• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ATM 2.2 : Coen's huiskamer edition! BF's huiskamer is verleden tijd ^_^ 23 December

Welk side-toernooi?


  • Total voters
    32

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Results:

Singles:

1: Koekje
2: Utto
3: Coen
4: Marc
5: Johnnyboy
5: Ryuker
7: CaptmcEmo
7: Exalador

De rest is eruit gegaan in poules.

Low tier teams:

1: Exalador & Utto
2: Johnnyboy & Coen
3: Mcgay & Biscuit
4: Marc & Happosai
5: Yoni & Steven
5: Ryuker& Jeffzor
7: Thomaz & Pwnondorf

Het was gaaf ^_^
 

Okan

Smash Cadet
Joined
Dec 12, 2007
Messages
36
Location
Netherlands
Waaaaaaaaaat!?!? Biscuit is too **** good :D!!..Argh jens Zo Laag!?? Dat kan niet kloppen >.<!! Mrrjah volgende keer rapen he :D!!
Gratz Utto & Exa^^
En sorry dat ik niet kon komen o_O O_o o_O O_o!
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Weer kankerhard gefaald, kut Peach en Jigglypuff (en vooral, kut Marc). Verder was het wel gezellig.
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
't was leuk coen^^. We hebben goede matches gehad ^^. Volgende keer wil ik nie van iedereen net aan verliezen XD.

Gratz to koekje en utto en ofc exa met zijn ness:p. Hierbij nog een bedankje aan je ouders voor hun gastvrijheid^^.

Voor herhaling vatbaar lijkt me^^
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Waar was je nou Okan? Bang voor Peach zeker? Maar het maakt niet uit hoor, iemand anders heeft mij voor je geowned.

Hoogtepunten van dit weekend:

- Met Faab en Remen veel te veel eten koken in het donker.
- Met Remen oude SNES spellen spelen via emulator (Frog's theme ftw).
- Ik kom totaal random en toevallig Crash & Burn tegen op station Zaandam om half 10 's ochtends. Hij bleek naar z'n vader te gaan, die ergens aan de andere kant van Nederland woont.
- Ik krijg een hartkoor eenol reep van Biscuit, tering goede Jigglypuff. Duidelijk dat ik Falcon ga trainen (als ik er zin in heb, waarschijnlijk niet dus).
- Team Gangster Pimp (Exalador & ik) winnen low tier teams, maar dat was van tevoren al bekend.

Faab, je krijgt nog geld van me. Herinner me er de volgende keer dat je me ziet even aan.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
toernooi was dope!

Coen: thanx voor het hosten, keb flink gebruik gemaakt van de nootjes en cola ^^
Happosai: nice matches, spannende 3-way gelijkspel
Thomaz: eigenlijk hetzelfde als hierboven ^^. waarom geen falcon deze keer?
Biscuit: kut roze kauwgombal deelt hartkoor enul reeps uit
Utto: pure ownage gangster & pimp ftw, jammer dat je niet won van biscuit en jammer dat je wel won van mij :p
Shoe: Ness is te gangster, hoe kon je de challenge verliezen van jeffz0r?! phail!
Sparkie: je had van me moeten winnen, mooie BF level weet ik veel wat in de 2e match, het heeft je de set gekost
mcCloud: niet eens tegen je gespeeld deze keer >_< schande
Steven: zomg, zomaar won je een match van me >_< je bent iig verbeterd
Exalador: je faalt, maar goed gedaan, 7e in singles, 1e in low tier teams
Ryuker: close match in loser bracket, goed gespeeld
de rest: zal wel niet tegen je gespeeld hebben ofzo en ik ben ook niet goed in namen onthouden, tof dat jullie er waren

woohoo, net klaar met pokertoernooitje op inet, 4e geworden $288 yeah baby! 1e was $1080 though :(



