• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
neutral: no jyväskylästä menee busseja viisarimäkeen ja junia lievestuorelle, saat kyydin jo jyväskylästä jos et pääse lähemmäs.

ketkä tulossa?
bEst
neutral
heplo
peki
peliQ
KVF
samo
julle
WMK
NHJ
uber ?
vilness la
TK
udiku
uchi?
Måts
Ijuka-homo
sIck
lamperi
Phail3d

unohdinko sinut?ilmoita heti,en ite jaksa niitä vanhoja posteja lukea.
 

PeliQ-^

Smash Cadet
Joined
Aug 8, 2007
Messages
43
Location
Finland, Tampere
Sjoelta Uberin tulo varmistuu ens viikon aikana. Minä, Mâts ja sÏck tulemme anyway. ja muutenkin sakkia tulossa aika jumalaasesti paikalle.

saavumme minä, sÏck, Mâts Peki ja (Uber) Perjantaina johonkin random aikaan. Perjantaistavaan en tiijä osallistunko välttämättä ainakaan kaikkii mahollisiin turneisiin ku aattelin käydä vielä erillisellä reissulla Jyväskylässä siinä jossai vaihees moikkaamassa Kavereita mutta siitä nyt ei oo vielä tarkempaa tietoo.... tuun kuitenkin aluksi perjantaina turneepaikalle ja katon sit livistänkö illaksi pois.

Aikataulusta ei tietenkään oo tietoo mutta siinä semiaikaasin varmaan pyritään lähtemään ku pojilta on skole loppunut.

ai niin listastasi puuttuu vielä ainaskin:

Julle
Mâts
Ijuka-homo
sÏck
random-lamperi
Phail3d?

joo bËst tässä jälleen höpisee >_>
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland
phailed ja samo lähtee kai 11:10 oulusta ja ovat ~1630 jyväskylässä... ovat varmaan kyytiä vailla *_*
 

heplo

Smash Cadet
Joined
Jun 29, 2006
Messages
57
Minä voisin mennä Phailedin ja Samon kanssa Viisarimäkeen bussilla, kunhan ensin löytävät Jyväskylään asti.

atheist: Missäs päin tuo kyseinen paikka oikein on? Mitään maamerkkejä missä kannattaisi jäädä pois? :laugh:
 

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Joined
Aug 9, 2005
Messages
323
KVF, miten ajattelit mennä? Jos minä ja ehkä pari muuta täältä ajamme autolla, tulisitko kyytiin? Vihti ei taida kovin paljoa syrjässä reitiltä olla.

juu se olis kyl parempi ku hyvä juttu, pääsis aina paremmin perille jne. oottekos miettiny monelta suurinpiirtein lähette? et tiiän sit miten lähen töistä ja milloin oon vihdissä tai mistä haetteki ?
 

TelpeFion

Smash Lord
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,203
Location
Helsinki, Finland
Jaa-a, nyt kyllä näyttää valitettavasti siltä, etten saa autoa sittenkään käyttööni tuolloin. Eli junamatkaksi varmaan menisi, jolloin voisi koittaa ajoittaa saapumisensa niin, että menisi sitten heplon avittamana perille asti. Tosin kaikki on vielä ihan auki, katsotaan joskus vajaan viikon päästä tarkemmin.

EDIT: Onko siellä N64:ää? Jos ei, niin pitänee tuoda sellainen ja vähän klassikkopelejä. Joku saa tuoda ainakin yhden ohjaimen neljänneksi.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Pyhä leffa kuulostaa juuri klassisen pyhältä idealta *_*

niin joo tosiaan.... sjoelta lähtee Peki-homon ja paikallisten lisäksi matkaan myös 4 cubee/Wiitä ja ehkä jopa 4 meleetä mutta 3 nyt ainakin joten pelejä saa ainakin jotkut muutkin (ainakin varmuudeksi) tuua. ja kaippa sitä vois yhden tai pari N64 ohjaintakin ottaa. jos vaikka Nagano alkais himottaa =P. eli pakkaappa Wille sekin mukaan =P.

