NHJ
Smash Journeyman
hmm en tiedä pääsekö tonne mittiin tälläkään kertaa mutta turnaus kyllä himottas eli tammikuussako seuraavaa oulussa :o vai
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Juu, tammikuussa seuraava. Jos haluut voit sanoo päivän mikä itelles parhaiten passaa noista mitä ilmotin niin voin järkätä sen niin että mahdollisimman moni pääsee tulemaan. :3hmm en tiedä pääsekö tonne mittiin tälläkään kertaa mutta turnaus kyllä himottas eli tammikuussako seuraavaa oulussa :o vai
Kiinnostaa. Toivakassa.meikä hauluais pitäää toista turnausta ni mä voisin pitää ypäjäl turnausta tai ehkä jkls taas,joskus 4-6 päivä tammikuuta,olisko kiinnostusta?voisin taas luvata kyydit ja tveet toki cubet on vähän vähis?
Osaatko siis sanoo jo nyt kumpi paree, 25-27.1 vaiko 1-3.2? Vai pääsetkö ollenkaan?tuosta turneesta... En pääse 4-6.1. viimeiset lomapäivät nääs sinne ouluun tammikuunlopulla-helmikuun alulla ehtinisin jos armeija ei lyö liinojaan kiinni.
No varmuudellahan osaan sanoa varmaan vasta noin viikko ennen ajankohtaa. mutta tuonne helmikuun ekalle viikonlopulle osaan luvata että mahdollisuuteni ehtiä ovat paremmat.Osaatko siis sanoo jo nyt kumpi paree, 25-27.1 vaiko 1-3.2? Vai pääsetkö ollenkaan?
Aika gansta oot, jos kerran lomat ennustat.No varmuudellahan osaan sanoa varmaan vasta noin viikko ennen ajankohtaa. mutta tuonne helmikuun ekalle viikonlopulle osaan luvata että mahdollisuuteni ehtiä ovat paremmat.
<_>Jatkojohdot on kyllä ihan tuotavissa olevaa tavaraa, mutta televisiot ei kyllä oikein ole. Jos joku pystyy roudaamaan muuta kuin jonkin matka-tv:n kauempaa kuin muhokselta niin kyllä ihmettelen. Kyllä telkkarit pitäis olla sieltä paikkakunnalta missä turnaus pidetäänkin.
Eli ei oo telkkareita. Eipä kauheasti himota kahdella telkulla turnausta pelata, että hankkikaa jostain.<_>
Meidän televisiota ei saa viedä minnekään eikä cocon myöskään. >_> Muiden televisioista en tiedä ja tyyliin suurin osa muista on vielä alaikäisiä eikä ole varmaankaan omaa telkkua roudattavana. Isät ja äidit ei tykkää jos olkkarin televisio katoaa jonnekin tiemmä. >_> Tietenkin mahdollisuuksien mukaan televisiot niin läheltä kuin mahdollista, mutta jos joku voi tuoda omansa niin parempi että postaan kuitenkin boardeille jotain tietoa siitä. <_< En voi kuitenkaan maagisesti niitä televisioita taikoa meille.
Onsejännä juttu mitä kaikkea ihmiset päättelee yhdestä postauksesta. Aika hyvin olen kerenny kysyä jo kaikilta telkkareista. Ja miltä hiton sukulaisilta minä muka telkkarin hankkisin, ei kukaan tue minua tässä saati välitä saati voisi antaa niiden televisiota ja raahata sitä sinne. >_> Voi kysyä mutta tunnen niitä silti sen verran. Keiden työkaverit muka oikeasti antaa niitten televisiot joidenki vieraiden huostaan ja raahaa ne vielä sinne... en ihan usko et jokainen tallaaja. >_>lol onsejännä juttu jos ei kavereilta/sukulaisilta saa telkkareita paikan päälle en usko että kukaan kauempaa tuo telkkareita turnaukseen.
Mitä järkeä alkaa järkätä turnausta jos ei ole telkkareita? O_oOnsejännä juttu mitä kaikkea ihmiset päättelee yhdestä postauksesta. Aika hyvin olen kerenny kysyä jo kaikilta telkkareista. Ja miltä hiton sukulaisilta minä muka telkkarin hankkisin, ei kukaan tue minua tässä saati välitä saati voisi antaa niiden televisiota ja raahata sitä sinne. >_> Voi kysyä mutta tunnen niitä silti sen verran. Keiden työkaverit muka oikeasti antaa niitten televisiot joidenki vieraiden huostaan ja raahaa ne vielä sinne... en ihan usko et jokainen tallaaja. >_>