• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The New Order Tournament 2

Status
Not open for further replies.

:034:

Smash Hero
Joined
Jun 9, 2007
Messages
7,562
Location
Netherlands
Well respect voor je dat je met ganon het toernooi mee doet sinds hij minder is, en hem bijna niet voor ziet kome in, in toernoois enzo :D. En dat jij hem weet te usen, Oeh je thunderstorm deed wel pijn in team. xD
LOL dat vond Empy ook, je eigen teammate daarmee raken is niet stoer. XD Maar waren zowiezo goeie matches (:

Gheb said:
Rest + everybody I forgot: <3
*murder*
 

~ Gheb ~

Life is just a party
Joined
Jun 27, 2008
Messages
16,916
Location
Europe
And Gheb. You're not half as sexy without that avatar :\
Please tell that to Cashed, who sent me the infraction -____-

@Dutchman

Sorry man lulz. Yeah your Ganon is a monster. You murdered me on a stage that murdered me too at ...i think it was 0%? Yeah, if you'd spend more time on a better character you'd just **** everything yayuhzz but your Ganon is a beast.
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
Welke brawl-pirate sprong voor de trein? Die vermoord ik

Toernooi was wel vet.

@Ace: Wrm moeten wij gelijk tegen elkaar na 300 friendlies. Volgende keer pak ik jou zoals ik je de eerste match heb gepakt XD
@Moreno: Ik heb gewoon extra mensen(lees: Geld) voor je geregeld. Echt he, dronken de finale winnen lol
@Jiz: Waarom tegen een diddy. IK HAAT DIDDY! en waarom ook zo vroeg tegen jou. Wel een nice diddy
@Prince: Thx voor het toernooi, alleen jammer dat het zo ver weg was.
@Brawl-pirates: Blijf maar lkkr online spelen
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Dit toernooi was echt leuk, net als de tijdelijke pauze van twee uur. Wel jammer dat die gozer net om 10 uur voor de trein moest springen.

Ik houd niet zo vak shoutouts, vergeet ik altijd mensen. Maar het was zeker leuk, bedankt. Btw Tiersie, 90 euros!
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Shoutouts...

Jumpman: Your MK is kickass. Thanks > 9000 times for your help. Without you I wouldn't've been able to take part, yayuhzz

Shadow: We didn't get much time to play, eh? But it was a kewl tourney even though I only did well in friendles =/

Moreno: You're dope man. Good sh!z for winning singles + doubles. If you'll house me, I'll come again, promised. Oh, and thx for the beer ;)

Boku: Cool DK. It's good to fight a player like you in friendles. Next time I'll be better + beat u XD

Tiersie: Wolf > Kirby 'nuff said lulz (stop flaming me for taking my avatar down ;( I actually got an infraction for it :rolleyes: )

Pstar: Ur better than most of the guys I played. You have lots of talent. Just play a bit more gay + smart and you'll kick plenty of @$$ (just not mine =P )

Rest + everybody I forgot: <3

Pstar: Ur better than most of the guys I played. You have lots of talent. Just play a bit more gay + smart and you'll kick plenty of @$$ (just not mine =P )

LOL ur scared ur scared no probs for the beer see you next time.

Ehmmmm bedankt iedereen jullie weten zelfs wat een thievus bracket zeg maar kk lucky dronken finales spelen is ****ing crazy XD
Ik hoop jullie allemaal weer te zien ik heb geen zin in shoutouts omdat ik nog op smash nl moet posten dat doe ik daar wel iedereen die me wilt toevoegen op msn GA JE GANG :D:D:D:D:D okirogaki@gmail.com kunnen we afspreken een keer om te smashen ofzow O_O

Ps : Ik ga me bezig houden met melee dus ik zal niet altijd in zijn voor brawl aangezien melee veel meer awesomeness bevat dan brawl

Nogmaals bedankt iedereen en gefeliciteert met jullie plaatsingen volgende keer gewoon een fatsoenlijke bracket en dan zullen random mensen niet opeens hoog eindigen.