oh ja: Ness is te goed....
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Thnx iedereen, en congratz Biscuit en Utto en Exa, vooral Exalador met Ness! Biscuit is te goed, en captain dinges, je **** ook wavelanden met Luigi als je up-air doet!:p En bedankt Coen voor de invite, het hosten en de gezelligheid.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Okan: Je faalt omdat je niet hierheen bent gekomen.
Lelystad noobs: Hetzelfde
Exa: Te goed ^_^ Je Ness is echt teeeeee goed gewoon, niet normaal.
Johnny: Deze gast is echt gestoord. Rapet mijn Peach op Mute City, mijn Jiggz op final, in toernooimatches O_O MET BOWSER
Jens: Sorry dat ik zo vervelend deed de hele tijd ^_^ kon het niet laten
Biscuit: Niemand speelt in de 5/6 jaar dat we smash spelen Jiggz als serieuze main. Jij komt en rapet ons allemaal. Good **** man
Inf Krullen: Je was leuk gezelschap met je oneindige krullen ^_^ Sorry @ Snackbar
DarkRenji: Je 4-stockte mij in poules, ik 4-stockte jou niet. Je was ook leuk gezelschap ^_^
Yoni: Was gezellig met jou ^_^ mooi comeback tegen mij in 1 van onze matches, was net een Amsah.
Shoe: 4-stockt mij ook zomaar even in poules. Zoals Utto al zei, hartkoor eenol reep.
Sparkie: Niet tegen jou gespeeld volgens mij, maar te goed dat je er toch was ^_^

Ik heb gewoon al mn poule sets minstens 1 match verloren van iedereen xD

Happosai: Friendlies waren leuk. Je rapet me zoals gewoonlijk.
Marc: ^_____^'
Utto: Ook goede shiz in teams. Netjes gedaan met je gaybow ride :p
Steven: Leuk dat je er weer was.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Jammer dat ik er niet bij was maar wel random shout outs.

Steven: Koop een nickname of zoek hem op op google zoals tirune dan is hij origineel.
Thomas: <3
Johnny: KOMAAN
Marc: low tier teleurstellend. als ik er was waren we eerste geworden :p.
Rutger: NICE
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
ik wou vet graag ]: , eerste smashfest/toernooi sinds de laatste zest, en wat gebeurt er. ik loop sinds woensdag te kotsen -___-'

gratz biscuit ^^

coen je zuigt voor het niet verplaatsen van het toernooi de avond vantevoren speciaal voor mij




kiddin :p
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
toernooi was wel cool ^_^ maarjah mijn bracket match vs johnnyboy sloeg echt alles xD ..

noujah :p ik speel volgende keer wel beter xD
G&W vs Ganondorf, Fox vs Ganondorf, Fox vs Bowser..... wtf jens XD
de rest: zal wel niet tegen je gespeeld hebben ofzo en ik ben ook niet goed in namen onthouden, tof dat jullie er waren
En bedankt...

En Coen is me ook al vergeten, de *******.


Anyway, kheb geen zin in uitgebreide shout-outs, dat doe ik alleen bij grote toernooien.
Wel iig bedankt voor et hosten Coen en gefeliciteerd aan Bisc, Exa en Utto voor et winnen.

Misschien moet ik trouwens maar weer Sheik gaan mainen, m'n Peach zoog gister ondanks die gewonnen ditto van Coen in toernooi. En op Zest3 ging ie ook al niet zo lekker -_-
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Overigens respect voor Coen voor de grote hoeveelheden Coca Cola (heb zowaar nog meer gedronken dan op een gemiddelde dag) en chocopinda's etc. Wakker blijven was geen probleem. =p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
O_O no way ben ik jou vergeten jeffrey?
mwah niet helemaal :p heb gezegd dat je shoe had gebeat in ness gangster challenge, ook al was ie niet aan jou gericht...

nu wel aan jou gericht:

Jeffrey: good **** @ het verslaan van shoe in de Ness gangster challenge ^^ ook al heb ik het weer rechtgezet

EDIT:

coen: zag ik trouwens geen bier in de tuin staan? waarom hebben we daar ffs geen gebruik van gemaakt? ^^
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
Hij heeft ons bier aangeboden, als ik me goed herinner was jij toen ook in de achtertuin. Ik was niet fit genoeg van de avond tevoren, anders hadden we gebeermatched.
 

Repyh

Smash Journeyman
Joined
Mar 6, 2006
Messages
257
Location
The Netherlands - Lelystad
so here is like why I wasn't there

Ik en tahan hadden de laatste trein gemist naar lelystad (we waren DDR playen @ zwanenburg)
dus zaten we vast op Amsterdam CS...
en vervolgens moesten we nog eerst terug naar lelystad voor stuff.

en de rest uit lelystad.. i dunno

sorry coen =(
 
Top Bottom