• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
jumpy, vat het niet zo persoonlijk op ;)
wat je zegt wilt ie juist doen. het testen in een competatieve omgeving. en wat is meer competatief dan een toernooi? :)
btw zou ik ook niet uitgaan van de mening van 1 persoon die claimt voor de hele community te spreken.
ik zie hier anders al een paar mensen die LM een kans willen geven ;)

en is het kiezen van een counterstage juist niet zo dat je dan een voordeel over je tegenstander hebt?
als het een hoofdstage was, is het natuurlijk een ander verhaal. maar echt als counterpick denk ik dat het moet kunnen
Zelfs Amerikanen zeiken over Luigi's Mansion. Btw, als je dit probeert, doe het dan wel op een groot toernooi zodat ik win.
 

duo014

Smash Cadet
Joined
Oct 25, 2007
Messages
28
Location
Belgium Europe
Counterstages vind ik persoonlijk grote bull..

Mappen als luigi's mansion, delphino plaza en dergelijke die bedoelt zijn als counter vind ik al niet waardig meer.
ofwel vliegen je pijlen tegen een object aan (luigi's mansion).
Ofwel komt er toch wel opeens die ene muur waar je handig gebruik van kan maken...
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Luigi's Mansion is een stage waar een character of heel goed op is of heel slecht. Sommige characters kunnen daar combos van 0 tot 60% doen met goede DI en sommige kunnen echt helemaal niks daar. De 'ceiling games' zijn niet makkelijk om uit te voeren dus het is ook een soort van 'skill' maar aan de andere kant is het een 'cheap way to win'. Ik vind het zelf een kutstage omdat mijn character er niet echt goed op is. De mensen met characters die er goed op zijn zullen waarschijnlijk zeggen dat ze hem niet banned willen en andersom.

Ik vind ook dat Norfair niet geband moet worden, het is gewoon een eerlijke stage alleen moet je wel weten hoe je alle lava moet ontwijken en hoe je met de stage om moet gaan.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Of Norfair kun je makkelijk stallen en campen, heel saai en vervelend. Als MK kun je rond vliegen zonder de edge te pakken en met de edge is het nog veel gevaarlijker.
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Ik vind dat Norfair juist een beetje TEGEN Meta Knight is. De 5 platforms zorgen ervoor dat je character veel makkelijker terug op de stage komt. MK kan characters zoals Ike of ZSS veel minder makkelijk gimpen daar. De stage kan een low ceiling hebben, maar als je slim bent blijf je de hele tijd in het midden zodat je minder snel KO'd wordt. En het is ook een CP tegen Snake en Dedede. Niet alles draait ook om MK.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Dat is niet nodig, je **** veel te makkelijk een voorsprong behouden, en een voorsprong krijgen is met MK erg makkelijjk.
 

Kage Me

Smash Ace
Joined
Nov 22, 2008
Messages
537
Location
The Netherlands
Luigi's Mansion? Veel succes tegen Meta's Tornado. Dit willen jullie echt niet.

Kage me, als ik iets zeg meen ik dat. De COMMUNITY (ken je dat woord?) heeft dit besloten. Als je echt naar de betekenis van het woord had gekeken had je dit geweten. Er zijn redenen dat Norfair en Distant Planet niet geaccepteerd worden. Kun je alsjeblieft eerst de stages testen in een competatieve omgeving voordat je tot conclusies komt die de community grotendeels al onderuit heeft gehaald. Ik vat het erg beledigend op dat je niet luistert naar wat ik zeg.
Ik weet wat een community is. De opmerking die ik maakte was spottend.

Even serieus nu, want ik ben bang dat je iets over het hoofd ziet. Ik ben ook deel van de community, net als andere mensen die Norfair in een competitieve omgeving willen zien. Stagekennis is een deel van iemands vaardigheid, en dat erkent jouw deel van de community niet. Mijn deel wel. Voor jullie kant is ook iets te zeggen, en dat zie ik ook wel. Sterker nog, als je Brinstar ervanaf zou halen, had die lijst van jullie mijn steun (als gast, niet als TO). Ik vind alleen dat er ook toernooien gehouden moeten worden met een iets ruimere selectie. Wat jouw deel van de community ook zegt, er zullen altijd mensen zijn die een andere mening hebben. En zeg mij, waarom zou de minderheid geen toernooien krijgen?