Ohw ja nog een shoutout naar die dude die voor de trein is gesprongen gotta love those people of course.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik werd net wakker na die helse terugreis om erachter te komen dat m'n pa terwijl ik sliep naar het ziekenhuis is gegaan. Voor de mensen die het niet weten: Hij heeft vorig jaar een hartinfarct gehad. De laatste paar dagen was ie ziek (koorts etc), wat op zich zorgwekkend was i.v.m. het eerder genoemde hartinfarct waar ie nog steeds niet helemaal van hersteld is, maar het was kennelijk zo slecht dat ie nu onderzocht wordt en op uitslagen wacht. In de tussentijd kan ik wel een writeup posten I guess.

Ten eerste respect dat het toernooi op tijd klaar was. Er waren voldoende set-ups (er was zelfs ruimte voor Melee) en de venue was prima. Ik zou in het vervolg toch proberen te gaan voor een goedkopere optie, maar voor een keer kan het wel. Het grote minpunt was de bracket voor singles, hij leek compleet random te zijn. Utto en ik hebben naar die van teams gekeken en ik dacht dat de afspraak was dat we dat voor singles ook zouden doen. Ik zat nog teams te spelen toen ie gemaakt werd, maar Utto was gewoon beschikbaar. Wat ging daar mis?

Wat betreft m'n eigen spelen, ik kon er niet echt in komen en heb hard gefaald. Misschien kwam het doordat ik vrijwel niet gespeeld heb, misschien doordat ik met m'n hoofd bij andere dingen was, maar het was gewoon slecht. In teams was dit keer Linkje op een aantal punten de dominante factor en ik ben zo vaak dom dood gegaan daar dat ik die vids niet eens terug wil zien. Uiteindelijk hebben we alsnog de plek bereikt waar ik minimaal op ingezet had en het is wel zo dat onze teamstrategie vereist dat ik aanzienlijk meer klappen krijg, maar ik ben echt niet tevreden. Mijn excuses aan Linkje.

In singles stoorde het me dat ik Snake meestal niet kon gebruiken door characters als Robot en Falco. G&W heeft me nog een aardig eind gebracht, maar gebrek aan ervaring breekt je op den duur toch op. Verder waren zowel m'n wins als losses tegen de betere spelers close, waardoor ik het moeilijk vind te zeggen wat nou werkt en wat niet. Mensen zoals ik (Utto, Biscuit, Linkje etc) horen niet zover te komen als we gedaan hebben en dat begin je nu te merken.

To be continued...
 

:034:

Smash Hero
Joined
Jun 9, 2007
Messages
7,562
Location
Netherlands
@Dutchman

Sorry man lulz. Yeah your Ganon is a monster. You murdered me on a stage that murdered me too at ...i think it was 0%? Yeah, if you'd spend more time on a better character you'd just **** everything yayuhzz but your Ganon is a beast.
Sigging this just so people know how cool I am. And yeah, I footstool'd you when the stage flipped, it was too good.

@Marc: Sterkte.
 

EF Aqua

Smash Rookie
Joined
Apr 7, 2008
Messages
22
Location
Netherlands, Leiden
Uh ya, toernooi was wel grappig enzo. Treinreis was lichtelijk irriterend, maar ik begrijp dat een paar van jullie het erger hadden dan wij. Goede venue, ietswat duur maar ach. Aardige sfeer op zich, de sneeuw was nice. Opkomst? Schandalig.

Voor mij was het meer even de coole gasten die (zouden moeten) weten dat ik ze respecteer een dagje zien. Niet veel meer.
 

Boku :D

Smash Rookie
Joined
Aug 16, 2008
Messages
16
Location
The Netherlands - Lelystad
Kheb genoeg mensen laten lachen deze tourney, en daar gaat het om! =D
Het ging toch om het geld? O:
Waarom was ShoDan er niet!?:mad:

Shouts:

Teams: Aaaaawesooome! maar khad wel meer fun erin verwacht D:
Single Brackets: Alles sandbaggen twas kk saai >_>

Adam & Faab: craaazy! leukste team matches van de dag!

Utto: de volgende keer heb ik een char. die niet gechaingrabt kan worden, en geen lichtgewicht is! xD

Gheb: Most (the only) fun matches I had over there. Thank you :D

Gayki: Lijaaah! Teams was haaard xD

Pstar/Patricia: Awesome dat je er was ^^. Ban Final Destination de volgende keer he! xD Je gaat zeker goed worden :)

Tim: Je was toch bijna gebost he xD Met je RODE HOOFD!

