• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ESA2 Dutch thread

Status
Not open for further replies.

(Prince) Shadow

Smash Lord
Adam is gewoon bang voor mn rij skittles.
dus je bent te vroeg? je leeft toch en de zon schijnt. shut up ^^

maar nu op de lijst staan dus
- mezelf
- BF
- Coen
- Cypher
- Adam

of de laatste 2 meegaan is niet zeker. cypher is niet meer echt smash actief. toernooitje af en toe ok. maar of ie naar het buitenland gaat...?
en adam... wilt met het vliegtuig? :/ k heb niets gehoort iig

dus coole mensen die nog mee willen rijden en naruto themes jodelen terwijl we in het pikke donker met 200 van een heuvel blaze als enigste op de weg, let me know ok? ^^

leeft savior nog? :/

Exalador

Smash Lord
wederom: ben ik niet cool genoeg dan? :p duidelijk dat we trouwens portable schermen enzo moeten regelen om op de achterbank te kunne smashe :p stroom zal vast wel te regelen zijn via die 'aansteker ingang' gewoon die hele accu leegtrekken :p

Coen

BRoomer
BRoomer
wederom: ben ik niet cool genoeg dan? :p duidelijk dat we trouwens portable schermen enzo moeten regelen om op de achterbank te kunne smashe :p stroom zal vast wel te regelen zijn via die 'aansteker ingang' gewoon die hele accu leegtrekken :p
We hadden het vorige keer geprobeerd met Shadow's mini-cubescherm, maar dat lukt niet echt. Hij viel telkens uit. Maar dat zou wel echt geweldig zijn als het zou lukken.

(Prince) Shadow

Smash Lord
haha ja. eerst klote om dat ding aan te krijgen. na 2 matches ofzo moest coen's navigatie weer aan de oplader XD
nu heb k zelf een navigatie ;)
maar misschien kan ik wel wat draadjes leggen en vast tapen aan de cube... bzzzzzzzt:p

exa, als t zeker is dat hun niet meegaan, ben je welkom :)

Exalador

Smash Lord
haha ja. eerst klote om dat ding aan te krijgen. na 2 matches ofzo moest coen's navigatie weer aan de oplader XD
nu heb k zelf een navigatie ;)
maar misschien kan ik wel wat draadjes leggen en vast tapen aan de cube... bzzzzzzzt:p
te goed

exa, als t zeker is dat hun niet meegaan, ben je welkom :)
veel te goed ^^

bornfidelity.com

Smash Master
ja en voordeel is dat exa ook auto kan rijden

mijn tip voor een vijfde iemand in de auto: jip/down a. die heeft ook een rijbewijs. en hij ownt ^^

savior speelt niet meer geloof ik trouwens

Exalador

Smash Lord
ja en voordeel is dat exa ook auto kan rijden
mijn tip voor een vijfde iemand in de auto: jip/down a. die heeft ook een rijbewijs. en hij ownt ^^

savior speelt niet meer geloof ik trouwens
wie zegt dat ik WIL rijden? :p weet nog wel dat ik rijden ff zat was na zweden hahaha 35 uur rijden in 1 week tijd ofzo :p

EDIT: lol ik zie ook echt nu pas dat er nog steeds 'ZEST3.........when?' in mn sig staat whahaha

bornfidelity.com

Smash Master
wie zegt dat ik WIL rijden? :p weet nog wel dat ik rijden ff zat was na zweden hahaha 35 uur rijden in 1 week tijd ofzo :p

EDIT: lol ik zie ook echt nu pas dat er nog steeds 'ZEST3.........when?' in mn sig staat whahaha
tis meer van, als shadow moe wordt ofzo hebben we jou als backup en staan we niet als malloten aan de kant van de weg

kijk ik wil best rijden hoor maar a) jouw boete en b) ik kan alleen vrwachtwagen rijden. en dan alleen sturen :p