oli muuten hiton pyhä viikonloppu tampereella. smashin ohella vuoden asiallisin Petanque-kierros ja sitäkin asiallisempi Alias-sessio *__*

niin ja Wille... muistatko lisätä sen unohtuneen makuupussin sit matkatavaroihisi? jos vaikka saisit semmoosen kivan sohvan vaihdossa =P >_>
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Sovitaan sit niin että minä ja Samo tiimataan. Mario&Peach, ironista kyllä >_> :p Toisaalta hädän tullen voin rykäistä counterpickiäki.

Ei tää niin vakavaa todellakaan ole ja omat tiimi kokemukset on mitä on.

Peki: se keltanen pyyhe on kyllä mulla. Hyvä että vihdoin omistaja löyty, jos tulisit käymään roin uudella asunnolla niin ei tarvis helsinkiin asti kantaa sitä... tai sit tulet torstai alku yöllä (n. 23:oo)
hakemaan sen juna asemalta?
 

NHJ

Smash Journeyman
Joined
Aug 30, 2005
Messages
247
Location
Kajaani,Finland
club GEELI<3 nii joo mä tiedän vaan että mun juna lähtee kajaanista 12.40 ja on joskus 16.00 siellä lievästuoreella muutapa en sitte tiedäkkään *_* että vähän inffoja jos saisin.
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland
Sovitaan sit niin että minä ja Samo tiimataan. Mario&Peach, ironista kyllä >_> :p Toisaalta hädän tullen voin rykäistä counterpickiäki.

Ei tää niin vakavaa todellakaan ole ja omat tiimi kokemukset on mitä on.

Peki: se keltanen pyyhe on kyllä mulla. Hyvä että vihdoin omistaja löyty, jos tulisit käymään roin uudella asunnolla niin ei tarvis helsinkiin asti kantaa sitä... tai sit tulet torstai alku yöllä (n. 23:oo)
hakemaan sen juna asemalta?
Enpä oo nyt käymässä sieläpäi pitkään aikaan, ja olen tuolloin torstaina Seinejoella... Eikai se pyyhe niin paljon vie tilaa? *_*
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
NO ei kait se... kuiten pitäis selvitä mahd. vähällä tavaralla ku kuiten musakampetta roudataan helsinkiin asti ja takas. ettei hirveästi innostais... mut eiköhän se johonki väliin tungeta.
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
>>_>>

Tuokaa:

F-Zero GX ja Action Replay

>_> mitähän muuta tarvitsee... TK jos et tarvitse sitä PS2:ta niin tuo mukaan, otan sen mielihyvin lainaksi. e.e Ja voin sitten koko päivän pelata valkyrie profilea *_*
 

heplo

Smash Cadet
Joined
Jun 29, 2006
Messages
57
Jaa-a, nyt kyllä näyttää valitettavasti siltä, etten saa autoa sittenkään käyttööni tuolloin. Eli junamatkaksi varmaan menisi, jolloin voisi koittaa ajoittaa saapumisensa niin, että menisi sitten heplon avittamana perille asti. Tosin kaikki on vielä ihan auki, katsotaan joskus vajaan viikon päästä tarkemmin.

EDIT: Onko siellä N64:ää? Jos ei, niin pitänee tuoda sellainen ja vähän klassikkopelejä. Joku saa tuoda ainakin yhden ohjaimen neljänneksi.
No ala jo kalppia sieltä. :laugh: Optimaalinen aika olisi siinä viiden maissa. Bussi Viisarimäkeen lähtee 17.20.
 

