• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Hmm.. Wie woont er hier in Limburg, in de buurt van Roermond, en wil 50 euro verdienen?:p
Ik recruit nu zowveel mogelijk smash newbs om de dutch smash community te doen groeien.

Ik heb dus een ssbm arrogante noob gevonden, die in maart een ssbm toernooi organiseert. Prijs geld is 50 Euro.

Als iemand geinterresseerd ik, dan hoor ik het wel.
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
zijn er nog mensen hier die naar de gamersdag gaan in utrecht 10 februari voor het smash toernooi?
ben benieuwd of er goeie smashers heen gaan:p
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
uchipa, daar ben ik(en evt. mijn crew) eventueel best in geintereseerd.

Waar 'recruteer' jij die mensen dan?
Ik heb gister ( 28 januari ) een topic aan gemaakt op de officiele nintendosite-forum.
Tegen verwachting in hebben er in een zeeer korte tijd vele mensen zich aangemeld.
Dus heb ik maar besloten hiervan een "groot" project te maken.
Ik zal binnenkort op meerdere forums dezelfde topic plaatsen.

http://community.nintendo-europe.co...forumID=16&threadID=728708&messagesPerPage=20

Dus.. de kans is groot dat we binnenkort heel veel nieuwe smashers kunnen verwachten in de smash community... Hurray?

Ik heb gister aan een paar smashers gevraagd of zij van mening waren of de smash community moet groeien.
Tot zo ver vindt iedereen het een goed idee.
Een paar nieuwe smashers in de buurt is altijd welcome, right?

Ik krijg nu vele aanmeldingen vanuit verschillende plaatsen in Nederland.
Dus.. zijn er misschien mensen geinterresseerd om met smash newbies af te spreken en hun het 1 en ander willen leren?:O

Ik weet niet precies hoe jullie over deze "recruit zow veel mogelijk onbekende talent volle smashers, die dezelfde liefde delen voor SSBM, om de smash community uit te breiden? " -idee

Ik ontvang graag feedback hierover.
Als er belangstelling is, dan wil ik graag een soort van overzichtelijk woonplaatslijstje maken van alle smash-community-spelers die hier geinterresseerd in zijn.





Dit is die ene jongen uit Roermond waar je 50 euro van kan stelen.

Woonplaats: Roermond

Beste Character: N64: Pikachu, NGC: Sheik

Speel je met of zonder Items: Liever niet.

Gebruik van Advanced Techniques ?: Ja/nee Ik beheers ze wel, maar toepassen is meestal niet nodig.

Al een smasher sinds: De release van de N64 versie, ik speel jaarlijks een zelf georganiseerd toernooi op school.

Contact info zoals (Msn)(e-mail adress): shadow_vulpes@hotmail.com


(shadow_vulpes@hotmail.com is zen 2nd msn, dit vanwege prive redenen. Als je moeite hebt om met hem in contact te komen, PM me dan ff :O Ik heb zen main msn wel.)

Hier nog een gozer uit Brabant voor de liefhebbers.

Post hier jouw gegevens: Nou, vooruit dan ;)
Woonplaats: Haaren, Noord-Brabant
Beste Character: Roy
Speel je met of zonder Items: Zonder :D veel leuker, zo houdt je het een stuk spannender ;)
Gebruik van Advanced Techniques ?: Nee, maar ik heb alledrie de filmpjes gekeken, en kan niet wachten ze onder de knie te krijgen :D Meesterlijke moves gewoon!
Al een smasher sinds: Super Smash Bros. op de N64, werd dus nog erger nadat ik Melee gekocht had. (Welk jaar weet ik niet precies, maar meteen toen ie uitkwam ;) )
Contact info zoals (Msn)(e-mail adress): Rayquaman@hotmail.com



Voor de arme stakkers die mijn msn nog niet hebben: UchihaJP@gmail.com
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
Hmm.. Wie woont er hier in Limburg, in de buurt van Roermond, en wil 50 euro verdienen?:p
Ik recruit nu zowveel mogelijk smash newbs om de dutch smash community te doen groeien.

Ik heb dus een ssbm arrogante noob gevonden, die in maart een ssbm toernooi organiseert. Prijs geld is 50 Euro.

Als iemand geinterresseerd ik, dan hoor ik het wel.

OMG ik quote mezelf XD

SORRY GUYS! Ik was een belangrijke detail vergeten te vertellen :p
Hij zal een toernooitje houden op zen school, dat betekend dat het niet groot zal worden en vol met noobs zal zitten. Prijsgeld is wel 50 euro though =p

Dus stel dat je een lucky smasher bent, die in de buurt van Roermond woont, heb je mooi ff snel wat centjes verdient :O

De datum is nog niet bekend, hij zei dat hij het "ergens in maart" zal houden.


*edit*

ahum.. KUT~! Shadow! :p

[*quotes shadow uit ander forum*]

hehehe
jep niveau... :p

Ok AT-dudes, Ik daag jullie allemaal uit voor een €5,- moneymatch op het toernooi.
Just look for the guy playing a red Sheik (en niet Marc heet)


Ga nou niet mijn welverdiende winst stelen!
Ik ben de gene die hun geld gaat jatten :p
 

Down A

Smash Journeyman
Joined
Jan 8, 2006
Messages
233
Location
sittard/utrecht
@zgetto

Wat moet ik me dan precies voorstellen bij een 'gamersdag'?
Op zicht heb ik altijd wel zin in een smashtoernooitje in utrecht lijkt me zo
 

UchihaJP

Smash Ace
Joined
Dec 3, 2005
Messages
807
Location
The Netherlands, Den Haag
@zgetto

Wat moet ik me dan precies voorstellen bij een 'gamersdag'?
Op zicht heb ik altijd wel zin in een smashtoernooitje in utrecht lijkt me zo
Het is zow GVD oneerlijk!!! =(
Je kan daar vette prijzen winnen, en aangezien alleen noobs komen, zijn het gratis prijzen LOL~!

but!! Ik heb dus naar info gezocht wat die Gamersdag zown beetje inhoudt.
Blijkt die F~k-ing SSBM toernooi al vol te ziten -______-

Maarja, ik ipdv naar de locale mini ssbm toernooi @ the Gamevillage party 25 februari ^^
 

Zgetto

Smash Ace
Joined
Jun 4, 2006
Messages
906
Location
Utrecht Duidelijk
Het is zow GVD oneerlijk!!! =(
Je kan daar vette prijzen winnen, en aangezien alleen noobs komen, zijn het gratis prijzen LOL~!

but!! Ik heb dus naar info gezocht wat die Gamersdag zown beetje inhoudt.
Blijkt die F~k-ing SSBM toernooi al vol te ziten -______-

Maarja, ik ipdv naar de locale mini ssbm toernooi @ the Gamevillage party 25 februari ^^

klopt het zit al vol en de prijzen stellen niet zo veel voor -_- (eerste plaats is donkey konga dacht ik
maar je kan altijd wel genoeg friendlies spelen(hoop ik), tenmiste als er niet alleen noobs komen:urg:
 
Top Bottom