Jan/Azeez: Mindgames eh? nice nice xD

Cenel: Je snake is kk haard xD bijna gewonnen man D:

De rest: Goeie sfeer (die was wel wat afgestorven uiteindelijk mja), leuke mensen. C u next tourny

EDIT:

DE SNEEUW WAS AWESOME!!!
Patricia weet zelluf xD

Ik copy paste dit op SmashNL
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Tijd voor het leuke deel, shoutouts!

Ace: Beste nickname ooit.
Adam: Jou zien spelen in Melee maakt me blij. En een beetje emo.
Azeez: Dit keer won je van me. Jij verbeterd of ik verslechterd? Ik gun het je.
Biscuit: Melee spelen was leuk. ^^ De food run door de sneeuw ook trouwens, maar de volgende keer moeten we wel beter spelen hoor. =[
Chibi: Kankergrappig.
Coen: Flaker. =[
Dave: Emo.
Faab: Gewoon Faab.
Floris: Goede Robot.
Flying Dutchman: Ik krijg nog een euro van je. En thanks.
GOAT: Always a pleasure.
Gmoney: Goede speler, een van de betere.
Jumpman: Geen haat, gewoon gefeliciteerd.
Kankerlijer die voor de trein sprong: Kankerlijer.
Linkje: Dit keer droeg jij het team meer dan ik, ik beloof beterschap.
Moreno: Een man met visie en de enige bij wie Brawl potentieel lijkt te hebben. Ik hoop dat je zo doorgaat.
Mounir: Je chocoladereepjes hebben m'n leven gered.
Rebaz: Gestoord jij.
Requiem: Jij heet Anne, terwijl je een jongen bent.
Rutger: Onttroond. =p
Sanco: Had nog tegen je willen spelen, volgende keer beter!
Shadow: Al met al good **** voor het hosten.
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
Tijd voor het leuke deel, shoutouts!

Ace: Beste nickname ooit.
Adam: Jou zien spelen in Melee maakt me blij. En een beetje emo.
Azeez: Dit keer won je van me. Jij verbeterd of ik verslechterd? Ik gun het je.
Biscuit: Melee spelen was leuk. ^^ De food run door de sneeuw ook trouwens, maar de volgende keer moeten we wel beter spelen hoor. =[
Chibi: Kankergrappig.
Coen: Flaker. =[
Dave: Emo.
Faab: Gewoon Faab.
Floris: Goede Robot.
Flying Dutchman: Ik krijg nog een euro van je. En thanks.
GOAT: Always a pleasure.
Gmoney: Goede speler, een van de betere.
Jumpman: Geen haat, gewoon gefeliciteerd.
Kankerlijer die voor de trein sprong: Kankerlijer.
Linkje: Dit keer droeg jij het team meer dan ik, ik beloof beterschap.
Moreno: Een man met visie en de enige bij wie Brawl potentieel lijkt te hebben. Ik hoop dat je zo doorgaat.
Mounir: Je chocoladereepjes hebben m'n leven gered.
Rebaz: Gestoord jij.
Requiem: Jij heet Anne, terwijl je een jongen bent.
Rutger: Onttroond. =p
Sanco: Had nog tegen je willen spelen, volgende keer beter!
Shadow: Al met al good **** voor het hosten.

Juiiiiist. Dit wou ik horen XD!
 

Feben

Smash Cadet
Joined
Aug 10, 2008
Messages
63
Location
IJsselmuiden, Netherlands
Wel, laat ik ook nog maar even een berichtje achter. Deze keer eindige ik niet echt hoog, maar ik vond, net zoals de rest, de verdeling niet echt goed. Chibi gelijk de eerste match, en dan nog wel onder de naam Ichbi (waardoor ik de hele tijd het persoon niet kon vinden). Met teams ook gelijk de tweede match Linkje en Marc, ik heb ooit meer geluk gehad. Maar goed, al met al vond ik het erg leuk, ik kwam toch voornamelijk met de instelling nieuwe characters te spelen (sorry chibi van die MK) en dat heb ik ook een aantal keer gedaan, voornamelijk toen ik er uit lag. Veel van geleerd, en hoewel het prijzig was: het is maar geld. Niet echt tegen alle mensen gespeeld waar ik tegen wou spelen (pstar, ssj5) maar toch veel nieuwe gezichten gezien. Er is helaas wel een kans dat ik niet direct naar het komende toernooi ga. Ik ging zondag gedeeltelijk ook omdat ik informatie op wou doen, en ik ga de informatie verwerken. Volgende keer kom ik (hopelijk) een stuk verder.

