• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Finnish Topic (Power Rankings in separate topic)

heplo

Smash Cadet
Joined
Jun 29, 2006
Messages
57
Rautanyrkki 8 lienee seuraava Smash-turnaus Helsingissä. Tapahtuma on luultavasti tämän vuoden puolella, muuta ihmeellisempää infoa tapahtumasta ei vielä ole.
 

training_master(KVF)

Smash Journeyman
Joined
Aug 9, 2005
Messages
323
KVF:

Mä pääsen duunista perjantaina klo 15, ja tossa kun kattelin niin tulisin todennäkösesti joko 17.30 tai 18.30 lähtevällä bussilla ja ne ois perillä siellä Vihdissä vastaavasti 18.10 ja 19.10. Jos sulla on duunia niin tuo jälkimmäinen ois varmaan parempi? Pääsetkö hakemaan mut sieltä bussiasemalta, vai pääsisinkö sieltä jotenkin helposti omin nokkineni teille?

Tuon mukanani vähän grillailtavaa, jotain juotavaa ja oman ruoskan tietty =). Puhuit että saisit käyttöön kaksi telkkua? Jos näin niin mä voisin ottaa yhden Wiin ja meleen muistikortin kera mukaan myös?
Mä oon sitten murjonut botteja falacolla, joten varaudu elämää haasteellisempaan falcodittoon :laugh:. Voimasuhteet hoidetaan tarpeen tullen tasasiksi riittävällä nestetankkauksella:chuckle:.

Sankarit seinäjoen:

Viime turneessa ei tullu pelailtua niin palajoa, joten nyt miitin yhteyressä asia korjattaneen. Zäpin synttäreiden kunniaks lupaan pelata ainakin yhden matsin jollain muulla kuin high/top-tiereillä ;).Eiköhän tästä saada hauska miitti aikaseks:cool:.
KVF

joo meillä muuttu pikkaisen aiottu suunnitelma: emme ihan ehdikkään tuolla aikaasemmalla junalla tulemaan töiden takia mutta mutta sillä myöhemmällä me olemme päättäneet tulla joten olemme Riihimäen juna-asemalla kello 19.07 jolleivat junat nyt ihan radikaalisti päätä myöhästellä. Meillä ei oo tippaakaan hajua mitä pittääs napata mukaan =P mutta ainaki nyt sen ruoskan vois tuosta napata ^_^. Kerro ihmeessä jos tarvii jotai esim: omaa petitsydeemiä tai muuta. Ruokaa & juomaa tarvittaessa pittää kahtoa mieluummin sieltä sit jostaki...

mä voisin kanssa ihan vaan juhlan kunniaksi haastaa netroni ja KVF teitä falcodittoihin =P
mun falco on sellaista taidetta ettei oo tottakaan =). sit jos ja kun oikein pertsiilleen menee niin lemppaan falcon ja kylvän Linkillä kaikkea mitä taskuista löytyy =P.

Mutta joo näillä mennään ja Tässä on vielä pari päivää aikaa latautua sinne tulemiseen =D

jeps, kaikki on selvitetty ja näemme sovittuihin aikoihin sovituissa paikoissa! :D
oottakaas kuulkaa jäbät ku näette mun royn, se on aika taidetta, ja y link varsinki, ei oo enää mikään ihan hirvee nyyppä hahmo, mitä se oli viime turneessa! mutta mutta, näillä mennään ja sit tulee tasavertasesti turpaan kaikille, myös mulle!" :D
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Jotkut tulee sit täällä oulussakin käymään, niin ei tarvi jäädä tänne kitumaan pekin ja muiden kanssa kun ei päässyt mukaan (isä ei antanut junarahaa, prkl). Sitten jotenki pitäisi se Cebbo houkutella tänne sieltä Muhokselta kun se on mulle sanonu että tulee joskus käymään.

Edit: Oho, löysin jonku randomin suomalaisen foorumeilta, paha vaan että se ei ole pm:iä laittanu päälle eikä muitakaan yhteystietoja niin paha saada sanaa suomen turneeskenestä. >_>

http://www.smashboards.com/showpost.php?p=2668353&postcount=25
 

Ijuka

Smash Ace
Joined
Aug 16, 2004
Messages
673
Jotkut tulee sit täällä oulussakin käymään, niin ei tarvi jäädä tänne kitumaan pekin ja muiden kanssa kun ei päässyt mukaan (isä ei antanut junarahaa, prkl). Sitten jotenki pitäisi se Cebbo houkutella tänne sieltä Muhokselta kun se on mulle sanonu että tulee joskus käymään.

