• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ESA2 Dutch thread

Status
Not open for further replies.

bornfidelity.com

Smash Master
vét

en onze auto ownt jullie auto

jullie hebben een meneer emo, een meneer broodje kroket en een meneer steve jobson... wie verder nog?? (ok the skids is wel een toffe band maargoed)

bij hebben DE bf DE shadow DE coen DE exlabradoren last but not lamest DE JIP MEESTER IN SPE

dus wij ownen ^^

Exalador

Smash Lord
duidelijk! heb je al wat gevonden voor goede stroomtoevoer en goede aansluiting/bevestiging in de auto? ^^

EDIT: is het van alle 22 man in de eerste post vrijwel zeker dat ze gaan? dat zou te stoer zijn ^^

btw: ik vind (en Utto is het daar duidelijk mee eens :p) dat ik met minimaal 1 regional battle mee mag doen ^^ gewoon tegen een zwak land ofzo :p Utto wil dan wel dat ik met Ness ga :p

Linkje

Smash Lord
ik ben stoerder dan jullie allemaal bijelkaar mag dat even duidelijk zijn. + een ford ka > andere auto's Deze emo bak kills you yeah.

o ja GEFELICITEERD DEEF VIEZE EMO MAG NU ALLES DOEN IN ALLE LANDEN :D

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Congrats Dave. =]

Hm, over regionals. Ik zou graag weer captain willen zijn. De mensen die ik erover gesproken heb vonden het best, ik weet niet of iemand er problemen mee zou hebben? Hierbij kijk ik vooral naar Ivo en Amsah, die het de vorige keer gedaan hebben.

Coen

BRoomer
BRoomer
Wie gaan we dit keer in regionals zetten? En ik vind het best als je captain bent Marc, ben je wel geschikt voor.

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Eerst maar zien wie er überhaupt gaat, het is nog een beetje voorbarig om al een lijst klaar te hebben. Ik ben overigens wel voor alternates als er een positie is die niet echt vast ligt.

bornfidelity.com

Smash Master
ik ga zowenzo. en coen ook geloof ik :p

maargoed jullie weten wel wat er de laatste keer gebeurde toen ik meedeed aan regionals, toen is de BF ontstaan dus tja

:p

Rici

I think I just red myself
BRoomer
NNID
Riciardos
ik ga zowenzo. en coen ook geloof ik :p

maargoed jullie weten wel wat er de laatste keer gebeurde toen ik meedeed aan regionals, toen is de BF ontstaan dus tja

:p
Misschien ontstaat er een nieuw BF level!

BF Level 8! Omg, ik heb me niet meer zo opgewonden gevoelt sinds dat Gohan SSJ2 werd tegen Cell!

Utto

Commander Keen
BRoomer
Ik zag net op de NS Internationaal site dat een retourtje Parijs in prijs verlaagd is tot E50,- maar die kaarten zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt en bovendien maar te boeken tot 20 december. Bovendien zag ik dat sommige ritten al vol zitten. We moeten dus even snel bedenken wat we precies willen.

Dus als iedereen nou even bedenkt of hij wil gaan of niet (en niet van dat 'ik weet nog niet zo goed of ik wel wil of niet' gelul) en dat hier post, dan kunnen we zo snel mogelijk boeken. Handig lijkt me ook om even te bedenken wie welke dagen wil gaan, dan kunnen we nadenken over samen reizen (ik weet dat sommigen een aantal dagen vantevoren willen gaan).

Ik ga sowieso, ik moet alleen nog even zekerheid hebben van Dave of hij definitief wil gaan en zo ja wanneer.

Ryuker

Smash Lord
Thnx voor die melding Utto. Kzal opschieten. Ik plan gewoon te gaan kmoet alleen nog beslissen of ik er 1 dag school voor skip enzo.

Ik plan nu: vrijdag avond heen. maandag terug ( ochtend, middag of avond maakt nie zoveel uit)

Mogelijk ga ik donderdag al als de vrijdag lessen niks voorstellen maar ik kan dat nu niet vaststellen.