Ps. ik was Deí (we kwamen op de naam tijdens de heenreis)
 

Rikuzu

Smash Cadet
Joined
Sep 21, 2008
Messages
54
Location
Netherlands
Hey ,
was super geslaagde toernooi. heb goede friendly's gespeeld
helaas niet goed gedaan in toernooi.

Meeste van jullie zullen mij niet kennen ik ben redelijk nieuw tot de smash scene.
Mischien hebben jullie mij zien rondlopen witte t-shirt petje op me hoofd , jonko in me mond :].
Luigi user , Jonko als naam ;].

maarja nu voor de shout outs:

Shadow: Thanks voor het hosten voor deze great tourny. heb echt een goeie tijd gehad ^^.

Gaki: veel over je gehoord uiteindelijk 2 x tegen je gespeeld , Super close match tegen je marth XD! scheelde echt niks en daarna tegen je wolf kreeg mijn luigi een steenharde assrape, maarja dope dat ik tegen je heb kunnen spelen :D.

Pstar/Patricia: Was chill om jou ook te ontmoeten :D! , goede rob! was toffe friendly (die 1on1 dan :p). en zeker de beste female player op de toernooi.

Royta: Goed bewezen dat ike ook goed kan zijn! met je kut chain grabs tegen de muurtje aan op pokemon stadium :]!

Kaak: eindelijk een keer offline tegen je gespeeld en ik heb zeker de hardste combo op jou gezet :p. zeker moeten we nog een keer gaan smashen!.

zullen vast wel meer zijn waar ik leuke matches tegen gespeeld heb , waren nog mensen waar ik echt tegen wou spelen ( boku , Gmoney , Rebaz , ) maar mijn reisgenoten wouden al gaan om 6 uur :p. ( Pimp & Hydra

btw zijn de finals gerecord? ^^ ik zou die epic team battle graag opnieuw willen zien :D!

ps: als iemand een keer wil afspreken om te smashen ofso :] : louieman@live.nl ( kan ook WI-FI maar liever offline >_>)
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
*heeft toch wel beetje spijt dat ie niet is op komen dagen na gezien te hebben dat ie dit makkelijk had kunnen WINNEN B!TCHES :D:D:D* hahahahahaha

just kidding, maar wel spijt :(

Wie wilt er binnenkort weer keer smashen (niet online dus)? Melee of Brawl maakt niet uit?
 

Tiersie

Smash Ace
Joined
Sep 26, 2008
Messages
843
Location
Leiden, Netherlands, Europe
Ik ging wel helemaal stuk toen marc vroeg of ik Jumpman's broer was. Al zou het nog best mogelijk geweest zijn.

JUMPMAN EN IK ZIJN GÉÉN FAMILIE.

Al had ik dan wel geld van m kunnen bietsen.

Marc wij hebben niet gefriendlied. Had ik wel gewild. ALs je niet weet wie ik was. Ik was Jumpman's 'broer'
 

Royta

Smash Journeyman
Joined
Sep 9, 2006
Messages
284
Location
Netherlands, Bilthoven
Was inderdaad erg leuk, wel minder mensen dan verwacht (NS met zijn meester mindgames, Street Fighter players no doubt..),

ik was die lange gast van 2,02 meter met dat orangje vest en een controler met een Power Rangers sticker (komop hoe kan dat niet opvallen ;-| ), net zo goed snel doorgaan naar de shoutouts;p
JOIN TEH FUN

Jonko: Idd erg spannende match, leuk je WeeGee keer in het echt gespeeld te hebben en jou te zien in real life, toffe gozer en Ryu is trots op je Luigi. More hadoken plx!

