Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
KVF, miten ajattelit mennä? Jos minä ja ehkä pari muuta täältä ajamme autolla, tulisitko kyytiin? Vihti ei taida kovin paljoa syrjässä reitiltä olla.
Enpä oo nyt käymässä sieläpäi pitkään aikaan, ja olen tuolloin torstaina Seinejoella... Eikai se pyyhe niin paljon vie tilaa? *_*Sovitaan sit niin että minä ja Samo tiimataan. Mario&Peach, ironista kyllä >_>Toisaalta hädän tullen voin rykäistä counterpickiäki.
Ei tää niin vakavaa todellakaan ole ja omat tiimi kokemukset on mitä on.
Peki: se keltanen pyyhe on kyllä mulla. Hyvä että vihdoin omistaja löyty, jos tulisit käymään roin uudella asunnolla niin ei tarvis helsinkiin asti kantaa sitä... tai sit tulet torstai alku yöllä (n. 23:oo)
hakemaan sen juna asemalta?
No sen kyllä uskon. *_* Time Splitter 3 o muuten mukana. *_* x 2muutapa en sitte tiedäkkään *_*
<_<>_> (tai vastike) = 1000 kertaa ärsyttävämpi kuin mikä tahansa sana housucombon käyttö.
No ala jo kalppia sieltä.Jaa-a, nyt kyllä näyttää valitettavasti siltä, etten saa autoa sittenkään käyttööni tuolloin. Eli junamatkaksi varmaan menisi, jolloin voisi koittaa ajoittaa saapumisensa niin, että menisi sitten heplon avittamana perille asti. Tosin kaikki on vielä ihan auki, katsotaan joskus vajaan viikon päästä tarkemmin.
EDIT: Onko siellä N64:ää? Jos ei, niin pitänee tuoda sellainen ja vähän klassikkopelejä. Joku saa tuoda ainakin yhden ohjaimen neljänneksi.
Pääsen näköjään. En tiennytkään, että sinne pääsee helposti junallakin. Tulenkin suoraan sitten sinne.TK: pääsetko sitten junalla lievestuoreelle kun sieltä on kuulemma helpompi hakea?