Overigens, het was niet de bedoeling om je te beledigen. Sorry als dat toch gebeurd is.
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Dat is niet nodig, je **** veel te makkelijk een voorsprong behouden, en een voorsprong krijgen is met MK erg makkelijjk.
Het gaat niet alleen om Meta Knight, hij is gewoon overrated. Ja hij is de beste character van het spel, maar dat betekent niet dat hij onverslaanbaar is.
En Meta Knight is zo goed op Luigi's Mansion en daarom zou die stage geband moeten worden?
Meta Knight kan makkelijk gimpen op Yoshi's Island.
Meta Knight heeft een uitstekende Pressure Game op Battlefield.
Meta Knight kan veel beter gebruik maken van zijn recovery op Delfino Plaza.
Meta Knight kan andere characters nog makkelijker gimpen op Lylat Cruise.
Meta Knight kan goed omgaan met de platforms op Pokemon Stadium 1.

Moet ik doorgaan? Alleen maar omdat Meta Knight 'zo goed' op een stage is is nog geen reden om die stage te bannen. NIET ALLES DRAAIT OM META KNIGHT!
He's just overrated..

Edit:
Elke TO zou eigenlijk gewoon zijn eigen regels moeten gebruiken. De SBR list is 'recommended'. Als de regels je niet aanspreken, kom je toch gewoon niet?
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Het gaat niet alleen om Meta Knight, hij is gewoon overrated. Ja hij is de beste character van het spel, maar dat betekent niet dat hij onverslaanbaar is.
En Meta Knight is zo goed op Luigi's Mansion en daarom zou die stage geband moeten worden?
Meta Knight kan makkelijk gimpen op Yoshi's Island.
Meta Knight heeft een uitstekende Pressure Game op Battlefield.
Meta Knight kan veel beter gebruik maken van zijn recovery op Delfino Plaza.
Meta Knight kan andere characters nog makkelijker gimpen op Lylat Cruise.
Meta Knight kan goed omgaan met de platforms op Pokemon Stadium 1.

Moet ik doorgaan? Alleen maar omdat Meta Knight 'zo goed' op een stage is is nog geen reden om die stage te bannen. NIET ALLES DRAAIT OM META KNIGHT!
He's just overrated..

Edit:
Elke TO zou eigenlijk gewoon zijn eigen regels moeten gebruiken. De SBR list is 'recommended'. Als de regels je niet aanspreken, kom je toch gewoon niet?
Daar moet je moeite voor doen. Op " B" drukken is geen moeite doen.
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Het is je eigen schuld als je verliest door Tornado Spam, maar dat is nog geen reden om stages te bannen.
DK ownt MK op Luigi's Mansion.
 

Tiersie

Smash Ace
Joined
Sep 26, 2008
Messages
843
Location
Leiden, Netherlands, Europe
Nikenick said:
En Meta Knight is zo goed op Luigi's Mansion en daarom zou die stage geband moeten worden?
Weet jij hoeveel stages wel niet geband zijn vanwege Fox in melee? Dit is geen valid argument. Natuurlijk moet een stage die een character heavily favored geband worden.

Ik ben het voor de rest zwaar eens met Jumpman.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Nicknick, naast het feit dat Luigi's Mansion MK een oneerlijk voordeel geeft is het voor sommige characters nadelig. Het is op Luigi's Mansion niet mogelijk door het platform te springen, dus characters die sommige kwaliteiten niet bezitten zijn ook zwaar in het nadeel. Luigi's Mansion is ook een stage als Norfair, het wordt gewoon stallen omdat bepaalde characters te gevaarlijk worden zodra je in de buurt komt.

