• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
sterker nog het gaat helemaal niet zo lekker gelukkig is het een test versie ik doe het ook via de Wii . en er is een degelijk verschil tussen internet explorer en opera . dit typen duurde 5 minuten.
 

Xun

Smash Apprentice
Joined
Sep 17, 2003
Messages
150
Location
Almere (The Netherlands)
sterker nog het gaat helemaal niet zo lekker gelukkig is het een test versie ik doe het ook via de Wii . en er is een degelijk verschil tussen internet explorer en opera . dit typen duurde 5 minuten.
jij bent gewoon sloom ;-)

er zijn wel een aantal punten die ik wel goed vind.. het laad best snel (bij mij dan) en zowieso zit flash player ingebakken... kunnen we tenminste ook you tube op de wii kijken:grin: ik vind alleen het jammer dat de adresbalk op een aparte pagina zit en dat je daar telkens naartoe terug moet om een nieuwe pagina in te voeren (of doe google in je favo zetten en gewoon telkens zoeken) en ik mis me fastsearch functionaliteit... in opera kan je een zoekopdracht in google versimpelen door simpel eerst een g en dan een spatie met daarachter je zoekopdracht in je adresbalk te voeren en hij zoekt daarna meteen in google (bijv. g smashboards)

maar zoals linkje al heel wijs opmerkte;-) het is een test versie
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Heb ook een Wii staan inmiddels, moet alleen Zelda nog even regelen. Zal hem binnenkort ook eens online gooien, moet zeggen dat ie me tot nu toe niks tegenvalt. =]
 

Ryuker

Smash Lord
Joined
Sep 16, 2003
Messages
1,520
Location
The Hague , Netherlands
I media markt is zelda 55 euro marc ^^ kweet alleen niet of ze em daar nog hebben. Toen ik zelda daar kocht een dag voor launch lagen de rekken vol though. :p

@ shadow: zoom in met + ...
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Ryuker: Media Markt had Zelda zelfs even voor 45 euro (volgens mij geldt die actie nog tot zondag), maar de Wii-versie was helemaal uitverkocht natuurlijk. Mocht je hem nog ergens zien in Den Haag, tip me dan even. =]
 

Xun

Smash Apprentice
Joined
Sep 17, 2003
Messages
150
Location
Almere (The Netherlands)
echte mannen hebben zelda gedownload en streamen het van hun pc naar hun gehackte cube

^__^
A: wil je daarmee zeggen dat je te arm bent om de spellen in het echt te kopen? neem dan namelijk een andere hobby. hobby's kosten nou eenmaal geld
B: we hadden het over de Wii versie met andere woorden niet de cube....
 

Teao

Smash Rookie
Joined
Oct 29, 2006
Messages
8
heey ik ben van plan een smash Tournament te organiseren. het zal gehouden worden in Lelystad(flevoland)
de datum weet ik nog niet. waarschijnlijk in eind jan of feb. hangt van de zaal prijs af. =P
ik vroeg me af wie er zouden willen komen. kan ik schatten hoeveel tv's en cubes ik nodig heb.
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
Ga maar uit van tussen de 30 en 55 man, dat zal et waarschijnlijk wel ongeveer worden, mits je et een beetje goed voorbereid.
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
A: wil je daarmee zeggen dat je te arm bent om de spellen in het echt te kopen? neem dan namelijk een andere hobby. hobby's kosten nou eenmaal geld
B: we hadden het over de Wii versie met andere woorden niet de cube....
nee ik heb gewoon geen zin om geld uit te geven als ik het ook gratis kan krijgen. maar ach ik heb geen normen en waarden dus misschien zit t m daarin :p

cube versie en wii versie zijn nagenoeg hetzelfde trouwens. dan maar niet rondzwaaien met mn armen en een rechtse link ;)
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
als ik dan kan kom ik wel(het is niet al te ver weg:) )
en wat tv's betreft, volgens mij heb zo'n 1 tv per 4-6 deelnemers nodig
maar de meer hoe beter :) en cubes hetzelfde als tv's natuurlijk
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
Ik is jarig O______O
En op de zelfde dag als Ztevie boy O______________O
We pwn O__________________________________________________________O
 

Teao

Smash Rookie
Joined
Oct 29, 2006
Messages
8
zal de eerste x dat er een smash tourny in lelystad gehouden word. heel veel noobs hier die denken dat ze goed zijn
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
Almere vertegenwoordigd flevoland op toernooien. lelystad suxx je hebt niet zo veel gangstA daar als hier. Simpel dat mijn gdorf je ook uitlacht .HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.(LAatste was een grapje btw')
grtz van wii
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
zal de eerste x dat er een smash tourny in lelystad gehouden word. heel veel noobs hier die denken dat ze goed zijn
Hahaha hou dat toernooi maar, als je het minimaal een maand van te voren hier post komen er genoeg mensen om te laten zien hoe "goed" die mensen uit lelystad wel niet zijn :laugh:
 

Cypher

Smash Apprentice
Joined
Jan 25, 2006
Messages
121
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Gefeliciteerd Amsah
Als ik dan toch bezig ben, iedereen alvast prettige dagen en een fijne jaarwisseling ^^

Rustig aan met het vuurwerk he, is moeilijk gamen met maar de helft van je vingers ;)
 

Nihonjin

Striving 4 Perfection
BRoomer
Joined
Feb 1, 2005
Messages
2,867
Location
Amsterdam, Holland
je stuurde me een vid en ik kan et me nog steeds niet voorstellen, neem et em niet kwalijk >_< (post alleen om mn nieuwe sig te laten zien btw....mijn sig >>>>>> yours)
 
Top Bottom