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Joined
Aug 9, 2005
Messages
323
Wille: meitsi pääsis helsinkiin siinä joskus kolmen - neljän väliin näillä näkymin kun pitää hakea sisko espoosta niin pääsisin junalla sieltä helsinkiin, että vois mennä vaikka yhtä matkaa? ellet sitten lähde jo aikasemmin. mutta näillä näkymin pääsen lähtemään täältä päästä joskus neljän aikaan, ehkä vähän aikasemminkin... ilmotuksia satelee sitä mukaa mitä saan itse infoa siskon koulu ajoista...
 

TelpeFion

Smash Lord
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,203
Location
Helsinki, Finland
Jaa-a, sittenkin mennään autolla, eli hyvä niin. Näemmä minä, Neutroni, UchI, KVF ja Lamperi, jos viimeksimainittu saa mitään järkevää sanottua. Lähdetään kun ehditään, klo 14 kai aikaisintaan.

Tuon:

1 makuupussi
1 pyyhe (jos sellainen täällä on)
1 N64 (jos kukaan muu ei tuo) + 3 ohjainta + pelejä
tarvittaessa GC ja/tai Wii, SSBM, mutta ei kai näitä enempää tarvita?
TV:n voin ehkä jopa tuoda, mutta asiasta ei ole varmuutta.
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Ei voisi joku tulla hakemaan minut ja raikun perjantaina jyväskylästä mitä luultavemmin 16:30 kun 50 minuuttia kestää että pitää vaihtaa bussia ja sitten matkaan menee vielä 30 minuuttia ja lisäkustannuksia tulee siihenki vielä 3 e per jos haluaa viisarimäelle. x_x Kun jyväskylän pääsee juuri ja juuri opiskelija 23,jollain eurolla, viisarimäelle menee jo yli 26 euroa. Koko reissuun jos saan varattua ees 80 e niin olisi hyvä, ei tällä hetkellä näytä ruusuiselta tuo reissaaminen kun ihmiset ei anna rahaa ja jos lisäkustannuksia tulee niin perse. >_>

Niin ja Vilu, voin tiimata sinun kanssa ja tällä kertaa et sitten luista tiimikamun hommasta. >_> Team HousuHame ^^ Tai Mushroom Kingdom tai jotain läppää mitä Mario/Peach tiimistä saa aikaiseksi. >_>
 

heplo

Smash Cadet
Joined
Jun 29, 2006
Messages
57
No periaatteessa minä voin mennä Samon ja Phailedin kanssa - menivät he sitten bussilla tai eivät.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Tässä vaiheessa aattelin vielä udella Atheis sitä notta me ku tällä autolla tullaan niin kuinka pitäis toimia? laitakko jotkut semiselkeät ajo-ohjeet meille ihan perille asti vai tuukko vastaan jonnekkin vai kuinka kuulostaa parhaimmalta?

Saat myös varautua notta soitan aktiivisesti muutaman minuutin välein ajo-ohjeita jyväskylästä etiäpäin joten ainakin luurin saat kunnian pitää päällä. pyritään lähtemään täältä mahollisimman pian. joskus kello 14 veikkaan notta aikaisintaan päästään liikkeelle.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Höh, kyllä kuulostaa hankalalta toi joidenki matkajärkkäys.

Noh anyway Tiimataan sit ja luisuminen tapahtukoon vain Wavedashin muodossa taistelutantereella.

Team Turparalli vois olla aika kova. Jos haluaa saada vastustajat itkemään vit/**ksesta niin Team IhQuDaa^' Vois olla kans aika kova.

Ja voittosuunnitelmahan menee niin että sie nostelet myrtsejä ja pommeja niin minä viitoittelen niitä vastustajiin. Ei tolla voi hävitä (paikan päältä).
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
samo: joo varmaan saatte kyydin ja heplo mahtuu mukaan jos haluu.

bEst:varmaan toimis niin että tavattas jyväskylässä ja sit te voisitte ajaa perässä,mun pitää kuitenki hakea sieltä pari tv ja sit ne jotka tartee kyydin. toki jos meidän aikataulut ei oikein sovi yhteen niin toivakka on helppo löytää.

kaikki muut jotka tarttee kyydin niin sanokaa mahd pian et mistä ja mihin aikaa pitäs hakee niin voisin vähän mietiskellä miten mun pitäs toimia että kaikki onnistuu hyvin.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Elikkä itse olen lievestuoreella klo 11:01 LAUANTAI.
Sieltä haluan kyydin paikan päälle.