Ow en gratz DAVE!!! ^^:chuckle:

Faab

Smash Ace
Ik skip hier wel wat voor, ik ben van plan rond dinsdag te gaan zodat ik kan rondkijken in parijs weer en goed warm kan draaien.

edit: ik zet ook gelijk in de eerste post neer wie wanneer wilt gaan, dan kan je met elkaar afspreken om samen te reizen.

(Prince) Shadow

Smash Lord
vorige keer was regionals echt te goed. gewoon frankrijk top 9 tegen de 9 nederlanders die waren gekomen. dutch own :cool:

Cypher heeft trouwens laten weten dat ie niet meegaat.
dus Jip, welcome on board of the Ford Shadow flightnumber 911. please fasten your seatbelts and take controler in hand. we will be flying about 7 inch from the ground at a speed of +/- 160 kph.
we will arive in the morning at our friendly franceman Shloka's place.
have a pleasant flight :)

Mensen hebben serieus gezegt "een Ford Shadow? nog nooit gezien. vet man!"
wat een verschil als je wat letters plakt op de plaats waar eigelijk het type hoort te staan.

A-D

Smash Journeyman
faab , ik neem aan dat je samen met choco en amsah gaat? zget en ik reizen wel tegelijk met jullie mee
dus moet je even vertellen wanneer jullie van plan zijn te vertrekken en terug te gaan, nemen we dezelfde shizzle enzoo jaaaaa

A-D

Smash Journeyman
Faabiaaaaaaaaan reageer is BAKAAAa we moeten voor 20 dec boeken enzoooooooo
niet heledag te timeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

En Jeffzor add mij = snel aan je MM lijst
DK/roy vs jou fox/falco 2 euro best of 5

Exalador

Smash Lord
Ik wil best MM met je zetten A-D :p ik sponser je wel wat hoor arme jonge :p

of durf je niet omdat ik te random voor je ben? XD

edit: oeh 2222 posts voor jeffz0r :p

oh en shadow: wanneer vertrekken we/gaan we terug. Dat wou JD graag weten, dus als je het ff zegt kan ik het doorgeven (en betalen zodat ik 100% zeker kan komen :p i advice you do the same)

Faab

Smash Ace
Adam noob, kom vanavond op msn dan of bel me gewoon, je weet mn nummer toch.
Ik wil of paar dagen ervoor in parijs chillen of paar dagen daarna, dit is rond de vakantie tijd toch? Hmja spreek je vanavond wel, en ams noob kom ook is vaker online, we moeten nog wat dingen bespreken man ^_^. Kom jij ook online dan miguel.

A-D

Smash Journeyman
exa name je MM!

en faab vanavond dan en miguel en bamsa chewcew
als we dit weekend nou ook afspreken ergens om te smashen en tegelijk ons kaartje halen @ the same time =)

(Prince) Shadow

Smash Lord
k laat Coen lekker beslissen over de dagen. hij is ook bij deze de aangeweze persoon voor housing vragen omdat hij contact heeft met Shloka :p

ik wil alleen wel 's avonds rijden. voor wie vorige keer met me mee ging weet wel waarom.
op de vertrek dag komen jullie met de trein naar Etten-Leur. eten jullie bij mij thuis, beetje gamen en vertrekken we laat.

en over de betaling, ik hou bij wat er aan benzine wordt verbruikt. vorige keer was het ook meer dan alleen naar frankrijk en terug want toen reden we ook nog parijs in een paar keer, moesten we amsah en choco uit de grote stad redden, tol betalen en meer van zulk soort dingen.
dus echt een prijs kan ik niet vragen nu. wel vraag k jullie gewoon cash mee te nemen. toen kon k het allemaal wel voorschieten maar nu niet meer.
dus er wordt bijgehouden wie al wat heeft betaalt en wat het totaal is.
lekker boekhouden dus :p

Exalador

Smash Lord
exa name je MM!

