenlijk gaan(welke datum), vanuit waar, wanneer we terug komen et cetera.
voor de mensen die vorig jaar gingen, hoeveel moet ik vanuit gaan dat me dit in totaal kost

thnx

bornfidelity.com

Smash Master
Coen, ik kom wel even langs school. Dan praat ik wel even met Haringa. ^^
komt gooooed

ik ga ook vrij vragen dus hoelaat donderdagavond moeten we bij shadow zijn? want ik werk meestal wel op donderdag tot 9 :p

OH EN

ik ga zo een topic maken want over drie weken heb ik n keer een zaterdag vrij en dan is het tijd voor ATM 1:7 ^^

Down A

Smash Journeyman
yow shadow,

bij deze ga ik er dan maar van uit dat de plaats vergeven is aangezien je niet reageerd.
komt me niet ongelofelijk slecht uit dus dan ga ik niet mee naar frankrijk.

succes allemaal.

ivo, excuses

(Prince) Shadow

Smash Lord
vorige keer was regionals echt te goed. gewoon frankrijk top 9 tegen de 9 nederlanders die waren gekomen. dutch own :cool:

Cypher heeft trouwens laten weten dat ie niet meegaat.
dus Jip, welcome on board of the Ford Shadow flightnumber 911. please fasten your seatbelts and take controler in hand. we will be flying about 7 inch from the ground at a speed of +/- 160 kph.
we will arive in the morning at our friendly franceman Shloka's place.
have a pleasant flight :)

Mensen hebben serieus gezegt "een Ford Shadow? nog nooit gezien. vet man!"
wat een verschil als je wat letters plakt op de plaats waar eigelijk het type hoort te staan.
ik had het al een keer gezegt ^^ maar dat was 2 pagina's terug. als je nog wilt, kan je mee :)

Rici

I think I just red myself
BRoomer
NNID
Riciardos
ROFL! Online translators voor het verlies! :p

bornfidelity.com

Smash Master
When we say it's the Dutch ESA2 thread we didn't mean the Pennsylvania Dutch you know ^^

edit: we don't mean we're going to have anyone pay for ESA2 on their own. Which we do, but still.

Status
Not open for further replies.
Top Bottom