Edit: Oho, löysin jonku randomin suomalaisen foorumeilta, paha vaan että se ei ole pm:iä laittanu päälle eikä muitakaan yhteystietoja niin paha saada sanaa suomen turneeskenestä. >_>

http://www.smashboards.com/showpost.php?p=2668353&postcount=25
... "YHYY SAAN PELATA VAIN PEKIN KANSSA!!!!!!!!!!!!!!" -_- Ahneudella rajaa? Saisin minäkin pelata jonkun Pekin tasoisen pelaajan kanssa vaikka kerran viikossa -_- Ihmeellistä valittaa tuommoisesta. Tule itse käymään?

Mistä tulikin mieleen, seuraavan reilun viikon olen yksin kotona, eli tänne voi tulla jos haluaa... Voisi pelata semipaljon jne >_>
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
... "YHYY SAAN PELATA VAIN PEKIN KANSSA!!!!!!!!!!!!!!" -_- Ahneudella rajaa? Saisin minäkin pelata jonkun Pekin tasoisen pelaajan kanssa vaikka kerran viikossa -_- Ihmeellistä valittaa tuommoisesta. Tule itse käymään?

Mistä tulikin mieleen, seuraavan reilun viikon olen yksin kotona, eli tänne voi tulla jos haluaa... Voisi pelata semipaljon jne >_>
Ei tuo ollut semmonen vinevine postaus, kunhan mainitsin asiasta, olisin käväissyt seinäjoella jos oisin saanu siihen paluumatkaan rahaa, mutten sitten saanu ja nyt kismittää. >_> Ihmiset lähti hesaan bilettämään niin tietenkin sinne oisin mukaan halunnut. Best on jotain myös huhuillut että tulee jossain vaiheessa täällä Oulussa käymään. Jos oisin porho niinkuin eräät niin hyppäisin heti ekalla junalla hesaan. >_> Peki tulee tänään perjantaina takaisin, se on sentään hyvä juttu.
 

NHJ

Smash Journeyman
Joined
Aug 30, 2005
Messages
247
Location
Kajaani,Finland
lol? jos mäki saisin ees omantasostani vs pelata kerran viikossa niin ois hyvä :D julle nyt on kato aina mitä on:laugh::laugh::laugh:
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Haha, Jullen aliarvioiminen kannattaisi loppua jos mies kerta tekannutki.

Joo, PEKI: meikä tulee sit teille perjantai-lauantain väliseen yöhön yöksi jos sopii, OK?
jos ei sovi niin ilmoita vaikka PM:llä niin tiedän etsiä majapaikkaa muualta.

Ehtis pelata perjantai illalla jonki aikaa, mut on aika aikanen herätys niin ei hirveön myöhään viitti pelata.

NOh anyway, ouluun olis kova sana ens turnaus, nyt on kyllä itellä auto mut lomat on vähissä... tietysti jos oulun tyypit tulee kyytiin mukaan esim. tampereelle ja maksaa bensasta osan (perkeleen kallista eikä loppua näy :/ ) niin se saattaisi onnistua.

Mut joo....
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland
NOh anyway, ouluun olis kova sana ens turnaus.
Kysyn kai tänään, että saanko sitä tilaa käyttöön... Jos saan, niin järjestän sen turneen tod. näk. syyslomalla (eli lokakuussa?).

Täältä sais ainaki 3 tvtä, joten joidenki pitäs tuoda muutama töllötin.
Pelikoneita täältä sais öö 5 tai 6, meleitä 3 tai 4.

Editoin sitten kun saan tiedon. >_>
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Tällä kertaa pitää mennä sit aikasin nukkumaan ku herätys n. klo 7:00 X_x

ei viittis 4. asti valvoa :p
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
En sit tiedä mihin aikaa teillä on syysloma ja se oulun turnaus mut 7-9 päivä vois varmaan pitää mun vanhempien kämpil turnaus/smashfesti. Ne asuu semmoisessa paikassa kun toivakka eli ihan jyväskylän lähellä ja siel olisi aika hyvät tilat nimittäin se on suht iso kamppä. en sit tiedä meneekö se päällekäin sen oulun kanssa ettei ihmiset saa rahaa. Olisko kiinostusta?
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Jyväskylä on sen verran hieno paikka notta kyllä sinne päin aina kelpaa turneeseen ajella notta ei sen puoleen. eli minä ainakin olen kiinnostunut. varsinkin kun se on ihan kelpo ajomatkan päässä meikälääsen kotikonnuista. ^_^

varsinkin kun seuraava turnee lienee tiedossa tyyliin aikaisintaan lokakuussa ja muutenkin ihan pelkkää puhetta ollu toistaiseksi joten siitnäkin mielessä tämä voisi olla enemmän kuin tervetullut ratkaisu.

