• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
oh dat is best dichtbij. Ik heb niet echt vakantie, maar wel alleen op donderdag school. Als het doordeweeks zou zijn is dat helemaal mooi, gratis reizen
 
D

Deleted member

Guest
we kunnen ook allebei aprt organiseren, das meer smash voor iedereen, en dan is de kans groter de je iig naar 1 van de 2 kan.
ik heb eindelijk een datum kunnen prikken:

datum: vrijdag 27 februari
waar: amsterdam (west)
de games zullen vooral melee zijn, ook brawl maar daarvan weet ik nog niet of ik de focus op normaal of plus zal hebben. <- gewoon zeggen of je hier een voorkeur voor een van beide hebt, houdt ik daar rekening mee
 

BBoyindo

Smash Ace
Joined
Aug 14, 2008
Messages
672
Location
Hilversum, The Netherlands
we kunnen ook allebei aprt organiseren, das meer smash voor iedereen, en dan is de kans groter de je iig naar 1 van de 2 kan.
ik heb eindelijk een datum kunnen prikken:

datum: vrijdag 27 februari
waar: amsterdam (west)
de games zullen vooral melee zijn, ook brawl maar daarvan weet ik nog niet of ik de focus op normaal of plus zal hebben. <- gewoon zeggen of je hier een voorkeur voor een van beide hebt, houdt ik daar rekening mee
Fak ik wou ook op vrijdag:p
Maar ja apart organiseren lijkt me wel een goed idee. Ik weet trouwens nog niet 100% zeker of ik het wel kan organiseren, maar ik doe mijn best.
Btw als jij melee doet kan ik wel brawl doen.
 
D

Deleted member

Guest
k, dan ga ik voor melee, miss nog wat klooien met B+ als mensen dat willen maar dat komt dan wel
 

cenel

Smash Apprentice
Joined
Mar 25, 2006
Messages
133
Location
Eindhoven, Netherlands
Doe gewoon 2 tourny's :o. NL heeft echt meer tourny's nodig. Belangstelling is er wel maar te weinig mensen hosten. Zijn er nog anderen naast BBoyindo en paprika killer van plan iets te hosten?
 

BBoyindo

Smash Ace
Joined
Aug 14, 2008
Messages
672
Location
Hilversum, The Netherlands
Doe gewoon 2 tourny's :o. NL heeft echt meer tourny's nodig. Belangstelling is er wel maar te weinig mensen hosten. Zijn er nog anderen naast BBoyindo en paprika killer van plan iets te hosten?
Ik ben het met je eens, er word te weinig georganiseerd. Daarom probeer ik het nu juist, anders word niemand beter he?
Btw http://www.smashboards.com/showthread.php?t=219861
In Engeland maar het wordt ontzettend gaaf.
Hype lol
 
D

Deleted member

Guest
ik heb vakantie van 20-2 t/m 1-3
ik kan het waarsch ook verplaatsen naar een van de zaterdagen als dat beter uitkomt, maar dan moet ik dat nog even met BBoyindo communiceren
 
D

Deleted member

Guest
tuurlijk, heb de hele vakantie iig niks te doen (behalve de zondagen), en vrijdagmiddagen heb ik eig ook nooit iets te doen.
 
D

Deleted member

Guest
zouden mensen t handig vinden als ik t een dag later zou doen? want zo te zien komt een vrijdag niet al te handig uit voor iedereen.
 
Top Bottom