• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Official Ticket to APEX tournament! Feat. Javi, Twin, Valdo, Yu, .jpg +more!

musashi

Smash Apprentice
Joined
Aug 7, 2007
Messages
155
Location
monterrey, nuevo leon, mexico
Javi is hands down the best of Mexico, he only lost once on the entire tournament to his twin brother. He's like the mexican Mango or Armada, it'll be really exciting to see him against the best of the best.
 

JOS.fm

Smash Journeyman
Joined
Jul 24, 2008
Messages
363
Location
Austin-UT/San Antonio
jos, los tenemos bien amarrados, solo que esta cabron juntar casi los 10 mil pesos, algunos tenemos novia, pagos, etc y es muy dificil juntar tanta lana, mis posibilidades de ir se redujieron a menos del 50% porque tengo que estar pagando mi carro, pero vere si puedo acompañar a Javi y a Ex
si ya entiendo =(
y felicidades an ganarle al valdo.

y si podra ir, javi? no se si lei en alguna parta que estava muy ocupado.

can't wait for vids. their style is interesting.
 

X-Vena

Smash Cadet
Joined
Jun 21, 2007
Messages
49
Location
Monterrey, Nuevo Leon, Mexico
JOS, javi ya se mostro interesado en volver a jugar melee y asistir al apex, este torneo lo motivo mucho, Javi y Ex ya tienen su boleto ganado y no tendran problema para juntar para sus comidas etc , el problema es que puedan sacar su visa, dicen que en el consulado soy bien gachos, ojala y a los 2 les vaya bien para poder verlos compitiendo contra los mejores, Gracias por las felicitaciones, pero Valdo es mucho mejor que yo, solo que a veces juego muy bien, pero no soy muy constante, las personas que casi estan confirmadas en ir segun lo que e escuchado son: Javi, Ex ( si consiguen su visa), Aza, Rael, Yu, .Jpg, Lazh, y e escuchado que gente de nuevo laredo tambien quieren ir, es una lastima que twin, valdo, y muchos otros talentos mexicanos no puedan ir
 

X-Vena

Smash Cadet
Joined
Jun 21, 2007
Messages
49
Location
Monterrey, Nuevo Leon, Mexico
Estas son palabras de Javi:

Javier Dantès Algo esta reviviendo el melee en mi, y ahora mas que nunca quiero competir con los de EU, Actitud al 100 ON!

Javier Dantès
Amigos y enemigos, agradesco a los que hayan confiado en mi , se que hay gente que siempre confio en mi, y como suele suceder , no les quede mal ; ) , y ahora pal apex si es que no nos la aplica el atlus jaja. Solo el problema sigue siendo la VISA pero ,ya estoy poniendole mas atención. Bueno Saludos a toda la raza y gracias por el apoyo = )
 

Strife

Banned via Warnings
Joined
Mar 17, 2011
Messages
786
I don't know if this has been asked before, but are vids gonna be recorded at this tourney?
 

Strife

Banned via Warnings
Joined
Mar 17, 2011
Messages
786
I had forgotten that this tournament was already done. So are there any vids up? And no, I am not trolling.
 

strawhats

Smash Master
Joined
Feb 19, 2009
Messages
4,273
Location
Bronx
Of course my dear, in this link you will find the vids very soon, sorry for my bad english, i prefer write in spanish, this case would be the exception jajaj

http://www.smash-mex.org/viewtopic.php?f=5&t=1071
here's the link to where you will find vids for this event.

@Strife: I'm pretty sure Krazyknux asked if you were trolling because X-Vena literally posted the thread I just linked you to that would contain the uploaded vids of this event, like 1 [pst before you posted your question. Also yes there is a vid up. Go to the link I sent you for results.

http://www.youtube.com/watch?v=JfbxxfFZlvo&feature=mfu_in_order&list=UL
 
Top Bottom