• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
gaat lastig. dat is in capelle ad ijsel en ik zit in etten.
die mensen waar ik bij 'woonde' zijn al verhuist en ik heb de sleutel niet.
nog erger, ben er zelfs nooit geweest en nog nooit die mensen in persoon gezien. XD
 

Kragen

Smash Ace
Joined
Mar 10, 2006
Messages
517
Location
The Netherlands, Venlo
Ik kan nog niet stemmen, maar we moesten wel stemwijzer.nl maken voor maatschappijleer les.
Ik had iets van PvdA of GroenLinks als top2, en VVD ergens nog in 't lijstje van veel overeenkomst :p

Edit: lol, ik wou al m'n 400e post in het bf topic posten, maar die is er niet meer >_>
 

bornfidelity.com

Smash Master
Joined
May 27, 2005
Messages
3,537
Location
Dutchland. ^^
Ik kan nog niet stemmen, maar we moesten wel stemwijzer.nl maken voor maatschappijleer les.
Ik had iets van PvdA of GroenLinks als top2, en VVD ergens nog in 't lijstje van veel overeenkomst :p

Edit: lol, ik wou al m'n 400e post in het bf topic posten, maar die is er niet meer >_>
wacht gewoon even totdat ik 30000 posts heb dan maak ik een nieuwe. dus niet teveel posten he :p
 

shoe

Smash Ace
Joined
Sep 10, 2004
Messages
869
Location
Holtum, Netherlands
waarom zou een echte vent die datum in Limburg zijn, v alle echte mannen zijn dan juist niet in Limburg =-=
Wat weet jij nu van mannen? Wedden dat, zodra je je moet scheren, je op de 11de van de 11de van 2015 een enorme drang voelt om naar het zuiden af te reizen?
 

Happosai

Smash Journeyman
Joined
Dec 30, 2004
Messages
438
Location
Milheeze
Wat weet jij nu van mannen? Wedden dat, zodra je je moet scheren, je op de 11de van de 11de van 2015 een enorme drang voelt om naar het zuiden af te reizen?
ach man ik scheerde me al eerder dan jij :embarrass maar ja we zien wel wie de echte man is na de beermatch
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Happosai: Helaas had je het zo druk met scheren dat je je school verwaarloosde. Het is 'schoor', taaln00b!

En ja, rechts is beter.
 

Teao

Smash Rookie
Joined
Oct 29, 2006
Messages
8
Yo ik ben nieuwe bij the smashboard, smash zelf al paar jaar ben eigenlijk best slecht =P
 

(Prince) Shadow

Smash Lord
Joined
Feb 16, 2005
Messages
1,261
Location
Etten-Leur, The Netherlands
yo gozer, welkom op de boards. zoals BF al zei, kom zaterdag naar het toernooi in hengelo. van toernooien steek je ervaring op waardoor je beter wordt.

en verwacht niet te veel sympatie want het zijn allemaal klootzakken hier :p
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
LIES! De enige klootzak hier is Jeffz0r, met z'n harde perverse/racistische grappen. Ik zou m'n kleine zusje maar bij hem uit de buurt houden, als ik jou was.
 

ivootjes(nr18)

Smash Lord
Joined
Jun 17, 2003
Messages
1,345
Location
Holland, Hoorn
Amsah, wordt het niet eens tijd voor de Dutch Power Panel Ranking gedoe, nu jij mod bent moet jij daarvoor zorgen en een panel maken :p

We kunnen natuurlijk ook wachten tot JST5 voorbij is, aangezien dat nogal een belangrijk toernooi is.
 

Exalador

Smash Lord
Joined
Jul 9, 2006
Messages
1,083
Location
Zoetermeer, The Netherlands
Amsah, wordt het niet eens tijd voor de Dutch Power Panel Ranking gedoe, nu jij mod bent moet jij daarvoor zorgen en een panel maken :p

We kunnen natuurlijk ook wachten tot JST5 voorbij is, aangezien dat nogal een belangrijk toernooi is.
yup :p ik denk ook dat we beter tot dan kunnen wachten.... niet dat ik een kans maak om op de lijst te komen maja ^^
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Persoonlijk zie ik de noodzaak van power rankings ook niet zo, nooit gezien ook. Als ze er toch zo nodig moeten komen, dan zou ik ze wat resultaten betreft inderdaad vooral op JST5 baseren. Verder zou er een soort schaal opgesteld moeten worden met zaken als ervaring en eerdere resultaten erin verwerkt, aangezien één toernooi niet alles zegt natuurlijk. Over zaken als technische skill en diversiteit valt ook te discussiëren (in feite: WAT wil je weergeven met die power rankings?). Al met al is het objectief uitvoeren van zoiets waarschijnlijk te veel moeite voor wat het oplevert. Als het uitdraait op een soort biased vote, dan zou ik eerder met een tiersysteem werken, ook omdat er veel spelers op (ongeveer) hetzelfde niveau zitten en/of nooit tegen elkaar gespeeld hebben.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Een power ranking voor Nederland zal (deels) anders bepaald moeten worden though, we zijn immers veel kleiner dan Amerika. Dit betekent dat we minder goede panelists hebben en een minder duidelijke top 25 (als we al zo ver zouden willen gaan). Een Europese power ranking is een idee, maar dat vereist veel communicatie en samenwerking tussen de afzonderlijke delen. Dat zie ik niet zo snel gebeuren, waar bij komt dat sommige landen geheel over het hoofd gezien zullen worden, onder andere omdat ze geen goede vertegenwoordiging hebben in de vorm van een goede speler. Daar komt ook nog bij dat er binnen Europa weinig spelers zijn die veel gereisd hebben binnen Europa.
 
Top Bottom