Build: Jammer dat ik je niet gespeeld heb, online is altijd anders, had graag een ike-TL match willen toen nog maar zat er niet in =/

Chibi: waar was jij xD ik wilde een ike ditto doen maar kon je niet vinden (nadat ze me uit de sneeuw gegraven hadden..*******s!) Misschien moet ik harder leren schreeuwen xD

Empy: erg leuk je gezien te hebben in real life, master Ike, ging erg gelijk op en je bent een toffe gozer^^

P.Shadow: Erg fijn gehost, tof da je dit deed! Hopelijk komt er nog een ^^

Gaki: gratz op je singel EN double win, wilde nog friendly tegen je doen maar niet van gekomen. Next time mag je me gebruiken als slachtvoer ;p kijken hoe lang ik last.

FD : super ganondorf, all there is to be said^^

Voor de mensen die willen brawlen offline keertje, stuur eventjes PMetje : )
 

Sean~

Smash Apprentice
Joined
Oct 8, 2008
Messages
95
Location
Netherlands- Rotterdam
Shout outs:

Prince shadow: thx voor de toernooi, hopelijk komt er nog een x zo een toernooi.

Royta: ja idd jammer dat we daar niet aan toe kwamen, maar volgende toernooi gaan we dat zeker doen!!

Nyzzroman:p: Tegen jouw wou ik ook nog Friendlies spelen kwam er jammer genoeg ook niet van.

Pstar/patricia: Zelfde verhaal, jammer dat het niet kon maar hoop dat het wel kan op het volgende toernooi.

JIZ: Goed gedaan :D, we spelen wel nog een x friendlies met je pro diddy XD, en de teams gingen geweldig 11 uur brawlen in a row FTW XD. K spreek je nog wel hehe

Tenzo: Gevaarlijke luigi o.o die mij heeft ingemaakt. echt goed en echt een close fight met JIZ XD, die heb ik gerecord *yeah* :D

FD: the ganon master heheeh:D met teams tegen jouw en empy was leuk. En sry k moest gewoon 1ste ronde niet verliezen XD van singles XD

Gaki And Boku: Grats on ur 1st place

Kaak: op het laatst woude we friendlies maarja Brawl+ suckt als je het niet gewend ben, volgende toernooi als je komt komt het goed *yeah* :D.

Empy: wou ook nog is tegen jouw spelen, maarja team was al leuk genoeg :D.

En voor de rest was het een geweldige dag, en leuke sfeer =) op sommige dingen na >.> *cough*. maarja =)
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
*heeft toch wel beetje spijt dat ie niet is op komen dagen na gezien te hebben dat ie dit makkelijk had kunnen WINNEN B!TCHES :D:D:D* hahahahahaha

just kidding, maar wel spijt :(

Wie wilt er binnenkort weer keer smashen (niet online dus)? Melee of Brawl maakt niet uit?
Ok, kom spelen. ;D Beter wel melee, want ik vind brawl beetje gay.
Ik voel me gewoon kanker als ik dat spel speel, teams zijn wel vet, maar singles zijn zo gay.
Match tegen Pstar was nog wel het hoogtepunt van kankerzooi kut matches, kut om tegen te spelen, het enige wat ik moet doen om te winnen is lame spelen, beetje grabben enzo, bairen en proberen lazers/tollen te ontwijken. kankerspel, je moet die dingen gewoon doen om te winnen, maar het is gay, het geeft geen voldoening, het is gewoon kanker.

Dusseh beter meer melee en jij gaat mij leren Coen. :mad:

--
Edit:
Als je naar aqua komt, kom ik ook Coen.
 

Pstár

Smash Rookie
Joined
Oct 20, 2008
Messages
5
Lol ja, mounir
je gaat zienn xD ooit ;D
Btw als er nog mensen zijn die me willen toevoegen op msn ofso;
xpatricia.t@hotmail.com

ga allemaal zo door
en ****, er moeten eens meer meisjes gaan spelen.

P-
 

EF Aqua

Smash Rookie
Joined
Apr 7, 2008
Messages
22
Location
Netherlands, Leiden
Als Coen uberhaupt ooit naar mij zou komen verwacht ik wel dat 'ie me Melee leert. Ik ben het iets te veel eens geworden met wat Tim zei.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
OK.

een paar shout outs

Biscuit: mannelijk, zooooo mannelijk. ik hoop dat het broodje gesmaakt heeft. ik wil een rematch.
Wist je dat Rookworst zonder R ookworst is ?