@Prince Shadow, het verschil tussen characters in Melee is nog veel groter dan dat tussen Sonic en meta Knight, ik zou niet zeiken.
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Jumpmen ( ja het is moeilijk om een naam goed te schrijven) , Luigi's Mansion geeft wel degelijk een oneerlijk voordeel en het is inderdaad voor sommige characters nadelig. Maar is dat niet de bedoeling van een COUNTERpick? Dat jouw character juist goed op die stage is en dat de character waar je tegen speelt er slecht op is. Begrijp me niet verkeerd, ik HAAT Luigi's Mansion. Ik train zelfs op die stage tegen characters die er goed op zijn. Maar ik vind het geen 'oneerlijke' stage. Wario Ware, Onett of Port Town Aero Drive, dat zijn oneerlijke stages of onspeelbare. 75M is ook een goed voorbeeld. Luigi's Mansion heeft een ceiling waar je gebruik van moet maken en je kan wel door het platform in het midden. Norfair heeft gewoon 5 platforms en wat 'irritante' lava soms maar het is een goede Counterpick.

En ik weet niet wat jouw playing style is maar ik stall niet op Luigi's Mansion of Norfair. De meeste pros doen dat ook niet. Kijk maar naar M2K, hij speelt juist snel, ongeacht welke stage.
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Wow, ik heb 1 set gekeken tussen m2k en ally. En die stallen allebei als de motherfocker. Ik weet niet hoe jij bij die onzin komt. Verdedigend spelen/stallen is zwaar beter dan offensief spelen in brawl.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Jumpmen ( ja het is moeilijk om een naam goed te schrijven) , Luigi's Mansion geeft wel degelijk een oneerlijk voordeel en het is inderdaad voor sommige characters nadelig. Maar is dat niet de bedoeling van een COUNTERpick? Dat jouw character juist goed op die stage is en dat de character waar je tegen speelt er slecht op is. Begrijp me niet verkeerd, ik HAAT Luigi's Mansion. Ik train zelfs op die stage tegen characters die er goed op zijn. Maar ik vind het geen 'oneerlijke' stage. Wario Ware, Onett of Port Town Aero Drive, dat zijn oneerlijke stages of onspeelbare. 75M is ook een goed voorbeeld. Luigi's Mansion heeft een ceiling waar je gebruik van moet maken en je kan wel door het platform in het midden. Norfair heeft gewoon 5 platforms en wat 'irritante' lava soms maar het is een goede Counterpick.

En ik weet niet wat jouw playing style is maar ik stall niet op Luigi's Mansion of Norfair. De meeste pros doen dat ook niet. Kijk maar naar M2K, hij speelt juist snel, ongeacht welke stage.
Pros stallen zeker.

Een counterpick moet wel eerlijk zijn, en ervaren Brawl spelers in Nederland zijn het meestal met me eens als ik zeg dat Luigi's Mansion dat niet is.
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Wow, ik heb 1 set gekeken tussen m2k en ally. En die stallen allebei als de motherfocker. Ik weet niet hoe jij bij die onzin komt. Verdedigend spelen/stallen is zwaar beter dan offensief spelen in brawl.
Meta Knight tegen Snake is gewoon een match up die zo gespeeld moet worden, net zoals Pit tegen Game and Watch heel saai is. Op zo'n hoog level doen ze alles om te winnen, maar dat doen ze op elke stage en niet alleen op Luigi's Mansion of Norfair. Norfair heeft ook een low ceiling dus de meeste characters kunnen daar zelfs eerder killen.
Meta Knight tegen Diddy is leuker:
http://www.youtube.com/watch?v=K41pCe5ORCY

Oh en:
Stalling: The act of deliberately avoiding any and all conflict so that one may make the game unplayable. Running away from an opponent to reach a better position is not stalling, while doing an infinite grab endlessly against a wall is. Any infinite chain grabs most end quickly after 300% has been reached so as to prevent excessive stalling.
Dus wie kraamt hier nou onzin uit? Ze stallen helemaal niet, leer wat de begrippen betekenen voor je ze gebruikt, is misschien wel slim. ;)

Pros stallen zeker.

