D
Deleted member
Guest
hee, dat was ik ook al van plan.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Lol. Tja dan moeten we maar samen organiseren hehee, dat was ik ook al van plan.
Het meest brawl, maar ik neem ook wel melee mee en als het samen met Paprika Killer wordt georganiseer heeft hij waarschijnlijk Brawl+.Sure zou wel willen komen als het Brawl =?
HilversumLigt eraan waar je woont
Kk.. je hebt gelijk hahahah.Je ging toen flaken, omdat je net met die vriendin had :D Ik weet het gewoon nog
Fak ik wou ook op vrijdagwe kunnen ook allebei aprt organiseren, das meer smash voor iedereen, en dan is de kans groter de je iig naar 1 van de 2 kan.
ik heb eindelijk een datum kunnen prikken:
datum: vrijdag 27 februari
waar: amsterdam (west)
de games zullen vooral melee zijn, ook brawl maar daarvan weet ik nog niet of ik de focus op normaal of plus zal hebben. <- gewoon zeggen of je hier een voorkeur voor een van beide hebt, houdt ik daar rekening mee
Ik ben het met je eens, er word te weinig georganiseerd. Daarom probeer ik het nu juist, anders word niemand beter he?Doe gewoon 2 tourny's :o. NL heeft echt meer tourny's nodig. Belangstelling is er wel maar te weinig mensen hosten. Zijn er nog anderen naast BBoyindo en paprika killer van plan iets te hosten?
Mijne ook, maar miss met een klein toernooitje erbij ofzo.dat van mij is geen tourny hoor, gwon smashfest.
Waarschijnlijk hou ik em op zaterdag. Misschien stel ik het uit als er problemen zijn ofzo, maar hou de zaterdagen vrij.Als het gewoon in het weekend wordt gehouden is er toch geen probleem?
Als we het gewoon beide apsrt organiseren maakt het niet veel uit toch?ik heb vakantie van 20-2 t/m 1-3
ik kan het waarsch ook verplaatsen naar een van de zaterdagen als dat beter uitkomt, maar dan moet ik dat nog even met BBoyindo communiceren