Faab: Jij bent echt een voorbeeld voor me, ik geef het nu pas toe. Ik zie je als een grote broer.
Adam: always a pleasure. je blijft me ownen. fijn dat mijn warlock punch en back airs nog in je geheugen staan.
Matthijs: Isn't that right John? Yes Phill that was an excellent spike.
Marc: leuk geteamed te hebben, ik verwijt je niks. Jij maakt de kills, ik blijf leven en deal damage .
Rutger: altijd goed je weer te zien, dat ik keihard HALLO IK BEN RUTGER riep moet je me maar vergeven.
Ivo:....... waar was je ?
Shadow: Graag gedaan ;)
Joeri: leuke gesprekken gehad, regel die videos met commentaar snel !!!
Nina: Ik hoop dat de breezer smaakt. ik heb er alleen niks voor terug gehad :p
Moreno: GG ik heb je een paar keer hard te pakken gehad. dat waren de mooie dingen van brawl.

Melee: ik hou van jou. ga nooit meer bij me weg.

OK ik wil geen discussie open gooien, maar ik had na match 3 van singles of tijdens geen zin meer. ik nam random characters zoals falco en marth en probeerde wat aan te pappen. ik heb zelfs nog snake gespeeld waar ik niks mee kan, en game and watch die ik voor het eerst speelde in brawl.

Het spel is 1vs1 zo fakking boring, er gebeurt niks.
Teams blijft nog ok om te doen, omdat ik daar pit kan spelen zonder dat iemand klaagt. Pit is mijn held.
Ik zal in het vervolg op brawl toernooi niet meer inschrijven voor singles. Ik zal dan wel een side tournament melee aanzetten ofzo. of Wario's woods. zoals het hoort.

Ook vond ik sommige mensen nog wat heftig spraakgebruik uiten. Kanker opzijn tijd is ok, dat is geaccepteerd binnen de community. maar het hoeft niet voor elk woord, een bijvoegelijk naamwoord te zijn.

En het praten alsof een ander minder is vind ik ook jammer. Kijk over Jeffz0r maken we allemaal een grapje, maar sommige dingen konden niet door de beugel. Ik snap persoonlijk waarom die gast voor de trein is gesprongen.

Shadow: ik heb een leuke dag gehad vanwege Thomas, matthijs, marc, Rutger, Dave, faab, Adam. Op invites blijft te stoer. Dat is wat rutger en ik in hebben gezet, en voortzetten voor sommige toernooien.

Dus ik zeg tegen allen. leuke dag gisteren, maar beter zet je die doekoe in die tas.......*****es

Over and out

Steven`
 

Chivaro

Smash Apprentice
Joined
Aug 6, 2007
Messages
112
Sorry Royta ;(. Kwas het helemaal vergeten... kheb alleen Ike ditto's tegen Empy gespeeld =/.
Maar kben zowat gestopt met Brawl dus tegen mij spelen is niet echt meer interessant xD.
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Sorry Royta ;(. Kwas het helemaal vergeten... kheb alleen Ike ditto's tegen Empy gespeeld =/.
Maar kben zowat gestopt met Brawl dus tegen mij spelen is niet echt meer interessant xD.
ik raak het spel alleen aan op toernooi......

ik weet zeker dat jij het vaker speelt :p
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
Ik ben op zoek naar die spelers uit maastricht?
Mochten jullie weten waar ik het over heb neem even contact op gaan we keertje smashen
okirogaki@gmail.com

Trouwens mocht ik iemand vergeten zijn in me shoutouts sorry jullie zijn allemaal great.

