• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Smahser 1: "Ik speel ook Daisy en Sheik!"

Smasher 2:"Ik speel ook Daisy en Sheik!"

Smasher 3:"Ik speel ook Daisy en Sheik!"

Smasher 4:"Ik speel ook Daisy en Sheik!"


Smasher 5:"No! I am Spartacus!"


XD

Voor de mensen die het niet snappen, kijk Spartacus :p
 

Linkje

Smash Lord
Joined
Feb 2, 2004
Messages
1,305
Location
Almere-Netherlands
je bent welkom om een keer in het mooie brabant op visite te komen :)
mn doc is dan niet van zo'n niveau als mn Sheik of Daisy (jaja mensen, de 2 cheapste chars in het spel) maar k kan aardig uit de voeten met m.

linkje, hadden wij dan en doc ditto? :ohwell:
ik herriner me wel een match tegen je ganondorf waar ik je 2 keer capede in het begin xD
die ik als nog won :p
ja we hadden een doc dittp daarna ^^
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
maar alsnog wil ik het graagst tegen die Dave waar iemand het over had want die is pro met docter mario toch ? of heb ik dat nou zomaar in me hoofd gepropt ? :p
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
het is te stil post eens wat ik verveel me ..... ACTIE

Ik ben geen noob :) vandaar dat ik tegen de pro wil spelen :)

Mitch je hebt me geadd op msn je post wel maar bent niet online ? XD

Its magic ~Nihonjin
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
waarom nou weer zo hostile normal reasoning kan ook nog : vraag het in het vervolg normaal dan krijg je een normaal antwoord terug :) ( @marc )

en Nihonjin hackzord XD
 

Kujirudo

Smash Lord
Joined
Apr 27, 2006
Messages
1,073
Location
Somewhere, sometime
Zomg, en dan doet de site het ineens weer. Kheb wekelang gekloot gehad met mn WMP en omdat er van die kut WMP files in de commercials stonde in ieder topic... Argh, kheb nog nooit zoveel moete reboote. Maar eindelijk weer Back On Track.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
waarom nou weer zo hostile normal reasoning kan ook nog : vraag het in het vervolg normaal dan krijg je een normaal antwoord terug ( @marc )
Normal reasoning? Spam is kut, spam die nergens over gaat is nog kutter. Ik weet dat het meeste wat hier gepost wordt niet echt zinvol is, maar de meeste mensen posten tenminste niet puur om hun postcount te verhogen. Verder hoef ik geen normaal antwoord, aangezien ik je ook geen vraag heb gesteld: stop gewoon met spammen.
 

Kujirudo

Smash Lord
Joined
Apr 27, 2006
Messages
1,073
Location
Somewhere, sometime
Normal reasoning? Spam is kut, spam die nergens over gaat is nog kutter. Ik weet dat het meeste wat hier gepost wordt niet echt zinvol is, maar de meeste mensen posten tenminste niet puur om hun postcount te verhogen. Verder hoef ik geen normaal antwoord, aangezien ik je ook geen vraag heb gesteld: stop gewoon met spammen.
Lol, *miauw!*
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Nee, niet echt. Random mensen opnaaien is best wel ownage. Weer eens wat anders dan random zusjes/huisdieren. =]
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
Juist juist, dat is precies hetzelfde wat ik hem de vorige keer al duidelijk probeerde te maken ;) (@ urizen)
tja ik bedoel je kan ook normaal tot iemand praten hoeft helemaal niet hostile te doen :)

en doe maar hoe je wilt het interreseert mij niet je word er niet populairder op meneertje met 800+ posts kom mij nou neit uitleggen dat ze allemaal over interresante dingen gaan want ik durf met je erom te wedden dat 200+ posts van jou voor andere mensen SPAM zijn net zoals jij heel vaak reageert over hoe mijn topics spam zijn .... please go bother someone else .... en wat ik bedoelde met normaal antwoord is dat ik er in het vervolg dan op zou letten want ik wou dus echt van die Smash Noob af het is nou niet zo dat ik het zou gaan doen om SMASH ELITIST te krijgen * rolls eyes *
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
tja ik bedoel je kan ook normaal tot iemand praten hoeft helemaal niet hostile te doen
Als je dit al vijandig noemt... :x

