• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Xun

Smash Apprentice
Joined
Sep 17, 2003
Messages
150
Location
Almere (The Netherlands)
iedereen een dagje smashen? Jeffz0r was vandaag bij Adam, dus heb ook ff tegen m gespeelt.
de eerste matches gingen nergens over... terwijl hij toch al had ingespeelt, lijkt me.
laatste matches gingen beter he ;) of kwam dat toch door mn vette vingers van de chips? :p
chips zijn een moeilijk geval inderdaad in de gamersscene... de meeste kunnen niet zonder hun snack terwijl je er ook niet mee **** spelen (die vette vingers dan)

misschien een idee voor lays om speciale chips uit te brengen die je geen vette vingers geven (en nou niet allemaal met de reactie komen van: je hoeft toch geen chips te eten.... chips zijn lekker:p)
 

rensie nr1

Smash Journeyman
Joined
Aug 31, 2003
Messages
315
Location
hoorn
Ja moet je zeker altijd opstaan.... Maar flok had tenmiste altijd een washand bij zich tijdens het game..
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
whhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa net lekker tegen linkje gespeeld en zowaar nog een paar matches gewonnen met mijn samus (linkje: spammus!) :p

ben ik toch niet zo slecht als ik dacht.. of linkje is niet zow goed als ik dacht;)

linkje: hij is zwaar geownd door mijn ganondorf :chuckle: :p
HD/LCD Tv ftl -_-

toch heb ik de meeste potjes gewonnen op die tv (blijft een mooie tv hoor jeroen.)
ik heb tegen mitch gespeelt en een potje verloren met mijn marth hij heeft vids gemaakt :p (ik speelde btw kut maar hij volgens mij ook.)

ff tjes over het chips gedeelte.
er zijn ook mensen die beter gaan spelen er van ik bedoel lekkere vette hap vol energie wie houd daar nou niet van.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Voor wie geïnteresseerd is, de kwartfinale winners bracket van mijn toernooi tussen Beunhaas en Helios staat nu op youtube (zie mijn sig voor link naar vid-topic).
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
duidelijk ga ik naar frankrijk. vervoer met de bus: minder dan 30 euro. voor 40euro alles op het toernooi incl fees en voedsel. 70 euro voor een groots toernooi das niks O_O
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
de hku? toch niet in hilversum hoop ik? :p
dave, waar is die muziek van waar die gast aan het begin zit te janken? ik ken het wel maar weet niet waarvan. Naruto?

I know your emo, but to destroy the whole world because of it?

leuk gedaan ;)
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Yup HKU in hilversum :)

Hmm.. de muziek zou ik zo ff niet weten.. Ik was begonnen met hier en daar sounds en muziek te plaatsen.. Daarna moest ik weg en zijn de andere drie helemaal los gegaan met sounds en muziek :p Iets te overdose maargoed XD.

EDIT: Ow die muziek, ja die is uit Naruto :p Ik dacht ff dat er tijdens het huilen nog muziek was, maar dat was er niet XD Die is idd uit Naruto.. Heb ik er zelf nog ingezet ook XD D'oh
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Pff, een beetje Dr. Evil rippen, he. =p Btw, komt het muziekje meteen voor 'The End' uit Elfen Lied?
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Dat nummer is ook van Naruto.. Praktisch alle nummers trouwens. Het heet geloof ik "Raising fighting spirit" maar ik kan het mis hebben.

En wtf dave @ die film XD Wel tof hoe jullie eerst die stemmen uit andere films etc. erop gemonteerd hebben.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
@dave

toch niet audio visuele vormgeving he? XD
mss ken je toevallig Richard Smeele. doet daar 2de jaar AV.

Jeffz0r, good work :)
EDIT:
Jeffz0r, bad work :p
ik bedoel het liedje precies na de zin: "your the one who needs help, sucker!"


Marc, dat laatste liedje is uit Twilight Princess. is Midna's theme.
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Welke stemmen erop gemonteerd?? Alle stemmen zijn van ons zelf :S

En ik doe Game Design and Development.. Ik ben niet zo bekend met AV mensen.. Alleen Interaction Designers :)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
@dave

toch niet audio visuele vormgeving he? XD
mss ken je toevallig Richard Smeele. doet daar 2de jaar AV.

Jeffz0r, good work :)
EDIT:
Jeffz0r, bad work :p
ik bedoel het liedje precies na de zin: "your the one who needs help, sucker!"


Marc, dat laatste liedje is uit Twilight Princess. is Midna's theme.
Zeg dat dan >_>
Die ik gaf zat er wel in iig, tegen het einde, ik dacht dat Marc die bedoelde, maar er kwam nog een zacht muziekje daarna. Kzal nog es kijken :p

EDIT: Zoek trouwens maar zelf hoor, kheb geen zin ze allemaal af te gaan XD
http://www.narutofan.com/index.php/content-multimedia,music
Die 'The raising fighting spirit' lijkt er wel op, maar is et niet :/
 
Top Bottom