@marc bedankt voor je shoutout doet me goed :) volgende keer weer wat drinken?
 

cenel

Smash Apprentice
Joined
Mar 25, 2006
Messages
133
Location
Eindhoven, Netherlands
Allereerst bedankt voor het geweldige tournooi Edwin :D. Was epic echt waar!!! Verder was Black kankerhard ofnie oscar :p. Singles ging minder, kan nie gelove dat ik niet in mijn snake geloofde en begon met falco tege utto. HOE KAN IK TWIJFELEEE AAN SNAKEE en hoe kan Jumpman 2de zijn? Gefeliciteerd Moreno ik erken het je bent de beste, dat was de deal ;). Friendlies met Rebaz ware vet. Melee met Adam was dopeee, nu moet ik maar beter zien te worden. Falcon ffa was kankerstoer. Goten jammer dat onze matches zo gay waren, maar goed gedaan je hebt me naar de loserbracket gestuurd;). Random TL gast , sorry ben je naam kwijt, was ook relaxte gozer. Jammer dat ik tege enkelen niet heb kunne spele. Biscuit snake ditto's volgende keer ;)? Faab is kk vet. Mense vraag mijn email adress aan Moreno of Mounir, ben verder ook te bereike in dat smash chat ding. verder ZONDE voor mij dat ik niet met linkje heb gesproken. Marc is sexy, jammer dat we niet gespeeld hebben.
 

@-Fly

Smash Rookie
Joined
Sep 25, 2007
Messages
21
Location
Klundert (Noord Brabant)
Als eerste Shadow bedankt voor het hosten van zo'n groot toernooi en voor deze grote was het wel goed genoeg geregeld vond ik ook al zeikt iedereen over de brackets (maar dat komt gewoon doordat ze er te snel uitlagen :laugh:).

Voordeel daarvan is dat je ondertussen 'n paar epic Wario ditto's kan houden.

Stabman: volgende keer teamen? Epic Wario ditto's zijn epic.
Haha, zou niet eerlijk zijn als we gaan teamen Ace, rapen we alles met wafts en om-nom-nom ;) maar lijkt me vet doen we.
Khad eerlijk verwacht dat je wario de mijne zou rapen maar kdacht dat iedereen me zou rapen aangezien dat wel gebeurde op IBD (lag er na de pouls meteen uit :ohwell:), maar toch aardig ver gekomen deze keer.
Eerst uit de winners bracket gekicked door boku in me 1e match... *cough* kutmarth counter *cough* :p en daarna toch nog redelijk ver gekomen, maar uiteindelijk mezelf uit de losers gekicked door te falen tegen azeez. **** man ik wil een rematch (hele zure suicide tijdens fokking spannende matches mag niet gebeuren...)

Verder wil ik nog even tegen iedereen zeggen dat het echt heel chill was en dat ik een aantal zeer interessante matches heb gespeeld.

Tot de volgende tourney dan maar

grtz Stabman
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Aller eerst veel sterke met je vader Marc :( Hoop dat alles goed komt.

Toernooi was zeer geslaagd moet ik zeggen. Mooie venue, veel setups en finales waren duidelijk te zien voor iedereen. Je had niet echt veel medewerking van de NS en het weer Shadow maar er was toch een behoorlijke opkomst moet ik zeggen. Kosten lagen wat aan de hoge kant in verhouding met het prijzengeld maar daar kregen we wel een prima venue voor terug.
Khoorde je zeggen dat je zelfs een 10tje verlies gemaakt hebt en dat spijt me zeer. Dan toch maar iets met vooraf betalen doen volgende keer.

Toernooi ging razend snel aan het begin, jammer dat het helaas tegen het end aan niet snel vorderde. Kheb net niet alles van de finals kunnen tapen vanwege de vereiste lange treinreis maar dat was als het de hele dag met het zelfde tempo ging wel gelukt.
Dit komt wel weer duidelijk door brawl ook want melee hadden we gewoon met pouls en al afgehad met dit tempo. Anders moeten we die timers van brawl maar op 5 min gaan zetten ofzo en kijken of dat wat scheelt.

Het is wel goed om te zien dat er veel nieuwe namen hoog geeindigd zijn dit toernooi en dat we niet meer ver komen door af en toe wat brawl te spelen. Ook mooi om te zien dat sommige brawlers richting melee willen gaan ^^.

