• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Fox en Wolf zijn praktisch hetzelfde. (Alleen Wolf is veel stoerder en sneller :p)
Dus dan zou het net als Fox en Falco worden in melee.
Maar 3 ervan is weer iets te veel.

Dus blijft er meer ruimte over voor variatie in andere characters ja xP.

*ff posten om men nieuwe sig te checken :"D*
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
De nieuwe tio is uit, nu kunnen we die letters tenminste al omdraaien als de bracket nog leeg is :p

[22:37] neal yung: http://tia.nealpro.com/download.aspx
[22:38] neal yung: NOTE that you might have to upgrade your .NET version if it doesn't run for you

[22:44] neal yung: http://www.microsoft.com/downloads/...cb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en
[22:44] neal yung: that might be an English version, not sure
Ik heb hem zelf al ff snel uitgeprobeerd en bij mij werkt ie goed :)
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Denk je trouwens dat Doc erin blijft zitten? en zo ja... hij zal wel een andere moveset krijgen dan waarschijnlijk... blijf je em dan spelen?
Denk het niet... Ik wil nieuwe characters uitproberen. Ook als hij dezelfde moveset zou hebben, als je niet kan wavedashen wil ik er niet mee spelen :p
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
Sup guys.

Zijn er al plannen voor een toernooi rond het end van dit schooljaar en vakantie plannen enz. Ik pijl een beetje op hoeveel mensen ik kan rekenen voor op een mogelijk toekomstig toernooi rond die periode. Zou daar interesse voor zijn?
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Sup guys.

Zijn er al plannen voor een toernooi rond het end van dit schooljaar en vakantie plannen enz. Ik pijl een beetje op hoeveel mensen ik kan rekenen voor op een mogelijk toekomstig toernooi rond die periode. Zou daar interesse voor zijn?
ik heb in ieder geval (nog) geen plannen om er een te hosten, en op dit moment ook nog niet om naar iets van een internationaal toernooi te gaan ofzo... ook een lastige periode met nog geen duidelijke brawl release voor europa etc... denk dat ik de release ff afwacht (of in ieder geval de releasedate..)
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
ATM en ZEST combined voor het grootste nederlandse zomertoernooi ooit O_O

xD

wie heeft een venue waar mensen kunnen blijven slapen?
fixed :p denk niet dat als we dit zouden doen dat het grootste zomertoernooi zal worden :p
dan moeten we zowel de ROS toernooien en het aankomende ESA2 overtreffen, en ESA2 kan wellicht 350 man worden o_O O_o o________O

maar stel nou dat we atm+zest zouden samenvoegen.. dan hebben we ook een nieuwe naam nodig :p
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
ik heb in ieder geval (nog) geen plannen om er een te hosten, en op dit moment ook nog niet om naar iets van een internationaal toernooi te gaan ofzo...
geen plannen om naar een internationaal toernooi te gaan? waarom houd ik dan een plek in de auto vast vor je? :ohwell:
Savior wilt ook heel graag mee en staat als eerste op de reserve lijst dus pas op met wat je zegt ;)
 

duo014

Smash Cadet
Joined
Oct 25, 2007
Messages
28
Location
Belgium Europe
Zouden mensen zin hebben om in febru naar een belgisch brawl toernooi te gaan?
hoeveel mensen zouden kunnen komen schatten jullie (eind febru)
mss zou ik beter een zaal afhuren xD
Zoudne jullie geintresserd zijn?
 
Top Bottom