EDIT:

Qtio sanoo: "koska olen tällainen mulskumursu tamperelainen niin totta kai tulen mukaan. pakkohan täältä tampereelta on pois päästä. päähän täällä vain hajoaa -_-'ä. Eli joo olen kiinnostunut toivakan turneesta. voisin ilmestyä paikalle pukeutuneena elvikseen ja laulaisin teille hienoja kappaleita " Qtio kuittaa... ^_^
 

Peki

Smash Journeyman
Joined
Mar 31, 2006
Messages
236
Location
Oulu, Finland
Tulen tietysti.
Pitää vaan saada ensin tieto, saanko sitä tilaa käyttöön. Se mulsku jolta pitäs kysyä ei ollu paikalla.
 

PeliQ-^

Smash Cadet
Joined
Aug 8, 2007
Messages
43
Location
Finland, Tampere
EDIT:

Qtio sanoo: "koska olen tällainen mulskumursu tamperelainen niin totta kai tulen mukaan. pakkohan täältä tampereelta on pois päästä. päähän täällä vain hajoaa -_-'ä. Eli joo olen kiinnostunut toivakan turneesta. voisin ilmestyä paikalle pukeutuneena elvikseen ja laulaisin teille hienoja kappaleita " Qtio kuittaa... ^_^

Hei... Mitä sie olet tunkemaan sanoja suuhuni? Kai se on laitontakin ^_^

<_< Kaikki varmaankin tuntevat sen meikän niin enpä jaksa itseäni esitellä.

Tänään tuli kuvattua pari matsia Tampereen Eliitisteiltä, mutta kun ensimmäinen uppi stoppasi 62%:n ~tunnin jälkeen päätin jättää asian sikseen <_<. Jos saan itseni hommattua jostain koneen jossa on kunnon nettiyhteys niin saatte kyllä Tamperelaisia Tunareita ihailtavaksi.

Niin ja kuten kaikki ovat varmaan kuulleet, Tampereelle on suunnitteilla turnaus loka-marraskuulle, jahka saan porukat hävitettyä jonnekkin viikonlopuksi. Asiaan palaillaan joskus jos ei muita turnauksia ole tulossa.


Tampere>Hyllykallio :lick:
 

udikq

Smash Apprentice
Joined
Mar 9, 2006
Messages
166
Location
Kankaanpää, Finland
Joo, tulen mihin vaan. Jyväskylä on kyllä ehkä homoin paikka tulla täältä. Yks bussi päivässä. Tai sitte täytyy kiertää tampereen kautta ja sieltä junalla. Ja vittumaisinta juuri on se, että jyväskylä on tästä reilu 200km päässä. >_>
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Joo, tulen mihin vaan. Jyväskylä on kyllä ehkä homoin paikka tulla täältä. Yks bussi päivässä. Tai sitte täytyy kiertää tampereen kautta ja sieltä junalla. Ja vittumaisinta juuri on se, että jyväskylä on tästä reilu 200km päässä. >_>
Täältä on vielä homompi tulla kun on pidempi välimatka. Bussilla menee noin 4 tuntia ja maksaa 23 e yhteen suuntaan opiskelijalta, ja junalla maksaa toista sataa kun pitää kiertää tampereen kautta ja sieltä uuteen junaan. >_> Jyväskylä itessään on kiva paikka tosin. ^_^
 

ZäP

Smash Apprentice
Joined
Dec 12, 2006
Messages
110
Location
Rovaniemi, Finland prkl
No, minullakin löytyy kiinnostusta, että ainakin toisen seinäjokisen saa paikalle bestin lisäksi ja nyt kun on se prkl ajokortti, niin team s-joki voi varmaan ajaa itse itsensä paikalle... Mutta olen tulossa jos vaan pääsee...
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
Joo, tulen mihin vaan. Jyväskylä on kyllä ehkä homoin paikka tulla täältä. Yks bussi päivässä. Tai sitte täytyy kiertää tampereen kautta ja sieltä junalla. Ja vittumaisinta juuri on se, että jyväskylä on tästä reilu 200km päässä. >_>
Täältä on vielä homompi tulla kun on pidempi välimatka. Bussilla menee noin 4 tuntia ja maksaa 23 e yhteen suuntaan opiskelijalta, ja junalla maksaa toista sataa kun pitää kiertää tampereen kautta ja sieltä uuteen junaan. >_> Jyväskylä itessään on kiva paikka tosin. ^_^

Nyt o ehkä pikkaasen liian aikaasta sanoa mitään varmaa saati luvata mitään mutta heitänpä vain asian ilmoille ku mieleen tuli.

