MasterSer
Smash Cadet
Kan iemand die veel beter is dan VEEN inaar dordrecht komen en tegen mij smashen?
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
lol ik speel weer melee en jij kan mij helaas niet kapot maken XDhoezo moet ik jou kapot maken? :O
Als ik een keer echt een hele dag niks te doen heb en geld heb (en dat is tegenwoordig te vaak niet het geval) wil ik wel overwegen langs te komen. K heb gewoon wel veel andere plannen en ben de laatste tijd ook vaak platzak ;/ Teveel geld aan die kk jonkosEcht kk domme comment van veen weer he -_-
Kom dordrecht Coen.
Elke week skaffa zijn is pijnlijk voor je saldo.Als ik een keer echt een hele dag niks te doen heb en geld heb (en dat is tegenwoordig te vaak niet het geval) wil ik wel overwegen langs te komen. K heb gewoon wel veel andere plannen en ben de laatste tijd ook vaak platzak ;/ Teveel geld aan die kk jonkos
speel je melee of brawl?Hey, ik was een tijd weg om gewoon even te trainen , maar nu ben ik terug(en nog steeds slecht xd)
maar ik ben wel van plan het volgende toernooi te joinen.
Elke dag al helemaal. Maar ik kom er sowieso nog wel aan, ook al is mn geld op *connecties*.Elke week skaffa zijn is pijnlijk voor je saldo.
Net als die combo te pijnlijk.
Waar zijn al die skere Limburgse smashers :< ?
welk toernooi van istudying?IN! Maar zorg dat het niet tegelijk is met het toernooi van Istud of op de 28/29/30ste van december.
Roy Ditto? :DVeen kom tegen mijn Roy spelen ;D.
pesies, kerstvakantie komt eraan. En mensen met OV kunnen gratis reizennog smashfests in de kerstvakantie a'dam en omstreken?