• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ATM 2.2 : Coen's huiskamer edition! BF's huiskamer is verleden tijd ^_^ 23 December

Welk side-toernooi?


  • Total voters
    32

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
hoe mega lame is het dat het tofste toernooi van het jaar gehouden wordt op de allerdrukste dag van het jaar bij winkels DE ZONDAG VOOR KERST

dus kan geen vrij krijgen -____-
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
sign me out.. (sorry marc)

mijn pa was pissig dat ik altijdde zondag bij hem naar een toernooi ga. (ookal ben ik de hele week bij hem)
dus sorry. ik komt niet
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
errr ligt het aan mij of vinden andere het ook een beetje raar dat Stormblast en J03 ook op de poll gestemd hebben terwijl hun nix met dit toernooi te maken hebben? >_< worden deze stemmen meegeteld?
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Linkje: Jammer, gay etc.

Dat betekent dat ik weer beschikbaar ben voor (ik denk) low tier teams. :x
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
wat praat je marc
Teams staat dik voor met 4 stemmen^^
Nee. Vier mensen wouden ook op low tier teams stemmen maar hebben dat per ongeluk niet gedaan (Exalador, Linkje, DD en nog iemand - weet even niet meer wie). Bovendien hebben Stormblast en JO3 of zoiets ook gestemd op teams terwijl die lui gewoon op moeten rotten. Ik ga ervan uit dat die stemmen niet meegeteld worden omdat ze toch nooit zouden komen en waarschijnlijk niet eens echt nagedacht hebben over wat ze zouden stemmen.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Stemmen van mensen die op meer dan 2 dingen hebben gestemd (Chivaro) en gay buitenlanders (JO3, Stormblast) tellen niet mee.

Hier de echte resultaten van de poll:

Teams: 12
Low tier: 7
LT Teams: 14
SSB64: 2
Stamina: 2
Lightning: 4

Low Tier teams staat op het nippertje voor. Go LT Teams!!!
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
lolz i get it ~_~...maarjaa Lt teams = sux
please mensen stem gewoon normaal teamss
gtfo met die onzin lt teams man :p get real

@ Marc , als zgetto niet met me wilt teamen ( wat ik me niet kan indenken,omdat hij niet zonder mij kan) dan zou ik wel met je willen teamen ja
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
lolz i get it ~_~...maarjaa Lt teams = sux
please mensen stem gewoon normaal teamss
gtfo met die onzin lt teams man :p get real

@ Marc , als zgetto niet met me wilt teamen ( wat ik me niet kan indenken,omdat ik niet zonder hem kan ) dan zou ik wel met je willen teamen ja
Gefixed voor de duidelijkheid^^
Maar iig als er Low tiers teams gedaan wordt doe ik niet eens mee en dan mag Marc je hebben :p (weet trouwens niet eens zeker of ik hier heen ga)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Niet naar Adam luisteren, gewoon Low tier teams stemmen. Teams doen we al teee vaak.

En nu Linkje van de lijst afhalen =(
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Stemmen van mensen die op meer dan 2 dingen hebben gestemd (Chivaro) en gay buitenlanders (JO3, Stormblast) tellen niet mee.

Hier de echte resultaten van de poll:

Teams: 12
Low tier: 7
LT Teams: 14
SSB64: 2
Stamina: 2
Lightning: 4

Low Tier teams staat op het nippertje voor. Go LT Teams!!!

YEAH BABY!


@ adam : stfu :p met je low tier teams = sux, jij = sux :p Ness zal zegevieren samen met de luigi van Utto!

Coen sluit de poll :p lt teams moet winnen ^^

EDIT: wij teamen ook gewoon als het normale teams wordt toch Rutger?
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,672
Location
Iraq
NNID
Riciardos
LOW TIER TEAMS IN LIGHTNING MODE!

Dat vind ik nog wel de mooiste combinatie. En zo heb je ook meer dan de helft van de stemmen. Het is net een coalitie vormen. Geen idee waarover die gasten in de politiek steeds zo moeilijk doen, het is eigenlijk vet simpel zoals je ziet.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
where have you been? :dizzy:
Ik had afgelopen zondag bij mn allround toernooi ook low tier, maar daar waren maar 6 man. En volgens mij was bij atm 1.6 ofzo ook low tier maar daar was ik niet en was sowieso niet zo druk volgens mij. Laatste keer daarvoor was voor zover ik weet sotf, juli 2006 >_>
Low tier teams is nog nooit in Nederland geweest (tenminste niet sinds ik naar toernooien ga...), ik heb het alleen bij ros3 meegemaakt.
En lightning melee zuigt sowieso, ksnap niet dat mensen daar op stemmen XD
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ok, de lijst wordt geupdate en de poll is CLOSED. LT Teams wint, met 1 stem meer dan Teams. Jammer Adam, better luck next time.

En ook een kaartje met routebeschrijving heb ik erbij gezet. Het klinkt allemaal heel moeilijk maar het is echt te eenvoudig voor woorden. Vragen mag je PMen of hier posten. Als je het echt voor elkaar krijgt om te verdwalen, bel je maar en haal ik je op.

Lees ook vooral de secret tip.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ok, de lijst wordt geupdate en de poll is CLOSED. LT Teams wint, met 1 stem meer dan Teams. Jammer Adam, better luck next time.

En ook een kaartje met routebeschrijving heb ik erbij gezet. Het klinkt allemaal heel moeilijk maar het is echt te eenvoudig voor woorden. Vragen mag je PMen of hier posten. Als je het echt voor elkaar krijgt om te verdwalen, bel je maar en haal ik je op.

Lees ook vooral de secret tip.

YEAH BABY! LT teams :p een Nederlandse primeur ^^

:o secret tip
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Het is al een keer eerder geweest, toen wonnen MrSilver en ik (kun je nagaan hoe lang het geleden is).
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Nou dan is het een primeur voor mij :p ook goed... keb er wel zin in ^^

we gaan toch wel rapen he utto? >_>
Duidelijk...als ik niet tyfus ziek ben zoals nu.

LT teams was inderdaad een aantal jaar geleden bij Dave thuis een keer, XTC1 of zo. Ik ging toen met Robert dubbel Luigi team en we konden niet winnen, terwijl Robert toen nog ownde.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Duidelijk...als ik niet tyfus ziek ben zoals nu.

LT teams was inderdaad een aantal jaar geleden bij Dave thuis een keer, XTC1 of zo. Ik ging toen met Robert dubbel Luigi team en we konden niet winnen, terwijl Robert toen nog ownde.
Klopt, volgens mij wonnen of Matthijs en Michael toen of Marc en Michael weet niet meer wie met wie teamde... volgens mij Matthijs (Goat) en Michael (Player Pink)
 

A-D

Smash Journeyman
Joined
Oct 2, 2006
Messages
456
Location
Netherlands
coen je bent echt nep man je zag dat Teams ging winnen,dus ga je em sluiten omdat LT nog net voor stond -_-gaygaygaygaygay :D

maar anyways low tier teams it is ..=)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Jongens, de Dutch thread is voor die old skool onzin, niet dit. Adam, duidelijk zou teams niet winnen, zo ongeveer iedereen die het iets boeide had al gestemd. Maar het is wel nep ja voor jou :p Weer meer kans voor Marc om op de lijst te komen.
 
Top Bottom