DarkRenji
Smash Journeyman
Mag je ook eerder dan 11 uur komen? ![Stick Out Tongue :p :p](/styles/default/xenforo/smilies/tongue.gif)
![Stick Out Tongue :p :p](/styles/default/xenforo/smilies/tongue.gif)
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Ja, ik weet zo goed als zeker dat ik kom, tenzij er opeens een familie-'iets' tussendoor komt, maar dat zie ik nu niet meer gebeuren... Inf. Krullen komt zeker dacht ik.Dat mag opzich wel. Dan ben je tenminste zeker niet te laat.
En is dat je confirm dat je komt? ^_^ Kan je al iets zeggen over Inf. Krullen?
Kijk als je mij nou had uitgenodigd, dan had ik makkelijk twee tv's voor je mee kunnen nemen. XD XDIk heb alleen nog TVs nodig. Is er iemand die er toevallig 1 zou kunnen meenemen?
EN CUBES!!!!!
Ja man, en net altijd op de momenten als je hem het hardst nodig hebt.Omg.. hebben jullie het ook dat je mobiel zovaak leeg is? =/
serieus wrom moet je dat hiero zeggen xDEcht kut haeDoor de sneeuw had mijn trein 20 minuten vertraging.
Om wat tijd te doden wou ik muziek luisteren van men telefoon.. blijkt dat kut ding leeg te zijn =(.
Heb je wél genoeg TV's (en/of Cubes)?Waarom moet jij erop reageren?
En trouwens, iedereen die gezegd heeft dat ie een cube mee zou nemen, please doe het. Ik hou vanaf nu wel een lijstje bij!
EN IK HEB ALLES OVER VOOR EEN GROTE TV!!! ik heb alleen maar kleine kunnen bemachtigen, en het zou wel handig zijn als we ook een grote hadden. DUS EXA, GA VERDOMME MET DE AUTO EN NEEM JE PLASMA TV MEE
lol die grote tv? ik bedoel: die plasma gaat niet mee.. das duidelijkIk kan hem ook wel op mijn schoot vasthouden. =o
nou ik kan dus niet komen omdat mn broertju nog niet thuis is en dan zijn mn parents opeens in een bad mood en dan wordt ik ook nog geowned >_>Begint Low tier teams eerst!?..Want dan kan ik het misgien nog halen