TK: pääsetko sitten junalla lievestuoreelle kun sieltä on kuulemma helpompi hakea?
 

NHJ

Smash Journeyman
Joined
Aug 30, 2005
Messages
247
Location
Kajaani,Finland
elikkä minä olen lievestuoreella noin klo16.00 jullen kanssa elikkä sieltä haluaisin kyydin paikanpäälle. ja Mr.Pink aka atheist tarviiko ottaa makuupussiin mukaan vai onko siellä joitakin sohvia missä saattas pysty jonku pari tuntia nukkumaan :o.
 

PeliQ-^

Smash Cadet
Joined
Aug 8, 2007
Messages
43
Location
Finland, Tampere
Niin... Mainitaan nyt vielä kerran että junani on 17:01 Lievestuoren asemalla. Kyyti kelpaa ^_^

Tampereella oli kaikkien aikojen turnaus!!!!

Tulokset:

1. bËst
2. MasterTK
3. Udikku
3. 3lvl Bowser
 

heplo

Smash Cadet
Joined
Jun 29, 2006
Messages
57
Periaatteessa TK:n olisi järkevämpi jäädä Jyväskylään, jos vain atheisin autoon mahtuu kyytiin kuljettaja ja neljä muuta henkilöä. Samo ja Phailed tulee 16.30 asemalle ja itse olen samoihin aikoihin siellä eli menisi aika nappiin.
 

TelpeFion

Smash Lord
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,203
Location
Helsinki, Finland
Katuosoite jos vaan saadaan sinne Toivakkaan, niin löydetään varmaan auton navigaattorilla perille. Jos et halua tänne sitä julkisesti laittaa, niin laita vaikka privana.

Perjantaina ollaan perillä ehkä vasta klo 20 aikaan.
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
joo se vois ehkä olla hyvä jos TK jäis jkl:ään niin pääset samaan kyytin ku muut sun vaa pitäs odottaaa vähän aikaa et samo ja phailed pääsee paikalle,ja voi olla et auto on ihan helvetin ahdas mut kyl te läskit sinne mahdutte.

heplo sä saat sit pyrkiä matkakeskukseen niin napataan sut siitä.

ongelma voi olla ne kajaani homot, te kyllä saatte kyydin mut en tiedä kuinka kauan teidän pitää odottaa voi olla et teidän pitää oottaa 30min tai pahimmassa tapauksessa tunti, jos en keksi jotain tosi ovelaa.

mun tavoite on saada 10 teeveetä paikalle eli niitä cubeja ja meleitä\muistitikkuja pitäs saada viel lisää,mul on nyt tiedos 7 tv,toki muutama on aika pieni mut ei voi mitään. eli ne jotka on sanonu et voi ehkä tuoda jonku tveen tai cubin niin olisi aika iso apu jos pystytte.

meil on 1 sänky ja kolme sohvaa vapaana+yks vieras patja ja yks ilmapatja jos joku jaksaa sen pumpata,et jos sinne on tulos joku 20 henkilöä niin suosittelen että tuotte ainenki makupusssin, ja jos on joku maku alusta niin se vois olla ihan hyvä.

varautukaa sit siihen et se perjantai päivä on alus vähän sähläämistä koska tulen luultavasti ite paikalle samoihin aikoihin kun te,että mikään ei ole oikein täysin valmis mut akkiä se siitä hoituu.


pinkin turnaus lähestyy ARE YOU READY *****?
 
Top Bottom