• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
lol kijk ze ruzie maken JP kom jij dit weekend naar faab ik ben der om melee te doen ?
zou wel leuk zijn heb je lang niet gezien kunnen we bijpraten enzow

( ik hoop dat veen wel komt ? kan ik em slopen in melee XD )

LOL COEN **** COMBO LMAO
 

Gaki

Smash Journeyman
Joined
Jun 18, 2008
Messages
209
Location
The Netherlands , Amsterdam
hoezo moet ik jou kapot maken? :O
lol ik speel weer melee en jij kan mij helaas niet kapot maken XD

@ jp : Mi de fafi nanga/nawang ? ( welke van de twee is het eigenlijk en als het fout is wat is het dan :p ) yu. Ja duidelijk school gaat voor he we spelen nog wel spoedig zoals je hierboven ziet staan zoiezo speel ik melee weer en wil ik dus nu serieus goed worden enzowwwwwwww ( heb al stiekeme skills XD ) we spreken spoedig wel effe ik ben nu op werk en ga naar huis we spreken nog wel.
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Wie wil in de kerstvakantie smashen (Melee)? (Ik ga alleen zelf reizen als het in Rotterdam of omstreken is).
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Echt kk domme comment van veen weer he -_-
Kom dordrecht Coen.
Als ik een keer echt een hele dag niks te doen heb en geld heb (en dat is tegenwoordig te vaak niet het geval) wil ik wel overwegen langs te komen. K heb gewoon wel veel andere plannen en ben de laatste tijd ook vaak platzak ;/ Teveel geld aan die kk jonkos
 

Faith

Smash Apprentice
Joined
Nov 13, 2006
Messages
115
Location
N-Limburg, Netherlands
Als ik een keer echt een hele dag niks te doen heb en geld heb (en dat is tegenwoordig te vaak niet het geval) wil ik wel overwegen langs te komen. K heb gewoon wel veel andere plannen en ben de laatste tijd ook vaak platzak ;/ Teveel geld aan die kk jonkos
Elke week skaffa zijn is pijnlijk voor je saldo.
Net als die combo te pijnlijk.

Waar zijn al die skere Limburgse smashers :< ?
 

Mind

Smash Rookie
Joined
Oct 20, 2008
Messages
8
Hey, ik was een tijd weg om gewoon even te trainen , maar nu ben ik terug(en nog steeds slecht xd)
maar ik ben wel van plan het volgende toernooi te joinen.
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Het kan niet eerder gehost worden want de zaal is verhuurd tot eind januari, vanaf eind januari is er pas plek. Een thread over ZEST4 zou wel leuk zijn idd :p
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Elke week skaffa zijn is pijnlijk voor je saldo.
Net als die combo te pijnlijk.

Waar zijn al die skere Limburgse smashers :< ?
Elke dag al helemaal. Maar ik kom er sowieso nog wel aan, ook al is mn geld op *connecties*.

en ik mis die limburgers ook man :urg:

Thomaz jij neemt me toch niet serieus nu je 2 katten dood zijn.
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
nog smashfests in de kerstvakantie a'dam en omstreken?

Het is hoog nodig dat ik me weer eens 'nationaal' (en niet in de straat) ga meten. Ik organiseer zelf ook minstens 1, maar het aantal personen mag niet te groot zijn. Post hier of zend PM!
 

Kappie

Smash Apprentice
Joined
Jun 29, 2008
Messages
195
Location
Amsterdam
Ik kan maar maximaal 2 of 3 mensen vragen tenzij er TVs worden meegenomen, maar dan nog weet ik niet of mn ouders dat op prijs stellen. Het is niet echt iets groots ofzo. Maar ik zou het wel leuk vinden om een beetje op te hoogte te worden gehouden van wat er speelt (wel rond amsterdam) en dan probeer ik zo vaak mogelijk te komen.

istudying: doen doen doen!! rond 1-6 januari kunnen denk ik heel veel mensen, heeft iedereen nog vakantie. Kom ik ZEKER :D
 

Sino

Smash Journeyman
Joined
Apr 18, 2008
Messages
207
Location
Netherlands, Hoofddorp
nog smashfests in de kerstvakantie a'dam en omstreken?
pesies, kerstvakantie komt eraan. En mensen met OV kunnen gratis reizen :)
Iedereen in de buurt van Schiphol is bij mij ook welkom. Ik kan ook komen in een schaal van anderhalf uur reizen(tenminste doordeweeks, weekend dichterbij).
 
Top Bottom