• Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!

    You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!

The Dutch thread!

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
@lawrencelot een brawl tournooi zou ik wel gaaf vinden hoor ^^ aleen vind ik omdat atm het spel nog zo jong is en de metagame dus nog zo ongeontwikkeld (en vanwegen tripping <_<) melee gewoon leuker, ook omdat ik het gevoel heb dat ik daar nog veel meer in vooruit kan gaan
 

DarkRenji

Smash Journeyman
Joined
Oct 7, 2007
Messages
317
Location
Leidschendam - The Netherlands
Ik zou wachten tot Brawl in Nederland uit is en je "toernooi-topic" niet alleen op Smashboards plaatsen. Veel van de mensen hier haten Brawl, dus hier zal je ook niet veel mensen trekken...

Tripping is trouwens niet een HEEL groot probleem, tuurlijk het is gay :'), maar het gebeurt niet heel vaak, het kost je vaak niet zo heel veel EN het gebeurt ook bij je tegenstander.
 

Lawrencelot

Smash Lord
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,434
Location
Rotterdam/Terneuzen, Holland, Europe
Ik zou wachten tot Brawl in Nederland uit is en je "toernooi-topic" niet alleen op Smashboards plaatsen. Veel van de mensen hier haten Brawl, dus hier zal je ook niet veel mensen trekken...

Tripping is trouwens niet een HEEL groot probleem, tuurlijk het is gay :'), maar het gebeurt niet heel vaak, het kost je vaak niet zo heel veel EN het gebeurt ook bij je tegenstander.
Ik ben ook geen groot toernooi van plan, sowieso is het leuker om Brawl (of wat voor smashgame dan ook) te spelen met mensen die pro zijn in melee en die je al vaker op toernooien ziet, dan met noobs.
 

VEEN

Smash Journeyman
Joined
Oct 26, 2007
Messages
280
Location
Haarlem, The Netherlands
Als je Brawl niet vergelijkt met melee is er niks mis met Brawl hoor ;)

Ik heb eigenlijk wel zin om voor de verandering eens een Brawl toernooi te organiseren, maar met al die melee-fans hier kan ik het toch beter bij melee houden. Zaterdag kan ik misschien weer een smashfest houden, maar hopelijk met meer tv's dan, en als er dan meer mensen komen kan ik er misschien een toernooitje van maken. Wie heeft er zaterdag tijd om te smashen?
ik kan denk ik zaterdag wel komen dan :') dit keer blijf ik dan van 2 tot 11 uur 's avonds als het kan : ')
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Ik ben ook geen groot toernooi van plan, sowieso is het leuker om Brawl (of wat voor smashgame dan ook) te spelen met mensen die pro zijn in melee en die je al vaker op toernooien ziet, dan met noobs.
Dusje wilt mij er niet hebben T______________T

:p

About tripping, dat weet ik en ben ik het mee eens, maar net zoals dat ik ongewoon veel stitchfaces trek in melee, trip ik ook knetter vaak :/.
Het is niet dat ik het spel stom vind ofzo, het is meer dat ik het mezelf wil besparen aangezien ik zoveel trip word ik bij de eerste de beste match waar ik echt mn best voor doe en getripgimped word vaak nogal emo Q_Q
 

Rici

I think I just red myself
BRoomer
Joined
Nov 23, 2005
Messages
4,670
Location
Iraq
NNID
Riciardos
NEDERLAND - ITALIE 3-0 MUTHA****ARS!!!!

Woooohoooh! :D
 

Coen

BRoomer
BRoomer
Joined
Jun 7, 2005
Messages
2,221
Location
Netherlands
Met noobs bedoel ik mensen die geen advanced techs gebruiken in melee. (en mensen die geen advanced techs gebruiken in Brawl zijn of noob, of ze gebruiken broken chars)
Welke advanced techs? Trippen? Die is nog best moeilijk, lukt me ongeveer 1 op de 100 keer.
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
back arial rush met (TINK O.O)...en squirtle ...stuff....

Dat ist tot nu toe zo'n beetje

@Coen, je bent gesigged.

@Jarri THE emo? o.o
 

Utto

Commander Keen
BRoomer
Joined
Feb 17, 2003
Messages
612
Location
The Netherlands
Geen enkel AT in Brawl is ergens goed voor behalve dat omdraai ding waar Steven het over had en dat is niet eens moeilijk (zoals de meeste zogenaamde AT's die mensen tot nu toe ontdekt hebben). Bisc, wil jij nog een keer wat potjes met mij online spelen?

