• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Atheist: Kiitos turnauksen järkkäämisestä ja hyvä että tilasit mulle tilataksin ei ois muute ego mahtunu normi taksiin <_<
hitto mikä homo :D

ja siitä puheen ollen, shoutoutit on homojen hommaa =D onnea tosin pekille voitosta, samolle kolmannesta sijasta, Atheistille suuret kiitokset mahtavasta turnauksesta(vaikka odottaminen ei kauhian mukavaa ollutkaan <.<) ja sit toivottavasti TK voi pelata turnauksissa paineitta vastedeskin. Ei muuta sit, paitti että homoja ootte kaikki, varsinkin samo.

Amsah: >_> I have to second TK on this =) Hopefully NorskeLink wins the next big european tournament. ^_^
 

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Joined
Aug 9, 2005
Messages
323
jees, en jaksa shoutoutteja laitella, mutta kiitokset atheistille paikasta ja järjestelyistä!
nicolle sen verran että meni päin vittua ne mun pelit, mutta no johns, parempi oot silti egos kanssa! :D
tiimitki meni penkin alle, ei ollu oikeen peli vireessä, paitsi yoshi vilua vastaan mut muuten oli vähän alakanttiin... mutta ens kerralla paremmin!
 

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joined
Dec 4, 2006
Messages
225
Location
Espoo, Finland
Tosi hauska turnaus; sai nauraa ja löytää siinä samassa parempansa smashissa jälleen kerran, kiitos siitä teille kaikille ^_^. Aloitetaan homostelu täältäkin:


Atheist: Onnistuit todella hyvin turnauksen järjestämään; telkkareita, kuten myös pelikoneita oli paljon, roskakoreja ei joutunut kauaa etsimään, ja tilat oli kaikin puolin kattavat. Kiitos! Pelitaidoiltasi olet kanssa kehittynyt paljon sitten viime kerrasta, toivottavasti pääset pelaamaan ihmispelaajia vastaan vielä enempi niin taidot sen kuin kasvaa.

Nipi: Kiitit siitä ilmaisesta juomasta murtamalla minut creweissa niin pahasti että teki mieli lähteä kotiin itkemään XD. Ei vaan, naurattaa kyllä muistellessani kuinka tiimatessamme tapoit minut vahingossa kirbyn reunaimu-taktiikalla 2 kertaa putkeen. :laugh:

Udikku: Ei helvetti mikä jekuttelija. Teurastit sheikilläs minun falcon niin armottomasti, ettei siitä petoeläimestä jäänyt kuin silmämunuaiset jäljelle =P. Kehittynyt olet taas sitten viime kerrasta; falcosi on edelleen minulle täysin voittamaton ja nyt en oikein sinun muitakaan hahmoja päässyt yllättämään.

Ijuka: Tuntui että aina kun yritettiin casualia pelata niin jouduttiin joka kerralla keskeyttämään siten ettei yhtäkään matsia taidettu ehtiä loppuun saakka pelata, huonoa tuuria. Onnittelut singlesien tokasta, ja tiimien ekasta sijasta. Too Good.

Mats: En muista pelattiinko me casualeita, mutta mitä pelejäsi seurasin niin sheikkisi on kyllä viime kerrasta kehittynyt. Saat välillä semmoisia boosteja jolloin pelaat tosi hyvin, joten jatka vaan samaan malliin ^_^.

KVF: Äijä isolla Ä:llä. Sinun falco oli liian kova mulle, muita hahmoja sain sentään välillä yllätettyä. Katotaan jos sitä vaikka pidettäs teillä taas miittiä jossain välissä, tai jos vaikka tuut meirän bileisiin kuokkimaan ^_~.

MestariTK: Mitäpä olisi turnaus ilman TK:ta, - ei mitään. Lahjakas tyyppi, monessa mielessä.

Uber: Yritin pistää parhaani kampoihin sua vastaan päästäkseni brackettiin, mutta se ei riittänyt, parempi olit. Hienoa että sulla turnaus sujui tasosi mukaan tällä kertaa.

bEst: Muiden vuoro oli voittaa tällä kertaa. Hyvin pelasit silti. Casualeja ei taidettu pelata montaa, mutta ens kerralla sitten lisää.

WMK: En muista pelattiinko me? Mutta täällä pk-seudulla sitten joku kerta taas.

Julle: Sain kokea sen tosiseikan, että turnaus-Julle on aivan eri asia kuin casual-Julle. Tiukille meni mutta olit parempi ^_^.

Samo: Yllätit koko porukan tolla 3:lla sijallasi. Enkä muista mäkään casualeista...

