• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Ei vastausta? Kamoonn...

En tule turnaukseen ainakaan 7.9 päivänä, koska olen helsingissä silloin. Saatan tulla lauantaiksi...
Eli siis en myöskään toimi kuskina oululaisille :/ paitsi ehkä paluusuuntaan, mutta sitäkään en osaa vielä sanoa.
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Hmm. Ei yhtäkään superhyvää ohjainta. kaikissa pikkuvikaa. No jaa. Tulen turnaukseen silti. Koittakaa vaan saada se paikka ja aika selville aikas pian perskele. BTW. katsokaas miten Ganondorf nintendo-fi:n foorumeilla kirjoittelee yhdyssanoja.


And to Acherontic:

OLOLOL j00 10zT 2 s4|\/|0 tw0 - z3r0 3xD11!!111!!!!!!!!1!11111!!"!"!"!2!!432212%%#73/%&(¤2""1111!

translated: nub.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Atheist... jos vaan jaksat niin ois ihan jees jos tekisit yhden sellaisen oikein kattavan postauksen siitä turnauksesta.

elieli: laittaisit tarkan paikan, kulkuyhteydet (eli minne Junalla/bussilla) ja miten sieltä pääsee turneepaikalle. jonkinmoista aikataulu moskaa jos mahdollista niin myöskin vois lyödä pöytään. tartteeko paljonkin cubeja mukaan? mahollisesti yhteystietojasi niin osaavat nekin jotka sit ajavat sata kilometriä paikasta ohi (mitä?? en toki tarkoita itteäni... >___>) onko lähistöllä kaupan tapaista vai pitääkö puoli autoa täyttää ruoskapurilaisilla jo lähtiessä? yms. ja mielellään silleen mahollisimman lähiaikoina tämä ku eihän tässä enää jumalattoman montaa viikkoa oo notta pääsee ruoskimaan =P

ijuka: Lopeta ruoskiesi raiskaaminen.... elät kauemmin =P >__>

VilNess: pikainen varoituksen näköinen. tulen syyskuussa poikkeamaan Rovaniemellä. jos mahollista ja aikataulu natsaa niin saatanpa poiketa kahtomaan minkälaanen mökki teikällä on. aikatauluista on vielä turha udella paljoakaan mutta kerroinpahan vaan notta Rovaniemellä poikkeaminen kuuluu mun ja kaverini syyskuun suunnitelmiin eet silleen-
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
jees eli
paikka olisi toivakka joka on noin 25km jyväskylästä.

jos junia menee niin please menkää lievestuorelle ja jos olet bussilla liikenteessä niin sit toivakkaan\viisarimäkeen.sieltä voin luvata että saatte kyydin.Jos pääsette vaan jyväskylään asti niin kyydin hommaaminen on vähän hankalempaa mut luultavati onnistuu.

kauppa olis 5km turnee paikalta. Cubeja jos mahdollista niin 7,en oikein saa millään niitä lainkas.

aikataulu on aika hankala sanoo mut singles ja doubles tulee olemaan lauantaina. ajattelin aloitella doublesit joskus 1 tai jotain.

olisko lisää kysyttävää?

0442569004

p.s. turnaus maksusta en ole päättänyt vielä mut mietiskelin et maksais 15 kaikkeen mut koko potti menis singles ja doublesiin,eli lowtierit ja muut olis lähinä vaan hauskan pitoa ilman mitään palkintoa,vai haluuko joku voittaa 5e?
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
ok kiitoksia infosta. seinäjoelta saattaa joutaa useampi cube+melee mukaan. (sanotaan vaikka notta 4 kpl cubeja + saman verran meleitä. pitä kysellä poijilta mutta luulisin hoituvan) ja jotta ei vaan loppuis töllöt kesken niin tarpeen tullen täältä joutaa autoon mukaan yks minitöllö =P.

turnaus maksut.... lopullisella pääätöksellä ei niin väliä mutta tuo ehdotus passaa ja samoin se 20e passaa mulle. ei oo niin väliä. musta ois vaan ihan jees jos LT:stäkin jotai tienais.... vaikka sit vain sen 5 eskoo mutta se on sit sen ajan onkelma. Olen kaikille vaihtoehdoille avoin.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Pidetään toi 15 € maksu koko turnauksesta pois, ihan vaan sen takia että jos kaikki (kuten mä) ei pääse joka päivänä osallistumaan, niin ei tarvi maksaa koko summaa siitä että osallistuu yhteen.
Tottakai jos tehdään poikkeus sääntö niiden osalta jolla yksinkertaisesti on esteitä ja maksaa potin suhteeseen se oikean summan.


HOX oululaiset.
On Olemassa mahdollisuus että lähden ajamaan keskiviikkona 5.9 kohti helsinkiä, ajattelin yöpyä jossain jyväskylän kohdalla. Mikäs sen parempi vaihtoehto kuin otan teidät kyytiin, tuette vähä bensarahoja ja saatte keskiviikko iltana matkan jyväskylään. Koulusta teillä tosin pitää ottaa vapaata.

Jos ei oululaiset pääse niin voisin ite tulla nukkumaan turnaus paikalle keskiviikko-torstai yöksi. OK?
onko teillä sisällä tilaa peräkontilliselle musa-tavaraa?

