• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ATM 2.2 : Coen's huiskamer edition! BF's huiskamer is verleden tijd ^_^ 23 December

Welk side-toernooi?


  • Total voters
    32

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Dat mag opzich wel. Dan ben je tenminste zeker niet te laat.

En is dat je confirm dat je komt? ^_^ Kan je al iets zeggen over Inf. Krullen?
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Dat mag opzich wel. Dan ben je tenminste zeker niet te laat.

En is dat je confirm dat je komt? ^_^ Kan je al iets zeggen over Inf. Krullen?
Ja, ik weet zo goed als zeker dat ik kom, tenzij er opeens een familie-'iets' tussendoor komt, maar dat zie ik nu niet meer gebeuren... Inf. Krullen komt zeker dacht ik.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik heb alleen nog TVs nodig. Is er iemand die er toevallig 1 zou kunnen meenemen?

EN CUBES!!!!!
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Je had mogen komen, maar je zei dat je niet kon. En dat zou best wel sweet geweest zijn, die TVs.

Ik moet deze week dan nog wat dingen regelen voor TVs. Zou jij er dan misschien toch 1 willen meenemen als je met de auto gaat, Exa?

Inf Krullen: Dank je ^_^

En trouwens, ik haal drinken en eten enzo in huis voor tijdens het toernooi (niet avondeten), dus ik moet een kleine bijdrage daarvoor vragen van iedereen. Het zal wel 1 euro ofzo worden, en dat maakt toch niet uit, aangezien LT teams ook niet zoveel zal gaan kosten.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
1 euro!?!?! JEEEEEEEEEEZ das een rib uit me lijf ^^

anyway: 99% zeker dat ik niet met de auto kom :p maar ik zal die kleine proberen mee te nemen man

EDIT: iedere 2-3 dagen laad ik em op JP... maar weet je wat het is: je moet gewoon niet zoveel belle met dat wijffiej van je ;) dan gaat ie nogal snel leeg
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Dank jullie voor de cubes ^_^

Ik heb nu alleen nog wel TVs nodig. Ik heb zelf 3 kleine, een grote die geen 60 Hz kan (dus die gebruik ik niet), John neemt er misschien 1 mee, Exa misschien. Ik zal nog proberen een grote te regelen. Yoni kan misschien ook nog iets regelen.
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
hmm aangezien sanada niet kan komen zoek ik nog een teampartner voor low tier teams. (ja de figurant is ziek)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Waarom moet jij erop reageren?

En trouwens, iedereen die gezegd heeft dat ie een cube mee zou nemen, please doe het. Ik hou vanaf nu wel een lijstje bij!

EN IK HEB ALLES OVER VOOR EEN GROTE TV!!! ik heb alleen maar kleine kunnen bemachtigen, en het zou wel handig zijn als we ook een grote hadden. DUS EXA, GA VERDOMME MET DE AUTO EN NEEM JE PLASMA TV MEE
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
kleine kans man...sowieso ga ik uiteraard niet de plasma meenemen, die zit veel te goed vast op de muur :p maar keb wel een andere grote TV.... punt is alleen dat ik die station niet meer heb :( en ik denk niet dat mn pa wil dat ik die grote zware TV op de leren bekleding neerzet >_<
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Waarom moet jij erop reageren?

En trouwens, iedereen die gezegd heeft dat ie een cube mee zou nemen, please doe het. Ik hou vanaf nu wel een lijstje bij!

EN IK HEB ALLES OVER VOOR EEN GROTE TV!!! ik heb alleen maar kleine kunnen bemachtigen, en het zou wel handig zijn als we ook een grote hadden. DUS EXA, GA VERDOMME MET DE AUTO EN NEEM JE PLASMA TV MEE
Heb je wél genoeg TV's (en/of Cubes)?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Ik kan hem ook wel op mijn schoot vasthouden. =o
lol die grote tv? ik bedoel: die plasma gaat niet mee.. das duidelijk :p en die grote TV kan NOOIT op je schoot daar heb je echt de ruimte niet voor hahahahaha....

daarnaast: ik moet wel van me pa de auto mee mogen nemen ;)
ik kijk nog ff of ik wat kan regelen.. maar denk et nie :(
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ok, ik heb nog 1 TV kunnen bemachtigen van BF. Mn pa is zo aardig om 20 km heen en weer te rijden voor een TV ^_^

Dat is 4 kleine en 1 grote TV. All I can do.
 

-=Demonic_Disaster=-

Smash Apprentice
Joined
Mar 23, 2007
Messages
83
Location
netherlands, Lelystad
Begint Low tier teams eerst!?..Want dan kan ik het misgien nog halen
nou ik kan dus niet komen omdat mn broertju nog niet thuis is en dan zijn mn parents opeens in een bad mood en dan wordt ik ook nog geowned >_>

en ik denk dat okan en nuke dan ook niet komen
misschien zijn repyh en tahan onderweg zo niet zou ik niet op ze wachten :S

hierbij sorry man, ik had echt zin om daarheen te gaan >_>
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Ik ga jullie bannen!

EDIT: Iemand wilde leuk zijn en mijn account abusen......whatever.
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Nou, ik ben alweer thuis.
Coen, ik zou je even willen informeren dat je de Smash-disc van Infinite Krullen nog in je Wii hebt zitten, maar hij vindt het niet erg, aangezien jouw disc het wel doen in zijn Cube en niet in je Wii. ^_^
Ook heb je de snackbar wel heel scheef aangewezen op het kaartje :/, maar we hebben het kunnen vinden...
Het was zeker lachen, vooral met NubCake en Steven xD. Echt geweldige potjes (Jezus is Super Saiyan. Captain Falcon is geil. Mario's reet ownt.)
Verder wou ik Shoe nog bedanken voor zijn tips tegen Peach, heb er zeker wel wat aan gehad, maar het heeft me niet kunnen behoeden van verdere nederlagen tegen onder andere Coen... (4 stock -_-')

Leuk toernooi, helaas niks kunnen winnen, maar het was leuk. ^_^
 
Top Bottom