Een counterpick moet wel eerlijk zijn, en ervaren Brawl spelers in Nederland zijn het meestal met me eens als ik zeg dat Luigi's Mansion dat niet is.
Weet je wel wat een counterpick betekent?
Een counterpick moet eerlijk zijn? Nee, een counterpick moet alles behalve eerlijk zijn. Daarom heet het ook een COUNTERpick. Ik kies niet voor niks Rainbow Cruise tegen Diddy omdat hij daar gewoon super slecht is. Ik kan hem op die stage COUNTEREN zoals het hoort op een COUNTERpick. Your logic fails.:confused:
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Meta Knight tegen Snake is gewoon een match up die zo gespeeld moet worden, net zoals Pit tegen Game and Watch heel saai is. Op zo'n hoog level doen ze alles om te winnen, maar dat doen ze op elke stage en niet alleen op Luigi's Mansion of Norfair. Norfair heeft ook een low ceiling dus de meeste characters kunnen daar zelfs eerder killen.
Meta Knight tegen Diddy is leuker:
http://www.youtube.com/watch?v=K41pCe5ORCY

Oh en:


Dus wie kraamt hier nou onzin uit? Ze stallen helemaal niet, leer wat de begrippen betekenen voor je ze gebruikt, is misschien wel slim. ;)



Weet je wel wat een counterpick betekent?
Een counterpick moet eerlijk zijn? Nee, een counterpick moet alles behalve eerlijk zijn. Daarom heet het ook een COUNTERpick. Ik kies niet voor niks Rainbow Cruise tegen Diddy omdat hij daar gewoon super slecht is. Ik kan hem op die stage COUNTEREN zoals het hoort op een COUNTERpick. Your logic fails.:confused:
Tegen wie doe je dat? Want niemand accepteert Rainbow Cruise.

Een counterpick moet eerlijk zijn maar een klein voordeel geven aan de persoon die verloren heeft.

Ik daag je hierbij uit om op Luigi's Mansion tegen mijn MK te spelen, dan zullen we zien wat eruit komt.
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Ik doe dat vaak op de AiB ladder of in online tourneys ( omdat ik zelf nog maar op 1 offline toernooi ben geweest en daar mocht je alleen de 4 starter gebruiken). Maar er zijn wel degelijk Toernooien die zulke Counterpicks toestaan (America en Europa). http://www.smashboards.com/showthread.php?t=187735

Mijn Wii is al 2 weken kapot, maar ik wil graag je Metaknight op Luigi's Mansion spelen. Het is een goede stage voor Meta Knight, dat weet ik. Het zal wel een 65:35 matchup zijn voor Meta Knight daarzo, maar Meta Knight heeft toch alleen maar goede Match ups.
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Wat kom jij hierbinnen denken alsof je alles weet, als 2 mensen allebei gaan campen dan is dat stallen. Dat is nou eenmaal zo.

Jumpman heeft trouwens gelijk, het moet een klein voordeel geven. Bij andere fighting games heb je niet levels die zoveel invloed hebben op het spel. Daarom is het bij ons een nieuw begrip om stages te counterpicken. Hoe kom jij erbij als nieuw persoon om ons uit te leggen dat counterpicks een gigantisch voordeel moeten hebben? Laat je gezicht zien voordat je dingen zoals dit zegt want je wordt gewoon aangekeken als een ignorante noob nu. En dit zeg ik niet voor mezelf maar voor jou.

Dus je moet een lijn leggen, of je banned stages die een te grote character voordeel geeft. Of je bant helemaal niks. Ik zou denken dat jij de eerste kiest dus leg je erbij neer dat sommige stages gewoon niet aanvaardbaar zijn.
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Wat kom jij hierbinnen denken alsof je alles weet, als 2 mensen allebei gaan campen dan is dat stallen. Dat is nou eenmaal zo.

Jumpman heeft trouwens gelijk, het moet een klein voordeel geven. Bij andere fighting games heb je niet levels die zoveel invloed hebben op het spel. Daarom is het bij ons een nieuw begrip om stages te counterpicken. Hoe kom jij erbij als nieuw persoon om ons uit te leggen dat counterpicks een gigantisch voordeel moeten hebben? Laat je gezicht zien voordat je dingen zoals dit zegt want je wordt gewoon aangekeken als een ignorante noob nu. En dit zeg ik niet voor mezelf maar voor jou.

