Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
KVF:
Mä pääsen duunista perjantaina klo 15, ja tossa kun kattelin niin tulisin todennäkösesti joko 17.30 tai 18.30 lähtevällä bussilla ja ne ois perillä siellä Vihdissä vastaavasti 18.10 ja 19.10. Jos sulla on duunia niin tuo jälkimmäinen ois varmaan parempi? Pääsetkö hakemaan mut sieltä bussiasemalta, vai pääsisinkö sieltä jotenkin helposti omin nokkineni teille?
Tuon mukanani vähän grillailtavaa, jotain juotavaa ja oman ruoskan tietty =). Puhuit että saisit käyttöön kaksi telkkua? Jos näin niin mä voisin ottaa yhden Wiin ja meleen muistikortin kera mukaan myös?
Mä oon sitten murjonut botteja falacolla, joten varaudu elämää haasteellisempaan falcodittoon. Voimasuhteet hoidetaan tarpeen tullen tasasiksi riittävällä nestetankkauksella
.
Sankarit seinäjoen:
Viime turneessa ei tullu pelailtua niin palajoa, joten nyt miitin yhteyressä asia korjattaneen. Zäpin synttäreiden kunniaks lupaan pelata ainakin yhden matsin jollain muulla kuin high/top-tiereillä.Eiköhän tästä saada hauska miitti aikaseks
.
KVF
joo meillä muuttu pikkaisen aiottu suunnitelma: emme ihan ehdikkään tuolla aikaasemmalla junalla tulemaan töiden takia mutta mutta sillä myöhemmällä me olemme päättäneet tulla joten olemme Riihimäen juna-asemalla kello 19.07 jolleivat junat nyt ihan radikaalisti päätä myöhästellä. Meillä ei oo tippaakaan hajua mitä pittääs napata mukaan =P mutta ainaki nyt sen ruoskan vois tuosta napata ^_^. Kerro ihmeessä jos tarvii jotai esim: omaa petitsydeemiä tai muuta. Ruokaa & juomaa tarvittaessa pittää kahtoa mieluummin sieltä sit jostaki...
mä voisin kanssa ihan vaan juhlan kunniaksi haastaa netroni ja KVF teitä falcodittoihin =P
mun falco on sellaista taidetta ettei oo tottakaan =). sit jos ja kun oikein pertsiilleen menee niin lemppaan falcon ja kylvän Linkillä kaikkea mitä taskuista löytyy =P.
Mutta joo näillä mennään ja Tässä on vielä pari päivää aikaa latautua sinne tulemiseen =D
... "YHYY SAAN PELATA VAIN PEKIN KANSSA!!!!!!!!!!!!!!" -_- Ahneudella rajaa? Saisin minäkin pelata jonkun Pekin tasoisen pelaajan kanssa vaikka kerran viikossa -_- Ihmeellistä valittaa tuommoisesta. Tule itse käymään?Jotkut tulee sit täällä oulussakin käymään, niin ei tarvi jäädä tänne kitumaan pekin ja muiden kanssa kun ei päässyt mukaan (isä ei antanut junarahaa, prkl). Sitten jotenki pitäisi se Cebbo houkutella tänne sieltä Muhokselta kun se on mulle sanonu että tulee joskus käymään.
Edit: Oho, löysin jonku randomin suomalaisen foorumeilta, paha vaan että se ei ole pm:iä laittanu päälle eikä muitakaan yhteystietoja niin paha saada sanaa suomen turneeskenestä. >_>
http://www.smashboards.com/showpost.php?p=2668353&postcount=25
Ei tuo ollut semmonen vinevine postaus, kunhan mainitsin asiasta, olisin käväissyt seinäjoella jos oisin saanu siihen paluumatkaan rahaa, mutten sitten saanu ja nyt kismittää. >_> Ihmiset lähti hesaan bilettämään niin tietenkin sinne oisin mukaan halunnut. Best on jotain myös huhuillut että tulee jossain vaiheessa täällä Oulussa käymään. Jos oisin porho niinkuin eräät niin hyppäisin heti ekalla junalla hesaan. >_> Peki tulee tänään perjantaina takaisin, se on sentään hyvä juttu.... "YHYY SAAN PELATA VAIN PEKIN KANSSA!!!!!!!!!!!!!!" -_- Ahneudella rajaa? Saisin minäkin pelata jonkun Pekin tasoisen pelaajan kanssa vaikka kerran viikossa -_- Ihmeellistä valittaa tuommoisesta. Tule itse käymään?
Mistä tulikin mieleen, seuraavan reilun viikon olen yksin kotona, eli tänne voi tulla jos haluaa... Voisi pelata semipaljon jne >_>
Kysyn kai tänään, että saanko sitä tilaa käyttöön... Jos saan, niin järjestän sen turneen tod. näk. syyslomalla (eli lokakuussa?).NOh anyway, ouluun olis kova sana ens turnaus.
Sinulta ei kysytäet ^_^ ^_^^
EDIT:
Qtio sanoo: "koska olen tällainen mulskumursu tamperelainen niin totta kai tulen mukaan. pakkohan täältä tampereelta on pois päästä. päähän täällä vain hajoaa -_-'ä. Eli joo olen kiinnostunut toivakan turneesta. voisin ilmestyä paikalle pukeutuneena elvikseen ja laulaisin teille hienoja kappaleita " Qtio kuittaa... ^_^
Täältä on vielä homompi tulla kun on pidempi välimatka. Bussilla menee noin 4 tuntia ja maksaa 23 e yhteen suuntaan opiskelijalta, ja junalla maksaa toista sataa kun pitää kiertää tampereen kautta ja sieltä uuteen junaan. >_> Jyväskylä itessään on kiva paikka tosin. ^_^Joo, tulen mihin vaan. Jyväskylä on kyllä ehkä homoin paikka tulla täältä. Yks bussi päivässä. Tai sitte täytyy kiertää tampereen kautta ja sieltä junalla. Ja vittumaisinta juuri on se, että jyväskylä on tästä reilu 200km päässä. >_>
Joo, tulen mihin vaan. Jyväskylä on kyllä ehkä homoin paikka tulla täältä. Yks bussi päivässä. Tai sitte täytyy kiertää tampereen kautta ja sieltä junalla. Ja vittumaisinta juuri on se, että jyväskylä on tästä reilu 200km päässä. >_>
Täältä on vielä homompi tulla kun on pidempi välimatka. Bussilla menee noin 4 tuntia ja maksaa 23 e yhteen suuntaan opiskelijalta, ja junalla maksaa toista sataa kun pitää kiertää tampereen kautta ja sieltä uuteen junaan. >_> Jyväskylä itessään on kiva paikka tosin. ^_^
Seinäjoelle maksaa täältä junalla kans tyyliin 23 e. x_x Että sama periaatteessa mennä bussilla sinne, matkan aikana on semmoista herkkua kuin leffat sentään tosin ku junassa ja juna on suoraan jyväskylään kalliimpi ja peräti hitaampi.Me täältä sjoelta lähetään hyvin suurella todennäköisyydellä tuonne sit autolla tai tarvittaessa jopa parilla notta periaatteessa siinä vois olla kiertotie osalle. toki en tässä ja nyt lupaa kyllä yhtään mitään varmaksi tai muutakaan mutta himotti vaan heittää vaihtoehto ilmoille