• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The New Order Tournament 2

Status
Not open for further replies.

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Oja trouwens als Biscuit komt team ik met hem. Ging vorige keer ook goed we hadden het toernooi kunnen winnen als ik Biscuit niet op zn laatste stock vermoord had haha in de beslissende match.
 

TempestCC

Smash Rookie
Joined
Nov 12, 2008
Messages
7
ok dan neem ik mijn wii ook wel mee... k kom met een groep erheen.. mogen die dan ook al vanaf 9 binnen?? ow en moet ik hier al meteen aangeven of ik in team speel of niet? want willen dus nog een aantal meer meedoen en hebben dus noog niet besloten of ze 1vs1 of in teams spelen
 

TempestCC

Smash Rookie
Joined
Nov 12, 2008
Messages
7
ok zet dan kolack er ook nog maar bij :) heb er nog 1tje die het niet zeker weet.. en een ander wat al op je lijst staat
 

TempestCC

Smash Rookie
Joined
Nov 12, 2008
Messages
7
vind t btw echt goed dat jullie dit georganiseerd hebben :) leuk idee... doe je dit alleen of heb je dit met een groep geregeld?
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ik regel het zelf allemaal. de locatie, de gehuurde tv's, het beheer van deze thread (en die op smashNL).
op het toernooi zelf heb ik wel wat hulp van vrienden.
met wat geluk komt er ook een maatje uit bleiswijk. die neemt het hele gebeuren op met z'n camera :)
 

ragnar0ck

Smash Cadet
Joined
Jun 22, 2005
Messages
58
Location
The Netherlands
Ik kan ook wel een wii meenemen met de pal versie van brawl en eventueel een 2e met japanse brawl,
die loop alleen wel vast als je met mario of squirtle fludd gebruikt
 

Feben

Smash Cadet
Joined
Aug 10, 2008
Messages
63
Location
IJsselmuiden, Netherlands
Het lijkt mij dat die pal wel handig is... maar ik denk dat het niet handig is een spel te hebben dat vast loopt... maar hoezo enkel bij die watereffecten? beetje raar naar mijn idee.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Brawl is een dual layer spel, maar hij heeft waarschijnlijk een single layer versie (was de eerste illegale mogelijkheid). Ik neem aan dat die water**** op de tweede layer staat.
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
vet goed man :) zou je mij willen toevoegen op msn? ik wil ns met je praten ergens over :) misschien dat we nog wat aan elkaar kunnen hebben
jeromereijnders@hotmail.com
dat klinkt... luguber

@ragnar0ck

een wii met de pal-brawl is goed ;)
alles qua VS play moet gewoon mogelijk zijn voor het toernooi.
als het alleen adventure mode was die het niet deed, zou het niet uitmaken.
maar als ie vast loopt als je watergun oid gebruikt in vs play, dan kunnen we hem helaas niet gebruiken.
maar gelukkig heb je de pal versie :p


sta je trouwens ingeschreven onder een andere naam? ik kan je niet vinden op de lijst
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Ook al zou dat een 'leuker' idee zijn, maar ik denk dat dat niet echt mogelijk is. Er zijn veel mensen die opzichzelf komen met of zonder vrienden, dus er gaan veel mensen zijn die lang niet iedereen kent. En een doel van crew battles is neem ik aan wel dat je die personen (goed) kent die in je crew zitten, anders is dit natuurlijk minder leuk ^^
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
Ik ga heel heel miss geen teampartner hebben 23e (me neef weet nog steeds niet of hij 100% gaat komen <.<). iig, als dit gebeurt, is er iemand die bereid is om met mij te teamen, als je wilt weten hoe goed ik ben, vraag maar aan mensen die mij kennen, ik vertel liever niet zelf hoe ik speel :p.
 

Gmoney_

Smash Journeyman
Joined
May 5, 2008
Messages
421
Location
The Netherlands
jinha als je goed gelezen hebt, zie je dat ik zei dat hij miss niet gaat komen :p.

@feben: Ik laat je van de week nog wel horen als ik definiteif weet of ik nou wel of gee partner heb
 

EF Aqua

Smash Rookie
Joined
Apr 7, 2008
Messages
22
Location
Netherlands, Leiden
Ah, sorry dat ik het me *zo laat* pas herinner, maar confirm #58 Josha maar. Verder neem ik ook wel een Wii mee, NTSC Brawl. Hoop niet dat je het erg vindt dat ik er niet om negen uur al ben though~
 

~ Gheb ~

Life is just a party
Joined
Jun 27, 2008
Messages
16,916
Location
Europe
Hey, I'll be arriving on Saturday in Amsterdam and come to the tourney at sunday. I can't wait for it!
 

Gymmo

Smash Rookie
Joined
Aug 15, 2008
Messages
17
Location
The Netherlands
NNID
Gymmo_Network
Ik heb nog geen teampartner. Het toernooi is al over vijf dagen, dus het wordt wel tijd dat ik er één vind. :p Dus... is hier iemand die nog geen teampartner heeft en zin heeft om met mij een team te vormen?
 

Jinha44

Smash Cadet
Joined
Oct 2, 2008
Messages
30
haal VietPL van de lijst dat ben ik eigenlijk,zet new nicknaam maar erop in plaats van VietPL:Jinha

maar confirm me nog niet!
 
Status
Not open for further replies.
Top Bottom