Dus je moet een lijn leggen, of je banned stages die een te grote character voordeel geeft. Of je bant helemaal niks. Ik zou denken dat jij de eerste kiest dus leg je erbij neer dat sommige stages gewoon niet aanvaardbaar zijn.
Stallen is dat je het spel ONSPEELBAAR maakt, als 2 mensen allebei gaan campen dan is het spel nog steeds speelbaar. Het is misschien saai, maar de ene zal alles moeten ontwijken om dichter bij de andere te komen en dat is een manier van speelbaarheid. Dedede chaingrabs tegen een muur tot 500% ,dat is stallen. Zoals ik al zei, leer het begrip voordat je het gebruikt.

Mogen zogenaamde 'nieuwe personen' hun mening niet geven? Moet ik eerst 300 spammy one liners zoals jou maken voordat ik mijn mening mag geven ofzo? Heel goed argument, kan ik niks tegen zeggen.
/sarcasm

Brawl is nou eenmaal oneerlijk, Ike tegen Pit op Final Destination is ook heel erg oneerlijk voor Ike, en toch is het een neutral. R.O.B. is HEEL erg slecht op Battlefield, en dat is ook een neutral. Zelfs neutrals zijn oneerlijk, neutrals kunnen ook counterpicks zijn terwijl ze als 'neutraal' zijn gerekend. Daarom vind ik stage bannen ook goed (dat je als speler kan aan geven welke stage je wilt bannen voordat het spel begint).
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
2 spelers die campen dat is geen stallen nee... kan je kort of lang over lullen.

En counterpicks, ik zou niet weten waarom jullie zo fel moeten reageren, want bijvoorbeeld in Amerika hebben ze counterpicks die wat meer voordeel geven, luigi's mansion, rainbow cruise, port town aero drive, corneria zijn allemaal speelbaar daar.
 

Meru.

I like spicy food
Joined
Dec 24, 2008
Messages
3,835
Location
The Netherlands, sometimes Japan
NNID
Merudi
3DS FC
0963-1622-2801
Wat kom jij hierbinnen denken alsof je alles weet,
Hij is er gewoon niet mee eens >_> Mag hij toch zeggen?

als 2 mensen allebei gaan campen dan is dat stallen. Dat is nou eenmaal zo.
"Dat is nou eenmaal zo" ... Zeg jij?

http://super-smash-bros.wikia.com/wiki/Stalling
Dit zeggen mensen die iets meer over het spel afweten dan jij.

Jumpman heeft trouwens gelijk, het moet een klein voordeel geven. Bij andere fighting games heb je niet levels die zoveel invloed hebben op het spel.
Bij andere spellen slaan ze elkaar het veld niet uit, en bij sommige spellen is een stage gewoon een plek met alleen maar achtergrond, soms met een muurtje eromheen.

Daarom is het bij ons een nieuw begrip om stages te counterpicken.
Wie is 'ons' ?

Hoe kom jij erbij als nieuw persoon om ons uit te leggen dat counterpicks een gigantisch voordeel moeten hebben? Laat je gezicht zien voordat je dingen zoals dit zegt want je wordt gewoon aangekeken als een ignorante noob nu. En dit zeg ik niet voor mezelf maar voor jou.
Serieus eey... Ken jij hem? Weet jij wie hij is? Misschien is het wel een Nederlandse Smasher die net de hele wereld is doorgereisd en tegen de beste smashers heeft gevochten. Misschien is hijzelf één van de beste smashers van de wereld. Dat weet jij toch niet?

Volgens mij wordt jij eerder aangekeken als 'een ignorant noob'. En dit zeg ik niet voor mezelf maar voor jou.

Dus je moet een lijn leggen, of je banned stages die een te grote character voordeel geeft. Of je bant helemaal niks. Ik zou denken dat jij de eerste kiest dus leg je erbij neer dat sommige stages gewoon niet aanvaardbaar zijn.
TIS EEN FORUM!!! Hij mag toch zeggen wat hij ervan denkt?! Denk je dat iedereen zo hup 1,2,3 luistert naar wat jij zegt? Wees redelijk.
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Stallen is dat je het spel ONSPEELBAAR maakt, als 2 mensen allebei gaan campen dan is het spel nog steeds speelbaar.