Ik ga geen grote shoutouts doen maar zeg gewoon ff dat het leuk was om iedereen weer te zien. Grote dank voor shadow en zijn crew voor het organiseren.
Rutger en Matthijs top dat jullie de teams finals van commentaar wouden voorzien.
Gaki gratz met je wins en thnx om te helpen met commentaar.
En Faab thnx voor een koudbroodje kroket ^^

Treinreis was werkelijke belachelijk maja als er iemand voor springt kan je dit wel verwachten. Dat er echter zo laat pas bussen werden geregeld sloeg nergens op. Dit gedoe heeft me slaapritme behoorlijk verstoord moet ik zeggen =.=

Ik heb op verzoek van linkje en rest van de smash nl chat de teamsfinals al op filefront gezet. De rest komt gedurende deze 2 weken. Ik heb best wat matches te doen en ik ga er ook een snelle methode voor zoeken maar dat lukt me deze dagen waarschijnlijk nog even niet. Wel heb ik een mix van matches melee en brawl met commentaar al af omdat ik die snel wou afmaken. Ze moeten alleen nog in stukken geknipt worden en als iemand anders dat wil doen zou het fijn zijn. Me internet lag er vanacht opeens uit dus ik heb voorlopig nog maar 1 set online staan.

Maar die is dan ook voor alle nationaliteiten. Gutger en Matthijs brengen de teams finals naar je toe met een mix van Duits, Engels en Nederlands. Op hun manier natuurlijk. Deze versie is uncut want ik kan nog niet goed audio cuts doen die dan nog steeds goed synchroon lopen met de match zelf.
Enjoy ^^.
http://hosted.filefront.com/Rejuker < mijn account met matches
http://files.filefront.com/TNOT2+teamsfinals+withcomywmv/;12455841;/fileinfo.html < de streaming versie op filefront.

Dan nog een laatste ding. Op verzoek van beide spelers uload ik matches niet als ze dat niet willen. Maar in het algemeen is het zo dat ik alles uload omdat 1 van de spelers het iig verdiend. Vraag mij niet iets niet te uloaden omdat je een keer slecht speelt, je naait er de speler mee die van je won >.>
 

Empy

Smash Ace
Joined
Jun 18, 2007
Messages
659
Location
Zoetermeer, The Netherlands (it ain't much, if it
Ey mensen, was een kewl toernooi, bedankt voor het hosten Edwin was goed gedaan, genoeg tv's enzo zodat we ook van friendlies tijdens het toernooi konden doen (opt eind dan) en props dat je het allemaal binnen de tijd hebt gehouden dat is bij Brawl nog wel eens lastig. Minder bedankt voor het (gay) achter mijn teamname trouwens. ^.^

@Marc, kut van je pa man, ik hoop dat die test resultaten meevallen en het allemaal goed komt. Wel relaxte heenreis gehad.

@FD, Ganon en Ike in teams nemen is té kewl, maar beter gaan we volgende keer oefenen voordat we zoiets doen.

@Royta & Chibi; coole ditto's echt een goede Ike allebei. Beter leert 1 van jullie me wel ditto's spelen want meestal doe ik het met random chars nog beter dan met Ike.

@dude die zo hard verloor dat ie voor de trein sprong. Wat een kutstreek, terugreis duurde veel te lang.

@alle andere, aantal leuke matches gehad, ik zou eigenlijk veel meer mensen persoonlijk moeten aanspreken maar dan vergeet ik weer veel mensen. Verder heb ik sinds IBD alleen nog tegen Royta online en Kaak offline gespeeld en dat was duidelijk niet genoeg om op niveau te blijven. Dus ik wil nu wel weer wat vaker spelen. Als mensen zin hebben moeten ze maar een pm sturen of op msn aanspreken ofzo. Ik zoek vooral Wario en DDD mains want daar heb ik de grootste moeite mee.

Verder hoop ik dat er snel weer een toernooi komt want dit heeft me weer zin in smash gegeven en er lopen een hoop coole mensen rond wat het gewoon leuk maakt om mee te doen.
 

ragnar0ck

Smash Cadet
Joined
Jun 22, 2005
Messages
58
Location
The Netherlands
Kramer wij zouden ook eens wat moeten spelen aangezien je zin heb in brawl.

Misschien kank dan ook wat beter worden en daadwerkelijk winnen van je ike was wel lache om tegen je te spelen iig.


Edit: Oow trouwens kwas magnum die zss ook uit zoetermeervoor de duidelijkheid
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom