Xun
Smash Apprentice
whaa je zou dit bijna moeten gaan bij houden dit topic ^^ en ik heb al zo weinig tijd... (wiiiii)
en welcome to the club urizen
en welcome to the club urizen
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Het is Mitch(ell), pfff. En wanneer hebben almeerders nou eens tijd om te smashen, zo word ik natuurlijk nooit beter, en da's slecht voor het image van almere!:embarrassmitchel en michel ^^ maar die heeftn oit geld om naar toernooien te gaan die bnizzle maybe ook nog niet tegen hem gespeeld
...Uit een baarmoeder ^^
...Ik ben al heel lang bekend met smashboards ik wou alleen nooit een account en er is mij aangeraden om er eentje te nemen vandaar en ik post hier alleen omdat ik wat meer posts wil en die Smash N00b onder me naam weg moet
Handig joh, zo'n profieldan heb ik wel je msn ofzo nodig
So? Heb ik ook al een paar keer gedaan hoorAnders hou je ff een toernooi in je huiskamer -_-
Dat is hartstikke retro, yo! <---Blijkbaar de "cool" smiley. Ik zou het meer als Stevie Wonder Smiley zien, mjaAnders hou je ff een toernooi in je huiskamer -_-
Thuis toernooien:Ok ok, is wel vet maar lijkt me meer relaxed dagje smashen dan een toernooi
Ik hou een toernooi in mijn woonkamer klint zo...............snap de
whahaha gt serie was ik alweer helemaal vergeten:+ wat een gezellig zooitje was dat :+Thuis toernooien:
DT1-9 (in mrsilvers kelder)
LT1-6 (in mrsilvers kelder)
GT1 en 2 (in almere bij xun en dave)
XTC1 en 2 (bij dave)
Ushost 1 en 2 (bij utto)
ATM1 (bij bf)
JST3 en 4 (bij jeffz0r)
En er zijn nog veel meer toernooien bij mensen thuis geweest die ik nu vergeet, verdiep je eens in de smashgeschiedenis
Uhm...nee, denk liever aan de toekomstThuis toernooien:
DT1-9 (in mrsilvers kelder)
LT1-6 (in mrsilvers kelder)
GT1 en 2 (in almere bij xun en dave)
XTC1 en 2 (bij dave)
Ushost 1 en 2 (bij utto)
ATM1 (bij bf)
JST3 en 4 (bij jeffz0r)
En er zijn nog veel meer toernooien bij mensen thuis geweest die ik nu vergeet, verdiep je eens in de smashgeschiedenis