en doe maar hoe je wilt het interreseert mij niet je word er niet populairder op meneertje met 800+ posts kom mij nou neit uitleggen dat ze allemaal over interresante dingen gaan want ik durf met je erom te wedden dat 200+ posts van jou voor andere mensen SPAM zijn net zoals jij heel vaak reageert over hoe mijn topics spam zijn
Ik zei al, niet alles hier is zinvol, maar ik persoonlijk heb nog nooit gepost om een hogere ranking te krijgen of wat dan ook. Sterker nog, ik heb hier jaren gezeten terwijl ik nauwelijks postte. 800+ posts in meer dan vier jaar is niet veel.

.... please go bother someone else .... en wat ik bedoelde met normaal antwoord is dat ik er in het vervolg dan op zou letten want ik wou dus echt van die Smash Noob af het is nou niet zo dat ik het zou gaan doen om SMASH ELITIST te krijgen * rolls eyes *
Voor Smash Elitist kun je sowieso posten totdat je een ons weegt. =p M'n hele punt was gewoon dat je niet zomaar topics moet vervuilen voor een hogere postcount, en zeker deze niet. Dat geldt voor iedereen, ik vind sowieso dat er veel te veel gespamd wordt hier tov vroeger.

Oh, en Engelse zinsdelen ertussendoor smijten maakt je punt niet sterker of zo.

PS: Je hapt nogal makkelijk, niet doen als je hier wilt overleven. =D
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
Als je dit al vijandig noemt... :x



Ik zei al, niet alles hier is zinvol, maar ik persoonlijk heb nog nooit gepost om een hogere ranking te krijgen of wat dan ook. Sterker nog, ik heb hier jaren gezeten terwijl ik nauwelijks postte. 800+ posts in meer dan vier jaar is niet veel.



Voor Smash Elitist kun je sowieso posten totdat je een ons weegt. =p M'n hele punt was gewoon dat je niet zomaar topics moet vervuilen voor een hogere postcount, en zeker deze niet. Dat geldt voor iedereen, ik vind sowieso dat er veel te veel gespamd wordt hier tov vroeger.

Oh, en Engelse zinsdelen ertussendoor smijten maakt je punt niet sterker of zo.

PS: Je hapt nogal makkelijk, niet doen als je hier wilt overleven. =D

Ik heb ben hier ook al 4 jaar maar nooit een account gemaakt en heb dus niet 4 jaar spam gepost ;) en al die moeite die je doet om mij stil te krijgen heb ik maar 1 ding op te zeggen OPHOUDEN MET DAT GESPAM NOU ;) doe je best mij krijg je toch niet stil ;)
 

Jeffz0r

Smash Champion
Joined
Jan 20, 2005
Messages
2,702
Location
the Netherlands
De Wii-testversie voor de internet-explorer is nu beschikbaar. Best wel cool, ik typ dit bericht nu via de Wii ^_^
Veel werk though, ieder woord lettertje voor lettertje aanklikken XD
 

Xun

Smash Apprentice
Joined
Sep 17, 2003
Messages
150
Location
Almere (The Netherlands)
De Wii-testversie voor de internet-explorer is nu beschikbaar. Best wel cool, ik typ dit bericht nu via de Wii ^_^
Veel werk though, ieder woord lettertje voor lettertje aanklikken XD
correctie: het is Opera en niet internet explorer... 2 hele grote verschillen :p (opera fanboy here:grin: ) ik moet zeggen dat ik de wii versie nog niet helemaal lekker vind werken maargoe... ik internet toch liever op me pc (kan ik desnoods ook aan me tv hangen)
 
Top Bottom