(Prince) Shadow

Smash Lord
wie zegt dat ik iemand anders achter het stuur van mn auto WIL laten rijden?
volgens mij zijn we toen 1 keer gestopt omdat jullie ff de benen wilde strekken ;)
kom op, rijden op een downhill snelweg als enigste met toffe muziek? why rest? ^^

bornfidelity.com

Smash Master
wie zegt dat ik iemand anders achter het stuur van mn auto WIL laten rijden?
volgens mij zijn we toen 1 keer gestopt omdat jullie ff de benen wilde strekken ;)
kom op, rijden op een downhill snelweg als enigste met toffe muziek? why rest? ^^
wel tussen de regels doorlezen. als exa rijdt kan jij mooi smashen achterin :p

(Prince) Shadow

Smash Lord
BF is echt lollig xD "achterin..."
duidelijk dat ie vorig jaar niet meeging.
en van gamen in de auto wordt ik misselijk :urg:

heb dr nu alweer zin in ^^
Coen, kunnen we weer gehoused worden bij shloka? :grin:

Exalador

Smash Lord
fikst

oh en ik claim alvast zitplaats in de auto die naar berlijn gaat in januari ^^

edit: grappig, de laatste 15 posts ofzo waren op JP na alleen maar toernooihosts :p
lol jij let echt overal op

en van gamen in de auto wordt ik misselijk :urg:
hopen dat ik daar geen last van heb :p btw hoe groot is de kans dat ik mee kan rijden? :)

Down A

Smash Journeyman
ook interesse, vooral als er een auto is waar ik in mee kan.
buitenland beviel wel en naar frankrijk is natuurlijk peuleshilletjes in vergelijking tot zweden.

Coen

BRoomer
BRoomer
Ik typ nu vanaf mn wii *moeizaam*: Ik zal proberen housing van Shloka te regelen. Was vorig jaar te goed om het niet nog eens te proberen. En ik neem aan dat de navigatie biatch weer mee moet :p ?

Ik kan echt niet wachten op dit ^^ Zo vet en geen zorgen over hoe ik er heen ga komen.

Coen

BRoomer
BRoomer
de navigatie biatch? savior? zou vet zijn ^^ maar dan is ie nu al te laat met melden. exa en jip gaan al voor (in die volgorde)
of als je je eige apparaatje bedoelt, I got one myself. ook mio :p
Whooo, chill. Shadow, BF, Exalador en Jip in 1 auto =D Te gruwelijk. En ik bedoelde de mio ja xD

Exalador

Smash Lord
ff tussendoor trouwes: is er iemand die nog geen teampartner heeft en wel met mij zou willen teamen? ^^

Edit: en is het al bekend of cypher en/of adam hun spot in de auto claimen? ^^

Exalador

Smash Lord
hahaha tis waarschijnlijk een antwoord op wat ik in hun thread had gepost :p

Maja... als NL zegt dat ze UK gaan afmaken is het ook zo :p dus wij mogen dat vind ik ^^

Wij teamen?
ik vind het goed... maar ik wacht wel eerst nog ff op antwoord van Luma, heb bij Ros4 toen wel met em gelache en het ging best goed in teams, dus ik heb gevraagd of ie weer wou teamen

(Prince) Shadow

Smash Lord
exa, als 'waarschijnlijk confirmed reismaatje' wil k ook wel teamen :p
en anders met iemand anders uit de auto ^^

regional crew battle van vorige keer was gewoon TE goed xD k heb nog steeds de film op mn laptop staan. et BOOM!!

A-D

Smash Journeyman
yoo ik ga niet in de auto dit x bij je ed^^
twas wel relax vorrige x though =)

ik reis met derrest met de thalys of met de bus =)

Exalador

Smash Lord
Onze roadtrip heeft coolere mensen lekker puh

pfffffffffffshhhh you WISH! wij hebben EN coolere mensen EN een coolere auto :p

en @ marc: Linkjes tieten hoef ik niet te zien >_>

why are dutch tourneys so good :(
not that this is a thread about a dutch tourney... but the answer you are looking for is:
dutch tourneys are so good, because dutch people are so good

Coen

BRoomer
BRoomer
Road trips in het algemeen klaren gewoon alles.....

Verder heb ik housing bij Slhoka voor de mensen van Shadow's auto al geregeld, geen zorgen meer daarover.

Status
Not open for further replies.
Top Bottom