• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

ATM 2.2 : Coen's huiskamer edition! BF's huiskamer is verleden tijd ^_^ 23 December

Welk side-toernooi?


  • Total voters
    32

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
IK CONFIRM!!!!


Dit wordt te goed ^^


EN LAAT MIJ OP NUMMER 18 BLIJVEN STAAN!! :p Dat brengt mij geluk wat ik heel hard nodig heb.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
coen: als het low tier-teams wordt beter teamen we dan :p of anders utto :p
Duidelijk! Coen gaat dan denk ik met Johnny, dus dan kunnen wij mooi teamen. Maar of het nou gewoon teams is of low-tier, wij moeten sowieso nodig teamen, dus dat is bij deze dan mooi geregeld ;)

Low tier teams zou wel keihard ownen dan. Ness en Luigi in één team = keiharde ****.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
duidelijk ^^ had gister geen tijd om alle nieuwe posts door te lezen, dus heb maar een blinde post gemaakt :p zie net dat nata al met coen teamed dus wij gaan zeker teamen ^^ beter wordt het low tier teams dat heb ik nog nooit gedaan... maar kan niet anders als TE stoer zijn

EDIT: doordat ik niet alles doorgelezen had wist ik ook niet dat ik op 2 dingen kon stemmen :( ik wil ook op low tier teams stemmen! alles om ervoor te zorgen dat het teams / low tier wordt ^^
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Coen: kan jij trouwens de poll results aanpassen? van wat ik heb gelezen zijn er dus 3 mensen (incl. mijzelf) die als 2e keuze ook low tier teams wouden kiezen ^^ die moet dus eigenlijk + 3 votes krijgen (ik, linkje en repyh) :p
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Als het Teams word, team ik met Okan. Als het LT Teams wordt met Johnny ^_^ Had ik al in 2005 met hem afgesproken xD Ik hou rekening met de aangepaste votes, ik kan het alleen niet in de poll zelf veranderen dus ik zet telkens een reminder in de eerste post.

Shoe: YESSSSSS!!! JE MOET KOMEN =D En lol @ Sparkie007, het was toch Sparkie009??
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
als het low tier teams is ... wie wilt er dan met mij teamen :) (heeft een goede young link) :p

sterker nog ik denk dat ik john dan gewoon van coen jat :)
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Confirm me maar voor het moment, is toch dichtbij en heb vakantie dan. Heb nog wel een (low tier) teampartner nodig dan, Linkje?

Mijn vote gaat naar low tier teams en teams.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Aah, dank je Amsah ^___^ Ik nam een gok van wat het zou kunnen zijn en dacht dat het Ko-e-n was, maar het is dus Ku-n ^_^ Sweet, bedankt. Kan je ook nog uitvogelen wat ik met het tweede woord zou bedoelen?

*lijst geupdate btw*

JO3, we are aware. UK sucks ^_^ Nice combo vid though xD Rocks.
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Ik zal maar confirmen dan voordat Accelerator zonder teampartner komt te zitten.

*confirmt*
 

nofx4president

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2006
Messages
232
Location
Ermelo - The Netherlands
ik confirm, of ik had het al gedaan op msn aan de lijst te zien xD

heb op low tier teams gestemd, dus die staat nu gelijk met teams als je linkje en repyh's stem meetelt :p . lighning is tof, voordat ik aan toernooien mee deed wilde een vriend dat altijd doen. maar het is erg klote voor je timing, want daarna kan je echt geen normaal melee meer spelen O__o


misschien moeten we amsah een week lighning laten doen elke dag en dan zuigt ie :p
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ik confirm, of ik had het al gedaan op msn aan de lijst te zien xD

heb op low tier teams gestemd, dus die staat nu gelijk met teams als je linkje en repyh's stem meetelt :p . lighning is tof, voordat ik aan toernooien mee deed wilde een vriend dat altijd doen. maar het is erg klote voor je timing, want daarna kan je echt geen normaal melee meer spelen O__o


misschien moeten we amsah een week lighning laten doen elke dag en dan zuigt ie :p
mijn stem komt daar ook nog bij dus low tier staat 1 voor :)

accelerator en kutto gaan low tier pakken!!!!
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Confirm me maar voor het moment, is toch dichtbij en heb vakantie dan. Heb nog wel een (low tier) teampartner nodig dan, Linkje?

Mijn vote gaat naar low tier teams en teams.
als low tier teams is kom ik waarschijnlijk wel :) hopelijk kan ik geit meenemen als hij er dan is .
ik team iig dan wel met jouw marrc :) alleen kijk ik idd op tegen alleen reizen . maybe lelystad ?
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
Is er een reserve lijst? Ik wil anders ook komen als het kan ;-;?
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Chivaro, ik werk met invites en sommige mensen hebben ook prioriteit, dat bepaal ik zelf ^_^

DD: Oke, ik confirm hem ^_^
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
hoe mega lame is het dat het tofste toernooi van het jaar gehouden wordt op de allerdrukste dag van het jaar bij winkels DE ZONDAG VOOR KERST

dus kan geen vrij krijgen -____-
 
Top Bottom