Mogen zogenaamde 'nieuwe personen' hun mening niet geven? Moet ik eerst 300 spammy one liners zoals jou maken voordat ik mijn mening mag geven ofzo? Heel goed argument, kan ik niks tegen zeggen.
/sarcasm
Hoezo is stallen dat je het spel onspeelbaar maakt. Als je naar het woord kijkt betekent het uitstellen. Dus 2 mensen die campen stellen de match als je kijkt naar de tijd.

Klopt, jou mening betekend niks. Als je naar toernooitjes gaat en het spel echt leert kennen dan pas wordt je mening zinvol. Net zoiets dat je als kleuter begint te claimen dat de natuurkundige formules die vandaag bestaan onzin zijn.

Hij is er gewoon niet mee eens >_> Mag hij toch zeggen?

Nee.

"Dat is nou eenmaal zo" ... Zeg jij?

http://super-smash-bros.wikia.com/wiki/Stalling
Dit zeggen mensen die iets meer over het spel afweten dan jij.

Hoe kom jij erbij dat die mensen meer van het spel afweten dan mij, jij bent de ignorant noob hier niet ik. zoiezo heb ik het al uitgelegd hierboven.

Wie is 'ons' ?

De smashcommunity misschien? klinkt raar natuurlijk.

Serieus eey... Ken jij hem? Weet jij wie hij is? Misschien is het wel een Nederlandse Smasher die net de hele wereld is doorgereisd en tegen de beste smashers heeft gevochten. Misschien is hijzelf één van de beste smashers van de wereld. Dat weet jij toch niet?

Volgens mij wordt jij eerder aangekeken als 'een ignorant noob'. En dit zeg ik niet voor mezelf maar voor jou.

HAHAHAHAHAHAHAHA, wat een kankeridioot ben je ook. Leer je dingen voordat je hier wat zegt. Waarom zou ik een random noob moeten kennen die nog nooit naar een nederlands toernooi is geweest? En ja natuurlijk is hij 1 van de beste smashers van de wereld, sorry dat ik zo ignorant was daarvoor.

Ik een ignorant noob, zoals ik net zei leer je dingen voordat je hier wat zegt. Ik pak jou aan in brawl en melee. Daar los van ben ik er zeker van dat 95% van de nederlandse smashers mij geen random noob vindt.


TIS EEN FORUM!!! Hij mag toch zeggen wat hij ervan denkt?! Denk je dat iedereen zo hup 1,2,3 luistert naar wat jij zegt? Wees redelijk.

Laat hem dit maar in het echt zeggen dan i don't give a ****. Denk je dat ik zomaar anders ga gedragen ofzo. Wat een kutargument. Tuurlijk mag ie zeggen wat hij ervan denkt. Dit geeft alleen een slechter beeld over hemzelf dat blijkt dat hij een noob is. Oh ja, ik ben hartstikke redelijk.
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Hoezo is stallen dat je het spel onspeelbaar maakt. Als je naar het woord kijkt betekent het uitstellen. Dus 2 mensen die campen stellen de match als je kijkt naar de tijd.
Als je alle Engelse woorden letterlijk vertaald dan kom je nergens. 'Ownen' is een goed voorbeeld daarvan. 'I owned you' betekent niet dat jij mijn bezit was. Yaaay gaf al een link naar de goede betekenis van stallen.

Klopt, jou mening betekend niks. Als je naar toernooitjes gaat en het spel echt leert kennen dan pas wordt je mening zinvol. Net zoiets dat je als kleuter begint te claimen dat de natuurkundige formules die vandaag bestaan onzin zijn.
http://www.smashboards.com/showthread.php?t=217510
Ik heb al een toernooi gewonnen, en jij?

En dan nog, ik vind dat iedereen recht op een mening heeft. Zelfs zogenaamde noobs. Mensen noemen mij meestal een noob als ze niet uit hun woorden komen en een discussie niet kunnen winnen, zoals nu.
Je kan nog zo goed zijn en veel toernooien winnen, maar mensen kunnen wel een pesthekel aan je hebben. Ga mensen maar lekker noobs of kankeridoten noemen, dan lijk je alleen maar een eikel.