Uzi: No etpä sä homo tätä kuitenkaan lue, mutta laitetaan nyh ku kaikille muillekin on laitettu. Todistit olevasi tosipaikan tuleen mua himpun verran parempi. Onnittelut hallitsevalle KURASARJAN MESTARILLE!!!

Peki: En muista pelattiinko casualeja, mutta turnauksessa voitit mut selvästi ( vaikka vielä jännitit jostain syystä mua vastaan). Onnittelut singlesien voitosta.

Heplo: Casualit taisit suurimman osan viedä, ja kurasarjankin vältit brackettiin pääsyllä. Tällä kertaa ei ollut helppoa päästä brackettiin, joten onneksi olkoon. Tiimit meillä meni ihan ok.

Sick: En tiedä onko Yoshi sun maini, mutta sitä vastaan taisin pelata ja tasasta oli.

VilNess: Mäkään en muista miten casualit meni, mutta muistan että oli makeeta sua vastaan päästä pelaamaan. Pelaillaan lisää kun ensi kerralla saman katon alla ollaan.

Phailed: SUCCEEDED! Alussa olit kohmeessa mutta sitten rupesit kyllä ownimaan mua ja loppua ei sille näkynyt. Kyllä huomasi että olet Pekin kanssa pelaillut joten jatka vaan samalla mallilla.

Lamperi: Osaat pelata monilla eri hahmoilla, ja vielä yllättävän hyvinkin monella niistä ( Lamperi-pilviä en kyllä ehtinyt vielä näkemään =D).Pelaillaan sun luona vaikka ens viikolla.

PeliQ: On se Tampereen legenda kyllä kehittynyt taas, ilman itsareita oisit ainakin sen toisen meidän turnausmatseista voittanut. Parempi onni ensi kerralla.

Tumbi: Harjottele vaan enempi vielä Ijukan kanssa niin susta tulee vielä kova peluri. Välillä sulla on semmoisia jaksoja jolloin pelaat tosi hyvin.


Sitten hiukan rakentavaa: Koitetaan ensi kerralla päästä säännöistä kaikki yhteisymmärrykseen ja lyödään ne mielellään jo ajoissa lukkoon ennen seuraavaa turnausta. ( Nyt muutama lohko pelattiin eri säännöillä kenttien bannaamisen osalta).

Kurasarjan neljäs kuittaa. Hauskaa syksyä!
 

Vegard

Smash Lord
Joined
Apr 22, 2005
Messages
1,220
Location
Oslo, Norway
First off. Samo is tooo effin' good! Second: Wtf, what is the thing about NorskeLink? And last thing.. he's now known as "Askelink" or "Ash Link" or what that would be in English. He got the nick from Jadde when he was drunk lol.
 

matta-from-subid

Smash Apprentice
Joined
Feb 6, 2005
Messages
78
Location
Finland
Niille joka eivät jo tienneet: Asun nykyään otaniemessä. Osoitteen kerron vain PM:na, mutta mikäli olette kiinnostuneet pelata kanssani, niin tulkaa vaan. Eikä siinä vielä kaikki: Jos kerrotte päivää ennen kuin tulette, niin kämppä saattaa olla siivottukkin. Minullla on täällä 3 ohjainta että jos oma unohtuu, niin minun ohjaimia voi lainailla.
 

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joined
Dec 4, 2006
Messages
225
Location
Espoo, Finland
Pelataan varmaan keskiviikkona Otaniemessä Lamperin luona jmt:llä. Landeri pääsee klo 14, ja mä klo 16 koulusta, joten tuu ihmeessä sinne vaan tuossa klo 14 jälkeen pelaamaan jos sulla on vapaata.

Ja tuo monthly- tai biweekly sydeemi kiinnostaisi minuakin.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Meikä tullee hesassa käymään taas 10. päivä lokakuuta, tosin se on pikareissu eikä siinä ehdi tehdä mitään ylimääräistä. Tulen myös 27-30 päivä lokakuuta hesaan niin tarvin varmaan majoituspaikan. Mene varmaan Nenän/Masan/Subidon/Veljen/... luo. hahhaha *_*

Bestiki ja Mats kävi täällä. Pelailtiin Sunnuntai ilta ja meno oli kovaa, nauhotettiin 2 tuntia otteluita.
Matsilla meni melkein hermot amisteluun, Besti repes marion A,A,A combo äänille kun spämmäsin sitä vähä :p
 

lamperi

Smash Rookie
Joined
Jun 10, 2006
Messages
12
Location
Kankaanpää, Finland
No meikähän pääsee sittenkin neljältä vasta, mutta eipähän tuo ongelma ole, kun ei Neutralkaan aiemmin taida päästä ruoskaa heittämään.

