(Prince) Shadow
Smash Lord
op smashNL bonje, hier ook al.
de nederlandse smash-community wordt er steeds beter op xD
de nederlandse smash-community wordt er steeds beter op xD
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Wat een nerd. Als het je niet boeit, waarom vraag je er dan naar?"Fail", iets vergeten is fail? Je hebt een verkeerd beeld. Trouwens, iedereen, ben ik gehaat atm? Vertel gewoon, boeit me niet. Kappie denkt namelijk dat iedereen mij haat.
Ik weet het niet. Games spelen en er voor betaald worden is niet mijn ding.Die game valt al zo dodelijk snel in herhaling en dan ook nog 2x moeten spelen. Hoe hou je het toch vol op je werk.
Nee en nee. Het is in Engeland en ik werk voor een bedrijf dat voor verschillende uitgevers werkt, zoals Square-Enix, Nintendo, EA, Konami, Blizzard etc etc.
werk je voor één uitgever? en is het in nederland?
Waarschijnlijk boeit hem het niet als mensen zeggen dat hij wordt gehaat. Hij wilt gewoon de waarheid. Niet dat het hem totaal niet boeit, anders zou hij zoiets iid niet vragen lijkt mij.Wat een nerd. Als het je niet boeit, waarom vraag je er dan naar?
Moet je offline komen spelen.Change of subject:
Voor deze discussie losbarste vroeg er iemand wie ik eigenlijk was; ik ben een nieuw SWF lid, R.O.B. main en noob!
Vroeg me af of iemand van de Dutch-thread regulars brawl over WiFi speelt? Ik wil graag een stukje beter worden maar door threads te lezen en CPUs in te maken gaat dat niet lukken :O
ownenWat kan Piisuke dan wat ik niet kan?
Jij bent ook geen engeltje hoor =P. Ik zie dat ze jou een rood kleurtje hebben gegeven om je in bedwang te houden <3.Beginnersfout #1: Reageren op aanvallen van Piisuke.
Op het internet kan iedereen doen en laten wat ie wilt... althans bijna. Dus ja, 'k zou er weinig van aantrekken.Waarschijnlijk boeit hem het niet als mensen zeggen dat hij wordt gehaat. Hij wilt gewoon de waarheid. Niet dat het hem totaal niet boeit, anders zou hij zoiets iid niet vragen lijkt mij.
Het enige wat mensen misschien kunnen haten aan Jumpman is zijn character keuze. Voor de rest is hij een aardige knul
Ik ben cool, jij niet.Wat kan Piisuke dan wat ik niet kan?
Spammer! IK BEN ER OOK!!!!ownen
...wat! BF is terug!! Hoe kan het!!
O M F G
iedereen: *B F!!!!!!! OMG*
Faab... YOU.ME.BED.NOW!Bf Omfgomgomdgmsodfm
Ik was met oud en nieuw in Nederland x'D.Wanneer ga je eens uit dat gare kutland weg en kom je weer hier?
Dat was het wel toen ik me hier aanmeldde. goede ouwe tijdBF jouw nick is zo hard geen url
Persona 3 ****ing gogogogOOGOGOGOGOOmg. BF en Justin! :O
Welcome back enzo. \o\
Zal ik eerst Lucifer's Call of Persona 3: FES uitspelen?
Beiden MegaTen games, maakt niks uit eigenlijk =P.Omg. BF en Justin! :O
Welcome back enzo. \o\
Zal ik eerst Lucifer's Call of Persona 3: FES uitspelen?
Gaki is a female smasher
she is top with toon link and is the best european player at smashrankings.com
I dont think that gaki is the best european player only because smash rankings
maybe the best female? ^^
I never heard about another european female pro
Die thread is te grappig.Wow ... wat doe jij trouwens in de female smash thread
en hij is serieus ook nog.i do believe girls shouldnt play video games but i dont like making fun of them
its not like its their fault, they didnt chose to be girls
Wat denk je zelf?Wow ... wat doe jij trouwens in de female smash thread
Deze man heeft mij doorWat denk je zelf?
Kijken of ie een dinnetje kan krijgen. Mss posten ze wel foto's van hunzelf en kan die er op geilen.
Cybern ftw! =P
Is je vriendin misschien jarri?!?!Mijn vriendin speelt brawl, en is ook erg goed beter dan mij eigenlijk.
We spelen vaak online tegen andere belgen ^^
edit: kom naar het belgisch brawl toernooi! :D
lol nee die ken ik nietIs je vriendin misschien jarri?!?!
en was dat dan een euhm... swingers site?Dat was het wel toen ik me hier aanmeldde. goede ouwe tijd