en faab vanavond dan en miguel en bamsa chewcew
als we dit weekend nou ook afspreken ergens om te smashen en tegelijk ons kaartje halen @ the same time =)
iig geen falco ditto >_< ehmmm ik sheik.. duidelijk :p wat jij neemt... sja.. noem een paar suggesties :p

@ Shadow: Ik ben het er volledig mee eens om (iig een groot deel) kontant te kunnen mee betalen... in zweden heb ik toen ook veel voorgeschoten :p maja.. dingen zoals tolbruggen enzo konden ook niet anders (kon niet kontant dus 1 man moest wel pinnen >_< ik dus) Ik zal iig genoeg bij me hebben denk ik :p en hoe laat was je van plan te vertrekken? en welke dag? vrijdag laat of donderdag laat? en welke dag gaan we terug?

EDIT: ik las net in de ESA thread over een PM die gestuurd moet worden. Aangezien coen al flink bezig is met alles voor de hele shadow-auto groep, vraag ik me af of je hier ook al mee bezig bent (voordat JD straks allemaal dubbele PMs binnenkrijgt van de rest van de groep die met shadow meegaat)

Coen

BRoomer
BRoomer
Moeten we nog even per persoon uitzoeken. Eerst moeten we weten WIE er uberhaupt zeker weten gaan, daarna kunnen we mooi beslissen wanneer =) Ik kan best een vrijdag skippen voor dit (4 uurtjes les).

Exalador

Smash Lord
its fckin annoying to have you guys here anyway >_> its the esa2 DUTCH thread... with DUTCH discussion... and then you come in here and post something total and utterly random like 'im booked', indeed, as if we care.... might be viable info for the UKers, but not for us really >_>

Jeffz0r

Smash Champion
Mccloud en ik hebben geboekt, en biscuit boekt morgen diezelfde reis ^_^

van AMSTERDAM naar PARIS NORD op 21/02/2008 met Thalys
Treinnummer 9354 vertrek om 16:26 en aankomst om 20:35
1 persoon met tarief Smilys

van PARIS NORD naar AMSTERDAM op 25/02/2008 met Thalys
Treinnummer 9319 vertrek om 09:25 en aankomst om 13:36
1 persoon met tarief Smilys

(Prince) Shadow

Smash Lord
duidelijk. in nederland hebben we alle smashers nu wel gezien. ik iig en de uitkomsten verrassen me niet meer echt. als ik naar mezelf kijk denk ik ergens onderaan de top 25. maar in parijs...! die gaste zuigen (op enkelingen na:p)
and we like to win, noh?

Exalador

Smash Lord
duidelijk. in nederland hebben we alle smashers nu wel gezien. ik iig en de uitkomsten verrassen me niet meer echt. als ik naar mezelf kijk denk ik ergens onderaan de top 25. maar in parijs...! die gaste zuigen (op enkelingen na:p)
and we like to win, noh?
pshhh dan sta ik daar ook :p i can take you down as well as you can take me down :cool:

maar yuzzz winnen is ehh... ftw :p

EDIT: Ben best benieuwd eigenlijk: waar zouden mensen mij plaatsen als #xx van NL stel dat de ranking een top 50 van NL zou zijn :p
EDIT2: waarom zet ik altijd zo gierig veel smileys neer >_> te fout
EDIT3:.. *sigh* ik blijf bezig: van wie van het shadow-auto groepje is het al 100% zeker dat ie mee gaat? ^^

bornfidelity.com

Smash Master
we moeten een dtch top 40 ranking maken na esa2 :p

en ja die fransen zuigen inderdaad. ik weet nog mijn derde toernooi alltime was fft2 in parijs ik speelde toen net wat? drie maanden? iedereen die me van toen kent weten dat ik toen hard zoog. er waren hoeveel, 60 of 70 mensen? en ik was 17e. en thomaz 13e. ^^ geloof ik

edit: regional crews gaat dikke **** worden. ik wil ingezet worden tegen de allerzwakste crew hoor zodat ik nog n beetje kan BFen :p

Status
Not open for further replies.
Top Bottom