ZäP
Smash Apprentice
Se 23-25 kuulostais ihan jees väliltä, et silloin saataaisiin varmaan suurin osa porukasta paikalle...
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Mä tuun.Ketkä tulevat DigiExpoon?
Vois olla aika hiljaista, jos atheistin turnaus on samana viikonloppuna... Tai sitten pidetään turnaus Oulussa sen sijaan. Mulle on aivan yks ja paskan hailee. Raha ja aika eivät ole ongelmia. *_*VAIHA ÄKKIÄ SE PVM! Oikeasti, tuo on huonoin mahd.
Laita 23-25.
No en ala enää siirtämään tota minun minimaalista miittiäni, paperityöt on tehty ja kaikki ja jouduin laittamaan sen noin myöhäseksi kun ens viikolla peki ei pääsisi ja olisi isänpäivä sunnuntaina ja tänä viikonloppuna olisi liian pieni varotusaika. >_> Tuo Oulun turnee on tavallaan vaan miitti, turnaus on siellä vähän niinkuin extrana, huomaa vain 2 euroo singles ja tiimeissä ei maksua ja muutenkin kestää liian vähän aikaa isommalle turneelle. Ekana järkätään seuraavat tapahtumiset ja katotaan kuinka moni uusi ja semi-uusi sinne ylinpäätään tulee, kuten Duel, Cebbo, muut muhoslaiset ja cebon oululaiset kamut. Hyvä jos sinne tulee enemmän kuin kahdeksan ihmistä. >_> Triweekly kun olisi tekeillä ja turnaus on epä-offical, mutta joskus toiste järkätään isompi turnaus sinne kunhan saadaan ensin asiat rullaamaan.Sitä just, onko järkeä pitää kahta peräkkäistä turnausta suomen kokoisessa maassa, jossa harva olis osallistumassa molempiin. Ja oikeasti, tuo 17-18 On todella huono, syyn voin sanoa ens viikolla.
No tottakai se voidaan järjestää myös WMK:n luona jos sille sopii mut tää olis vähän niinku ainutkertanen tilaisuus järjestää meillä ja tääl on kuitenki varmasti kaks telkkaria ja iso valkokangas. Lisäks tilastakaan ei luulis tulevan puutetta, talossa on nimittäin noin 170 neliöö tilaa. Mut ihan miten vaan.Eikös se olis parempi järkätä WMKn Luo, jos WMKlle vaan sopii ku olen menossa sinne 17-19.11 välisiksi öiksi.
Joo voitetaan toki kunhan äänestätte tarpeeksi![]()
170? Joo oon varmaan tulossaNo tottakai se voidaan järjestää myös WMK:n luona jos sille sopii mut tää olis vähän niinku ainutkertanen tilaisuus järjestää meillä ja tääl on kuitenki varmasti kaks telkkaria ja iso valkokangas. Lisäks tilastakaan ei luulis tulevan puutetta, talossa on nimittäin noin 170 neliöö tilaa. Mut ihan miten vaan.
Eipä ollu muutakaan päivää. >_>Osaat kyllä perkeleen hyvin laittaa just kuvauspäivien päälle noita miittingejä :/
No, toivottavasti, mutta ei sitä vielä tiedä. Jos lippuja ei saa, ei myöskään saa mitään ilmoitusta. Jos liput saa, tulevat ne sitten yhtäkkiä postissa. Ainakin varasin liput heti kun ilmoitit niistä.Hei miten onko helsingin smash miehet saanu lippuja ollenkaan finaaleihin?
toivottavasti, ku mun jako kiintiö on täynnä...