• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ik weet niet waar deze discussie nu weer vandaan komt, maar ik denk dat een aantal mensen zich wat minder snel op de teentjes getrapt moeten voelen. De rest van dit gezeik over reputatie etc doe je maar lekker op MSN.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
"Fail", iets vergeten is fail? Je hebt een verkeerd beeld. Trouwens, iedereen, ben ik gehaat atm? Vertel gewoon, boeit me niet. Kappie denkt namelijk dat iedereen mij haat.
Wat een nerd. Als het je niet boeit, waarom vraag je er dan naar?

Die game valt al zo dodelijk snel in herhaling en dan ook nog 2x moeten spelen. Hoe hou je het toch vol op je werk.
Ik weet het niet. Games spelen en er voor betaald worden is niet mijn ding.

:)
werk je voor één uitgever? en is het in nederland?
Nee en nee. Het is in Engeland en ik werk voor een bedrijf dat voor verschillende uitgevers werkt, zoals Square-Enix, Nintendo, EA, Konami, Blizzard etc etc.
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
Wat een nerd. Als het je niet boeit, waarom vraag je er dan naar?
Waarschijnlijk boeit hem het niet als mensen zeggen dat hij wordt gehaat. Hij wilt gewoon de waarheid. Niet dat het hem totaal niet boeit, anders zou hij zoiets iid niet vragen lijkt mij.

Het enige wat mensen misschien kunnen haten aan Jumpman is zijn character keuze. Voor de rest is hij een aardige knul ;)
 

Nikenick

Smash Journeyman
Joined
Dec 18, 2008
Messages
287
Location
The Netherlands
Een thread alleen voor Nederlanders?!?!!

Maarja, ik ben dus ook Nederlander en ik heb een vraagje.
Weet er iemand of er ergens OFFLINE toernooien in Nederland worden georganiseerd? Ik weet wel dat er een paar zijn geweest maar ik kan nergens wat vinden over toernooien die nog moeten komen ofzo. Ik wil echt heel graag een keer met een toernooi meedoen want WiFi is echt kut :(
 
D

Deleted member

Guest
ik hoop dat je daar niet seriues bent anders doe je precies wat marc zegt dat je niet moet doen. >_>
en kunnen jullie nu serieus kappen met dit gezeik op elkaar?
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
nog heel effe...

dat over die post edit... Jumpman zoog dat uit zn duim, vandaar mijn nogal felle reactie (sorry daarvoor), ik kon dat alleen op dat moment even niet hebben, ligt niet 100% aan moreno jumpman of anderen.

En die continue opmerking die moreno maakt over Kappie is KK goed en 'niet vergeten te rollen', daar werd ik ook ziek van (zo is dit volgens mij allemaal begonnen). Maarja dat deed ik zelf toen terug dus dat was wel dom op zich, ik hou er nu over op.
 

Egitor

Smash Cadet
Joined
Jan 8, 2009
Messages
32
Location
Netherlands
Change of subject:

Voor deze discussie losbarste vroeg er iemand wie ik eigenlijk was; ik ben een nieuw SWF lid, R.O.B. main en noob!
Vroeg me af of iemand van de Dutch-thread regulars brawl over WiFi speelt? Ik wil graag een stukje beter worden maar door threads te lezen en CPUs in te maken gaat dat niet lukken :O
 

-Jumpman-

Smash Champion
Joined
Nov 3, 2007
Messages
2,854
Location
Netherlands
Change of subject:

Voor deze discussie losbarste vroeg er iemand wie ik eigenlijk was; ik ben een nieuw SWF lid, R.O.B. main en noob!
Vroeg me af of iemand van de Dutch-thread regulars brawl over WiFi speelt? Ik wil graag een stukje beter worden maar door threads te lezen en CPUs in te maken gaat dat niet lukken :O
Moet je offline komen spelen.
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Quotes!!!1 Help!!!1

Beginnersfout #1: Reageren op aanvallen van Piisuke.
Jij bent ook geen engeltje hoor =P. Ik zie dat ze jou een rood kleurtje hebben gegeven om je in bedwang te houden <3.

Waarschijnlijk boeit hem het niet als mensen zeggen dat hij wordt gehaat. Hij wilt gewoon de waarheid. Niet dat het hem totaal niet boeit, anders zou hij zoiets iid niet vragen lijkt mij.

Het enige wat mensen misschien kunnen haten aan Jumpman is zijn character keuze. Voor de rest is hij een aardige knul ;)
Op het internet kan iedereen doen en laten wat ie wilt... althans bijna. Dus ja, 'k zou er weinig van aantrekken.

Wat kan Piisuke dan wat ik niet kan?
Ik ben cool, jij niet.

ownen


...wat! BF is terug!! Hoe kan het!!

O M F G


iedereen: *B F!!!!!!! OMG*
Spammer! IK BEN ER OOK!!!!

Bf Omfgomgomdgmsodfm
Faab... YOU.ME.BED.NOW!
 

Piisuke

Smash Ace
Joined
Sep 15, 2004
Messages
615
Location
jolly 'ole England
Omg. BF en Justin! :O

Welcome back enzo. \o\


Zal ik eerst Lucifer's Call of Persona 3: FES uitspelen? :(
Beiden MegaTen games, maakt niks uit eigenlijk =P.
Ik heb zelf P3FES nog niet....en P4 is al uit O_o.

Maarja, vanwege de hype rond de Persona series die weer opnieuw het leven in gewekt was met deel 3 zou ik P3FES zeggen =P.

Hoi trouwens =P.
 

duo014

Smash Cadet
Joined
Oct 25, 2007
Messages
28
Location
Belgium Europe
Mijn vriendin speelt brawl, en is ook erg goed beter dan mij eigenlijk.
We spelen vaak online tegen andere belgen ^^

edit: kom naar het belgisch brawl toernooi! :D
 
Top Bottom