Anyway, sommigen van jullie vragen mij wel eens wat ik nou eigenlijk doe op die opleiding van mij (het heet Media & Cultuur). Laatst had ik een vak genaamd perspectives on games, en dat ging over games. Ownend als ik ben heb ik de afsluitende paper van het vak over Smash geschreven. Wie hem wil lezen, kijk hier:

http://home.student.uva.nl/rutger.mensch/smash/MenschRutger_paper.pdf

Voor deze paper had ik een 7.
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Als je mij had gequote, had je een 10 gekregen.

Marc: Marc, niet meer zo spammen. Anders report die nazi van een Remen je weer. =|
 

Marc

Relic of the Past
BRoomer
Joined
Sep 14, 2002
Messages
16,284
Location
The Netherlands
Zoals sommige van jullie al opgemerkt hebben, heb ik tegenwoordig de status van moderator. Om het ons allemaal wat makkelijker te maken in de toekomst, zal ik kort mijn standpunten noemen en toelichten wat betreft de Nederlandse topics.

The Dutch Thread mag in principe blijven zoals ie is, een meer sociale topic/spamhol. Ik heb me altijd gestoord aan de vele pagina’s spam die je soms in toernooitopics aantreft, mijn verzoek is dan ook om dat zoveel mogelijk te beperken tot deze topic. Posts in toernooitopics moeten betrekking hebben op het desbetreffende toernooi, simpel. Dit is wel iets waar ik strenger op zal letten dan voorheen het geval was.

Een ander punt wat nu erg speelt is Melee vs Brawl. Niet alleen hier, maar op heel SWF. Hier hebben de Melee vets minstens zoveel schuld aan als de Brawl newbies, misschien nog wel meer. Wat ik eigenlijk al eerder wilde posten is dat het voor beide “kampen” niet productief is om zo met de andere partij om te gaan. Onze scene is al niet heel groot en we hebben dan ook baat bij meer gemengde toernooien, al is er natuurlijk altijd ruimte voor kleinere events van één van de twee. De fase van “kankerbrawl lol” hebben we nu wel gehad IMO (al weet ik dat UchihaJP of Remen mijn post waarschijnlijk daarmee zal beantwoorden =p). Het is geen geheim dat ik Melee zelf ook het betere spel vind, maar het moge ook duidelijk zijn dat Brawl de toekomst heeft, of tenminste een deel daarvan. Wat ik tot voor kort niet wist, is dat ongefundeerde haat op dit gebied gemod mag worden. Je bent dus in principe altijd in overtreding als je zomaar één van beide spellen/communities gaat lopen dissen.

Tot slot, er wordt niet heel streng gemod in onze topics en ik ben niet van plan om nu opeens de nazi uit te gaan hangen. Naar reported posts zal ik wel altijd kritisch kijken en ik ben verder natuurlijk ook een aanspreekpunt als iemand ergens mee zit. En als je bang bent voor mij, is Coen er nog.
 

juicy_mokro

Smash Cadet
Joined
Apr 23, 2008
Messages
33
Yo ik wist niet eens dat er zoveel nederlanders op dit forum waren!! :laugh:
weet iemand toevallig of er een toernooi plaats zal vinden als de spel uit is hier in nederland
ik heb nog nooit in een toernooi brawl gespeeld alleen online
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
argh voetbal >___<

Marc: Als je niet van voetbal houdt, ga je maar in Frankrijk wonen. Daar hebben ze er duidelijk ook weinig mee.
 

Requiem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Joined
May 6, 2006
Messages
4,946
Location
WHAT IS THIS PLACE
Je doelt op de Turken? XD
Hier niet zo heel veel last van behalven loze bedreigingen omdat je naar ze kijkt, maar voetbal supporters meer omdat je zolang het bezig is er nergens omheen **** en constant die klote jamba reclame met die kolere "oranje muziek", en ze om 7 uur 's ochtends oppeens vlaggentjes tegen je slaapkamer raam aan aan het timmeren zijn zonder het gevraagt te hebben, en als je er dan wat van zegt je een landverrader bent >_< voetbal voor de rest is ok.




maarja jamba is zowiezo ronduit kut.
 
Top Bottom