Joten tiedoksi <_< (fyssan luennolta postattu viesti)
 

Ltax

Smash Cadet
Joined
Oct 26, 2006
Messages
26
Joo, olis tosi kiva päästä pelaileen aina parin viikon välein. Harmi kun nyt keskelle viikkoa järjestitte tollasen, ku mulla on viikolla yleensä aika vähän aikaa enkä nyt pääse paikalle :/. Mutta jos joku viikonloppu jotain olis ni sitte.
 

lamperi

Smash Rookie
Joined
Jun 10, 2006
Messages
12
Location
Kankaanpää, Finland
Joo, olis tosi kiva päästä pelaileen aina parin viikon välein. Harmi kun nyt keskelle viikkoa järjestitte tollasen, ku mulla on viikolla yleensä aika vähän aikaa enkä nyt pääse paikalle :/. Mutta jos joku viikonloppu jotain olis ni sitte.
Katoan viikonloppuna helposti, kannattaa varmaan hieman etukäteen varoittaa, jos silloin meinaa järjestää isompaa.
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
juu.biweekly juttu olis loistava idea, koittakaa saada semmoinen pyörimään.
jaa muutenki koska olis seuraava turnaus,himottas päästä raiskauksen uhriks.

meille jäi muuten yks musta makupussi ja joku hinttipussi jos on kaikenmailman kauneus tuotteita.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Noh onko Best ja Mats selvinny hengissä roista jonnekkin vai mitähäh?
joo hengissä ollaan ja tällä hetkellä vielä Jojensuussa. kävin pelaamassa TK:n kaa muutaman orgastisen matsin ja tein jälleen selväksi notta peach on peach >_> sekä harjoitin vähän linkkiäni jotta pystyn tämän peachinä tunnetun mulkkuhahmon pieksemääne ns turneessa ilman onkelmia.

kohta matka jatkuu taasen ja pitää käydä vielä moikkaamassa ainakin tampereen lahjaa suomen smashille eli peliQ;ta ja sit hesaan päin... kuka ties missä sitä vielä piipahtelee... jos vaikka tekis pikavisiitin espoossa matkalla hesaan.

Marion ääninäyttely ftw -_-'
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Jees, sellasta. Tosiaan olen tulossa käväseen Hesassa 27-30 päivä, sekä vielä marraskuun joku viikonloppu (ei vielä tiedä) niin olis hyvä jos sais jotain biweekly tsädää silloin, tai jopa miniturnauksen. Häh?
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Jees, sellasta. Tosiaan olen tulossa käväseen Hesassa 27-30 päivä, sekä vielä marraskuun joku viikonloppu (ei vielä tiedä) niin olis hyvä jos sais jotain biweekly tsädää silloin, tai jopa miniturnauksen. Häh?
on muuten ihan semimahollista että juuri noihin aikoihin mekin olemme hesan suunnalla... eli juuri biweekly tapahtuma voisi jopa maistua =D. siellä pääkaupunki seudulla tuntuu olevan sitä porukkaa aikalailla tuolloin =D
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Mites bestillä edistyy videohommat? meinasitko jotain uploadata niistä 2 tunnin videoista?!?
:p
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland
Kunhan finaalit on ekana netissä niin muulla ei ole väliä *_*

+ tuon PR äänestyksen vois vaikka hoitaa tän kuun lopussa.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Vastasin mutta ei ilmestyny viestä tänne. kirjotan jotain uudestaan O_o
27-28.10 Helsingissä olis biweekly. Paikka on vielä kysymyksen alla (varmaan Masan yksiö??) mutta ajankohdaksi otetaan tuo viikonloppu.

Paikalle tullee toivottavasti muitakin kuin minä ja masa.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Aika tehdä kuolleesta jälleen elävää:

joo meikä saapui kotoseurulleen tuossa pari päivää sihten ja aattelinkin tässä silleen semikiittää kaikkia jokka ottivat meirät reissun aikana vastaan. Smashihan siinä lauloi ja matseja tuli otettua ihan kiva nippu missä sattuukaan. mutta joo itse pääasiaan:

elieli: meillä on Jkylän turneen finaalisetti ekaa matsia lukuunottamatta nauhalla ja ne laitetaan työn alle tässä tällä viikolla ja laitan tänne Linkin sitten kun ne on saatu nettiin.

Ja Vilu: eiköhän meiränkin muutama elämysmatsi lähde laajempaan levitykseen sitten kun nyt ensin on filaalit saatu pois alta.

ja Vilusta puheen ollen: poika on pahasti Mikron tarpeessa :psycho:

Ja mitä PR:ään tuloo niin mun listaus oli valmis jo ennen matkalle lähtööni notta sanokaan vaan koska se pitää laittaa jonnekkin niin laitan sen tulemaan.

Coen edit: In case you guys didn't notice yet, the post after this one is post 2000 ^^ congratz.
 
Top Bottom