Me täältä sjoelta lähetään hyvin suurella todennäköisyydellä tuonne sit autolla tai tarvittaessa jopa parilla notta periaatteessa siinä vois olla kiertotie osalle. toki en tässä ja nyt lupaa kyllä yhtään mitään varmaksi tai muutakaan mutta himotti vaan heittää vaihtoehto ilmoille
 

Samochan

Smash Master
Joined
Jun 2, 2006
Messages
3,450
Location
I'm in your house, dsmashing your tv
Me täältä sjoelta lähetään hyvin suurella todennäköisyydellä tuonne sit autolla tai tarvittaessa jopa parilla notta periaatteessa siinä vois olla kiertotie osalle. toki en tässä ja nyt lupaa kyllä yhtään mitään varmaksi tai muutakaan mutta himotti vaan heittää vaihtoehto ilmoille
Seinäjoelle maksaa täältä junalla kans tyyliin 23 e. x_x Että sama periaatteessa mennä bussilla sinne, matkan aikana on semmoista herkkua kuin leffat sentään tosin ku junassa ja juna on suoraan jyväskylään kalliimpi ja peräti hitaampi.
 

udikq

Smash Apprentice
Joined
Mar 9, 2006
Messages
166
Location
Kankaanpää, Finland
Kyllähän sitä autolla kelpais mennä, kunhan siitä vaan tulee taloudellista hyötyä. Onhan mun periaatteessa pakko tulla joko sjoelle tai sitte jonnekki sinne sjoen ja jkylän välimaastoon, että pääsen kyytiin. Mutta mielelläänhän sitä menee vaikka eka sjoelle, huolimatta siitä, että matka-aika saattaa pidentyä. >_>
Toisaalta saatan iteki saada auton käyttöön hyvällä tuurilla. Mene ja tiedä. Täytyy vatvoa vähän myöhemmin sitte.
 

bËst^

Smash Journeyman
Joined
Dec 6, 2006
Messages
219
Location
Hyllykallio, Finland
niinp turhapa sitä on tässä ja nyt vatvoa kun mikään ei ole vielä varmaa mutta vaihtoehto on nyt ajoissa heitetty ilmoille ^_^.

pittää kahtoa sit ajankohtaa tarkemmin ku sen aika koittaa ja tietää enemmän. mutta ainakin lähemme sillä kannalta varmaan suunnitelemaan omaa menoamma notta jos siin saa avustettuu muitakin niin se o pelkkää plussaa
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
Puhuin asiasta iskälle äsken ja sano että mietiskelee,joka kertoo mulle et se on suht varma homma mut en ihan viel kuitenkaa lupaa. joo ite varmaan lähen yhen kaverin kanssa täältä ypäjältä autolla et sinne mahtuu muutama jos se autaa ketään. ja niille ei hevosihmisille ypäjä on jossain tampereen ja turun välissä. junia ja busseja menee forssaan ja loimaalle,me voitas sieltä hakee sit kyytiin. En keksi nyt mitään muuta. väsyttää ihan liikaa.
 

^^julle^

Smash Apprentice
Joined
Oct 5, 2005
Messages
124
minä minä minä.... pelikoneet jo himottaiskin... on nimittäin sen verran kivaa aina matkalla :D mitä pitempi matka sen parempi :D
 

atheist

Smash Apprentice
Joined
Apr 3, 2006
Messages
77
juu eli turnaus on nyt varmistettu että kaikki sit keski-suomeen! Cubeja ja telkkuja saa tuoda niin paljon ku mahdollista koska ite omistan vaan yhen consolin ja saan ehkä yhen lainaks. kaikki T.V mitkä mahtuu mukaan niin tuokaa koska tilaa kyllä on.Mitäs mieltä porukka on siitä pekin ehdotuksesta,et olisko se yks maksu ja sit voi osallistua kaikkeen vai?
 

VilNess

Smash Champion
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,603
Location
Finland
Jees, ja kyllä turnauksen järkkääjän pitää hommata musta niitä Teeveitä kuiten, vähän pöljää jos aletaan hirveästi tuomaan TV:tä paikan ulkopuolelta.
Kavereilta ym. varmaan saa lainaa.
Ilmoita päivämäärä niin voin pikusenkaan sanoa pääsenkö, tiukkaa on ens kuun puoleenväliin asti.
 
Top Bottom