• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

AFC 4 - Delayed for an unknown amount of time, due to venue problems.

Status
Not open for further replies.

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
Z-N don't go and take someone else's spot. Some people actually WANT to play singles and learn stuff, not just get sandbagged in friendlies.
 

Helios

BRoomer
BRoomer
Joined
Jul 12, 2004
Messages
4,090
Location
Gothenburg, Sweden
Which brings me back to the fact that this tourney won't take place in a loooong time, so what is the point in signing people up so early? Surely, no one can be sure of going at this time >_>
 

Z-N_Freak

Smash Ace
Joined
Apr 26, 2006
Messages
823
Location
The Netherlands
Ahh, Nihonjin. Laat ze maar lekker mij "pwnen"
't Boeit me vrij weinig. Dat toernooi vind pas ergens in de zomervakantie plaats en dan is SSBB er hopelijk al. Schrijf me maar uit joh. En ja het is jullie dus gelukt een smash fan (hoe lelijk en slecht jullie me ook vinden) weg te pesten (of hoe jullie het ook willen noemen).

Kvind het gewoon niet leuk hoe jullie tegen me doen en ik kom gewoon met een andere reden naar toernooien, als jullie dat niet accepteren dan dus niet. Not my problem. Ik ga dan wel bij mensen thuis smashen zoals jullie zeggen (dan smash ik tegen minder verschillende en waarschijnlijk ook vaker minder goeie mensen en dat is dus de reden waarom ik naar toernooien wil).

Yeah, victory to the bullies >_>

l8rs
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Ahh, Nihonjin. Laat ze maar lekker mij "pwnen"
't Boeit me vrij weinig. Dat toernooi vind pas ergens in de zomervakantie plaats en dan is SSBB er hopelijk al. Schrijf me maar uit joh. En ja het is jullie dus gelukt een smash fan (hoe lelijk en slecht jullie me ook vinden) weg te pesten (of hoe jullie het ook willen noemen).

Kvind het gewoon niet leuk hoe jullie tegen me doen en ik kom gewoon met een andere reden naar toernooien, als jullie dat niet accepteren dan dus niet. Not my problem. Ik ga dan wel bij mensen thuis smashen zoals jullie zeggen (dan smash ik tegen minder verschillende en waarschijnlijk ook vaker minder goeie mensen en dat is dus de reden waarom ik naar toernooien wil).

Yeah, victory to the bullies >_>

l8rs
ok, normaal gesproken zou ik het zeer afkeuren dat iets dergelijks gebeurd, maar, ik kan het niet laten:

................................................................XD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
@ZN-freak: Chill, alsof het iets boeit, thomaz reageert toch ook niet zo gefockt als we het over z'n techskills hebben, of z'n dansskills. En Faalz0r kan ook wel wat hebben, ook al faalt hij iedere dag xD. En ik ben vaak genoeg voor hobbit uitgemaakt. Om het nog maar niet te hebben over dat achterlijke team dat zich team bier/custard cakejes durft te noemen xD
Dat je alles zo serieus neemt maakt het alleen maar grappiger om je een beetje te irriteren, dat kan je toch wel begrijpen

Maar ga vooral weg als je het zat bent, ik zal je niet missen XD
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
De bad guys winnen altijd. =D

Om het nog maar niet te hebben over dat achterlijke team dat zich team bier/custard cakejes durft te noemen xD
En wie zijn er geownd door team Bier/Duvel/Custard Cake? O ja. :x
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Lol, dat noemt ie ownen, wij hadden met z'n tweeen al bijna een krat op en jullie waren nog steeds met je eerste biertje bezig xD (mjah, voor rens maakt dat niet uit, maar ik ga dan wel slechter spelen :lick: )

Komt natuurlijk bij dat wij een beetje aan het sandbaggen waren :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Lol, dat noemt ie ownen, wij hadden met z'n tweeen al bijna een krat op en jullie waren nog steeds met je eerste biertje bezig xD (mjah, voor rens maakt dat niet uit, maar ik ga dan wel slechter spelen )
Wij hadden al een fles Chouffe en een paar Duvels op, wat jullie dronken was kinderchampagne in vergelijking met dat. =p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Waarom zou ik liegen over wat we gedronken hebben? Wat we hebben gedronken is precies wat ik zeg: een fles Chouffe en een paar flesjes Duvel. Ja, dat is stukken zwaarder dan Amstel. Nee, dat is geen john, want wij wonnen. Het enige wat ik ermee zeg is dat je de loss (die sowieso weinig boeit) niet op de Amstel af kan schuiven.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Waarom zou ik liegen over wat we gedronken hebben? Wat we hebben gedronken is precies wat ik zeg: een fles Chouffe en een paar flesjes Duvel. Ja, dat is stukken zwaarder dan Amstel. Nee, dat is geen john, want wij wonnen. Het enige wat ik ermee zeg is dat je de loss (die sowieso weinig boeit) niet op de Amstel af kan schuiven.
Hmm, ok

hmm, dat bier is 1,5 keer zo zwaar, ok.

Volgende keer toch rematch? (gewoon voor de lol :) )

Sorry, double post
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Als het er van komt, vind ik het prima. =] (@rematch)

Port en martini zuip je niet weg als bier, en dat zou ook gewoon zonde zijn. Dan kun je beter speciaal bier of slobberwijn nemen.
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom