• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Er zijn best veel smashers uit Zuid Holland hoor.. Jij, Marc, Remen, Ryuker, NGCXX, Thomaz, Johnnyboy, ik vergeet er waarschijnlijk nog heel wat. XD

Almere heeft er heel lang maar 4 gehad :p wordt tijd dat mensen hier opstaan ><
 

FireMan.EXE

Smash Journeyman
Joined
Sep 25, 2004
Messages
370
Location
De Meern, Utrecht, Holland.
Alsof er zo veel zijn in Utrecht en omgeving? Ik, Down A, nog iemand uit bilthoven (heeft pas geleden gepost, weet niet meer wie XD :p) wellicht Matthijs als je Ede meetelt, maar dat is ook al aardig ver :p.

Trouwens Jip, we moeten weer eens smashen! Heb je volgende week een x de tijd?
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
ZIjn er nog mensen die in de buurt van amsterdam wonen of almere is ook nog goed me tante woont in almere waar ik redelijk vaak ben dus in de regio van almere is ook nog wel goed :p
 

Mitch

Smash Apprentice
Joined
Nov 26, 2006
Messages
91
Location
Almere, The Netherlands
mitchel :p en michel ^^ maar die heeftn oit geld om naar toernooien te gaan die bnizzle maybe ook nog niet tegen hem gespeeld
Het is Mitch(ell), pfff. En wanneer hebben almeerders nou eens tijd om te smashen, zo word ik natuurlijk nooit beter, en da's slecht voor het image van almere!:embarrass
 

Urizen

Smash Apprentice
Joined
Dec 11, 2006
Messages
93
Location
Amsterdam, Holland
Ik ben al heel lang bekend met smashboards ik wou alleen nooit een account en er is mij aangeraden om er eentje te nemen vandaar en ik post hier alleen omdat ik wat meer posts wil en die Smash N00b onder me naam weg moet
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
lol.

Ga naar de Pool Room (PRoom), kan je meer dan genoeg spammen.

Helaas zijn er nu niet echt tournooien in NL bezig, anders kon je daar spammen.

AFC4 is er wel, maar dat is pas over een half jaar ofzo.

Exalador, heb jij al een thread over ZEST2?
 

Mitch

Smash Apprentice
Joined
Nov 26, 2006
Messages
91
Location
Almere, The Netherlands
Ik vond mezelf altijd ownage (4 jaar lang). toen werd ik ingemaakt door Tijmen, die verwees me door naar smashboards xD. Oh, en kan er iemand morgen in de buurt smashen? Dan ben ik vrij.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Uit een baarmoeder ^^
...

Ik ben al heel lang bekend met smashboards ik wou alleen nooit een account en er is mij aangeraden om er eentje te nemen vandaar en ik post hier alleen omdat ik wat meer posts wil en die Smash N00b onder me naam weg moet
...
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
OK dus voor de oplettende Nederlandse smasher. Het duurt nog even tot februari. Maar dan komt waarschijnlijk ATM1:2. Ofwel deel twee van ATM1. In mijn huiskamer ja! Er kan like. 24 man meedoen. tops. informeel inschrijven mag. ^^

Topic komt nog wel eventueel. Als ik datum heb etc. :p
Voor de zeikerds onder ons: random stages: yoshis story, FD, pokestadium, en DL64. en er is stagebanning. ^^ andere stages banned, behalve FoD daar wordt nog over gevote.. regular slob picks (verliezer kiest OF character OF stage). Alle characters zijn toegestaan in single play behalve amsah's mewtwo.
Als je de regels focked op vind moet je maar niet komen. dan is dit iig vantevoren duidelijk :p

n00bs die het niet weten
ik woon in maassluis.

oh en er zal weer goedkope cola zijn! ^^
 

Kirby Squad

Smash Lord
Joined
Nov 9, 2003
Messages
1,586
Location
Almere-Netherlands
Tja wat is een toernooi nou zonder Linkje en ik... Wij willen ook goedkope cola... Maar wat ik ff wou zeggen he BF... Bij de awards zeg je dat ATM rulede omdat jij goedkope cola voor iedereen had... X-TC1 en 2 hadden echte cola en fanta, hotdogs en pizza's voor iedereen :p Lekker puh... Ok op X-TC2 vroeg ik er 2 euro voor, maar dan was het wel all you can eat.. En je weet wat dat betekent voor Jody, die was er toen ook :p. Hij werd zelfs 9e XD
 

Diddy Kong

Smash Obsessed
Joined
Dec 8, 2004
Messages
26,004
Switch FC
SW-1597-979602774
Hey misschien kom ik ook wel...? Als ik t niet te druk heb met mn Wii te spele die k vandaag ga ophalen bij VanLeest. ^^

Mn DK werd trouwens gistere weer dik geownt door steven... t ging in hhet begin wel ff lekker vs zijn Ganon maar t werd tog een 3 stock. Arme ikke. :(
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Ok ok, is wel vet maar lijkt me meer relaxed dagje smashen dan een toernooi ;)
Ik hou een toernooi in mijn woonkamer klint zo...............snap de :p
Thuis toernooien:
DT1-9 (in mrsilvers kelder)
LT1-6 (in mrsilvers kelder)
GT1 en 2 (in almere bij xun en dave)
XTC1 en 2 (bij dave)
Ushost 1 en 2 (bij utto)
ATM1 (bij bf)
JST3 en 4 (bij jeffz0r)

En er zijn nog veel meer toernooien bij mensen thuis geweest die ik nu vergeet, verdiep je eens in de smashgeschiedenis
 

Xun

Smash Apprentice
Joined
Sep 17, 2003
Messages
150
Location
Almere (The Netherlands)
Thuis toernooien:
DT1-9 (in mrsilvers kelder)
LT1-6 (in mrsilvers kelder)
GT1 en 2 (in almere bij xun en dave)
XTC1 en 2 (bij dave)
Ushost 1 en 2 (bij utto)
ATM1 (bij bf)
JST3 en 4 (bij jeffz0r)

En er zijn nog veel meer toernooien bij mensen thuis geweest die ik nu vergeet, verdiep je eens in de smashgeschiedenis
whahaha gt serie was ik alweer helemaal vergeten:+ wat een gezellig zooitje was dat :+
 

Cypher

Smash Apprentice
Joined
Jan 25, 2006
Messages
121
Location
Etten-Leur, The Netherlands
Thuis toernooien:
DT1-9 (in mrsilvers kelder)
LT1-6 (in mrsilvers kelder)
GT1 en 2 (in almere bij xun en dave)
XTC1 en 2 (bij dave)
Ushost 1 en 2 (bij utto)
ATM1 (bij bf)
JST3 en 4 (bij jeffz0r)

En er zijn nog veel meer toernooien bij mensen thuis geweest die ik nu vergeet, verdiep je eens in de smashgeschiedenis
Uhm...nee, denk liever aan de toekomst
 
Top Bottom