Rokenroll.
 

udikq

Smash Apprentice
Joined
Mar 9, 2006
Messages
166
Location
Kankaanpää, Finland
No siis, totta kai sitä haluais, että kaikesta voi saada rahaa. Mutta onhan tämäki viime kädessä turnauksen järjestäjän päätettävissä. Ehkä tuon könttämaksun vois tässä turnauksessa unohtaa, koska tuo 20e ei selvästi kaikille käy ja kaikki eivät pääse mukaan alusta alkaen. Eli mentäis vanhan kaavan mukaan vielä tämä, niin niitä osallistujiakin kummasti riittäis kaikkeen...
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
Joo mä alan olemaan samaa mieltä että vanhan kaavan mukaan ne osallistumis maksut.

Vilness
muuten varmasti voisit tulla meille yöks ja tilaa varmasti löytys jostain,mut ite en tule paikan päälle ku vasta perjantaina joskus 3. toki jos ei sua haittaa chillailla mun porukoittenkaa niin tuskin mikää estää sitä että et voisi sielä yöpyä.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
OK. soitan serkulle ja menen sen luo yöksi.
Hyvä ehkä niin, muuten ei sais nukuttua. Tämä varmaan vaikuttaa siihen että oululaiset eivät tule mukaan.
 

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Joined
Aug 9, 2005
Messages
323
jeps jeps, josko mäki vaikka ilmottaisin että oon tulossa, aikataulusta en vielä tiedä, enkä sitä mihin asti pääsen ja millä. mutta ilmottelen sit ku tiiän ens viikolla aikatauluista tarkemmin jne jne...
saisin varmaanki yhen cuben ja SSBM:n mukaan täältä, eli siinä olis sit 6 ??? mutta tuon jos on tarvis.
notta sellasta tällä kertaa
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Höhöh.

Joo menenki Junalla helsinkiin ja seuraava juna helsingistä jyväskylään mihin pääsen on lauantaina aamupäivällä siellä.

Saanko kyydin turnauspaikalle? voin maksaa jos siitä on kii.
EDIT: juna olisi lievestuoreella klo 11:00 lauantaina. Onnistuuko?

Rokenroll.
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
voinhan mä sen tuoda, pitää vaan laittaa muistilappuja ympäriinsä et muistan ottaa sen messiin :D
Jaaha, mitenhän meinasit muistaa tehdä ne muistilaput?

Hei Tiimikaveria oisin vailla. Jos kelpaa eteenpäin smashia spammavaa, mutta kumman hyvin niillä osuva Mario tiimikaveriksi niin kertokaa pois :p
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Hei Tiimikaveria oisin vailla. Jos kelpaa eteenpäin smashia spammavaa, mutta kumman hyvin niillä osuva Mario tiimikaveriksi niin kertokaa pois :p
Jotenkin minulla on sellainen hytinä ettet minua tiimiisi halua, mutta sanonpa kuitenkin että olen tiimikaveria vailla myöskin, mutta kuten myös wmk tiemmä, joka ei minua myöskään tiimiin huoli sen takia että peach ja samus on molemmat support hahmoja ja muuta roskaa. >_> Menen cocon kanssa ehdottomasti jos se tulee, mutta en usko, joten... Udikku on tiemmä kans tiimikaveritta kun Ijuka ja TK menee keskenään, neutroni voisi tiemmä mennä heplo sinun kanssa tai sitten kvf:än kanssa, kvf on tiemmä vapaa ja uchista en nyt ole varma tuleeko se sinne.

Että tämmöistä olen kuullut.
 

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Joined
Aug 9, 2005
Messages
323
jos Über ei tule niin oon Bëstin tiimikaveri, muuten oon kyllä vapaa. low tier tiimeissä sama juttu. mutta katsotaan katsotaan.. :D
 

PeliQ-^

Smash Cadet
Joined
Aug 8, 2007
Messages
43
Location
Finland, Tampere
Hyvä kreivi ku muistit. tällä hetkellä tosiaan vaikuttaa notta Uber on tulossa mutta mahollinen YO-este voi vielä estää hänen pääsynsä.... näin käydessä tyhjätään molempien teamssien Potit =D.

Joopa joo terveisiä tampereelta. tässä kirjoittelee bËsti >_>

Peki.... katellaan ens viikolla <_<
 

TelpeFion

Smash Lord
Joined
Aug 25, 2004
Messages
1,203
Location
Helsinki, Finland
KVF, miten ajattelit mennä? Jos minä ja ehkä pari muuta täältä ajamme autolla, tulisitko kyytiin? Vihti ei taida kovin paljoa syrjässä reitiltä olla.
 

heplo

Smash Cadet
Joined
Jun 29, 2006
Messages
57
Mani matsii Julle. Voisin kyllä periaatteessa Samo tiimata sinunkin kanssa, jos sopii.
 

NeutralDamage

Smash Journeyman
Joined
Dec 4, 2006
Messages
225
Location
Espoo, Finland
Joo, pääsen tulemaan turnaukseen ja voin tiimata sun kanssa heplo. Uchista en ole vielä satavarma onko tulossa, mutta kyllä se mun mielestä ainakin tiimeissä mua parempi on joten siltä kannattaa kans kysellä jos ei oo viel sopivaa tiimikamua löytänyt.
Jos wmk saa auton käyttöön niin tullaan sillä, ja saataisiin varmaan pari telkkua + 2 wii:tä tuotua samalla kyydillä. Mutta jos ei niin julkisilla tulen. Siitä puheenollen ei olisi pahitteeksi jos kertoisit atheist vähän infoa siitä miten sinne kannattaa lähiseuduilta(Jyväskylä jne..) julkisilla tulla, ja tarkka osoitekin ois ihan hyvä tietää.

Turnaustavote: Voittaa bEstin kirby ;P
 
Top Bottom