Maar deze discussie moet gaan over welke stages wel en niet gebanned moeten worden, en we zouden elkaar niet 'zwart proberen te maken'. Als ik een toernooi zou hosten, dan zou ik Luigi's Mansion, Norfair en Rainbow Cruise niet bannen, en gewoon de SBR recommended Rules list gebruiken. Maar zoals ik al zei, elke Tourney Organizer moet beslissen welke stages er wel of niet geband moeten worden. Als het je niet aanstaat dan kom je toch gewoon niet?

Ik heb hier trouwens bijna nog geen goed argument gehoord (1tje van Jumpan over Luigi's Mansion dan), het is alleen maar van 'OMG DE COMMUNITY VIND DIT EN JIJ BENT EEN NOOB OMG'
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Met het verkeerde been uit bed gestapt Faab? Doe even rustig, het zijn dan wel nieuwkomers, maar ze hebben nog steeds het recht om te zeggen wat ze willen, of het nou ergens op slaat of niet. Je mag er best tegen ingaan, maar ik heb liever niet dat deze community als vuurdoop het verslaan Faab en Jumpman in een debat krijgt.

Verder vind ik de discussie nogal nutteloos. Het opstellen van een goede stagelist is een kwestie van het vinden van het punt waarop het voordeel voor bepaalde personages te groot of het spel onspeelbaar wordt. Helaas is dat niet zo makkelijk te meten, dus moeten we vooral op gevoel en ervaring afgaan. Luigi's Mansion is hier blijkbaar een grijs gebied, maar grijze gebieden zul je altijd houden. Iedereen is vrij om zijn toernooi te hosten met de regels die hij wil, nieuwkomer of niet.

Ik zou liever zien dat er gediscussieerd werd over de regels in het kader van een algemene ruleset en niet in het kader van één specifiek toernooi, maar als de verschillen te groot zijn om een consensus te kunnen bereiken, moeten er maar toernooien met verschillende regels gehouden worden. Mij lijkt dat niet goed voor deze community, maar als Kage Me ervan overtuigd is dat er genoeg animo is voor een toernooi met die regels, gaan we hem niet tegenhouden. Ik hoop alleen wel dat het meer is dan alleen zijn persoonlijke overtuiging, toernooien organiseer je immers niet alleen voor jezelf.

En waarom wordt deze discussie nou weer niet op SmashNL gevoerd. :mad:
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
Wow je hebt een toernooi gewonnen vol met noobs, je hebt mijn respect.

Zoals utto zei gaat de stagelist kiezen vooral om persoonlijke redenen. Aangezien jij noob bent heb je er nog geen verstand van. Is het zo duidelijker voor je?
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
You just called 16 people a noob, congrats.
Je gedraagt je echt als een koppige kleuter, je lijkt wel 13. Het enigste wat je kan zeggen is OMG NOOB OMG.

Ik heb er meer verstand van dan je denkt, ik train vaak met de nummer 1 Pit in SoCaL en het gaat ongeveer gelijk op. Zoals ik al zei, ik hoef geen 300 spammy posts te maken om ergens verstand van te hebben.
 

Faab

Smash Ace
Joined
Jun 14, 2006
Messages
546
Location
The Netherlands
hahaha ik noem ze allemaal noobs ja, waarom? Omdat ik het kan en omdat het nou eenmaal zo is. En je traint met de nummer 1 pit uit socal ... wow. Je snapt toch dat je zegt dat je met de nummer 1 van een low tier character speelt die de beste is uit een state van amerika? Dat klinkt wel erg triest. Daarbovenop praat je ook nog eens over online brawl.
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
You just called 16 people a noob, congrats.
Je gedraagt je echt als een koppige kleuter, je lijkt wel 13. Het enigste wat je kan zeggen is OMG NOOB OMG.

Ik heb er meer verstand van dan je denkt, ik train vaak met de nummer 1 Pit in SoCaL en het gaat ongeveer gelijk op. Zoals ik al zei, ik hoef geen 300 spammy posts te maken om ergens verstand van te hebben.
De Sonic die vierde werd is jammer genoeg niet erg goed. Geen enkele redelijk plaatsende Nederlander is naar dat toernooi geweest, ik zou niet denken dat je goed bent. Waarschijnlijk verslaat Faab je zonder moeite.
 
Top Bottom